Marokkaanse.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:14 schreef Jac0bus het volgende:
He moosh het is houdt van MarokkanseKip toch?
Ik houdt van maokkaanseKip?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:14 schreef Jac0bus het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat je niet snel bent, met je 20 minuten spelen en dan misschien volgende week weer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie zegt dat. Ik heb vast veel talent en aanleg voor het bouwen van steden alleen doe het niet.
Wat zijn marro-kanse?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:14 schreef Jac0bus het volgende:
Niet. Want het is bedoeld voor het woord Marokkaanse alleen en niet voor kipquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:15 schreef speedking het volgende:
[..]
MK je hebt nog een fout in je ondertitel
Omdat murpquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
Ben ik de enige die geen verschil zie in de inhoud van alle voorgaande UDOWU delen? Hoezo moet er nu opeens een slotje op dan
nouquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet. Want het is bedoeld voor het woord Marokkaanse alleen en niet voor kip
Ja ik reageerde al, het is toch niet Ik houdtquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef Jac0bus het volgende:
Sorry dat Marokkanse was een typo. Het ging me om houdt in plaats van houd
Ja maar hij schrijft zijn ondertitel toch in de derde persoon?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:17 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja ik reageerde al, het is toch niet Ik houdt
Dat weet je nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:18 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja maar hij schrijft zijn ondertitel toch in de derde persoon?
NEE?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:18 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja maar hij schrijft zijn ondertitel toch in de derde persoon?
echt een maRoKKAan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
No hate, maar het is me opgevallen dat murp niet vaak slotjes post op andere topics en in deze wel.Just saying.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |