Niemand praat tegen mij aan op MSN.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Best wel triest dat er op msn ook niemand tegen mij aanlult.
Maar ach je weet het nooit![]()
Daarom staat het ook aan
Vertel ik zo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoeveel rook jij op een dag
nah te veel typ werkquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan je ook gewoon zeggen toch
Ik moet altijd tegen iedereen aan gaan pratenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand praat tegen mij aan op MSN.![]()
Alleen Faye zegt af en toe hoi.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:29 schreef Viro het volgende:
Ik praat alleen terug tegen fokkers op msn
Ik gebruik MSN eigenlijk niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet altijd tegen iedereen aan gaan praten
owwwquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet altijd tegen iedereen aan gaan praten
Is het niet andersomquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb maar een paar fokkers op msn, maar daar praat ik nooit mee
Ik heb Viro, VH, Snuf, Naat, Patje en Faye op MSN.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb maar een paar fokkers op msn, maar daar praat ik nooit mee
Ik heb Naat en verder nog 3 ex-fokkers oh en nog chocolatechickquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb Viro, VH, Snuf, Naat, Patje en Faye op MSN.
Ik praat met de meeste nooit eigenlijk.
Ik weet nooit wat ik tegen jou moet zeggen op MSN.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:32 schreef ValHallen het volgende:
Faye en ik hebben echt urenlang gemsnd. Verder praten er nog 2 andere mensen tegen me op msn en dat was het wel
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Het verbaast mij altijd hoeveel msnadressen Naat heeft weten te hosselen.
We zeggen genoeg tegen elkaar op FOK!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik tegen jou moet zeggen op MSN.![]()
![]()
Alleen die ene keer na je date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |