Hallo!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:06 schreef Oerbeer het volgende:
Zo. Mijn andere topic volg ik niet meer. Flamewar in wording. Tevens hallo weer
Ben je daar dan echt mee bezig?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt een gedicht voor haar geschreven?Ik moet nog steeds mijn sonnet voor coban afmaken.
Hooooiquote:
Ik denk soms dat wij dezelfde UI hebben door dat zwarte.quote:
Morgen begin ik tijdens wiskunde, ik heb dan toch niks beters te doen.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen begin ik tijdens wiskunde, ik heb dan toch niks beters te doen.Maar verwacht er niet te veel van, ik heb nog nooit een gedicht geschreven.
Ja maar jij hebt meer kleurtjesquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik denk soms dat wij dezelfde UI hebben door dat zwarte.
Ohquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken dat spel al een half jaar, maar ik had het verwijderd, geen idee waarom eigenlijk. Maar nu heb ik het weer gedownload en heb ik weer veel ideeën voor steden.Je kan geloof ik ook steden uitwisselen.
Dus als jij nou een stad bouwt, dan bouw ik er ook één en dan gaan we wisselen.quote:
Ja maar dan word ik soms konfuusquote:
Later!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Nou ik ga nog even simcity spelen.
gr gr
Ja maja meeste andere topics zijn saai.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef Jac0bus het volgende:
Hebben jullie ook dat sinds deze reeks jullie veel minder in andere "gewone" topics komen?
Dat heb ik ook met RCT2quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken dat spel al een half jaar, maar ik had het verwijderd, geen idee waarom eigenlijk. Maar nu heb ik het weer gedownload en heb ik weer veel ideeën voor steden.Je kan geloof ik ook steden uitwisselen.
Sinds iedereen 'kuttopic' 'kut ts' 'fipo sepo lapo' doet en shit is dit mijn basis.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef Jac0bus het volgende:
Hebben jullie ook dat sinds deze reeks jullie veel minder in andere "gewone" topics komen?
Ja, ik post bijna alleen maar hier nu je het zo zegt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef Jac0bus het volgende:
Oke, als ik zin heb. Je kent mijn gemiddelde game-concentratie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus als jij nou een stad bouwt, dan bouw ik er ook één en dan gaan we wisselen.
Trustenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef moosh11 het volgende:
Ik ga slapen, morgen eerste dag school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |