Geniaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:37 schreef BBQSausage het volgende:
LONDEN - Het Britse bewakingsbedrijf G4S heeft twee werknemers ontslagen omdat ze een elektronische enkelband hadden vastgemaakt aan het kunstbeen van een veroordeelde.
De man kon het kunstbeen simpel losmaken en zo zijn huisarrest ontduiken. Hij werd in zijn auto betrapt tijdens een verkeersovertreding, meldde de BBC maandag.
Het Britse ministerie van Justitie zei dat de procedures hier duidelijk niet gevolgd zijn. Het bewakingsbedrijf stelde dat het 70.000 enkelbanden per jaar plaatst en dat zulke fouten erg zeldzaam zijn.
Omgquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:37 schreef BBQSausage het volgende:
LONDEN - Het Britse bewakingsbedrijf G4S heeft twee werknemers ontslagen omdat ze een elektronische enkelband hadden vastgemaakt aan het kunstbeen van een veroordeelde.
De man kon het kunstbeen simpel losmaken en zo zijn huisarrest ontduiken. Hij werd in zijn auto betrapt tijdens een verkeersovertreding, meldde de BBC maandag.
Het Britse ministerie van Justitie zei dat de procedures hier duidelijk niet gevolgd zijn. Het bewakingsbedrijf stelde dat het 70.000 enkelbanden per jaar plaatst en dat zulke fouten erg zeldzaam zijn.
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De gast die het overkwam zou ook wel denken, wat een debielen
Je linkertiet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:40 schreef coban het volgende:
Spontaan hernia opgelopen door iets heel zwaars te tillen.
Ik wil hem ook zienquote:
Ik heb al jaren rugklachtenquote:
Mag nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Jac0bus het volgende:
Iedereen wil hem zien. Post ze dan maar gewoon hier
Spoilertje danquote:
Heul niet. Is nogal een gewicht wat ik meesleur hoor. Ben ook bang dat ik opeens topzwaar ben als ik op hakken loopquote:
Ik beloof je plechtig dat ik je nooit meer de kut van kkj zal pmenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:43 schreef Patje1987 het volgende:
PM staat open, alleen van huppel hoef ik geen PM meer
Oh?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Jac0bus het volgende:
Iedereen wil hem zien. Post ze dan maar gewoon hier
Damn, nice.quote:
EHEHEHEHEHEquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof je plechtig dat ik je nooit meer de kut van kkj zal pmen
Haha okay danquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ga zooo voor mijn rijexamen seks hebben, anders haal ik het nooit
Gadverdamme, ranzig kind. Dat doe je toch niet op je 12e?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ga zooo voor mijn rijexamen seks hebben, anders haal ik het nooit
In de koelkastquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof je plechtig dat ik je nooit meer de kut van kkj zal pmen
Ja nou sommige trauma's moet je gewoon delen met mensenquote:
Onder andere.quote:
En waarom ben ik daar dan ook de dupe van geworden? WAAAAROMMMMMquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou sommige trauma's moet je gewoon delen met mensen
Linkje mag in de PM/DMquote:
Tuurlijk had ik gelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je had toch gelijk dacht dat die pas donderdag uitkwam
Nicequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Tuurlijk had ik gelijkHad te doen met de VMA's ofzo.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Half 8 ofzo pas in slaap gevallen.
Maar wel half 12 op goed he.
en jij?
Half 9 in slaap gevallen en wekker om 13:00quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Half 8 ofzo pas in slaap gevallen.
Maar wel half 12 op goed he.
en jij?
omgosh.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Half 9 in slaap gevallen en wekker om 13:00
Huilend halfslapend naar schoolquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef coban het volgende:
Al onze slaapritmes zijn verneukt. Hoe gaat het nu verder als we school hebben?
Ik heb nog een maand vakantiequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef coban het volgende:
Goed mangquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb van 6:30 tot 12:00 geslapen
Ja maar jij moet nog groeienquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb van 6:30 tot 12:00 geslapen
Na de vakantie heb ik gewoon 1 uur per nacht geslapen ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef coban het volgende:
Ik slaap elke nacht een uurtje of 4 en dan niet eens echt goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef coban het volgende:
Ja inderdaad, als ik nou ook nog eens dik kon worden tijdens het slapen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar jij moet nog groeien
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als ik nou ook nog eens dik kon worden tijdens het slapen.
Jeetje wat ben jij stout.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef coban het volgende:
Ja kijk op de middelbare kon ik het wel flikken altijd te laat te komen, nu moet ik treinen halen.
Ze dachten ws dat ik een ernstige ziekte had, aangezien ik elke week 5 keer 'naar de dokter' ging._!!!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef coban het volgende:
Ja kijk op de middelbare kon ik het wel flikken altijd te laat te komen, nu moet ik treinen halen.
Ze dachten ws dat ik een ernstige ziekte had, aangezien ik elke week 5 keer 'naar de dokter' ging._!!!
Mensen die klein zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar jij moet nog groeien
1.60 zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die klein zijn_! mensen die nog moeten groeien
_!
Sowieso. Maar ik had ook een doktersverklaring he, naja niet echt speciaal voor school gemaakt, maar was wel offficieel.quote:
Zoooooooo goed voor elkaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef coban het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik had ook een doktersverklaring he, naja niet echt speciaal voor school gemaakt, maar was wel offficieel.
Bij mn zusje op school dachten ze dat haar vader alzheimer had, haar moeder parkinson en dat ik een hulpbehoevende josti met kind was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef coban het volgende:
Tsja, ik krijg alles wel voor elkaar als ik maar langer mag slapenquote:
Wat een bazinquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mn zusje op school dachten ze dat haar vader alzheimer had, haar moeder parkinson en dat ik een hulpbehoevende josti met kind was.
Geniale smoezen gebruikte ze altijd.
Ze keken ook heel vreemd naar ons op haar diploma uitreiking
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mn zusje op school dachten ze dat haar vader alzheimer had, haar moeder parkinson en dat ik een hulpbehoevende josti met kind was.
Geniale smoezen gebruikte ze altijd.
Ze keken ook heel vreemd naar ons op haar diploma uitreiking
Ja en nog kreeg ze geen "prijs" voor de beste smoezen.quote:
Nou ja zeg!quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, even Jersey Shore kijken onder werktijd, het is toch rustig.
Buh heb ik het te druk voor, topic bijhouden lukt welquote:
Veel plezier!quote:
Hehehe, ik krijg hoogstens een telefoontje tussendoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Buh heb ik het te druk voor, topic bijhouden lukt wel
Hier valt over te disscusiëren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef coban het volgende:
Negers zijn trouwens wel heel aardig altijd
Idd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef coban het volgende:
Negers zijn trouwens wel heel aardig altijd meestal
Mja niet zaterdagnacht in een donker steegje in de Bijlmer denk ik zo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef coban het volgende:
Negers zijn trouwens wel heel aardig altijd
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mja niet zaterdagnacht in een donker steegje in de Bijlmer denk ik zo.
JAWEL. ze bieden dan altijd van dat lekkere poedersuikerquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mja niet zaterdagnacht in een donker steegje in de Bijlmer denk ik zo.
Bitchfight spannend allesquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:17 schreef Jac0bus het volgende:
Jersey Shore binnen, ik ben ff 3 kwartier weg om te kijken
[Pauly D]Yeaaaaaaaaaaaaaah buddy! [/Pauly D]
Heb je hem al gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
SSSSSSTquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:25 schreef Jac0bus het volgende:
WTF door al dat knip- en plakwerk lijkt het veel erger dan het in werkelijkheid is
Ok ok ik doe er wel een spoilertje omheen, als jij die quote dan ook even aanpastquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:25 schreef Jac0bus het volgende:
Jongen ga met die spoilers ga ga ga !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo nu staan we even.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jongen ga met die spoilers ga ga ga !hey tyfuslijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo nu staan we even.Verliefd, verloofd.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:25 schreef coban het volgende:
Omg ik heb net in mijn hak gesneden met een stuk glas (perongeluk uiteraard) en ik heb vet mooie kleur bloed man
felrood ftw
In je MSN.quote:
NTBquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:32 schreef Annnet het volgende:
kijk ik bij seizoen 1 uncensored reactiedingen bij the pirate bay:
jarimm bij 2010-09-26 21:52 CET:
Is there any sex? Or tits?
jarimm bij 2010-09-26 21:53 CET:
Is there a lot of sex and tits or just some?
Haha voor je verjaardagquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:36 schreef Annnet het volgende:
Ik wil dit boek wie koop deze voor mij
http://link.marktplaats.nl/478297502
ok doeiquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
ik had gister al pizza. vandaag eet ik niet
tuurlijk nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar, moet jij niet naar school?
Verkeerde forum mangquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
okidoki
gr gr
Klacht : Tandartsen
(nog) Niet door mij nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:04 schreef Plastic_zak het volgende:
zullen we over fietsen praten ?
die van mij is niet gestolen gelukkig.
Wist je ook dat ik deze reactie zou geven?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik wist dat deze reactie zou komen!
Mag ik niet zeggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:07 schreef coban het volgende:
[..]
Wist je ook dat ik deze reactie zou geven?.
Aha. En terecht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik anders zoutzuur in mijn gezicht krijg.
Spellingscontrole kapot ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef Nectar het volgende:
hoi allenmaal gerard jowling is weer in de forum beland joghnge
Ja dat doe je ook gezien ej altijd gaat huilenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik wat om jouw mening gaf
Nectarquote:
Ksst weg jij.quote:
Cobanquote:
Ook goed, kom net terug van fietsenquote:
Waar was je heen gefietstquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:47 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ook goed, kom net terug van fietsen
M'n opa en oma, 7 KM verderopquote:
Wow die "grap" is vast nog nooit gemaakt zeg. Wat goed en vooral uniek van jouquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik kakte op een pizza en toen was Kakpizza er.
gr gr
Hoe maakt u het, Tim?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik kakte op een pizza en toen was Kakpizza er.
gr gr
7 september word ik 16.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oke, cool, hoe oud was je ook alw eer?
Die huh naarquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Jac0bus het volgende:
Laten we een leeftijdspoll machen. Iemand?
Jaa! Maar ik ben mobielquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Jac0bus het volgende:
En dan kan je niet stemmen ofzo?quote:
Is dat hemquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef Kakpizza het volgende:
Plastic_Zak, zegt deze foto je iets?
[ afbeelding ]
quote:
Moet het?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Jac0bus het volgende:
Denken dat je te oud bent voor de community, en stoer doen met het feit dat je dubbel ouder bent dan iedereen hierquote:
Wat zeur jij nou. Jouw bouwjaar is 84, hartstikke jong nog jijquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zeur jij nou. Jouw bouwjaar is 84, hartstikke jong nog jij
Dat is DJ_Djess, maar ik ben in de veronderstelling dat ze dezelfde persoon zijnquote:
Doe ik niet stoer mee, baal ik juist vanquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Denken dat je te oud bent voor de community, en stoer doen met het feit dat je dubbel ouder bent dan iedereen hier
Dat zou echt zielig zijn als dat hem zijn, dan heb ik medelijden met hem.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dat is DJ_Djess, maar ik ben in de veronderstelling dat ze dezelfde persoon zijn...
Ik lach hem uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat zou echt zielig zijn als dat hem zijn, dan heb ik medelijden met hem.
Waarom denk je datquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dat is DJ_Djess, maar ik ben in de veronderstelling dat ze dezelfde persoon zijn...
Omdat je hond Whiskey heetquote:
Zijn ze wel, R.I.Pquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef Nectar het volgende:
ik zit op scoubidou touwtjes te bijten, hopelijk zijn ze neit kankerverwekend.
Een Volkswagen dachten ze toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh ze denken te weten in wat voor auto de snelwegschutter rijdt
Post een pic van jezelf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat was een grapje.
Ik heb niet eens een hont
Ja een zilvergrijzequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een Volkswagen dachten ze toch?
Ja idd smerige pubers :Squote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef coban het volgende:
Ik vind het alleen maar leuk dat er mensen van alle leeftijden hier in dit topic zitten. Anders werd het zo'n pubertopic.
Toch geen Golf hè? Daarvan staan er hier 2 op het terreinquote:
Oh word ik daarom genegeerdquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:02 schreef Ezechielk het volgende:
Die fittie tussen Mike en Ronnie
Deceptie weer
Aansteller.quote:
Komen ze vaak in omgeving rotterdam?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toch geen Golf hè? Daarvan staan er hier 2 op het terrein
Ze hadden het ook al over poging tot doodslag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat figuur eens oppakken, dat gaat nog een leuke claim worden
Dude je ging ook op tinychat op de webcam :S doe pic posten en verwijder hem na een minuut ofzo weerquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Liever niet
FOK! en prive hou ik graag gescheiden.
gr gr
Ghehequote:
Ja niemand zal de foto opslaan, echt nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef Nectar het volgende:
@Plastic
[..]
Dude je ging ook op tinychat op de webcam :S doe pic posten en verwijder hem na een minuut ofzo weer
Ah, niet meer dan terecht! Dat is dan wel naast de schadevergoedingen neem ik aan, ik zou mijzelf helemaal de pleuris schrikken als dat gebeurt op de snelweg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hadden het ook al over poging tot doodslag.
Hij krijgt sowieso minimaal 2 jaar voor zn cowboyacties
Naja ik iig nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja niemand zal de foto opslaan, echt niet
Er zijn toch foto's van je filmpje gemaakt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Liever niet
FOK! en prive hou ik graag gescheiden.
gr gr
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef Nectar het volgende:
@Plastic
[..]
Dude je ging ook op tinychat op de webcam :S doe pic posten en verwijder hem na een minuut ofzo weer
Ik ging al bijna de vangrail in toen ik voor het eerst een steentje tegen mn voorruit kreeg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, niet meer dan terecht! Dat is dan wel naast de schadevergoedingen neem ik aan, ik zou mijzelf helemaal de pleuris schrikken als dat gebeurt op de snelweg.
Ik heb jou op de cam gezien toen je pepers aan het pijpen wasquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die mij willen zien moeten maar naar de meet komen.
gr gr
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik heb jou op de cam gezien toen je pepers aan het pijpen was
Dat was geil hequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik heb jou op de cam gezien toen je pepers aan het pijpen was
Dat duurt nog 3 weken, gast doe niet kinderachtig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die mij willen zien moeten maar naar de meet komen.
gr gr
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging al bijna de vangrail in toen ik voor het eerst een steentje tegen mn voorruit kreeg.
Stiekem ben ik gewoon een gevaar op de wegquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
*tik* Huppelmuts vol in de remmen
Het was ook een enorme teleurstelling. Eigenlijk heb je niks gemist. Vooral omdat anderen ook hun webcam aandeden en P_Z dus nauwelijks te zien was. Plus dat hij alleen maar zat te kutten in plaats van gewoon in 1x opeten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef coban het volgende:
ik ben de enige die plestik niet heeft zien pepers eten
Het was erg heetquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:12 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Het was ook een enorme teleurstelling. Eigenlijk heb je niks gemist. Vooral omdat anderen ook hun webcam aandeden en P_Z dus nauwelijks te zien was. Plus dat hij alleen maar zat te kutten in plaats van gewoon in 1x opeten.
Dat is wel positief, waarschijnlijk was het het flitser-alarmquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon een gevaar op de weg![]()
Ik reed 2 maanden terug voor het eerst met een tomtom. Was ook geen succes, bijna ongeluk omdat die tomtom een of ander alarm gaf en ik van schrik mn rem intrapte
teleurstelling dit, plestik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:12 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Het was ook een enorme teleurstelling. Eigenlijk heb je niks gemist. Vooral omdat anderen ook hun webcam aandeden en P_Z dus nauwelijks te zien was. Plus dat hij alleen maar zat te kutten in plaats van gewoon in 1x opeten.
Ja dat werd mij later verteld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel positief, waarschijnlijk was het het flitser-alarm![]()
Ach, zolang je rustig rijdt en niet naar de kop van Noord Holland komt vind ik het prima
Trollscience
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat werd mij later verteld.
Nah ik rijd wel veilig. Alleen mn medeweggebruikers niet![]()
Oh en mijn auto heeft nog wel eens kuren. Gaat ie opeens stilstaan midden op de dijk naar enkhuizen bijvoorbeeld
Zeg dan niet dat je pepers gaat eten als ....quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik deed het ook niet voor de show hoorIk deed het omdat het moest
Houtribdijk ofzo heet dat toch? Heb ik laatst met de motor gedaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh en mijn auto heeft nog wel eens kuren. Gaat ie opeens stilstaan midden op de dijk naar enkhuizen bijvoorbeeld
Gast, jij ligt gewoon te slapen naast mij in de auto. Dat doe je heus niet als je je niet veilig zou voelen bij mij in de autoquote:
Heuj, ik sliep niet. Mono en je koter sliepen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gast, jij ligt gewoon te slapen naast mij in de auto. Dat doe je heus niet als je je niet veilig zou voelen bij mij in de auto
Weet ik veel hoe dat ding heet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Houtribdijk ofzo heet dat toch? Heb ik laatst met de motor gedaan
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij sliep ook!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heuj, ik sliep niet. Mono en je koter sliepen.
Tussen Enkhuizen en Lelystad die toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe dat ding heet.
Ik stond samen met kind en monopoly stil halverwege, dat weet ik wel
Westfriese Omringdijk heet datquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik neem meteen mijn woorden terugquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Tussen Enkhuizen en Lelystad die toch?
Ja diequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Tussen Enkhuizen en Lelystad die toch?
Zielig voor de spinnen doe maar niet dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef Nectar het volgende:
Jongens ik ga 5 grote spinnen eten als 5 verschillende mensen deze reactie quoten en het volgende zeggen: ''Woop Woop Wie Denk Je Wel Dat Ju Bent''
geeft niet, je bent nog steeds lief.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik deed het ook niet voor de show hoorIk deed het omdat het moest
Ik doe op camera en ik heb spinnenfobie word dus egt engquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zielig voor de spinnen doe maar niet dus
Klopt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jij ook schatquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef coban het volgende:
[..]
geeft niet, je bent nog steeds lief.
Dan nog, zielig voor de spinnenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik doe op camera en ik heb spinnenfobie word dus egt eng
wij mogen helemaal geen spinnen eten vd islam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef Nectar het volgende:
Jongens ik ga 5 grote spinnen eten als 5 verschillende mensen deze reactie quoten en het volgende zeggen: ''Woop Woop Wie Denk Je Wel Dat Ju Bent''
Wel als het voor commerciele doeleinden isquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef coban het volgende:
[..]
wij mogen helemaal geen spinnen eten vd islam.
Volgens mij rij jij stiekem heel netjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen durven ook bij mij in de auto te slapen
Ik kan die verleiding nooit weerstaan maar ik moet wel. De bekeuringen zijn me te duur en George wil niet zo heel hardquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef Jac0bus het volgende:
Dat is de enige keer dat ik de verleiding van te hard rijden niet kon weerstaan op die dijk
en dat al helemaal nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef Nectar het volgende:
Wie deze reactie quote en het volgende zegt: Jij Huudt Vun Suup
Dan ga ik placenta eten
Ja maar jouw autoquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen durven ook bij mij in de auto te slapen
Ja in rotterdam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef Jac0bus het volgende:
Maar Huppel, ging je naar een meet ofzo?
Same here, ik ben normaal ook netjes hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan die verleiding nooit weerstaan maar ik moet wel. De bekeuringen zijn me te duur en George wil niet zo heel hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |