Wie zegt dat. Ik heb vast veel talent en aanleg voor het bouwen van steden alleen doe het niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik bouw waarschijnlijk 10 miljoenensteden en dan heb jij net aan een dorpje met 15.000 inwoners.Maar ik heb geen haast.
Ik zei dusquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Dalando het volgende:
Marokip is lief tegen iedereen, en heeft daardoor een enorme relatie met iedereen ontwikkeld in zo'n korte tijd.
Denk het ook ja. Stomme fout van mijn kant. Een beetje kinderachtig reageren daar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het in eerste instantie in R&P had gepost, de reacties wel minder waren geweest!
Ik ook en dan ook met RCT3 en met Sims en Simcity.quote:
Haha ja hequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Idd.
Door dit topic sc'en we bijna nooit in andere topics, wat willen mods nog meer.
Een les voor de volgende keer. Die gozertjes zien nu het topic in hun MyAT staat en zullen er toch wel op blijven reageren, ben ik bang voor. Lezen kunnen ze in ieder geval niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Stomme fout van mijn kant. Een beetje kinderachtig reageren daar.
Marokkaanse.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:14 schreef Jac0bus het volgende:
He moosh het is houdt van MarokkanseKip toch?
Ik houdt van maokkaanseKip?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:14 schreef Jac0bus het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat je niet snel bent, met je 20 minuten spelen en dan misschien volgende week weer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie zegt dat. Ik heb vast veel talent en aanleg voor het bouwen van steden alleen doe het niet.
Wat zijn marro-kanse?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:14 schreef Jac0bus het volgende:
Niet. Want het is bedoeld voor het woord Marokkaanse alleen en niet voor kipquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:15 schreef speedking het volgende:
[..]
MK je hebt nog een fout in je ondertitel
Omdat murpquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
Ben ik de enige die geen verschil zie in de inhoud van alle voorgaande UDOWU delen? Hoezo moet er nu opeens een slotje op dan
nouquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet. Want het is bedoeld voor het woord Marokkaanse alleen en niet voor kip
Ja ik reageerde al, het is toch niet Ik houdtquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef Jac0bus het volgende:
Sorry dat Marokkanse was een typo. Het ging me om houdt in plaats van houd
Ja maar hij schrijft zijn ondertitel toch in de derde persoon?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:17 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja ik reageerde al, het is toch niet Ik houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |