En dan kan je niet stemmen ofzo?quote:
Is dat hemquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef Kakpizza het volgende:
Plastic_Zak, zegt deze foto je iets?
[ afbeelding ]
quote:
Moet het?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Jac0bus het volgende:
Laten we een leeftijdspoll machen. Iemand?
Denken dat je te oud bent voor de community, en stoer doen met het feit dat je dubbel ouder bent dan iedereen hierquote:
Wat zeur jij nou. Jouw bouwjaar is 84, hartstikke jong nog jijquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zeur jij nou. Jouw bouwjaar is 84, hartstikke jong nog jij
Dat is DJ_Djess, maar ik ben in de veronderstelling dat ze dezelfde persoon zijnquote:
Doe ik niet stoer mee, baal ik juist vanquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Denken dat je te oud bent voor de community, en stoer doen met het feit dat je dubbel ouder bent dan iedereen hier
Dat zou echt zielig zijn als dat hem zijn, dan heb ik medelijden met hem.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dat is DJ_Djess, maar ik ben in de veronderstelling dat ze dezelfde persoon zijn...
Ik lach hem uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat zou echt zielig zijn als dat hem zijn, dan heb ik medelijden met hem.
Waarom denk je datquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dat is DJ_Djess, maar ik ben in de veronderstelling dat ze dezelfde persoon zijn...
Omdat je hond Whiskey heetquote:
Zijn ze wel, R.I.Pquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef Nectar het volgende:
ik zit op scoubidou touwtjes te bijten, hopelijk zijn ze neit kankerverwekend.
Een Volkswagen dachten ze toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh ze denken te weten in wat voor auto de snelwegschutter rijdt
Post een pic van jezelf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat was een grapje.
Ik heb niet eens een hont
Ja een zilvergrijzequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een Volkswagen dachten ze toch?
Ja idd smerige pubers :Squote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef coban het volgende:
Ik vind het alleen maar leuk dat er mensen van alle leeftijden hier in dit topic zitten. Anders werd het zo'n pubertopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |