Misschien wel liefde, maar logica?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik post helemaal niet 'voor het posten'.
Al mijn berichtjes barsten van de liefde en logica.
Dat zegt ze toch, logica.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je zei net dat ik niets meer voor je betekende.
Pfff.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet denken, weten!Er is een verschil.
Snap je het niet? Met je traag van begrip.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien wel liefde, maar logica?
Ik donderdag ookquote:
Omdat de meiden het willen weten wil ik het ook gewoon omdat ik zo hosselquote:
Oh zo van 'ik ben zo'n jongen die het ook interesseert en gevoelens heeft'quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat de meiden het willen weten wil ik het ook gewoon omdat ik zo hossel
Zo hossel ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh zo van 'ik ben zo'n jongen die het ook interesseert en gevoelens heeft'
Ware hosselaar hier.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat de meiden het willen weten wil ik het ook gewoon omdat ik zo hossel
Wel slimquote:
Hey niet altijd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel slim
Maar nu heb je weer bewijzen dat als jongens lief en gevoelig doen dat het allemaal toneel is.![]()
Niet over 1 kam scheren he.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel slim
Maar nu heb je weer bewijzen dat als jongens lief en gevoelig doen dat het allemaal toneel is.![]()
Goodnightquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ben moe ik ga even TV kijken en slapen, fijne avond nog
Mijn liefde voor jou is geen toneel, dat komt recht uit mijn hartquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel slim
dagquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ben moe ik ga even TV kijken en slapen, fijne avond nog
Maar ik voel de pijn die jij voelt toch ook? Ik hossel zo maar diep van binnen voel ik hetzelfde wat jij voelt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel slim
Nee hoor, ik hou echt van je.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel slim
Niet iedereen heeft een heel diep gedicht voor haar geschreven.quote:
Jij ook weet ik.quote:
Jij hebt een gedicht voor haar geschreven?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:03 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een heel diep gedicht voor haar geschreven.
Vorig topic. Helaas is het heul slecht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt een gedicht voor haar geschreven?Ik moet nog steeds mijn sonnet voor coban afmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Dalando het volgende:
Marokip is lief tegen iedereen, en heeft daardoor een enorme relatie met iedereen ontwikkeld in zo'n korte tijd.
Haha omg dankje. :$quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Dalando het volgende:
Marokip is lief tegen iedereen, en heeft daardoor een enorme relatie met iedereen ontwikkeld in zo'n korte tijd.
Ik ken dat spel al een half jaar, maar ik had het verwijderd, geen idee waarom eigenlijk. Maar nu heb ik het weer gedownload en heb ik weer veel ideeën voor steden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij ook weet ik.
En nee, nog niet.Had utorrent weer afgesloten was niet eens klaar met downloaden.
Jij wel?
wats je ww dan zet ik er 1000 cr opquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat een baas ben ik
Ik heb een geheime boodschap in een wachtwoord voor een server gestopt
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:06 schreef Oerbeer het volgende:
Zo. Mijn andere topic volg ik niet meer. Flamewar in wording. Tevens hallo weer
Je moet ze ook niet serieus nemen joh, posten als een kip zonder kop.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:06 schreef Oerbeer het volgende:
Zo. Mijn andere topic volg ik niet meer. Flamewar in wording. Tevens hallo weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |