Zal eens kijken of ik er nog 1 heb waar het goed te zien is.quote:
Ik ga nooit meer bij jou op een matras liggen, ik slaap vast en laat scheetjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog nooit een dooie gehad. Die geur is onbeschrijfelijk
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik hou van alternatieve jongens met passie voor muziek, halflang haar, blauwe ogen (verplicht) humor, iets tegendraads, slim, iets met radio (ja, serieus.), lief en sloeber.
Krulletjes vind ik ook zo lief en leuk, maar ze doen me nu te veel aan mijn ex denken.Op een paar punten wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik hou van alternatieve jongens met passie voor muziek, halflang haar, blauwe ogen (verplicht) humor, iets tegendraads, slim, iets met radio (ja, serieus.), lief en sloeber.
Krulletjes vind ik ook zo lief en leuk, maar ze doen me nu te veel aan mijn ex denken.Hmm.. Nee sorry, ik lijk er totaal niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt wel apart, wel mooi waarschijnlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Precies zoals het er staat![]()
De kleur is afhankelijk van het licht: Blauw/groen/grijs en er zit altijd een gouden/gele rand rond mijn pupil.
Ah. Ik dacht eerst dat je een grapje maakte, maar nu geloof ik je welquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog nooit een dooie gehad. Die geur is onbeschrijfelijk
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm.. Nee sorry, ik lijk er totaal niet op.
Nee, echt, op jou zou ik nooit kunnen vallen, zelfs niet met alcohol op, dan echt al helemaal niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm.. Nee sorry, ik lijk er totaal niet op.
Nee joh.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht eerst dat je een grapje maakte, maar nu geloof ik je wel
Vh maakt nooit grapjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht eerst dat je een grapje maakte, maar nu geloof ik je wel
Wat ben je toch hard.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, echt, op jou zou ik nooit kunnen vallen, zelfs niet met alcohol op, dan echt al helemaal niet.
Mijn ogen zijn echt bijzonder vreemd, soms lijken ze groenig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vh maakt nooit grapjes![]()
Ik heb... groen/bruine ogen. ZoietsTe zien hoe de zon er in valt
Je komt hier overduidelijk te weinig.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn echt bijzonder vreemd, soms lijken ze groenig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BURN THE WITCH!!!!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Je komt hier overduidelijk te weinig.
Wat ben je toch hard.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef minibeer het volgende:
[..]Sorry dat ik niet zoveel tijd heb als jij
Bruin schat ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet welke kleur ogen ik heb ben ik nu raar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |