Dat zou echt zielig zijn als dat hem zijn, dan heb ik medelijden met hem.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dat is DJ_Djess, maar ik ben in de veronderstelling dat ze dezelfde persoon zijn...
Ik lach hem uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat zou echt zielig zijn als dat hem zijn, dan heb ik medelijden met hem.
Waarom denk je datquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dat is DJ_Djess, maar ik ben in de veronderstelling dat ze dezelfde persoon zijn...
Omdat je hond Whiskey heetquote:
Zijn ze wel, R.I.Pquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef Nectar het volgende:
ik zit op scoubidou touwtjes te bijten, hopelijk zijn ze neit kankerverwekend.
Een Volkswagen dachten ze toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh ze denken te weten in wat voor auto de snelwegschutter rijdt
Post een pic van jezelf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat was een grapje.
Ik heb niet eens een hont
Ja een zilvergrijzequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een Volkswagen dachten ze toch?
Ja idd smerige pubers :Squote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef coban het volgende:
Ik vind het alleen maar leuk dat er mensen van alle leeftijden hier in dit topic zitten. Anders werd het zo'n pubertopic.
Toch geen Golf hè? Daarvan staan er hier 2 op het terreinquote:
Oh word ik daarom genegeerdquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:02 schreef Ezechielk het volgende:
Die fittie tussen Mike en Ronnie
Deceptie weer
Aansteller.quote:
Komen ze vaak in omgeving rotterdam?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toch geen Golf hè? Daarvan staan er hier 2 op het terrein
Ze hadden het ook al over poging tot doodslag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat figuur eens oppakken, dat gaat nog een leuke claim worden
Dude je ging ook op tinychat op de webcam :S doe pic posten en verwijder hem na een minuut ofzo weerquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Liever niet
FOK! en prive hou ik graag gescheiden.
gr gr
Ghehequote:
Ja niemand zal de foto opslaan, echt nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef Nectar het volgende:
@Plastic
[..]
Dude je ging ook op tinychat op de webcam :S doe pic posten en verwijder hem na een minuut ofzo weer
Ah, niet meer dan terecht! Dat is dan wel naast de schadevergoedingen neem ik aan, ik zou mijzelf helemaal de pleuris schrikken als dat gebeurt op de snelweg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hadden het ook al over poging tot doodslag.
Hij krijgt sowieso minimaal 2 jaar voor zn cowboyacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |