het staat aan maar verder praat nooit iemand tegen mequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:15 schreef Viro het volgende:
LoLa heeft gezien welke nummers ik straks ga draaien, tenminste als ze heeft opgelet in msn
Luister naar deze wijze man.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen meisjemeisje wordendaar ben je het tiep niet voor.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het staat aan maar verder praat nooit iemand tegen me
!!! Daar zou ik nu wél chagrijnig om wordenquote:
Af en toe een hihihihih erdoorheen en je wordt zo geaccepteerdquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn hele klas zit er vol mee, allemaal van die petite dametjes met tasjes en hakjes en make-upjes en STERF. Ik val buiten de boot
Nee joh:quote:
zelfde hier totdat men doorheeft dat ik aanwezig benquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het staat aan maar verder praat nooit iemand tegen me
Best wel triest dat er op msn ook niemand tegen mij aanlult.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:22 schreef Viro het volgende:
[..]
zelfde hier totdat men doorheeft dat ik aanwezig benWas vergeten de optie uit te zetten waardoor je kan zien welke nummer ik luister. Een paar zagen het en zitten nu tegen mij aan te lullen.
quote:
Als mijn nagel breekt is de rest van mijn dag gewoon verpest. Ofja, voor mijn rechterhand niet zo erg, want daar willen 2 nagels nooit echt lang worden. Maar als ik links alles net mooi gelijk en lang heb en er breekt er eentje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
!!! Daar zou ik nu wél chagrijnig om worden
![]()
Maar faye-babe. Ik was niet meisjemeisje tot een jaar of 21Vanaf toen ben ik ook maar eens jurkjes gaan dragen enzo. Don't worry
Negeer de poppemiekes maar
Ik ben amper op msn, als ik er ben zet ik mijn status op afwezig. Want mensen komen met hele levensverhalen aanzetten. Daarheb ik geen zin in.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Best wel triest dat er op msn ook niemand tegen mij aanlult.
Maar ach je weet het nooit![]()
Daarom staat het ook aan
Ja ze is nog ff terug gekomen toen haar Youtube account gehacked was, maar toen deden mensen behoorlijk vijandig tegen haar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:24 schreef heloef het volgende:
[..]
De tijden dat Anita nog op FOK! zat.
Ik ben altijd de praatpaal van iedereen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben amper op msn, als ik er ben zet ik mijn status op afwezig. Want mensen komen met hele levensverhalen aanzetten. Daarheb ik geen zin in.
dat kan je ook gewoon zeggen tochquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben amper op msn, als ik er ben zet ik mijn status op afwezig. Want mensen komen met hele levensverhalen aanzetten. Daarheb ik geen zin in.
hoeveel rook jij op een dagquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:26 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga nog even snel rookwaar halen![]()
Het is op en dan word ik nukkig
Niemand praat tegen mij aan op MSN.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Best wel triest dat er op msn ook niemand tegen mij aanlult.
Maar ach je weet het nooit![]()
Daarom staat het ook aan
Vertel ik zo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoeveel rook jij op een dag
nah te veel typ werkquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan je ook gewoon zeggen toch
Ik moet altijd tegen iedereen aan gaan pratenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand praat tegen mij aan op MSN.![]()
Alleen Faye zegt af en toe hoi.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:29 schreef Viro het volgende:
Ik praat alleen terug tegen fokkers op msn
Ik gebruik MSN eigenlijk niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet altijd tegen iedereen aan gaan praten
owwwquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet altijd tegen iedereen aan gaan praten
Is het niet andersomquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb maar een paar fokkers op msn, maar daar praat ik nooit mee
Ik heb Viro, VH, Snuf, Naat, Patje en Faye op MSN.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb maar een paar fokkers op msn, maar daar praat ik nooit mee
Ik heb Naat en verder nog 3 ex-fokkers oh en nog chocolatechickquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb Viro, VH, Snuf, Naat, Patje en Faye op MSN.
Ik praat met de meeste nooit eigenlijk.
Ik weet nooit wat ik tegen jou moet zeggen op MSN.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:32 schreef ValHallen het volgende:
Faye en ik hebben echt urenlang gemsnd. Verder praten er nog 2 andere mensen tegen me op msn en dat was het wel
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Het verbaast mij altijd hoeveel msnadressen Naat heeft weten te hosselen.
We zeggen genoeg tegen elkaar op FOK!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik tegen jou moet zeggen op MSN.![]()
![]()
Alleen die ene keer na je date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |