Ach ja ik ben gewoon iedereen gaan toevoegen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de mijne ook niet. ik ga me niet opdringen
Dat wil ik dus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
snel stoppen dus
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de mijne ook niet. ik ga me niet opdringen
Ik weet hetquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3 tot 4 pakken shag per week is veelIk zit tussen de 1 en de 2
AAWquote:
Komt eraanquote:
Wat een gedoequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik mijn kleur weer wil, moet ik het eerst donkerder verven om het rode eruit te krijgen en dan moet ik het oplichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:43 schreef 92Merel het volgende:
Mijn haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij ook hier?![]()
quote:
Mijn haar
Staat je niet verkeerd hoor !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Mijn haar
Die kleur heb ik het ook gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
Mijn haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh ik heb dat ook met iemand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:43 schreef Insomnium het volgende:
De ene keer kan ik ook uren met mensen op msn praten over van alles.
En soms ook gewoon echt niets.
Wat wel opvalt is dat bijna iedereen uit mijn lijst altijd naar mij toe komt om te praten.
Ja ik voel me naar.
Het gaat niet zo lekker.
Wat zou jij doen.
Hee ik heb behoefte om even mijn frustratie eruit te gooien.
Volgens mij ben ik echt perfect friendzone materiaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ja hoiquote:
Mijn haar
Het staat je wel leuk dat blond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee, ik heb mijn haar afgeknipt en er een pruik van laten maken, die draagt dat meisjequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij ook hier?
Nee maar eerst was het dus veel donkerder en twijfel of ik daarnaar terug ga of nietquote:
Oehquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die kleur heb ik het ook gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |