Geniaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:37 schreef BBQSausage het volgende:
LONDEN - Het Britse bewakingsbedrijf G4S heeft twee werknemers ontslagen omdat ze een elektronische enkelband hadden vastgemaakt aan het kunstbeen van een veroordeelde.
De man kon het kunstbeen simpel losmaken en zo zijn huisarrest ontduiken. Hij werd in zijn auto betrapt tijdens een verkeersovertreding, meldde de BBC maandag.
Het Britse ministerie van Justitie zei dat de procedures hier duidelijk niet gevolgd zijn. Het bewakingsbedrijf stelde dat het 70.000 enkelbanden per jaar plaatst en dat zulke fouten erg zeldzaam zijn.
Omgquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:37 schreef BBQSausage het volgende:
LONDEN - Het Britse bewakingsbedrijf G4S heeft twee werknemers ontslagen omdat ze een elektronische enkelband hadden vastgemaakt aan het kunstbeen van een veroordeelde.
De man kon het kunstbeen simpel losmaken en zo zijn huisarrest ontduiken. Hij werd in zijn auto betrapt tijdens een verkeersovertreding, meldde de BBC maandag.
Het Britse ministerie van Justitie zei dat de procedures hier duidelijk niet gevolgd zijn. Het bewakingsbedrijf stelde dat het 70.000 enkelbanden per jaar plaatst en dat zulke fouten erg zeldzaam zijn.
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De gast die het overkwam zou ook wel denken, wat een debielen
Je linkertiet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:40 schreef coban het volgende:
Spontaan hernia opgelopen door iets heel zwaars te tillen.
Ik wil hem ook zienquote:
Ik heb al jaren rugklachtenquote:
Mag nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Jac0bus het volgende:
Iedereen wil hem zien. Post ze dan maar gewoon hier
Spoilertje danquote:
Heul niet. Is nogal een gewicht wat ik meesleur hoor. Ben ook bang dat ik opeens topzwaar ben als ik op hakken loopquote:
Ik beloof je plechtig dat ik je nooit meer de kut van kkj zal pmenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:43 schreef Patje1987 het volgende:
PM staat open, alleen van huppel hoef ik geen PM meer
Oh?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Jac0bus het volgende:
Iedereen wil hem zien. Post ze dan maar gewoon hier
Damn, nice.quote:
EHEHEHEHEHEquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof je plechtig dat ik je nooit meer de kut van kkj zal pmen
Haha okay danquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ga zooo voor mijn rijexamen seks hebben, anders haal ik het nooit
Gadverdamme, ranzig kind. Dat doe je toch niet op je 12e?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ga zooo voor mijn rijexamen seks hebben, anders haal ik het nooit
In de koelkastquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof je plechtig dat ik je nooit meer de kut van kkj zal pmen
Ja nou sommige trauma's moet je gewoon delen met mensenquote:
Onder andere.quote:
En waarom ben ik daar dan ook de dupe van geworden? WAAAAROMMMMMquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou sommige trauma's moet je gewoon delen met mensen
Linkje mag in de PM/DMquote:
Tuurlijk had ik gelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je had toch gelijk dacht dat die pas donderdag uitkwam
Nicequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Tuurlijk had ik gelijkHad te doen met de VMA's ofzo.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Half 8 ofzo pas in slaap gevallen.
Maar wel half 12 op goed he.
en jij?
Half 9 in slaap gevallen en wekker om 13:00quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Half 8 ofzo pas in slaap gevallen.
Maar wel half 12 op goed he.
en jij?
omgosh.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Half 9 in slaap gevallen en wekker om 13:00
Huilend halfslapend naar schoolquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef coban het volgende:
Al onze slaapritmes zijn verneukt. Hoe gaat het nu verder als we school hebben?
Ik heb nog een maand vakantiequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef coban het volgende:
Goed mangquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb van 6:30 tot 12:00 geslapen
Ja maar jij moet nog groeienquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb van 6:30 tot 12:00 geslapen
Na de vakantie heb ik gewoon 1 uur per nacht geslapen ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef coban het volgende:
Ik slaap elke nacht een uurtje of 4 en dan niet eens echt goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef coban het volgende:
Ja inderdaad, als ik nou ook nog eens dik kon worden tijdens het slapen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar jij moet nog groeien
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als ik nou ook nog eens dik kon worden tijdens het slapen.
Jeetje wat ben jij stout.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef coban het volgende:
Ja kijk op de middelbare kon ik het wel flikken altijd te laat te komen, nu moet ik treinen halen.
Ze dachten ws dat ik een ernstige ziekte had, aangezien ik elke week 5 keer 'naar de dokter' ging._!!!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef coban het volgende:
Ja kijk op de middelbare kon ik het wel flikken altijd te laat te komen, nu moet ik treinen halen.
Ze dachten ws dat ik een ernstige ziekte had, aangezien ik elke week 5 keer 'naar de dokter' ging._!!!
Mensen die klein zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar jij moet nog groeien
1.60 zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die klein zijn_! mensen die nog moeten groeien
_!
Sowieso. Maar ik had ook een doktersverklaring he, naja niet echt speciaal voor school gemaakt, maar was wel offficieel.quote:
Zoooooooo goed voor elkaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef coban het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik had ook een doktersverklaring he, naja niet echt speciaal voor school gemaakt, maar was wel offficieel.
Bij mn zusje op school dachten ze dat haar vader alzheimer had, haar moeder parkinson en dat ik een hulpbehoevende josti met kind was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef coban het volgende:
Tsja, ik krijg alles wel voor elkaar als ik maar langer mag slapenquote:
Wat een bazinquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mn zusje op school dachten ze dat haar vader alzheimer had, haar moeder parkinson en dat ik een hulpbehoevende josti met kind was.
Geniale smoezen gebruikte ze altijd.
Ze keken ook heel vreemd naar ons op haar diploma uitreiking
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mn zusje op school dachten ze dat haar vader alzheimer had, haar moeder parkinson en dat ik een hulpbehoevende josti met kind was.
Geniale smoezen gebruikte ze altijd.
Ze keken ook heel vreemd naar ons op haar diploma uitreiking
Ja en nog kreeg ze geen "prijs" voor de beste smoezen.quote:
Nou ja zeg!quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, even Jersey Shore kijken onder werktijd, het is toch rustig.
Buh heb ik het te druk voor, topic bijhouden lukt welquote:
Veel plezier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |