Hehehe, ik krijg hoogstens een telefoontje tussendoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Buh heb ik het te druk voor, topic bijhouden lukt wel
Hier valt over te disscusiëren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef coban het volgende:
Negers zijn trouwens wel heel aardig altijd
Idd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef coban het volgende:
Negers zijn trouwens wel heel aardig altijd meestal
Mja niet zaterdagnacht in een donker steegje in de Bijlmer denk ik zo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef coban het volgende:
Negers zijn trouwens wel heel aardig altijd
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mja niet zaterdagnacht in een donker steegje in de Bijlmer denk ik zo.
JAWEL. ze bieden dan altijd van dat lekkere poedersuikerquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mja niet zaterdagnacht in een donker steegje in de Bijlmer denk ik zo.
Bitchfight spannend allesquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:17 schreef Jac0bus het volgende:
Jersey Shore binnen, ik ben ff 3 kwartier weg om te kijken
[Pauly D]Yeaaaaaaaaaaaaaah buddy! [/Pauly D]
Heb je hem al gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
SSSSSSTquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:25 schreef Jac0bus het volgende:
WTF door al dat knip- en plakwerk lijkt het veel erger dan het in werkelijkheid is
Ok ok ik doe er wel een spoilertje omheen, als jij die quote dan ook even aanpastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |