Puur natuur isquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef 92Merel het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mn haar terug zal verven naar de oorspronkelijke kleur of niet..
Nog steeds rood haar?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef 92Merel het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mn haar terug zal verven naar de oorspronkelijke kleur of niet..
hoeveel rook je per dagquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vraag er eigenlijk ook nooit om.
Soms vragen ze naar de mijne.
Maar verder zou ik het ook niet zo snel vragen
Ik heb oorspronkelijk bruin haar, had het rood geverfd, daarna goudbruin (maar werd veel lichter) en nu is het door de zon blond gewordenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, maar ik ga het wel doen. Van rood naar Lichtasbruin
Welke kleur heb je?
Bosquote:
Het is inmiddels blond geworden door de zonquote:
Niemand heeft mijn MSN gevraagd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vraag er eigenlijk ook nooit om.
Soms vragen ze naar de mijne.
Maar verder zou ik het ook niet zo snel vragen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoeveel rook je per dag
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb oorspronkelijk bruin haar, had het rood geverfd, daarna goudbruin (maar werd veel lichter) en nu is het door de zon blond geworden![]()
[..]
Bos
[..]
Het is inmiddels blond geworden door de zon
Als ik mijn kleur weer wil, moet ik het eerst donkerder verven om het rode eruit te krijgen en dan moet ik het oplichtenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb oorspronkelijk bruin haar, had het rood geverfd, daarna goudbruin (maar werd veel lichter) en nu is het door de zon blond geworden![]()
[..]
Bos
[..]
Het is inmiddels blond geworden door de zon
Wat mijn grote vriend dus zegt.quote:
snel stoppen dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Wel.
Ik rook als ik gestresst ben.
En dat ben ik best vaak
Ik rookte eerst 3/4 pakjes shag in de week
Nu nog 2. En het gaat hopelijk terug naar 1.
En dan stoppen.
Ik was laatst gestopt met roken voor 7 dagen.
Maar toen ging mijn ex vreemd en stress en ellende.
Dus sindsdien weer een keiharde kettingroker
3 tot 4 pakken shag per week is veelquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Wel.
Ik rook als ik gestresst ben.
En dat ben ik best vaak
Ik rookte eerst 3/4 pakjes shag in de week
Nu nog 2. En het gaat hopelijk terug naar 1.
En dan stoppen.
Ik was laatst gestopt met roken voor 7 dagen.
Maar toen ging mijn ex vreemd en stress en ellende.
Dus sindsdien weer een keiharde kettingroker
Kusje op je neusquote:
Ach ja ik ben gewoon iedereen gaan toevoegen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de mijne ook niet. ik ga me niet opdringen
Dat wil ik dus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
snel stoppen dus
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de mijne ook niet. ik ga me niet opdringen
Ik weet hetquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3 tot 4 pakken shag per week is veelIk zit tussen de 1 en de 2
AAWquote:
Komt eraanquote:
Wat een gedoequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik mijn kleur weer wil, moet ik het eerst donkerder verven om het rode eruit te krijgen en dan moet ik het oplichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |