Zeg dan niet dat je pepers gaat eten als ....quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik deed het ook niet voor de show hoorIk deed het omdat het moest
Houtribdijk ofzo heet dat toch? Heb ik laatst met de motor gedaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat werd mij later verteld.
Nah ik rijd wel veilig. Alleen mn medeweggebruikers niet![]()
Oh en mijn auto heeft nog wel eens kuren. Gaat ie opeens stilstaan midden op de dijk naar enkhuizen bijvoorbeeld
Gast, jij ligt gewoon te slapen naast mij in de auto. Dat doe je heus niet als je je niet veilig zou voelen bij mij in de autoquote:
Heuj, ik sliep niet. Mono en je koter sliepen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gast, jij ligt gewoon te slapen naast mij in de auto. Dat doe je heus niet als je je niet veilig zou voelen bij mij in de auto
Weet ik veel hoe dat ding heet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Houtribdijk ofzo heet dat toch? Heb ik laatst met de motor gedaan
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat werd mij later verteld.
Nah ik rijd wel veilig. Alleen mn medeweggebruikers niet![]()
Oh en mijn auto heeft nog wel eens kuren. Gaat ie opeens stilstaan midden op de dijk naar enkhuizen bijvoorbeeld
Jij sliep ook!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heuj, ik sliep niet. Mono en je koter sliepen.
Tussen Enkhuizen en Lelystad die toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe dat ding heet.
Ik stond samen met kind en monopoly stil halverwege, dat weet ik wel
Westfriese Omringdijk heet datquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik neem meteen mijn woorden terugquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Tussen Enkhuizen en Lelystad die toch?
Ja diequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Tussen Enkhuizen en Lelystad die toch?
Zielig voor de spinnen doe maar niet dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef Nectar het volgende:
Jongens ik ga 5 grote spinnen eten als 5 verschillende mensen deze reactie quoten en het volgende zeggen: ''Woop Woop Wie Denk Je Wel Dat Ju Bent''
geeft niet, je bent nog steeds lief.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik deed het ook niet voor de show hoorIk deed het omdat het moest
Ik doe op camera en ik heb spinnenfobie word dus egt engquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zielig voor de spinnen doe maar niet dus
Klopt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jij ook schatquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef coban het volgende:
[..]
geeft niet, je bent nog steeds lief.
Dan nog, zielig voor de spinnenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik doe op camera en ik heb spinnenfobie word dus egt eng
wij mogen helemaal geen spinnen eten vd islam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef Nectar het volgende:
Jongens ik ga 5 grote spinnen eten als 5 verschillende mensen deze reactie quoten en het volgende zeggen: ''Woop Woop Wie Denk Je Wel Dat Ju Bent''
Wel als het voor commerciele doeleinden isquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef coban het volgende:
[..]
wij mogen helemaal geen spinnen eten vd islam.
Volgens mij rij jij stiekem heel netjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen durven ook bij mij in de auto te slapen
Ik kan die verleiding nooit weerstaan maar ik moet wel. De bekeuringen zijn me te duur en George wil niet zo heel hardquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef Jac0bus het volgende:
Dat is de enige keer dat ik de verleiding van te hard rijden niet kon weerstaan op die dijk
en dat al helemaal nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef Nectar het volgende:
Wie deze reactie quote en het volgende zegt: Jij Huudt Vun Suup
Dan ga ik placenta eten
Ja maar jouw autoquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen durven ook bij mij in de auto te slapen
Ja in rotterdam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef Jac0bus het volgende:
Maar Huppel, ging je naar een meet ofzo?
Same here, ik ben normaal ook netjes hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan die verleiding nooit weerstaan maar ik moet wel. De bekeuringen zijn me te duur en George wil niet zo heel hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |