ik weet wiequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:35 schreef Viro het volgende:
Oh ben de laatste tijd met een andere fok!ster veel aan het Whatsappen.
gister wou ik je spreken op msn, ben je er niet, maar wel op FOK!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We zeggen genoeg tegen elkaar op FOK!
oeh *wenkbrauwwiebelpoppetje*quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:35 schreef Viro het volgende:
Oh ben de laatste tijd met een andere fok!ster veel aan het Whatsappen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb alleen viro dj broertje en knetter in mijn msn staan
goed beginquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
Succesquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef ValHallen het volgende:
Oh maar ik ben weg. Een troostende schouder bieden aan iemand.
Succes !quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef ValHallen het volgende:
Aiiiquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef ValHallen het volgende:
SORRY OKEquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
gister wou ik je spreken op msn, ben je er niet, maar wel op FOK!![]()
Ik heb eigenlijk nog nooit een MSN gevraagd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Het verbaast mij altijd hoeveel msnadressen Naat heeft weten te hosselen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
laters succesquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef ValHallen het volgende:
Succes mien jung.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef ValHallen het volgende:
Zelfde probleem hier, maar ik ga het wel doen. Van rood naar Lichtasbruinquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef 92Merel het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mn haar terug zal verven naar de oorspronkelijke kleur of niet..
Ik vraag er eigenlijk ook nooit om.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een MSN gevraagd.![]()
Ik heb iedereens emailadres gevonden in een groupmail na een meet.
Puur natuur isquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef 92Merel het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mn haar terug zal verven naar de oorspronkelijke kleur of niet..
Nog steeds rood haar?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef 92Merel het volgende:
hoeveel rook je per dagquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vraag er eigenlijk ook nooit om.
Soms vragen ze naar de mijne.
Maar verder zou ik het ook niet zo snel vragen
Ik heb oorspronkelijk bruin haar, had het rood geverfd, daarna goudbruin (maar werd veel lichter) en nu is het door de zon blond gewordenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, maar ik ga het wel doen. Van rood naar Lichtasbruin
Welke kleur heb je?
Bosquote:
Het is inmiddels blond geworden door de zonquote:
Niemand heeft mijn MSN gevraagd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vraag er eigenlijk ook nooit om.
Soms vragen ze naar de mijne.
Maar verder zou ik het ook niet zo snel vragen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoeveel rook je per dag
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb oorspronkelijk bruin haar, had het rood geverfd, daarna goudbruin (maar werd veel lichter) en nu is het door de zon blond geworden![]()
[..]
Bos
[..]
Het is inmiddels blond geworden door de zon
Als ik mijn kleur weer wil, moet ik het eerst donkerder verven om het rode eruit te krijgen en dan moet ik het oplichtenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb oorspronkelijk bruin haar, had het rood geverfd, daarna goudbruin (maar werd veel lichter) en nu is het door de zon blond geworden![]()
[..]
Bos
[..]
Het is inmiddels blond geworden door de zon
Wat mijn grote vriend dus zegt.quote:
snel stoppen dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Wel.
Ik rook als ik gestresst ben.
En dat ben ik best vaak
Ik rookte eerst 3/4 pakjes shag in de week
Nu nog 2. En het gaat hopelijk terug naar 1.
En dan stoppen.
Ik was laatst gestopt met roken voor 7 dagen.
Maar toen ging mijn ex vreemd en stress en ellende.
Dus sindsdien weer een keiharde kettingroker
3 tot 4 pakken shag per week is veelquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Wel.
Ik rook als ik gestresst ben.
En dat ben ik best vaak
Ik rookte eerst 3/4 pakjes shag in de week
Nu nog 2. En het gaat hopelijk terug naar 1.
En dan stoppen.
Ik was laatst gestopt met roken voor 7 dagen.
Maar toen ging mijn ex vreemd en stress en ellende.
Dus sindsdien weer een keiharde kettingroker
Kusje op je neusquote:
Ach ja ik ben gewoon iedereen gaan toevoegen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de mijne ook niet. ik ga me niet opdringen
Dat wil ik dus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
snel stoppen dus
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de mijne ook niet. ik ga me niet opdringen
Ik weet hetquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3 tot 4 pakken shag per week is veelIk zit tussen de 1 en de 2
AAWquote:
Komt eraanquote:
Wat een gedoequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik mijn kleur weer wil, moet ik het eerst donkerder verven om het rode eruit te krijgen en dan moet ik het oplichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:43 schreef 92Merel het volgende:
Mijn haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij ook hier?![]()
quote:
Mijn haar
Staat je niet verkeerd hoor !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Mijn haar
Die kleur heb ik het ook gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
Mijn haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh ik heb dat ook met iemand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:43 schreef Insomnium het volgende:
De ene keer kan ik ook uren met mensen op msn praten over van alles.
En soms ook gewoon echt niets.
Wat wel opvalt is dat bijna iedereen uit mijn lijst altijd naar mij toe komt om te praten.
Ja ik voel me naar.
Het gaat niet zo lekker.
Wat zou jij doen.
Hee ik heb behoefte om even mijn frustratie eruit te gooien.
Volgens mij ben ik echt perfect friendzone materiaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ja hoiquote:
Mijn haar
Het staat je wel leuk dat blond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee, ik heb mijn haar afgeknipt en er een pruik van laten maken, die draagt dat meisjequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij ook hier?
Nee maar eerst was het dus veel donkerder en twijfel of ik daarnaar terug ga of nietquote:
Oehquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die kleur heb ik het ook gehad
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik heb dat ook met iemand.
Maar dat vind ik niet erg.
Ik heb dat met iedereen bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Ik heb hem alquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:45 schreef Viro het volgende:
[ONZ Radio] #1273 - Met op dit moment bazenradio!
Voor degene die mijn msn willen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik heb dat ook met iemand.
Maar dat vind ik niet erg.
Ik had het niet door tot ik op de spoiler klikte, ik zal wel niet meer tegen je praten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Dankje, hier was ik al weken naar op zoek!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:45 schreef Viro het volgende:
[ONZ Radio] #1273 - Met op dit moment bazenradio!
Voor degene die mijn msn willen
Ik zeg toch dat ik het allesbehalve erg vind?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had het niet door tot ik op de spoiler klikte, ik zal wel niet meer tegen je praten hoor
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef 92Merel het volgende:
Ik vind friendzoned zijn meestal niet zo heel erg
Ben ik nu vreemd?
neequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef 92Merel het volgende:
Ben ik nu vreemd?
Vind het ook niet erg vaak.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef 92Merel het volgende:
Ben ik nu vreemd?
Denk het niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef 92Merel het volgende:
Ben ik nu vreemd?
Het zijn ook mannen die daar vaak problemen mee hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef 92Merel het volgende:
Ben ik nu vreemd?
Dan is het kut ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vind het ook niet erg vaak.
Maar het is wel ernstig lastig als het altijd gebeurd bij iemand die je wel extreem leuk vind.
Als je het altijd bent, wordt het zo vervelend, maar nu vind ik het niet zo erg meer, tenzij Naat het begint te vertonen, maar dat is andersquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef 92Merel het volgende:
Ben ik nu vreemd?
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef 92Merel het volgende:
Ben ik nu vreemd?
heeft zin om mij te adden, ik moet jou ook toevoegen voor je mij online zietquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dankje, hier was ik al weken naar op zoek!
quote:
Nee, kan veranderen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef 92Merel het volgende:
Ben ik nu vreemd?
quote:
Oh, gelukkig maarquote:
Ja dat wel..quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vind het ook niet erg vaak.
Maar het is wel ernstig lastig als het altijd gebeurd bij iemand die je wel extreem leuk vind.
Laatste keer dat ik het checkte was ik geen man, dus dan zit ik wel goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:48 schreef STING het volgende:
[..]
Het zijn ook mannen die daar vaak problemen mee hebben
Hahah inderdaad jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je het altijd bent, wordt het zo vervelend, maar nu vind ik het niet zo erg meer, tenzij Naat het begint te vertonen, maar dat is anders
Hoi Thomasquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:49 schreef Superthomas het volgende:
waarom allemaal liedjes van guitar hero?
is het ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nieuwe mensen in het topic.. ik vind het eng.
autist....quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nou, ik dacht, laat ik ook maar weer eens gaan luisteren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoi Thomas
Wat doe jij hier?
Ik ben een oude nieuwe, is het dan minder eng?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |