Ah, moet je weer vroeg opstaan? Je zal het wel moeilijk hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef moosh11 het volgende:
Ik ga slapen, morgen eerste dag school
Ja nu je het zegt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef Jac0bus het volgende:
Hebben jullie ook dat sinds deze reeks jullie veel minder in andere "gewone" topics komen?
thug life manquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef moosh11 het volgende:
Jaaa! Verbetering voor fok zelf.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef Jac0bus het volgende:
Hebben jullie ook dat sinds deze reeks jullie veel minder in andere "gewone" topics komen?
slaapzequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef moosh11 het volgende:
Jep. Probeerde vanavond wel een topic te openen, maarja. Gelijk nekschot. Komt ervan als je hier post.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef Jac0bus het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef moosh11 het volgende:
Hahhaa omg!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Dankje. Heb je mijn nieuwe ondertitel al gezien?
eigenlijk nooit meer alleen als er nieuw deel moet worden geopentquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef Jac0bus het volgende:
Ja, ik weet het. Ik bouw waarschijnlijk 10 miljoenensteden en dan heb jij net aan een dorpje met 15.000 inwoners.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke, als ik zin heb. Je kent mijn gemiddelde game-concentratie.
Ik denk dat als je het in eerste instantie in R&P had gepost, de reacties wel minder waren geweest!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jep. Probeerde vanavond wel een topic te openen, maarja. Gelijk nekschot. Komt ervan als je hier post.
Wie zegt dat. Ik heb vast veel talent en aanleg voor het bouwen van steden alleen doe het niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik bouw waarschijnlijk 10 miljoenensteden en dan heb jij net aan een dorpje met 15.000 inwoners.Maar ik heb geen haast.
Ik zei dusquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Dalando het volgende:
Marokip is lief tegen iedereen, en heeft daardoor een enorme relatie met iedereen ontwikkeld in zo'n korte tijd.
Denk het ook ja. Stomme fout van mijn kant. Een beetje kinderachtig reageren daar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het in eerste instantie in R&P had gepost, de reacties wel minder waren geweest!
Ik ook en dan ook met RCT3 en met Sims en Simcity.quote:
Haha ja hequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Idd.
Door dit topic sc'en we bijna nooit in andere topics, wat willen mods nog meer.
Een les voor de volgende keer. Die gozertjes zien nu het topic in hun MyAT staat en zullen er toch wel op blijven reageren, ben ik bang voor. Lezen kunnen ze in ieder geval niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Stomme fout van mijn kant. Een beetje kinderachtig reageren daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |