Hoe laat ga je draaien ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:15 schreef Viro het volgende:
LoLa heeft gezien welke nummers ik straks ga draaien, tenminste als ze heeft opgelet in msn
Meisje meisjes zijn niet leukquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Ladies, wie helpt mij om een meisjemeisje te worden?
Mijn hele klas zit er vol mee, allemaal van die petite dametjes met tasjes en hakjes en make-upjes en STERF. Ik val buiten de bootquote:
Stap 1: draag veel roze!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Halloquote:
Ik wil je best helpenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Haat aan dat soort volk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn hele klas zit er vol mee, allemaal van die petite dametjes met tasjes en hakjes en make-upjes en STERF. Ik val buiten de boot
Bah.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn hele klas zit er vol mee, allemaal van die petite dametjes met tasjes en hakjes en make-upjes en STERF. Ik val buiten de boot
Ja ! Wie draagt er nu hakken en tasjes en make-up...quote:
Wat grappigquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ola !quote:
Ik ga dan wel even luisteren weerquote:
Geen meisjemeisje wordenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat is anders ook best erg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
en die vrouwen die zeuren als hun nagels zijn gebroken
óm mijn nagel is gebroken"wat erg
Halloquote:
Hoi !quote:
Een beetje hulp zou fijn zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat grappig![]()
Ik ga een van de weinige meisjes in mn klas zijn
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
en die vrouwen die zeuren als hun nagels zijn gebroken
óm mijn nagel is gebroken"wat erg
Hoho ik heb het over oppervlakkig modepoppetjes he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ! Wie draagt er nu hakken en tasjes en make-up...
Ow wacht...
Eigenlijk is vandaag niet zo bijzonder, heb het gister gewoon gevierd en vandaag komt mn oma nog langsquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hoi !
Hoe bevalt je verjaardag tot nu toe ?
Ik heb een leuk filmpje voor je, dan leer je hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |