Dat weet je nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:18 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja maar hij schrijft zijn ondertitel toch in de derde persoon?
NEE?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:18 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja maar hij schrijft zijn ondertitel toch in de derde persoon?
echt een maRoKKAan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
No hate, maar het is me opgevallen dat murp niet vaak slotjes post op andere topics en in deze wel.Just saying.
Is het normaal dat ik hier best wel hard om moest lachen?quote:
Heeft u ook altijd al de wens gehad een Marokkaan op uw mobiel te zien huppelen?quote:
Echt wel, terug naar school jij!quote:
Dat komt omdat Murp fel tegen SC's is, omdat hij/zij/het dan minder slotjes kan zetten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
No hate, maar het is me opgevallen dat murp niet vaak slotjes post op andere topics en in deze wel.Just saying.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ken alle liedjes van Bruno dus kom niet stoer doen.
Ja!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:20 schreef coban het volgende:
[..]
Is het normaal dat ik hier best wel hard om moest lachen?
Ohh..quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat komt omdat Murp fel tegen SC's is, omdat hij/zij/het dan minder slotjes kan zetten.
Ken je ook "Im in a love it Moroccan Chicken" van hem?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ken alle liedjes van Bruno dus kom niet stoer doen.
Wie wil Bruno nou als je Bad Meets Evil hebt!quote:
Nee, maar misschien nieuw idee voor hemquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ken je ook "Im in a love it Moroccan Chicken" van hem?
Lil' Wayne.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef speedking het volgende:
lil wayne+bruno is beter dan bad meets evil
Wat moet hij googlen? Lamellen + jaloezie?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Google is your best friend, my friend.
Dat album is tofquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
Hebben jullie dat nieuwe nummer van dat album van David Guetta al gehoord?
Wat een held.
Titanium!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
Hebben jullie dat nieuwe nummer van dat album van David Guetta al gehoord?
Wat een held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |