Zo geil. Lichte ogen en zwart haar (alhoewel.. Net donker toch? Jij bent blond normaal?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Insomnium het volgende:
Ogen en mijn hoofd.
HELE oude foto.
Tijdens mijn nachtdiensten toen der tijd.
Duidelijke foto's heb ik niet sorry
De tweede is echt te slecht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Insomnium het volgende:
Ogen en mijn hoofd.
HELE oude foto.
Ok, coole foto's wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Insomnium het volgende:
Ogen en mijn hoofd.
HELE oude foto.
Whehequote:
Alsof hij de broer van VH zou zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ben stiekem heul benieuwd hoe je er blond uitziet, insom
Jups beetje donkerblond.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo geil. Lichte ogen en zwart haar (alhoewel.. Net donker toch? Jij bent blond normaal?)
Jupsquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Goedzo, ben je blondie van jezelf? Ja toch?
Die tweede is echt heel erg oudquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
De tweede is echt te slecht.
De derde echter.
quote:
Moment.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ben stiekem heul benieuwd hoe je er blond uitziet, insom
Alleen dan zonder coolness en goede smaakquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof hij de broer van VH zou zijn
Wederom.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen dan zonder coolness en goede smaak
en niet necrofiel. of is insomnium dat ook?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En zonder de enge ogen. Echt, ik zou me toch iedere keer de pleuris schrikken als ik naast jou zou wakker wordenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Arrogant manneke.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent ook wel lief ondanks dat je klinkt als een dronken David Hasselhoff in je slaap.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En zonder de enge ogen. Echt, ik zou me toch iedere keer de pleuris schrikken als ik naast jou zou wakker wordenVoor de rest ben je lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd leuk om nieuw speelgoed uit te proberen
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent ook wel lief ondanks dat je klinkt als een dronken David Hasselhoff in je slaap.
Gewoon al die tijd goede muziek gemist.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb met mijn nieuwe lieve cameraatje even een foto van mijn oog gemaaktAhw, sproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd leuk om nieuw speelgoed uit te proberen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |