Is het normaal dat ik hier best wel hard om moest lachen?quote:
Heeft u ook altijd al de wens gehad een Marokkaan op uw mobiel te zien huppelen?quote:
Echt wel, terug naar school jij!quote:
Dat komt omdat Murp fel tegen SC's is, omdat hij/zij/het dan minder slotjes kan zetten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
No hate, maar het is me opgevallen dat murp niet vaak slotjes post op andere topics en in deze wel.Just saying.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ken alle liedjes van Bruno dus kom niet stoer doen.
Ja!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:20 schreef coban het volgende:
[..]
Is het normaal dat ik hier best wel hard om moest lachen?
Ohh..quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat komt omdat Murp fel tegen SC's is, omdat hij/zij/het dan minder slotjes kan zetten.
Ken je ook "Im in a love it Moroccan Chicken" van hem?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ken alle liedjes van Bruno dus kom niet stoer doen.
Wie wil Bruno nou als je Bad Meets Evil hebt!quote:
Nee, maar misschien nieuw idee voor hemquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ken je ook "Im in a love it Moroccan Chicken" van hem?
Lil' Wayne.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef speedking het volgende:
lil wayne+bruno is beter dan bad meets evil
Wat moet hij googlen? Lamellen + jaloezie?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Google is your best friend, my friend.
Dat album is tofquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
Hebben jullie dat nieuwe nummer van dat album van David Guetta al gehoord?
Wat een held.
Titanium!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
Hebben jullie dat nieuwe nummer van dat album van David Guetta al gehoord?
Wat een held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |