nee de oldbie users.quote:
Dm mij ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef speedking het volgende:
[..]
was in het begin behoorlijke kut user en was niet actief ik DM je ff
mij ook?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef speedking het volgende:
[..]
was in het begin behoorlijke kut user en was niet actief ik DM je ff
Ahwquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef speedking het volgende:
monopoly en ik waren maatjes op mijn oude account maar was er een dik jaar niet op geweest dus herkent hij me niet heb t nog niet durvenzeggen
Het is zo..quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat zei je maar geloofde je niet.
Heb je medelijdenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef Jac0bus het volgende:
omg Plastic ik lees net je post over je moeder
Ja echt hequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef Jac0bus het volgende:
omg Plastic ik lees net je post over je moeder
I know how you feel brah, die 8 icoontjes als je Chrome opent zeker ?quote:
Ik vond het best grappigquote:
Yes!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:51 schreef Rezania het volgende:
Wat was er aan de hand? Was het topic weer gesloten?
Twee x zelfs.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:51 schreef Rezania het volgende:
Ja, omdat Murpquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:51 schreef Rezania het volgende:
huh wat bedoel je.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:51 schreef Dalando het volgende:
Marokip wat heb jij zoveel toeval met andere users echt eng man
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:51 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
I know how you feel brah, die 8 icoontjes als je Chrome opent zeker ?
quote:
Jezus, ik ben even anderhalf uur weg en gelijk gaat het fout.quote:
Trust me dat ging niet om jou afwezigheid ±´'quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jezus, ik ben even anderhalf uur weg en gelijk gaat het fout.
Narcist. Denken dat je belangrijk bentquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jezus, ik ben even anderhalf uur weg en gelijk gaat het fout.
Ik heb nu about:blank ingesteld. Maar dat heb ik ook te laat gedaanquote:
Zorg ervoor dat je neit over de 43 gaat of je bent toast.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef Kakpizza het volgende:
Godver, gister nog 39 graden koorts en nu weer helemaal beter.
Bazenstatus unlocked.
2 graden in 1 dag is niet zo indrukwekkend manquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef Kakpizza het volgende:
Godver, gister nog 39 graden koorts en nu weer helemaal beter.
Bazenstatus unlocked.
Sowieso 40 = ziekenhuisquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je neit over de 43 gaat of je bent toast.
Nee, da's pas 42.quote:
Ja maar, ik ben het wel he. IK.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
2 graden in 1 dag is niet zo indrukwekkend man
Zekere voor het onzekere nemen.quote:
Het ging waarschijnlijk om jou aanwezigheid.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Trust me dat ging niet om jou afwezigheid ±´'
Da's lief, aight.quote:
Klopt, maar posten voor je postcount zou een autoban moeten zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar blijft het ONZ voor, maar "posten voor het posten" is toch iets anders dan ook daadwerkelijk iets posten waar je in ieder geval wat tijd/moeite of over nagedacht hebt(deze zin is zo scheef als de gemiddelde penis, maar je snapt het wel)
Verder denk ik dat als iedereen gewoon normaal post, er niets aan de hand is, wel grappig om te zien dat de huidige generatie ONZ'ers nog niet weet wat baggeren is, als ik de reacties zo lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, dat is tegenwoordig wel erg veel gevraagd als je kijkt naar hoe sommige ONZ-gebruikers reageren op hun mede-ONZ-gebruikers.
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Niet denken, weten!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef coban het volgende:
[..]
Narcist. Denken dat je belangrijk bent
Wat dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef speedking het volgende:
hihi ik ben eigenlijk 1 van de oudste
FOK!er in SC
Eigenlijk niet, want toen jij weg was, was het een stuk gezelliger merkde iedereen..quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het ging waarschijnlijk om jou aanwezigheid.En de aanwezigheid van nog een paar andere baggerusers.
Je zei net dat ik niets meer voor je betekende.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik post helemaal niet 'voor het posten'.
Al mijn berichtjes barsten van de liefde en logica.
Wel stiekem wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je zei net dat ik niets meer voor je betekende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |