Ik vind andere janknummers weer mooi.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe kun je dit in hemelsnaam verschrikkelik vinden
zie dmquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:00 schreef Insomnium het volgende:
Oke kan iemand mij een link geven naar SAM en hoe het werkt ?
Of mis ik ergens een link en info in de OP
welk merkquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:05 schreef Insomnium het volgende:
Weet alleen niet of ik mijn mic aan de praat krijg.
Maar ik zal eens kijken
Mjah tis een interne op mijn cam.quote:
Okequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mjah tis een interne op mijn cam.
Gebruik ik ook altijd Skype en normaliter nooit problemen mee nergens.
Dus maar eens kijken en anders even een goedkope aanschaffen
Dat is denk ik beter.quote:
jep niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is denk ik beter.
Maar ik kan het altijd proberen
tuurlijk welquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:10 schreef Insomnium het volgende:
Mhm ik weet niet of het een goed idee was om gelijk mijn 300 gig aan muziek erin te gooien
Dat duurt ff, hier 650 gig aan muziek in SAM gegooidquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:10 schreef Insomnium het volgende:
Mhm ik weet niet of het een goed idee was om gelijk mijn 300 gig aan muziek erin te gooien
Ik heb alleen maar metal en rock.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:11 schreef Viro het volgende:
Ben een playlist aan het maken. Tot nu toe snoeiharde gitaren erin. Lekkere rock muziekjens
Dat is waarquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk wel
ben je in een keer klaar
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat duurt ff, hier 650 gig aan muziek in SAM gegooid
Ik ook en ik moet het zienquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:11 schreef Zokunen het volgende:
Omg....
Net die promo van holland in da hood gezien dat is echt tenenkrommend slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |