Misschien wel liefde, maar logica?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik post helemaal niet 'voor het posten'.
Al mijn berichtjes barsten van de liefde en logica.
Dat zegt ze toch, logica.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je zei net dat ik niets meer voor je betekende.
Pfff.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet denken, weten!Er is een verschil.
Snap je het niet? Met je traag van begrip.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien wel liefde, maar logica?
Ik donderdag ookquote:
Omdat de meiden het willen weten wil ik het ook gewoon omdat ik zo hosselquote:
Oh zo van 'ik ben zo'n jongen die het ook interesseert en gevoelens heeft'quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat de meiden het willen weten wil ik het ook gewoon omdat ik zo hossel
Zo hossel ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh zo van 'ik ben zo'n jongen die het ook interesseert en gevoelens heeft'
Ware hosselaar hier.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat de meiden het willen weten wil ik het ook gewoon omdat ik zo hossel
Wel slimquote:
Hey niet altijd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel slim
Maar nu heb je weer bewijzen dat als jongens lief en gevoelig doen dat het allemaal toneel is.![]()
Niet over 1 kam scheren he.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel slim
Maar nu heb je weer bewijzen dat als jongens lief en gevoelig doen dat het allemaal toneel is.![]()
Goodnightquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ben moe ik ga even TV kijken en slapen, fijne avond nog
Mijn liefde voor jou is geen toneel, dat komt recht uit mijn hartquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel slim
dagquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ben moe ik ga even TV kijken en slapen, fijne avond nog
Maar ik voel de pijn die jij voelt toch ook? Ik hossel zo maar diep van binnen voel ik hetzelfde wat jij voelt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |