quote:
Ze geven licht?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
Het schijnt dat mijn ogen eng zijn in het donker
Ernstig mooie ogen, maar je kijkt zo eng zo!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl pokes herself in the eyes
Geven ze licht dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
Ja echt waar, ik durfde echt niet naar je toe te draaien, ze geven licht mannnquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
Volgende keer doe ik mijn ogen dichtquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ernstig mooie ogen, maar je kijkt zo eng zo!
Groen zo mooi zijn, met je Ferrero Rocher huidje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet welke kleur ogen ik heb ben ik nu raar?
Die eerste foto vind ik om één of andere reden echt tof!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Insomnium het volgende:
Ogen en mijn hoofd.
HELE oude foto.
Tijdens mijn nachtdiensten toen der tijd.
Duidelijke foto's heb ik niet sorry
Het is echt donkerbruin. Zonde.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Groen zo mooi zijn, met je Ferrero Rocher huidje.
jij moet je haar niet zwart vervenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Insomnium het volgende:
Ogen en mijn hoofd.
HELE oude foto.
Tijdens mijn nachtdiensten toen der tijd.
Duidelijke foto's heb ik niet sorry
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Groen zo mooi zijn, met je Ferrero Rocher huidje.
Dat doe ik ook niet meerquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jij moet je haar niet zwart verven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |