quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef Melting het volgende:
Is het mogelijk dat er wat nieuwe toetsenborden aangeschaft worden? Bij diverse forumleden blijft de capslock regelmatig hangen.
Die heb ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl wobblet alle vaat-buikjes hier
Iedereen heeft een buik, maar niet iedereen heeft een buikjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Iedereen heeft een buikje, al kan je bij sommigen dat -je beter weglaten
Nee dat nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Iedereen heeft een buikje, al kan je bij sommigen dat -je beter weglaten
[..]
Ik ook niet
[..]
Wel eens geprobeerd dan? En timen wanneer alles ophield met blubberen?
Ik ga toch liever voor wasbordjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef STING het volgende:
[..]
Iedereen heeft een buik, maar niet iedereen heeft een buikje
Kan ik me voorstellen, maar voor 1 dagje lijkt het me grappigquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee dat niet
Maar het was wel extreem naar.
Jij bent niet dikquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind mezelf altijd zo hypocriet dat ik zelf dik ben, maar dat ik geen bubba als vriend zou willen hebbenDan heb je buik + buik en dat lijkt me op bepaalde momenten niet handig en dan kan ik nooit aan een platte buik zitten.
Ben ik nu raar?
Neequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind mezelf altijd zo hypocriet dat ik zelf dik ben, maar dat ik geen bubba als vriend zou willen hebbenDan heb je buik + buik en dat lijkt me op bepaalde momenten niet handig en dan kan ik nooit aan een platte buik zitten.
Ben ik nu raar?
Ieder heeft zn eigen typ toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ben ik nu raar?
Ja. Je bent niet dik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ben ik nu raar?
Nee want ik val meestal op slanke meisjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ben ik nu raar?
quote:
Necrofiliequote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je beter opletten waar je loopt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |