SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.![]()
Heb is mn borsthaar helemaal weggeschoren valt me nu pas op dat mn borst echt amper ontwikkeld is zuet er raar uit
Tevens t scheren was een hel :p![]()
why o whyquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
Heb is mn borsthaar helemaal weggeschoren valt me nu pas op dat mn borst echt amper ontwikkeld is zuet er raar uit
![]()
Zit een laag vet op bij jou denk ik, ook bij mij. Vanaf volgende week na een bulk van drie maanden en + 5 KG totaal gewicht weer eens een maand of twee cutten denk ik.Confidence through competence![]()
Ik vind 17 jaar en volle bos haar op me borst niks :p
T laag vet is het hem niet echt t ziet er gewoon raar uit:p net of mn tepels 30 cm lager liggen dan normaal![]()
Heh. Je tieten zitten wel weer op de normale plaats wanneer je je hand omhoog steekt?Confidence through competence![]()
Wat is TVP eigenlijk?
TVP
textured vegetable protein (Engels) vezelig plantaardig eiwit: kunstvlees of synthetisch vlees, fabriekmatig uit soja-eiwit bereid![]()
![]()
Teveel focus gelegd op je armen oid?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
Terug Vind Post, iets van vroeger.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is TVP eigenlijk?
TVP
textured vegetable protein (Engels) vezelig plantaardig eiwit: kunstvlees of synthetisch vlees, fabriekmatig uit soja-eiwit bereidHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Gewoon body vet naar beneden, training omhoog.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:52 schreef mtchel112 het volgende:
Ik denk gewoon onderontwikkelde bovenborst
Probleem binnen een jaar weg.![]()
Poeheej... Dat full-body is echt wel pittig. Ik merk dat ik een stuk meer slaap nodig heb sinds ik ermee ben begonnen. Moe, moe, moe... 3 keer per week squatten, twee keer benchen, twee keer deadliften. Wow!
Vanochtend voor de grap trouwens eens havermout door mijn whey shake gegooid. Stuk lastiger weg te werken, maar de extra kcal zijn welkom
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Incline presses misschien een goed idee?quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Brinta is makkelijker vind ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:54 schreef star_gazer het volgende:
Poeheej... Dat full-body is echt wel pittig. Ik merk dat ik een stuk meer slaap nodig heb sinds ik ermee ben begonnen. Moe, moe, moe... 3 keer per week squatten, twee keer benchen, twee keer deadliften. Wow!
Vanochtend voor de grap trouwens eens havermout door mijn whey shake gegooid. Stuk lastiger weg te werken, maar de extra kcal zijn welkom![]()
Zit daar geen suiker in? Volgens mij is havermout veel beter dan Brinta. Daarnaast is Brinta neit zo makkelijk te krijgen hier in Australië...quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Pas na een paar jaar trainen druk gaan maken over bovenkant die evt. achterloopt en dat soort shit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:52 schreef mtchel112 het volgende:
Ik denk gewoon onderontwikkelde bovenborst fysiek![]()
Doe ik iedere dag. 6 grote eetlepels havermout erbij. Niet weg te drinken, lijkt net kots wat je weg moet werken, maar alles voor het grotere belang he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:54 schreef star_gazer het volgende:
Vanochtend voor de grap trouwens eens havermout door mijn whey shake gegooid. Stuk lastiger weg te werken, maar de extra kcal zijn welkom![]()
Same here, enkelt met 4 eetlepels havermout. Dan is het niet zo heel erg vast en nog aardig weg te krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Doe ik iedere dag. 6 grote eetlepels havermout erbij. Niet weg te drinken, lijkt net kots wat je weg moet werken, maar alles voor het grotere belang he.![]()
Havermout is haver, brinta is tarwe.quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zit daar geen suiker in? Volgens mij is havermout veel beter dan Brinta. Daarnaast is Brinta neit zo makkelijk te krijgen hier in Australië...quote:Brinta, een acroniem voor Breakfast instant tarwe, is een Nederlands ontbijtproduct.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brinta
[ Bericht 19% gewijzigd door Stereotomy op 29-08-2011 13:11:02 ]Confidence through competence![]()
Ploegendienst zuigt, de ene week kei hard trainen om de week erop alleen cardio te kunnen doen. Misschien ga ik wisselen van sportschool alleen de prijs is meteen 4x zoveel.![]()
66 kg vanochtend op de weegschaal, 65 kg trendlijn, +4-5 kg massa in 3 maanden, ongeveer 0.35 kilo per week. Vrij cleane bulk dunkt mij voor een beginnert.
Confidence through competence![]()
Van wie ben jij een kloon eigenlijk ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef SunTzu het volgende:
Ploegendienst zuigt, de ene week kei hard trainen om de week erop alleen cardio te kunnen doen. Misschien ga ik wisselen van sportschool alleen de prijs is meteen 4x zoveel.
Sowieso jouw username![]()
![]()
Vandaag eens gerookte pangasiusfilet op brood geflikkerd, moet zeggen dat is goed in te nemen zeg! Weinig vet en lekker veel eiwitten
1,50 voor 100 gram @ de aldi![]()
![]()
ik heb die diepvries panga wel eens gehad van de aldi maar die is (zeker zonder kruiden) niet te pruimenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:49 schreef Poidertje het volgende:
Vandaag eens gerookte pangasiusfilet op brood geflikkerd, moet zeggen dat is goed in te nemen zeg! Weinig vet en lekker veel eiwitten
1,50 voor 100 gram @ de aldi
na na na na na na na Badjasman!![]()
Brood
Bruine rijst
-
Clean bulken is trouwens echt kudt. Ik kom zwaar niet aan mijn kcal zonder er een flinke berg melk bij te gooien. Zelfs magere melk is kut, want dat bulkt van de suiker (lactose = suiker). Ben maar aan de halfvolle melk gegaan; volle melk heeft me net teveel verzadigde vetten, maar magere melk is te calorie-arm.
De pleures van dat 'nette' voedsel is dat je ondanks de lage energiewaarde dus wel vol gaat zitten door al die vezels in dat volkoren voer. Neemt overigens niet weg dat volkoren spul veel lekkerder is
-
Clean bulken is een matige kcal overschot in combinatie met een fatsoenlijke macroverdeling.
Ai, sterkte man.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef seto het volgende:
Vriendin heeft het uitgemaakt na 3,5 jaar, dat wordt een onvrijwillige cut.
Weet uit ervaring dat het niet veel uitmaakt wat mensen tegen je zeggen nu, maar gebruik de gym ook als afleiding de komende tijd.Confidence through competence![]()
Of bulkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef seto het volgende:
Vriendin heeft het uitgemaakt na 3,5 jaar, dat wordt een onvrijwillige cut.![]()
![]()
Die meuk moet ik ook niet hebben. Maar die gerookte plakjes zijn echt wel te doen.. Sja zit met mijn werk, eet ook liever rijst tussen de middag. Aangezien ze hier geen magnetron o.i.d. hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb die diepvries panga wel eens gehad van de aldi maar die is (zeker zonder kruiden) niet te pruimen![]()
![]()
ja dat probleem heb ik ook hier. geen magnetron of koelkast.....dus ik maak bijna dagelijkse tripjes naar de appie voor verse groentes / salade. Ik zit nog te twijfelen of ik daar gewoon heen ga met mijn prakje en het daar opwarmquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Die meuk moet ik ook niet hebben. Maar die gerookte plakjes zijn echt wel te doen.. Sja zit met mijn werk, eet ook liever rijst tussen de middag. Aangezien ze hier geen magnetron o.i.d. hebbenmaar ik denk dat ik me dan net zo'n zwerver ga voelen die elke dag koffie komt halen
Gewoon koude rijst eten? Niks mis mee imo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Die meuk moet ik ook niet hebben. Maar die gerookte plakjes zijn echt wel te doen.. Sja zit met mijn werk, eet ook liever rijst tussen de middag. Aangezien ze hier geen magnetron o.i.d. hebbenIf not now, then when.![]()
Jep dat is ook een optie!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon koude rijst eten? Niks mis mee imo.Vreet nu dagelijks een half pak rijstwafels op, en ben iets geminderd met brood.
Toch nog iets van rijst binnen op t werk![]()
![]()
Lolquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja dat probleem heb ik ook hier. geen magnetron of koelkast.....dus ik maak bijna dagelijkse tripjes naar de appie voor verse groentes / salade. Ik zit nog te twijfelen of ik daar gewoon heen ga met mijn prakje en het daar opwarmmaar ik denk dat ik me dan net zo'n zwerver ga voelen die elke dag koffie komt halen
.. Supermarkt is hier vrij ver weg... En dat half uurtje pauze wat ik heb!
![]()
Glycemische Index rijstwafels: 85quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Jep dat is ook een optie!Vreet nu dagelijks een half pak rijstwafels op, en ben iets geminderd met brood.
Toch nog iets van rijst binnen op t werk
zilvervliesrijst: 50
http://www.lilith.demon.nl/div/glykemischeindex.htm
Zelf weten natuurlijk, maar in plaats van rijstwafels kun je net zo goed gewoon een schep suiker of puur witbrood eten.
Hm... Oepsquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Glycemische Index rijstwafels: 85
zilvervliesrijst: 50
http://www.lilith.demon.nl/div/glykemischeindex.htm
Zelf weten natuurlijk, maar in plaats van rijstwafels kun je net zo goed gewoon een schep suiker of puur witbrood eten.![]()
![]()
Je kunt ook rijstwafels tegelijk eten met wat meer vet/eiwit, plakje kaas bijvoorbeeld. Daarvan stijgt dan de glycemic load als combinatie.Confidence through competence![]()
Okethanks voor de info! Handig zo'n tabel! Ja dan maar wat minder rijstwafels eten hehe!
Zonnatura heeft toch van die 100% zilvervliesrijst dingen?... Of omdat die rijst natuurlijk gepoft wordt, worden de koolhydraten juist slecht?
![]()
Ik weet eerlijk gezegd niet precies wat de rijstkorrels ondergaan dat ze een hogere GI krijgen. Misschien minder voedinsgvezels in een gepofte rijstwafel?Confidence through competence![]()
Denken jullie dat ik mijn whey mee kan nemen in het vliegtuig (zonder dat mijn koffer opengebroken wordt)?"I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Laat die meuk gewoon een weekie thuis en ga echt vakantievieren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:13 schreef Schadenfreude het volgende:
Denken jullie dat ik mijn whey mee kan nemen in het vliegtuig (zonder dat mijn koffer opengebroken wordt)?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dat, eiwit is organisch en poeder. Zien ze het niet als dope dan wel als explosief. Tenzij je fan bent van latex-handschoentjes op gevoelige plekjes zou ik het lekker thuis laten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat die meuk gewoon een weekie thuis en ga echt vakantievieren.![]()
Ik zie eigenlijk geen rol voor whey buiten je pre/post workout shake en dan nog is het dubieus wat je mist als je het een weekje niet neemt.Confidence through competence![]()
QTW, dat je een keer een sportschooltje pakt oke, maar gewoon lekker genieten op vakantie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat die meuk gewoon een weekie thuis en ga echt vakantievieren.Deathlift or Die.![]()
Een gok:quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet precies wat de rijstkorrels ondergaan dat ze een hogere GI krijgen. Misschien minder voedinsgvezels in een gepofte rijstwafel?
Rijstwafels worden 'gepoft' op een hogere temperatuur dan dat je zilvervliesrijst kookt. Zilvervliesrijst bevat o.a. polysaccharideketens die een semi-kristallijne vorm hebben, waardoor de gebruikelijke verteringsenzymen voor de vertering hiervan zich niet kunnen binden. Bij verhitting wordt deze vorm (grotendeels?) ongedaan gemaakt, waardoor het grootste gedeelte van de koolhydraten wel gelijk in de dunne darm kan worden geabsorbeerd (als monosacchariden), en zodoende een hogere GI oplevert, dan dat dit niet het geval zou zijn, gezien dan 'n groot deel pas in de dikke darm wordt opgenomen.![]()
Lief dagboek,
Vandaag was ik getuige van een bijzonder voorval at the gym. 2 boys (etnicititeit niet van belang dus weggelaten) waren zich aan het inschrijven toen ik binnenkwam. Even later kwamen ze de krachtruimte binnen en gingen (je raad het al) bankdrukken. Vervolgens een paar buikspieroefeningen op apparaten. Daarna gingen ze weer weg.
Ik was verward, het deed pijn om mensen zo onwetend bezig te zien. De humor zag ik er niet van in. Woede en verdriet mengden zich terwijl ik rug oefeningen deed. Toen ik zelf klaar was met trainen heb ik in de kleedkamer in een hoekje staan huilen, puur uit frustratie over mijn mede-sportschool-bezoekers.
In de hoop dit soort volk nooit meer tegen te komen ga ik morgen weer trainen, en de dag erna weer.
Dit was het voor vandaag.
Liefs,
Weissman![]()
Er zijn lifters die mikken op de 300gr eiwitten per dag. Die gaan het zonder whey lastig krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie eigenlijk geen rol voor whey buiten je pre/post workout shake en dan nog is het dubieus wat je mist als je het een weekje niet neemt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Oh joh lekker laten gaan, beter een beetje beweging als helemaal niets toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:30 schreef Weissman het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag was ik getuige van een bijzonder voorval at the gym. 2 boys (etnicititeit niet van belang dus weggelaten) waren zich aan het inschrijven toen ik binnenkwam. Even later kwamen ze de krachtruimte binnen en gingen (je raad het al) bankdrukken. Vervolgens een paar buikspieroefeningen op apparaten. Daarna gingen ze weer weg.
Ik was verward, het deed pijn om mensen zo onwetend bezig te zien. De humor zag ik er niet van in. Woede en verdriet mengden zich terwijl ik rug oefeningen deed. Toen ik zelf klaar was met trainen heb ik in de kleedkamer in een hoekje staan huilen, puur uit frustratie over mijn mede-sportschool-bezoekers.
In de hoop dit soort volk nooit meer tegen te komen ga ik morgen weer trainen, en de dag erna weer.
Dit was het voor vandaag.
Liefs,
Weissman![]()
En daar is totaal geen wetenschappelijke basis voor dat dit soort hoeveelheden kracht- of spiergroei meer zou bevorderen dan lagere hoeveelheden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er zijn lifters die mikken op de 300gr eiwitten per dag. Die gaan het zonder whey lastig krijgen.Confidence through competence![]()
Ik zit zelf op 294 gr eiwit per dag (excl. whey rondom training), heb wel whey bij het ontbijt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er zijn lifters die mikken op de 300gr eiwitten per dag. Die gaan het zonder whey lastig krijgen.![]()
Dat zou kunnen, dat het zetmeel simpeler wordt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:29 schreef Diabox het volgende:
[..]
Een gok:
Rijstwafels worden 'gepoft' op een hogere temperatuur dan dat je zilvervliesrijst kookt. Zilvervliesrijst bevat o.a. polysaccharideketens die een semi-kristallijne vorm hebben, waardoor de gebruikelijke verteringsenzymen voor de vertering hiervan zich niet kunnen binden. Bij verhitting wordt deze vorm (grotendeels?) ongedaan gemaakt, waardoor het grootste gedeelte van de koolhydraten wel gelijk in de dunne darm kan worden geabsorbeerd (als monosacchariden), en zodoende een hogere GI oplevert, dan dat dit niet het geval zou zijn, gezien dan 'n groot deel pas in de dikke darm wordt opgenomen.Confidence through competence![]()
Dan wordt ik wel nieuwsgierig naar je voedingsschema. Laat eens zien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik zit zelf op 294 gr eiwit per dag (excl. whey rondom training), heb wel whey bij het ontbijt.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Dat hoeft niet per se de reden erachter te zijn. Het ligt er ook aan in welke macro's een lifter hoog wil zitten om aan zijn caloriebehoefte te voldoen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En daar is totaal geen wetenschappelijke basis voor dat dit soort hoeveelheden kracht- of spiergroei meer zou bevorderen dan lagere hoeveelheden.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
1: (ik krijg 's ochtends alleen vloeibare shit weg):quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan wordt ik wel nieuwsgierig naar je voedingsschema. Laat eens zien.
100 gr brinta
40 gr whey
250 ml red bull
2:
120 gr zilvervliesrijst
100 gr tartaar
5 ml olijfolie
3:
130 gr volkoren pasta
150 gr kipfilet
2 ml olijfolie
4:
130 gr volkoren pasta
100 gr tartaar
5 ml olijfolie
5:
120 gr zilvervliesrijst
150 gr kipfilet
6:
5 gekookte eieren
7:
500 gr magere kwark
15 ml olijfolie
Goed voor circa 3800 kcal. Dit is excl. de tomatenpuree die ik bijna overal op doe, dat is nog 'n extra 100 kcal. En op trainingsdagen nog 75 gr brinta met 40 gr whey voor het trainen.
PS. ik eet ook circa 200-400 gr groenten per dag, afwisselend bij de maaltijden, en ik wissel zeer frequent m'n tartaar en kip af met vis (schoolfilet, zalm, tonijn of koolvis). Maar dit is dus m'n basis.![]()
Diabox,
hoe doe je dat overdag met het eten van rijst en pasta? Neem je het gewoon mee naar school/werk en eet je het koud op of verwarm je het ofzo?
Voor de rest ziet je voedingsschema er goed uit. Waarom olijfolie ipv lijnzaadolie bij de kwark als ik vragen mag?The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Ik ben student, maar volg haast geen college's. En als ik 'n college volg, dan is het voor 2 uurtjes, en dan neem ik gewoon 'n shakebeker vol met brinta en whey mee, eventueel nog met wat cashewnoten. Maar volg dus circa 2-4 uur per week college's (althans, de afgelopen 2 jaar, maar denk dat het dit jaar weinig anders is).quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:04 schreef skudkind het volgende:
Diabox,
hoe doe je dat overdag met het eten van rijst en pasta? Neem je het gewoon mee naar school/werk en eet je het koud op of verwarm je het ofzo?
Voor de rest ziet je voedingsschema er goed uit. Waarom olijfolie ipv lijnzaadolie bij de kwark als ik vragen mag?
En ik neem olijfolie door m'n kwark omdat ik dat heb staan lol.![]()
Ik ga 6 maanden naar het buitenland voor stage. Anders maakt het idd weinig verschil. Heb nog 2 kilo whey dus beetje zonde. Maar zou de douane moeilijk doen? Ze kunnen toch met zo'n hond snuffelen om te weten dat het geen coke ofzo is...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat die meuk gewoon een weekie thuis en ga echt vakantievieren."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
waarom bel je niet even naar veiligheidsdienst / douane ofzo. Ik denk dat ze in sommige landen er moeilijk over kunnen doen i.v.m. organisch spul etc. mits sealed verpakt denk ik dat er weinig aan de hand is (mits in koffer). en natuurlijk er eerlijk over zijn als ze vragen of je wat aan te geven hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Ik ga 6 maanden naar het buitenland voor stage. Anders maakt het idd weinig verschil. Heb nog 2 kilo whey dus beetje zonde. Maar zou de douane moeilijk doen? Ze kunnen toch met zo'n hond snuffelen om te weten dat het geen coke ofzo is...
en anders daar kopen. Whey poeder blijft wel een tijd goed dus die 6 maanden maakt weinig.na na na na na na na Badjasman!![]()
Waar ga je heen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Ik ga 6 maanden naar het buitenland voor stage. Anders maakt het idd weinig verschil. Heb nog 2 kilo whey dus beetje zonde. Maar zou de douane moeilijk doen? Ze kunnen toch met zo'n hond snuffelen om te weten dat het geen coke ofzo is...![]()
Klote men, dat tikt aardig weg per maand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:01 schreef Diabox het volgende:
[..]
1: (ik krijg 's ochtends alleen vloeibare shit weg):
100 gr brinta
40 gr whey
250 ml red bull
2:
120 gr zilvervliesrijst
100 gr tartaar
5 ml olijfolie
3:
130 gr volkoren pasta
150 gr kipfilet
2 ml olijfolie
4:
130 gr volkoren pasta
100 gr tartaar
5 ml olijfolie
5:
120 gr zilvervliesrijst
150 gr kipfilet
6:
5 gekookte eieren
7:
500 gr magere kwark
15 ml olijfolie
Goed voor circa 3800 kcal. Dit is excl. de tomatenpuree die ik bijna overal op doe, dat is nog 'n extra 100 kcal. En op trainingsdagen nog 75 gr brinta met 40 gr whey voor het trainen.
PS. ik eet ook circa 200-400 gr groenten per dag, afwisselend bij de maaltijden, en ik wissel zeer frequent m'n tartaar en kip af met vis (schoolfilet, zalm, tonijn of koolvis). Maar dit is dus m'n basis.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Valt best mee, van wat hij eet is alleen het vlees duur.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Klote men, dat tikt aardig weg per maand.![]()
Beter dan s'avonds lijkt me. Als je die avond niet uitgaat tenminste.quote:The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Dan is het toch een stuk makkelijker en goedkoper met koolhydraten en vet als het je alleen om de energie gaat ipv superhoeveelheden eiwit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se de reden erachter te zijn. Het ligt er ook aan in welke macro's een lifter hoog wil zitten om aan zijn caloriebehoefte te voldoen.
Maargoed, zelf weten.
Eiwitten worden als te belangrijk gezien voor massabehoud en massaopbouw. Competitieve bodybuilders gaan vaak liever laag in vet dan in eitwitten. En dan heb je de paleo aanhangers die liever laag in koolhydraten zitten. Beide groepen zullen als gevolg daarvan een hoge eiwit inname hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan is het toch een stuk makkelijker en goedkoper met koolhydraten en vet als het je alleen om de energie gaat ipv superhoeveelheden eiwit.
Maargoed, zelf weten.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
'S ochtends of 's avonds, het blijft troep.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef skudkind het volgende:
[..]
Beter dan s'avonds lijkt me. Als je die avond niet uitgaat tenminste.![]()
Dat is algemeen bekend, maar er zijn geen wetenschappelijke onderzoeken bekend waarin díe hoeveelheid eiwitten enig additioneel nut hebben ten behoeve van spierbehoud of massaopbouw.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Eiwitten worden als te belangrijk gezien voor massabehoud en massaopbouw.
En er zijn hier geen competatieve bodybuilders in deze topicreeks.Confidence through competence![]()
Zit ik nu te drinken toevallig terwijl ik aan het bij lezen benquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef skudkind het volgende:
[..]
Beter dan s'avonds lijkt me. Als je die avond niet uitgaat tenminste.![]()
![]()
Ik wil het bodybuilding niet afzeiken, maar gewoon uit nieuwsgierigheid een aantal vragen:
-Wat is het sportieve element van bodybuilden? Dat je moet trainen lijkt me duidelijk, maar behalve je lichaam ontwikkelen zie ik er persoonlijk geen echte sport in. Dan zou zoveel mogelijk eten en dan zo dik mogelijk worden ook een sport zijn.
-Wellicht in het verlengde van de vorige vraag: Waarin onderscheidt een goede bodybuilder zich van de grijze middenmoot?
-Is elke dag trainen niet overdreven? Op een gegeven moment heb je je plafond qua spierontwikkeling toch bereikt?
Nogmaals, het klinkt wellicht alsof ik het bodybuilden afzeik, maar dat zou ik niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even antwoorden voor mezelfJe lichaam ontwikkelen is een sport. Zelf zo goed mogelijk worden, beoogde doelen halen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:55 schreef Don_Vanelli het volgende:
-Wat is het sportieve element van bodybuilden? Dat je moet trainen lijkt me duidelijk, maar behalve je lichaam ontwikkelen zie ik er persoonlijk geen echte sport in. Dan zou zoveel mogelijk eten en dan zo dik mogelijk worden ook een sport zijn.
Het verschil met dik worden is dat een zak chips halen in de supermarkt en opeten een stuk minder inspanning vergt dan bezig zijn in de sportschool.Discipline en kennis.quote:-Wellicht in het verlengde van de vorige vraag: Waarin onderscheidt een goede bodybuilder zich van de grijze middenmoot?Voor mij zou elke dag trainen idd overdreven zijn, ik train 3x in de week daarom.quote:-Is elke dag trainen niet overdreven? Op een gegeven moment heb je je plafond qua spierontwikkeling toch bereikt?Normale vragen krijgen normale antwoorden.quote:Nogmaals, het klinkt wellicht alsof ik het bodybuilden afzeik, maar dat zou ik niet durvenOverigens vind je in dit topic geen competitieve bodybuilders, maar meer mensen die aan hun lichaam willen werken.
Kijk, tis al wat duidelijker. Het is dus vooral een stukje lichamelijke ontwikkeling waarin je iets wil bereiken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
Even antwoorden voor mezelf
[..]
Je lichaam ontwikkelen is een sport. Zelf zo goed mogelijk worden, beoogde doelen halen.
Het verschil met dik worden is dat een zak chips halen in de supermarkt en opeten een stuk minder inspanning vergt dan bezig zijn in de sportschool.
[..]
Discipline en kennis.
[..]
Voor mij zou elke dag trainen idd overdreven zijn, ik train 3x in de week daarom.
[..]
Normale vragen krijgen normale antwoorden.Overigens vind je in dit topic geen competitieve bodybuilders, maar meer mensen die aan hun lichaam willen werken.
Maar goed, ieder zijn ding he
Overigens, jij weet niet hoe ver ik van de supermarkt woon![]()
![]()
Voor mij wel, weet niet hoe de anderen hierover denken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Het is dus vooral een stukje lichamelijke ontwikkeling waarin je iets wil bereiken.
Heerlijk is dat he, het studentenleven. Kan je tenminste de hele dag door vreten. Als je van 8:30 uur tot 17:00 uur moet werken dan is dat een stuk lastigerquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:05 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik ben student, maar volg haast geen college's. En als ik 'n college volg, dan is het voor 2 uurtjes, en dan neem ik gewoon 'n shakebeker vol met brinta en whey mee, eventueel nog met wat cashewnoten. Maar volg dus circa 2-4 uur per week college's (althans, de afgelopen 2 jaar, maar denk dat het dit jaar weinig anders is).
En ik neem olijfolie door m'n kwark omdat ik dat heb staan lol.![]()
Hoe lang ben jij als ik vragen mag?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
66 kg vanochtend op de weegschaal, 65 kg trendlijn, +4-5 kg massa in 3 maanden, ongeveer 0.35 kilo per week. Vrij cleane bulk dunkt mij voor een beginnert.![]()
167 cm als de zwaartekracht meezit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij als ik vragen mag?
En ja, al een paar jaar uitgegroeid.Confidence through competence![]()
Hehe, goed bezig kerel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
167 cm als de zwaartekracht meezit.
En ja, al een paar jaar uitgegroeid.![]()
Hoeveel uur slapen jullie gemiddeld per nacht? Volgens mij is dat mijn grootste probleem; ik haal gemiddeld maar een uur of 6. Soms 7. De volle 8 lukt bijna nooit, maar heb wel begrepen dat het heel belangrijk is als je optimale resutlaten wiltIets met groeihormonen ofzo.
[ Bericht 8% gewijzigd door star_gazer op 30-08-2011 09:15:23 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik probeer altijd 8 te halen, is inderdaad erg belangrijk, nog wel belangrijker dan je voedingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 03:51 schreef star_gazer het volgende:
Hoeveel uur slapen jullie gemiddeld per nacht? Volgens mij is dat mijn grootste probleem; ik haal gemiddeld maar een uur of 6. Soms 7. De volle 8 lukt bijna nooit, maar heb wel begrepen dat het heel belangrijk is als je optimale resutlaten wiltIets met groeihormonen ofzo.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ik denk dat je nu iets overdrijft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:25 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd 8 te halen, is inderdaad erg belangrijk, nog wel belangrijker dan je voeding
Stel iemand eet als een beest en gezond en slaapt 6 uur per dag
of
Iemand slaapt 12 uur per dag en eet heel de dag pizza's
Wie wordt er Rambo denk je?![]()
Je vergeet Mr.J.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend, maar er zijn geen wetenschappelijke onderzoeken bekend waarin díe hoeveelheid eiwitten enig additioneel nut hebben ten behoeve van spierbehoud of massaopbouw.
En er zijn hier geen competatieve bodybuilders in deze topicreeks.
Alhoewel die de laatste tijd niet meer echt aanwezig is..Behulpzaam als een waterkraan.
Als ze hetzelfde schema trainen? die van 12 uur op zeker, maar je gaat nu extremen aanhalen die nergens op slaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu iets overdrijft.
Stel iemand eet als een beest en gezond en slaapt 6 uur per dag
of
Iemand slaapt 12 uur per dag en eet heel de dag pizza's
Wie wordt er Rambo denk je?
Je herstel is simpelweg het aller belangrijkste in je hele schema, voeding komt daarna pas. Eet een paar x minder goed en kijk wat er gebeurt met je lichaam en slaap eens een paar x 6 uur of minder terwijl je hard traint, kijk dan eens waar je je kutter bij voeltIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Mijn vriendin loopt wel eens te mekkeren waarom ik vaak zo vroeg naar bed ga. Maar als je rond een uur of 6 op moet 's ochtends lig ik er meestal om 22:00 wel in, en rond 22:30 slaap ik meestal. Dan ben ik ook gewoon echt moe na een dag werken en 's avonds trainen.
Als ik later ga slapen zit ik de volgende dag als een zombie in de auto.
Behulpzaam als een waterkraan.
Nee, sommige zitten daadwerkelijk in de sportschool ipv er alleen maar over te posten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Je vergeet Mr.J.
Alhoewel die de laatste tijd niet meer echt aanwezig is..Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
KidKash hoe combineer jij football-training met daadwerkelijk gains maken in de gym? Ik heb op maandag en woensdag training (maandag meestal defense) en ben dus van dinsdag tot donderdag echt geen drol waard. Ik ben nu al helemaal beurs van linebacker-drills van gisteren, morgen lekker receiving (mijn ding) maar dan duurt het echt tot vrijdag voor ik weer aan trainen kan denken. Straks als de wedstrijden beginnen zeg ik denk ik mijn abbonement op, ik zie mezelf niet gymmen als ik al drie keer football speel (waarvan twee keer vol contact).![]()
Heel simpel?
Man the fuck up..... Football doet pijn ja en ja je bent weleens beurs maar je gains haal je in het offseason (wat het nu dus is voor mij). Offseason doen wij veel aan conditie en agilities en fundamentals, hitten komt later pas aan bod maar dan nog zit ik (en teamgenoten van me) gewoon in de gym.
Het ligt er ook aan HOE je contact maakt, iedere droplul kan op elkaar in rennen maar als je je techniek gebruikt is de pijn al een heel stuk minder, dit is dus ook iets waar wij ons heel erg op focussen. De echte harde klappen komen vanzelf wel met een goede techniek. Eerlijk gezegd zijn onze receiver drills vaak fysiek zwaarder dan contact drills
Als het seizoen begint til ik wel genoeg maar luister ik ook naar mijn lichaam, dan ligt de nadruk ook niet op gains maken maar onderhouden wat je hebt en zorgen dat je fit blijft. Dus dan til ik iets lichter en bepaalde gebieden die geblesseerd zijn die train ik licht (ivm doorbloeding).
Tsja het klinkt afgezaagd maar No Pain, No Gain maar luister naar je lichaam, al is er een verschil tussen " beurs" zijn (iets wat je het hele seizoen bent) en kapot zijnIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ik zag vandaag iemand springen met een barbell+40 kg in zn nek, ik kreeg er bijna spontaan een hernia van jezus wat zag dat er uit. Een soort van squat jump ofzo.![]()
Hmmm is inderdaad wat vaag en gevaarlijk, jump squats doe ik zelf altijd met dumbbells maar zelfs die niet hoger dan een kilo of 10 p/stIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ziektewet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:19 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wat is een voordeel van een jump squat dan ?If not now, then when.![]()
voor sporten zoals ski's en andere activiteiten waar je sneller beenspieren voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:19 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wat is een voordeel van een jump squat dan ?![]()
Explosieve kracht, diep zakken en naar boven exploderen, knieen naar borst trekken. doet niks aan je uiterlijk maar van binnen is het een beestenoefeningquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:19 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wat is een voordeel van een jump squat dan ?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Okay thanks! Denk dat ik het zelf maar niet ga uitproberen want daar heb je volgens mij goeie begeleiding bij nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:51 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Explosieve kracht, diep zakken en naar boven exploderen, knieen naar borst trekken. doet niks aan je uiterlijk maar van binnen is het een beestenoefeningLearn, share and learn some more.![]()
Valt wel mee, als je in het dagelijks leven springt heb je toch ook geen begeleiding nodig?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ik begin niet graag in mijn ééntje een squat (heb hem pas 1 keer goed uitgelegd gekregen) en doe dit dus liever met een vriend van mij (die ook de uitleg heeft gehad). Heb liever niet dat ik mijn rug verneuk daar de squat verkeerd uit te oefenenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:09 schreef kidkash19 het volgende:
Valt wel mee, als je in het dagelijks leven springt heb je toch ook geen begeleiding nodig?
Learn, share and learn some more.![]()
Nu in de vakantie soms wel 10, maar ik train ook weinig dus heb er sowieso weinig aan. Donderdag en vrijdag moet ik er weer vroeg uit en volgende week begint het normale leven weer, waardoor ik nooit boven de 7,5 uitkom. Is voor mij eigenlijk ook het grootste gevaar; eten en trainen lukt nog wel, maar voldoende slaap nooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 03:51 schreef star_gazer het volgende:
![]()
Verstandig. Beter niet squatten dan verkeerd squatten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:23 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Ik begin niet graag in mijn ééntje een squat (heb hem pas 1 keer goed uitgelegd gekregen) en doe dit dus liever met een vriend van mij (die ook de uitleg heeft gehad). Heb liever niet dat ik mijn rug verneuk daar de squat verkeerd uit te oefenenBehulpzaam als een waterkraan.
Heb je de UM sportruimte al bekeken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nu in de vakantie soms wel 10, maar ik train ook weinig dus heb er sowieso weinig aan. Donderdag en vrijdag moet ik er weer vroeg uit en volgende week begint het normale leven weer, waardoor ik nooit boven de 7,5 uitkom. Is voor mij eigenlijk ook het grootste gevaar; eten en trainen lukt nog wel, maar voldoende slaap nooit.
Ik ga er morgen voor het laatst heen, daarna is mijn abo verlopen
Ik dacht dat je het had over Jump Squats, daar is weinig leren voor nodig namelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:23 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Ik begin niet graag in mijn ééntje een squat (heb hem pas 1 keer goed uitgelegd gekregen) en doe dit dus liever met een vriend van mij (die ook de uitleg heeft gehad). Heb liever niet dat ik mijn rug verneuk daar de squat verkeerd uit te oefenenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Klopt maar is een jump squat niet een variatie op een normale squat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:03 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over Jump Squats, daar is weinig leren voor nodig namelijkLearn, share and learn some more.![]()
Ik ga donderdag kijken. Ben je er wel tevreden over?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je de UM sportruimte al bekeken?
Ik ga er morgen voor het laatst heen, daarna is mijn abo verlopen![]()
Crackers met banaan, ik zweer het je. Eetsmakelijk.Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Als het niet te druk is, is het wel te doen. 1 squatrack, 1 bench press, 1 smith machine, 1 (assisted) pullup tower, 5 bankjes, dumbbells tot 30 kilo. En Technogym machines.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ga donderdag kijken. Ben je er wel tevreden over?
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 30-08-2011 15:53:59 ]Confidence through competence![]()
bitch, pleasequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:15 schreef Opdekop het volgende:
Crackers met banaan, ik zweer het je. Eetsmakelijk.![]()
![]()
Energie voor maar liefst 10 seconden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:15 schreef Opdekop het volgende:
Crackers met banaan, ik zweer het je. Eetsmakelijk.![]()
Jump Squat is niks anders dan springen met gewicht in je handen, het is alleen mooier benoemd. Soms moet je niet teveel overdenken.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:08 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Klopt maar is een jump squat niet een variatie op een normale squat?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Alright! Thanks !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:53 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Jump Squat is niks anders dan springen met gewicht in je handen, het is alleen mooier benoemd. Soms moet je niet teveel overdenken.....
Iemand bekend met het gebruik van ECA (Ephedrine)?
Heb het gister om 15 uur ingenomen, om 18 uur 2 uur getraind en lag om half 4 nog naar mn wekker te staren. Slapeloze nachten! Ook zag ik er uit of ik een pilletje op had, die pupillen niet normaal!
Hoort dit?Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Godverdomme, net met dichtgeknepen neus tonijn met komkommer en tomaten weggegeten. Na 10 scheppen tonijn komt het bijna allemaal weer terug.If not now, then when.![]()
Heerlijk man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme, net met dichtgeknepen neus tonijn met komkommer en tomaten weggegeten. Na 10 scheppen tonijn komt het bijna allemaal weer terug.![]()
Dat heb ik ook met pure olijfolie drinken... Echt viesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme, net met dichtgeknepen neus tonijn met komkommer en tomaten weggegeten. Na 10 scheppen tonijn komt het bijna allemaal weer terug.
Godver. Zit ik net een lekkere reep naar binnen te kanen, blijkt het soja-eiwit te zijn. Lekker mijn moobies te voeren. Beter opletten, lul
-
Waarom doe je dat dan ook. Neem gewoon geurloze visolie capsules.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met pure olijfolie drinken... Echt vies"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ja ik zag het staan op DBB, dacht ga het eens proberenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook. Neem gewoon geurloze visolie capsules.
Vnadaag trouwens iets lekkers meegemaakt op de sportschool. Ik was cable crunches aan het doen, knalt die pin uit het rek en dondert het katrol naar beneden. Bijna mn rug naar de klote. Ben even op de leiding afgestapt. De machine zag er aardig nieuw uit en volgens mij gaan ze met de leverancier babbelen. Tja, zij kunnen er ook niet veel aan doen als een machine een fabricagefout heeft, maar het was wel schrikken...
Ik doe dus voorlopig maar even reverse crunches
-
Sodeju zeg. Hoe kan die pin eruit knallen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:18 schreef star_gazer het volgende:
Vnadaag trouwens iets lekkers meegemaakt op de sportschool. Ik was cable crunches aan het doen, knalt die pin uit het rek en dondert het katrol naar beneden. Bijna mn rug naar de klote. Ben even op de leiding afgestapt. De machine zag er aardig nieuw uit en volgens mij gaan ze met de leverancier babbelen. Tja, zij kunnen er ook niet veel aan doen als een machine een fabricagefout heeft, maar het was wel schrikken...
Ik doe dus voorlopig maar even reverse crunches![]()
Je kan het katrol op hoogte verstellen en met een pin vastzetten. Volgens mij was er iets mis met een veer in die pin ofzo, waardoor hij niet goed vastklonkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Sodeju zeg. Hoe kan die pin eruit knallen?
-
En zo te zien ben je ook je dagboek kwijtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:18 schreef star_gazer het volgende:
Ik doe dus voorlopig maar even reverse crunches![]()
![]()
![]()
Oh kut zeg. Ik was helemaal vergeten dat je hier alleen maar over pindakaas mag praten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
En zo te zien ben je ook je dagboek kwijt
-
Pindakaas is zoooo 2010, crackers met banaan is die shit tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:23 schreef star_gazer het volgende:
Oh kut zeg. Ik was helemaal vergeten dat je hier alleen maar over pindakaas mag praten.![]()
![]()
Voortaan gewoon afblijven dus. Hou het gewoon bij whey en evt creatine.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:06 schreef Mopst3r het volgende:
Heb het gister om 15 uur ingenomen, om 18 uur 2 uur getraind en lag om half 4 nog naar mn wekker te staren. Slapeloze nachten! Ook zag ik er uit of ik een pilletje op had, die pupillen niet normaal!
Hoort dit?Behulpzaam als een waterkraan.
Waarschijnlijk omdat hij geen 250 ml koffie had...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom neemt die ene gozer trouwens 250ml Red bull in de morgen?Confidence through competence![]()
Om wakker te worden denk ik.
Overigens is "die ene gozer" een van de meest buffe users hier..Behulpzaam als een waterkraan.
Dit!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Voortaan gewoon afblijven dus. Hou het gewoon bij whey en evt creatine.
Ik duik zo trouwens maar weer eens de gym in, gaat zwaar worden maar ik heb er zin in.![]()
Ik weet de naam van "die ene gozer" niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:39 schreef fathank het volgende:
Om wakker te worden denk ik.
Overigens is "die ene gozer" een van de meest buffe users hier..If not now, then when.![]()
Welke dosis neem je? Halveer je dosis en/of verspreid het beter over de dag. Of stop met gebruik van het product. En als je het neemt als 'boost' om te trainen i.p.v. de vetverbranding zijn er gezondere alternatieven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:06 schreef Mopst3r het volgende:
Hoort dit?![]()
![]()
Neemt het voor het laatste stukje van mn cut, heb ''hardnekkig vet'' op mn heupen en buik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:48 schreef Diabox het volgende:
[..]
Welke dosis neem je? Halveer je dosis en/of verspreid het beter over de dag. Of stop met gebruik van het product. En als je het neemt als 'boost' om te trainen i.p.v. de vetverbranding zijn er gezondere alternatieven.
Trainingsboost is een (zeer prettige) bijkomstigheid. Dosering is niet te halveren, zijn caps met poeder er in :S. Kan ik het eerder innemen bijvoorbeeld? Vind de bijeffecten niet erg zolang ik maar kan slapen. Op internet staat dat je lichaam eraan moet wennen...Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Is dat die troep die in NL niet meer te verkrijgen is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Neemt het voor het laatste stukje van mn cut, heb ''hardnekkig vet'' op mn heupen en buik.
Trainingsboost is een (zeer prettige) bijkomstigheid. Dosering is niet te halveren, zijn caps met poeder er in :S. Kan ik het eerder innemen bijvoorbeeld? Vind de bijeffecten niet erg zolang ik maar kan slapen. Op internet staat dat je lichaam eraan moet wennen...Deathlift or Die.![]()
jup is een (natuurlijke)amfetamine soort. Zat ook ooit in die stacker pillen en in die verslavende neusspray dingen van vroeger. is iig niet zonder reden verboden gewordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is dat die troep die in NL niet meer te verkrijgen is?
Vraag: je gaat de sauna in na het sporten. Wat voor effect heeft dat?
Is dat juist negatief, omdat dit ook aardig wat van het lichaam vraagt,
of is het juist positief, omdat je zo (misschien) afvalstoffen kwijtraakt?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Als je er te lang in blijft zitten gaat het uiteindelijk een negatief effect geven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:50 schreef robuust89 het volgende:
of is het juist positief, omdat je zo (misschien) afvalstoffen kwijtraakt?![]()
Het is goed voor je zolang je aan de 12 minuten max houdt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:50 schreef robuust89 het volgende:
of is het juist positief, omdat je zo (misschien) afvalstoffen kwijtraakt?The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Damn, net getraind in me homegym.![]()
Voor het eerst deadlift gedaan omdat ik het eerst niet durfde vanwege me onderrug waar ik snel last van krijg terwijl ik niet veel doe. Maar na die deadlift voelde me onderrug echt lekker, goed stevig.
Toch maar voor de zekerheid naar de orthopeed om keer alles los te laten maken.If not now, then when.![]()
Heb je een power rack thuis of gewoon een squat rack?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, net getraind in me homegym.![]()
Voor het eerst deadlift gedaan omdat ik het eerst niet durfde vanwege me onderrug waar ik snel last van krijg terwijl ik niet veel doe. Maar na die deadlift voelde me onderrug echt lekker, goed stevig.
Toch maar voor de zekerheid naar de orthopeed om keer alles los te laten maken.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Op dit moment alleen een ol. stang met 120kg (50mm spul) aan gewichten + deze bench:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef skudkind het volgende:
[..]
Heb je een power rack thuis of gewoon een squat rack?
http://www.helisports.nl/(...)erstelbare-Bank.html
Moet even wachten nog op geld, want zit atm zonder.
Maar de eerst volgende dingen wat ik bestel is een 50mm halter en de Barbarian Power cage wordt voor me nagemaakt door Henk van DBB voor ¤ 275,- scheelt toch een boel.
Hier een pic van de power cage:
If not now, then when.![]()
Fraai Y_B
Goed spul, een powercage. Ben altijd bang dat ik een barbell op m'n bakkes krijg.Confidence through competence![]()
Thnx. Idd, vooral als ik thuis train wil ik toch tot m'n max gaan zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat die stang op me nek valt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
Fraai Y_B
Goed spul, een powercage. Ben altijd bang dat ik een barbell op m'n bakkes krijg.
Maarja als je het geld hebt, thuis is ideaal. Dikke stereo erbij en pompen.
In totaal als ik alles heb heeft het me ¤ 577,- gekost. Valt toch erg mee en je kan in principe alles doen.If not now, then when.![]()
Nice!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op dit moment alleen een ol. stang met 120kg (50mm spul) aan gewichten + deze bench:
Maar de eerst volgende dingen wat ik bestel is een 50mm halter en de Barbarian Power cage wordt voor me nagemaakt door Henk van DBB voor ¤ 275,- scheelt toch een boel.
[ afbeelding ]
Moet je bij Henk niet ontiegelijk lang wachten?The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Da's wel mooi, een jaar en een beetje sportschool abonnement.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thnx. Idd, vooral als ik thuis train wil ik toch tot m'n max gaan zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat die stang op me nek valt.
Maarja als je het geld hebt, thuis is ideaal. Dikke stereo erbij en pompen.
In totaal als ik alles heb heeft het me ¤ 577,- gekost. Valt toch erg mee en je kan in principe alles doen.Confidence through competence![]()
+- 6 weken, maar dan heb je ook wat en onthoudt wel dat hij al klanten heeft gehad die er 500kg op hebben gehad. Dus ding kan ook wat hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef skudkind het volgende:
[..]
Nice!
Moet je bij Henk niet ontiegelijk lang wachten?Juist en ik hoef niet 20 minuten te wachten totdat zo'n kwakzalver klaar is met ze middagpraatje terwijl die een toestel bezet houdt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's wel mooi, een jaar en een beetje sportschool abonnement.If not now, then when.![]()
Precies hetzelfde verhaal hiero..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef Jahr00n het volgende:
nicee, ik wil ook een homegym. past alleen niet op m'n 15m2 studentenkamer![]()
Maar je moet dat ding thuis zelf nog in elkaar zetten of wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thnx. Idd, vooral als ik thuis train wil ik toch tot m'n max gaan zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat die stang op me nek valt.![]()
Ja man, hij fixt dat hele ding, daarna haalt die uit elkaar en dan moet ik hem thuis gewoon in elkaar zetten. Ideaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar je moet dat ding thuis zelf nog in elkaar zetten of wat?![]()
Nog even een algemene vraag btw.
Vandaag met deadliften merkte ik al dat me hand op een gegeven moment de stang niet helemaal aan kan ofzo. Nu weet ik dat er van die dingen zijn die je om de stang kan binden, helpen ze goed?If not now, then when.![]()
Die dingen zorgen dat je zwak blijft. Je moet gewoon magnesiumpoeder halen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man, hij fixt dat hele ding, daarna haalt die uit elkaar en dan moet ik hem thuis gewoon in elkaar zetten. Ideaal.![]()
Vandaag met deadliften merkte ik al dat me hand op een gegeven moment de stang niet helemaal aan kan ofzo. Nu weet ik dat er van die dingen zijn die je om de stang kan binden, helpen ze goed?![]()
Waar kun je die shit halen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die dingen zorgen dat je zwak blijft. Je moet gewoon magnesiumpoeder halen.
Zie het niet staan op xxlnutrition en bodyshop.If not now, then when.![]()
http://www.bever.nl/index(...)tail/code/3I6ZC10004quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar kun je die shit halen?
Zie het niet staan op xxlnutrition en bodyshop.
Wordt alleen bij de meeste health centers niet echt gewaardeerd.Maarja je hebt toch een homegym.
![]()
Zwerfsport winkel. Perry heeft het ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar kun je die shit halen?
Zie het niet staan op xxlnutrition en bodyshop.![]()
Aardig goedkoop nog man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
http://www.bever.nl/index(...)tail/code/3I6ZC10004
Wordt alleen bij de meeste health centers niet echt gewaardeerd.Maarja je hebt toch een homegym.
Perry ook ja? Ah mooi, dat zit hier toch, gelijk even halen dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zwerfsport winkel. Perry heeft het ook.
Bedankt.
If not now, then when.![]()
Hmm ik begin nu te twijfelen, zou zweren dat ik het afgelopen zaterdag heb zien liggen toen ik bij de Perry was. Op die site van hun staat niks? Anyway, succes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aardig goedkoop nog man.
[..]
Perry ook ja? Ah mooi, dat zit hier toch, gelijk even halen dan.
Bedankt.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man, hij fixt dat hele ding, daarna haalt die uit elkaar en dan moet ik hem thuis gewoon in elkaar zetten. Ideaal.![]()
Vandaag met deadliften merkte ik al dat me hand op een gegeven moment de stang niet helemaal aan kan ofzo. Nu weet ik dat er van die dingen zijn die je om de stang kan binden, helpen ze goed?
-
Gebruik gewoon straps of polsbanden, dat je grip verminderd is onzin je traint toch niet voor grip maar je rug/benen....Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Jij misschien wel maar er zijn er genoeg die WEL voor grip trainen erbijIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
275 ekkies maar?! Fuckin bizar. Mooie dingen man!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op dit moment alleen een ol. stang met 120kg (50mm spul) aan gewichten + deze bench:
[ afbeelding ]
Als ik toch de ruimte nou 's had...hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Kut chinups, m'n triceps bicepsbegeeft het als eerste, terwijl mijn lats nog prima door kunnen. Altijd zo geweest. Hebben jullie dat ook met dit soort compound bewegingen?
[ Bericht 13% gewijzigd door Stereotomy op 31-08-2011 14:33:09 ]Confidence through competence![]()
Bij mij grip en biceps. Kan inmiddels 11 repsWilde voor eind augustus 12 keer maar heb voedselvergiftiging gehad. Niet slecht dus.
![]()
Eerst een oefening voor je lats doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
Kut chinups, m'n triceps begeeft het als eerste, terwijl mijn lats nog prima door kunnen. Altijd zo geweest. Hebben jullie dat ook met dit soort compound bewegingen?![]()
Ik kan momenteel maar 5 reps max met goede form (dus vanuit 'dead' positie met gestrekte arm, en kin boven de stang) ben zo slapquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Bij mij grip en biceps. Kan inmiddels 11 repsWilde voor eind augustus 12 keer maar heb voedselvergiftiging gehad. Niet slecht dus.
Mja, heb opgebouwd met de lat pulldown tot mijn lichaamsgewicht, met hoger gewicht kan ik dus niet meer zitten. Misschien zal ik wat hogere reps op mijn lichaamsgewicht doen voor meer uithoudingsvermogen in mijn biceps...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Eerst een oefening voor je lats doen?Confidence through competence![]()
Kan het inmiddels 9 keer.. Ik heb opgebouwd met deze lat pulldown machine van technogym.
Voordeel is dat je er losse schijven aan kan doen en flink zwaar pakken! Ideale machine
Heb vandaag trouwens citrulline malaat binnen gekregen via B&F .. Ben benieuwd of ik na een tijdje meer reps kan halen met t zelfde gewicht, is iig wel lekker voor de pomp.
[ Bericht 15% gewijzigd door Poidertje op 31-08-2011 15:12:41 ]![]()
Toen ik begon met krachtsport deed ik ook met de lat pulldowns. Na een half jaar ben ik chins gaan doen en dan merk je dat je zoveel sterker bent als je dan weer de pulldown pakt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
Kut chinups, m'n triceps bicepsbegeeft het als eerste, terwijl mijn lats nog prima door kunnen. Altijd zo geweest. Hebben jullie dat ook met dit soort compound bewegingen?
Mijn advies: gewoon chins/ pull ups. Je staat missch een paar keer voor lul maar wint er een hoop mee.
Edit: 3 keer 8 trouwens![]()
als je niet voorbij de x herhalingen komt, vraagt je gewoon even hulp zodat je de negatieve rep kunt doen. Daar word je ook sterker van.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:24 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Toen ik begon met krachtsport deed ik ook met de lat pulldowns. Na een half jaar ben ik chins gaan doen en dan merk je dat je zoveel sterker bent als je dan weer de pulldown pakt.
Mijn advies: gewoon chins/ pull ups. Je staat missch een paar keer voor lul maar wint er een hoop mee.
en wat is voor lul staan....als ik iemand zie op de gym die meer gewicht pakt of veel chin-ups doet ofzo neem ik daar een voorbeeld aan. En jammer dat ik zelf nog niet zo ver ben maar aan de andere kant is die gast ook ergens moeten beginnen.
Gewoon lekker je ding doen want voor lul sta je niet.na na na na na na na Badjasman!![]()
Ik snap wat je bedoelt. Toen ik begon dacht ik wel even te gaan knallen en haalde net de 2quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als je niet voorbij de x herhalingen komt, vraagt je gewoon even hulp zodat je de negatieve rep kunt doen. Daar word je ook sterker van.
en wat is voor lul staan....als ik iemand zie op de gym die meer gewicht pakt of veel chin-ups doet ofzo neem ik daar een voorbeeld aan. En jammer dat ik zelf nog niet zo ver ben maar aan de andere kant is die gast ook ergens moeten beginnen.
Gewoon lekker je ding doen want voor lul sta je niet.![]()
. Maar je hebt gelijk, je moet je er niks van aantrekken.
![]()
Haha
Kan me de middelbare school nog herinneren, allemaal in een rij, pullups doen. Meisje voor me deed er rustig 7, en deze endo deed er toen 1.![]()
![]()
Ach, good times
uhuh ik kon er in het begin ook net 3-2-1 (ik doe altijd drie setjes chin-ups/pull-ups). Je groeit er snel in (maar het gaat ook snel achteruit als je het even niet doet).quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:36 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Toen ik begon dacht ik wel even te gaan knallen en haalde net de 2![]()
. Maar je hebt gelijk, je moet je er niks van aantrekken.
minder gewicht om te tillen he, hoewel vrouwen meestal niet zo goed zijn in optrekken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
Haha
Kan me de middelbare school nog herinneren, allemaal in een rij, pullups doen. Meisje voor me deed er rustig 7, en deze endo deed er toen 1.![]()
![]()
Ach, good timesna na na na na na na Badjasman!![]()
Chin-ups... Hou op schei uit... Super-oefening, maar zo zwaar. Je moet ze voor de grap eens na je deadlifts doen
Ik doe twee keer week drie sets. Meestal is het 8 - 6 - 3."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik doe ze altijd na DLs.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:58 schreef star_gazer het volgende:
Chin-ups... Hou op schei uit... Super-oefening, maar zo zwaar. Je moet ze voor de grap eens na je deadlifts doen
Ik doe twee keer week drie sets. Meestal is het 8 - 6 - 3.Deathlift or Die.![]()
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die nnnnngghghrhrrrrrrr![]()
![]()
![]()
moet doen om er fatsoenlijke chins uit te krijgen
Vind het altijd knap als gasten rustig setjes van 10-12 wide grip pull-ups doen.
Zijn meestal niet de zwaargewichten, maar blijft sterk.![]()
Iedere training begin ik met chinups : 12 10 fail of pull ups: 12 10 fail of pull ups met hand "dwars" 12 10 fail.
Heerlijk.![]()
Gewoon mee nemen, je reist toch binnen Europa?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Ik ga 6 maanden naar het buitenland voor stage. Anders maakt het idd weinig verschil. Heb nog 2 kilo whey dus beetje zonde. Maar zou de douane moeilijk doen? Ze kunnen toch met zo'n hond snuffelen om te weten dat het geen coke ofzo is...
Maakt niks uit, als ze moeilijk doen nemen ze een sample en doen die in een machine die kijkt of het illegale shit bevat.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:55 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik wil het bodybuilding niet afzeiken, maar gewoon uit nieuwsgierigheid een aantal vragen:
-Wellicht in het verlengde van de vorige vraag: Waarin onderscheidt een goede bodybuilder zich van de grijze middenmoot?
-Is elke dag trainen niet overdreven? Op een gegeven moment heb je je plafond qua spierontwikkeling toch bereikt?
Nogmaals, het klinkt wellicht alsof ik het bodybuilden afzeik, maar dat zou ik niet durven-Wat is het sportieve element van bodybuilden? Dat je moet trainen lijkt me duidelijk, maar behalve je lichaam ontwikkelen zie ik er persoonlijk geen echte sport in. Dan zou zoveel mogelijk eten en dan zo dik mogelijk worden ook een sport zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lichaams- ontwikkeling, zo perfect mogelijk.
Gedrevenheid, discipline.
Ja, maar je wordt ook ouder en je plafond vasthouden is dan extra moeilijk, overigens je bijna nooit je plafond door studie, werkt etc...
Daarbij is spierontwikkeling maar 1 onderdeel, doe je voorstudie eerst eens!
Vraagje terug, is elke week bier drinken en ongezonde dingen eten niet overdreven? Niet dat ik bier drinkers en andere obeese personen wil afkraken maar toch, hoe voelt dat om je dikke pens in de spiegel te zien, wetende dat je op je 46e een hartaanval krijgt.
Hoe voelt dat om na je 28e met rugpijntjes wakker te worden, je jezelf niet eens 30x kan opdrukken, je vriendin een natte doos krijgt als ik over te strand loop, hoe voelt dat!?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2011 02:17:37 ]![]()
Even een globale vraag, tot welke leeftijd groeide jullie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
167 cm als de zwaartekracht meezit.
En ja, al een paar jaar uitgegroeid.
Hadden jullie ook nog een groeimoment in de 20?Kneus die moet je innemen direct na je opstaat, dus rond een uur of 5/6. anders kan je niet slapen! Duurt een weekje dan is het wakker effect minder.quote:Iemand bekend met het gebruik van ECA (Ephedrine)?
Hoort dit?
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2011 02:27:10 ]![]()
Hmmm....
- Slecht geslapen - m'n hart klopte soms bijna door m'n borst heen zo hard.
- Oude hardloop blessures die ineens terug komen
- Erg moe op mijn werk, val soms bijna in slaap
- Weinig eetlust
Volgens mij ben ik dus overtraindTijd om die blessure maar eens aan te grijpen voor wat extra rust. Dat wordt dus niet hardlopen voor de komende drie weken. Misschien nog wel goed voor m'n gains ook
-
Ik ben vanaf m'n 14de al 180. Vrij raar er werd namelijk altijd gezegd dat ik wel 195 zou worden. Ben even groot als m'n moeder en kleiner dan m'n vader.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Even een globale vraag, tot welke leeftijd groeide jullie?
Hadden jullie ook nog een groeimoment in de 20?Deathlift or Die.![]()
Ja, ben nu 21. Veel broeken en of shirts met lange mouwen zijn mij nu te kort terwijl ze goed zaten toen ik 20 was.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hadden jullie ook nog een groeimoment in de 20?![]()
Goed werk, soms heb je dat gewoon even nodigquote:Op donderdag 1 september 2011 08:34 schreef mtchel112 het volgende:
Ben nu bijna een week niet in de gym en heb afgelopen 2-3 nachten heerlijk geslapen.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Nou, op m'n 17e was het ongeveer wel afgelopen met de actieve groeischijven in m'n bot.... ben even lang als mijn vader, en veel langer dan mijn moeder.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hadden jullie ook nog een groeimoment in de 20?Confidence through competence![]()
Ik kwam er vorige week pas achter dat het niet goed is om je armen te draaien terwijl je benchpress doet met dumbells, het was mij zo aangeleerd zo'n 3 jaar geleden, zonder te draaien pak ik veel meer.![]()
Nadeel van al dat squatten; mijn onderbroeken kruipen mijn lies in
-
Sja... En ik heb inmiddels een tas vol (dure) spijkerbroeken die strak om de bovenbenen zitten en waarvan de knopen niet meer dicht willenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:22 schreef star_gazer het volgende:
Nadeel van al dat squatten; mijn onderbroeken kruipen mijn lies in![]()
![]()
Herkenbaar probleem.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:22 schreef star_gazer het volgende:
Nadeel van al dat squatten; mijn onderbroeken kruipen mijn lies in![]()
dat probleem heb ik al sinds mijn tienerjaren. Quads/hams/glutes zorgen ervoor dat ik amper een fatsoenlijke broek kan kopen (en die ook nog eens mooi zit). Kom vaak uit bij de duurdere merken daardoorquote:Op donderdag 1 september 2011 11:38 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Sja... En ik heb inmiddels een tas vol (dure) spijkerbroeken die strak om de bovenbenen zitten en waarvan de knopen niet meer dicht willen
Zitten wat 'baggier' jeans dan niet juist precies goed, zoals de Levi's 501?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat probleem heb ik al sinds mijn tienerjaren. Quads/hams/glutes zorgen ervoor dat ik amper een fatsoenlijke broek kan kopen (en die ook nog eens mooi zit). Kom vaak uit bij de duurdere merken daardoorConfidence through competence![]()
die zitten bij mij niet mooi rond mijn kont. of te strak in de taille. qua pijpen zijn die wel goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zitten wat 'baggier' jeans dan niet juist precies goed, zoals de Levi's 501?na na na na na na na Badjasman!![]()
Je bedoelt zo naar binnen draaien aan het einde? Zo isie mij ook geleerd namelijk..quote:Op donderdag 1 september 2011 10:43 schreef SunTzu het volgende:
Ik kwam er vorige week pas achter dat het niet goed is om je armen te draaien terwijl je benchpress doet met dumbells, het was mij zo aangeleerd zo'n 3 jaar geleden, zonder te draaien pak ik veel meer.Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Geen last van je polsen?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:27 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Je bedoelt zo naar binnen draaien aan het einde? Zo isie mij ook geleerd namelijk..![]()
Skinny jeansquote:Op donderdag 1 september 2011 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, zeg maar dag tegen je skinny jeans.... Gatver!
![]()
Ja inderdaad, schijnt slecht te zijn voor gewrichten...quote:Op donderdag 1 september 2011 12:27 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Je bedoelt zo naar binnen draaien aan het einde? Zo isie mij ook geleerd namelijk..![]()
Goh raar zeg, een (groot) gewicht op je polsen en ellebogen wat je draait zou slecht zijn voor je gewrichten.
In other news.....Water is wetIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Dat is sowieso nooit goed voor je polsen, zeker als je in de hoge gewichten gaat zitten. Met een kilo of 26 of lager zal het wel niet zoveel uitmaken lijkt me. Maar beter doe je gewoon normaal, zag gisteren nog zo'n sjonnie die zo'n draaiende beweging maakt.![]()
Wel grappig, een lat oefening die als een lat pulldown begint en eindigt in een soort low rowquote:Op donderdag 1 september 2011 16:12 schreef bascross het volgende:
Is er hier iemand die Robbert's Backrows doet?
Zag laatst ook een negert (maakt verder niks uit natuurlijk:p)
Die deed BP met dumbells ff naam kwijt die maakte ook een hele rare draai erbij zag er niet gezond uit, en stoer dat ie keek![]()
![]()
Hij drukte verder wel 3x zoveel als onze vriend mtchel?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef mtchel112 het volgende:
Zag laatst ook een negert (maakt verder niks uit natuurlijk:p)
Die deed BP met dumbells ff naam kwijt die maakte ook een hele rare draai erbij zag er niet gezond uit, en stoer dat ie keek![]()
Kun je ergens een net geslachtte kip kopen? Dus zonder toegevoegde antibiotica en water?If not now, then when.![]()
Welke oefening wil je daarmee doen?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je ergens een net geslachtte kip kopen? Dus zonder toegevoegde antibiotica en water?
misschien in van die bio-/reforma winkels? meestal is scharrelvlees toch wel antibiotica vrij.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je ergens een net geslachtte kip kopen? Dus zonder toegevoegde antibiotica en water?
misschien bij de lokale toko waar ze veel buitenlandse kruiden enzo meuk verkopen?na na na na na na na Badjasman!![]()
Geen, maar ik wil is proeven wat het verschil is tussen volgespoten antibiotica kipfilet en net verse kipfilet.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke oefening wil je daarmee doen?Heb iig gelezen dat je bij de Turk de beste kipfilet kan kopen, meerdere malen lekkerder als de supermarkten.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
misschien in van die bio-/reforma winkels? meestal is scharrelvlees toch wel antibiotica vrij.
misschien bij de lokale toko waar ze veel buitenlandse kruiden enzo meuk verkopen?If not now, then when.![]()
Scharrelkippen zijn schuurkippen en die krijgen wel antibiotica toegediend.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
misschien in van die bio-/reforma winkels? meestal is scharrelvlees toch wel antibiotica vrij.
misschien bij de lokale toko waar ze veel buitenlandse kruiden enzo meuk verkopen?we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Nee maar ik wil gewoon echt dat ik naar de boer ga ofzo, ik een kip uitzoek en hij hem gelijk slacht en het vlees aan mij geeft.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Scharrelkippen zijn schuurkippen en die krijgen wel antibiotica toegediend.If not now, then when.![]()
en wie zegt dat die geen antibiotica gebruikt.... ik denk dat je er alleen achter gaat komen als je het laat testenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee maar ik wil gewoon echt dat ik naar de boer ga ofzo, ik een kip uitzoek en hij hem gelijk slacht en het vlees aan mij geeft.na na na na na na na Badjasman!![]()
Ja heb 'm wel eens gedaan. Ik zag een zwaar buffe kerel dat doen en heb 'm toen gewoon nagedaanquote:Op donderdag 1 september 2011 16:12 schreef bascross het volgende:
Is er hier iemand die Robbert's Backrows doet?Kon ie volgens mij wel waarderen, hij knikte i.i.g. vriendelijk toen hij voorbij liep.
![]()
Heb 3 dagen geleden wat squats gedaan maar heb nu echt een stekende pijn ter hoogte van bovenkant van de buitenkant van het schouderblad. Dus hoger dan waar je de bar op legt. Ook alleen aan de rechterkant en het lijkt of het steeds erger wordt.. Iemand een idee wat dit kan zijn? Traps niet sterk genoeg?![]()
Hij pakte 50 kg dumbells maakt verder niet uit lijkt mijquote:Op donderdag 1 september 2011 17:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij drukte verder wel 3x zoveel als onze vriend mtchel?![]()
Wat een ectoquote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hij pakte 50 kg dumbells maakt verder niet uit lijkt mij![]()
Islamitische slagerquote:Op donderdag 1 september 2011 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
-
Zijn er hier mensen die de Tate press doen voor de triceps?
Een keer geprobeerd, maar is volgens mij niet zo goed voor je ellebogen
-
-
Het gaat er niet om dat je zonder te draaien veel meer pakt maar dat je je rolgewricht in je onderarm hard verneukt door die dumbells te draaien. Kan je hele lelijke blessures van krijgenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:43 schreef SunTzu het volgende:
Ik kwam er vorige week pas achter dat het niet goed is om je armen te draaien terwijl je benchpress doet met dumbells, het was mij zo aangeleerd zo'n 3 jaar geleden, zonder te draaien pak ik veel meer..
Behulpzaam als een waterkraan.
Maandag voor het eerst naar de sportschool![]()
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef Deventer__ het volgende:
Heb 3 dagen geleden wat squats gedaan maar heb nu echt een stekende pijn ter hoogte van bovenkant van de buitenkant van het schouderblad. Dus hoger dan waar je de bar op legt. Ook alleen aan de rechterkant en het lijkt of het steeds erger wordt.. Iemand een idee wat dit kan zijn? Traps niet sterk genoeg?
Mits de pijn te overzien is:
1) neem n pijnstiller of 2, zodat je het niet meer voelt en er niet meer aan denkt.
2) zwaai wat met je armen in het rond, n soort warming upje, of ga een stukje zwemmen.
3) 1x squats?
4) sowieso, face pulls.
Als het daarna nog au doet, doktert!hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
http://www.t-nation.com/f(...)ace_pulls_and_shrugsDaarom!quote:
Unieke manier om veel belangrijke spiertjes achter bij de schouder in balans te houden tov de veel vaker getrainde voorkant vd schouders (denk benchen).hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik ben bezig een trainingsschema te maken, omdat het standaard circuit van de sportschool me niet zo effectief lijkt.
Via een website (http://exrx.net/Exercise.html) heb ik al een aantal oefeningen gevonden. Ik vraag me alleen wel af hoe vaak ik deze oefeningen moet doen (bijvoorbeeld 3 keer 12); aantal sets.
Als iemand nog meer tips heeft voor het samenstellen hoor ik het graag.![]()
Stronglifts een optie? Of ben je bezig met afvallen gezien de 12 herhalingen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:00 schreef honderdtien het volgende:
Ik ben bezig een trainingsschema te maken, omdat het standaard circuit van de sportschool me niet zo effectief lijkt.
Via een website (http://exrx.net/Exercise.html) heb ik al een aantal oefeningen gevonden. Ik vraag me alleen wel af hoe vaak ik deze oefeningen moet doen (bijvoorbeeld 3 keer 12); aantal sets.
Als iemand nog meer tips heeft voor het samenstellen hoor ik het graag.![]()
Nope ik ben heel mager.
Maar die 3 x 12 was gewoon een voorbeeld van hoe vaak je de oefeningen moet doen, wat ik dus niet weet.![]()
Hey,
Ik ging vandaag weer naar de gym. Toen zag ik een jongen in een fucking jeans trainen die alleen maar met zijn armpjes bezig was. Later kwam er een jongen binnen die zowat elke oefening verkeerd deed en wel een half uur naar zijn armpjes heeft zitten kijken. Dezelde jongen ging daarna ook alleen nog maar buikspieren trainen. Danku voor de gelach god.
Liefste dagboek.Trotse Belg.![]()
hmmm interessant. Die gaan we in het schema opnemenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:27 schreef mister_popcorn het volgende:
http://www.t-nation.com/f(...)ace_pulls_and_shrugs
[..]
Daarom!
Unieke manier om veel belangrijke spiertjes achter bij de schouder in balans te houden tov de veel vaker getrainde voorkant vd schouders (denk benchen).
Poeh, begin nu echt in te kakken. Dinsdag gelukkig inschrijven bij een nieuwe sportschool dus dan kan ik er weer tegen.
Aan de andere kant is het ook wel lekker om even niets te doen, maar toch voel ik me continu schuldig.![]()
OMG dat is echt ziek...... zijn dorsi zijn anders ook aardig grootquote:Dat heb ik de afgelopen twee weken ook wel een beetje. Ben wat ziekjes geweest en daardoor minder gegaan. Daarnaast is ook nog eens mijn vervoer kapot gegaan dus afhankelijk van anderen (die minder trainen dan mij). Dus heb wel iets gedaan maar niet zoals ik normaal doe. En dat knaagt wel een beetje aan me xDquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Poeh, begin nu echt in te kakken. Dinsdag gelukkig inschrijven bij een nieuwe sportschool dus dan kan ik er weer tegen.
Aan de andere kant is het ook wel lekker om even niets te doen, maar toch voel ik me continu schuldig.
Gelukkig vanaf volgende week weer vol gas er tegenaan (met een beetje geluk). Iig vandaag weer lekker een bulk rijst gekookt en afgewogen. nog ff laten afkoelen en dan lekker de vriezer in
Ja, ga er lkkr tegen aan!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
OMG dat is echt ziek...... zijn dorsi zijn anders ook aardig groot
[..]
Dat heb ik de afgelopen twee weken ook wel een beetje. Ben wat ziekjes geweest en daardoor minder gegaan. Daarnaast is ook nog eens mijn vervoer kapot gegaan dus afhankelijk van anderen (die minder trainen dan mij). Dus heb wel iets gedaan maar niet zoals ik normaal doe. En dat knaagt wel een beetje aan me xD
Gelukkig vanaf volgende week weer vol gas er tegenaan (met een beetje geluk). Iig vandaag weer lekker een bulk rijst gekookt en afgewogen. nog ff laten afkoelen en dan lekker de vriezer in
Heb even een foto er bij gepost die ik een tijdje geleden heb genomen van ene film.![]()
![]()
Even wat Zomer Foto's van een maandje geleden.
Altijd een goed moment te vinden voor Push-ups!
Muscle glasses
Mijn vriendin geef ik uiteraard zelf les, want PT's en andere ongeschoolde sportschool medewerkers hebben geen verstand van training in het algemeen, laatstaat juiste training voor een vrouwenlichaam.
[off-topic]
Altijd lekker even Personal trainers en Roc "traings specialisten" af te zeiken.
Volgende keer de diëtiste
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2011 02:12:45 ]![]()
'mirinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Goed dat school weer begint, wat een vast schema betekent. In de zomer wel kwark, brinta etc blijven etc maar was allemaal toch een stuk minder dan normaal. Nog 2 kilo vet kwijtraken dan bulken.![]()
Haha, ik ben er ook blij mee! Het is in de vakantie lastig om gedisciplineerd bezig te blijven voor mij, omdat de verleiding toch groter is om een terrasje te pikken of 's avonds voor de TV te snacken...quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:17 schreef L-D het volgende:
Goed dat school weer begint, wat een vast schema betekent. In de zomer wel kwark, brinta etc blijven etc maar was allemaal toch een stuk minder dan normaal. Nog 2 kilo vet kwijtraken dan bulken.![]()
Mijn vriendin is PT en weet weer juist meer dan ikquote:Op zaterdag 3 september 2011 02:11 schreef ZetaOS het volgende:
Even wat Zomer Foto's van een maandje geleden.
[ afbeelding ]
Altijd een goed moment te vinden voor Push-ups!
[ afbeelding ]
Muscle glasses
Mijn vriendin geef ik uiteraard zelf les, want PT's en andere ongeschoolde sportschool medewerkers hebben geen verstand van training in het algemeen, laatstaat juiste training voor een vrouwenlichaam.
[ afbeelding ]
[off-topic]
Altijd lekker even Personal trainers en Roc "traings specialisten" af te zeiken.
Volgende keer de diëtiste![]()
![]()
Herkenbaar. Bij mij ook, zomerrooster is de reden. Oneven dagen s' ochtends / 's avonds open, en die dagen wisselen per week. Totaal niet te combineren met andere verplichtingen. Vanaf volgende week alles weer normaal. Gisteren wel lekker geroeid, en sowieso gewoon pushups met voeten op verhoging. Maar het is nu al 7 dagen geleden dat ik in de sportschool geweest ben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Aan de andere kant is het ook wel lekker om even niets te doen, maar toch voel ik me continu schuldig.![]()
![]()
Na 3 weken revalideren morgen maar weer gaan sporten. Schade valt mee.
Dit wil ik echt nooit meer mee maken, zenuwbeknelling. Dus rustig aan beginnen weer
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Lekker hoor, resultaten. De dames beginnen ineens aan me te zitten
-
Wat is haar opleiding? vast geen "mbo fitness" dan ;-)quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:49 schreef Diabox het volgende:
[..]
Mijn vriendin is PT en weet weer juist meer dan ik![]()
Ja en sowieso sta je al later op dus begin je later met eten eet je uiteindelijk ook minder en slechter. Bij mij dan. En dan heb ik het nog niet eens over de alcohol, wat ik normaal nooit drink. Maargoed, moet ook een beetje levenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik ben er ook blij mee! Het is in de vakantie lastig om gedisciplineerd bezig te blijven voor mij, omdat de verleiding toch groter is om een terrasje te pikken of 's avonds voor de TV te snacken...![]()
![]()
Klaag ze aanquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:55 schreef star_gazer het volgende:
Lekker hoor, resultaten. De dames beginnen ineens aan me te zitten
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Net terug van uitgaan, paar bier achterover getikt maar het was het waard. Morgen even alles eruit fietsen.If not now, then when.![]()
Meid, een heel paar bier?!!?! Pas je op, je benadert de grenzen van het menselijk kunnen hoor! En morgen direct voor straf 3 uur fietsen want je bent echt over de schreef gegaan vanavond!quote:Op zondag 4 september 2011 03:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net terug van uitgaan, paar bier achterover getikt maar het was het waard. Morgen even alles eruit fietsen.
![]()
Jouw post was toch wel de meest sneue die ik vannacht ben tegen gekomen moet ik zeggen...![]()
En jij bent ?quote:Op zondag 4 september 2011 04:30 schreef r3gi3boy het volgende:
Meid, een heel paar bier?!!?! Pas je op, je benadert de grenzen van het menselijk kunnen hoor! En morgen direct voor straf 3 uur fietsen want je bent echt over de schreef gegaan vanavond!
![]()
Jouw post was toch wel de meest sneue die ik vannacht ben tegen gekomen moet ik zeggen...![]()
Ik heb echt een rare maand gehad, eerst naar Texel daarna lowlands daarna turkije, al met al een maand wel 3 keer per week kunnen trainen maar heel erg moeten improviseren met voedsel, is met niet slecht afgegaan, in ons hotel hadden ze zelfs een squat cage en olimpische benchbest nice, ben maar 2 keer gegaan want het blijft natuurlijk vakantie, maar nu gisteren eindelijk weer mn normale voedingschema kunnen volgen.
Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
Oh ja, en op lowlands zonder shirt lopen (wat ik al jaren doe aangezien ik niet met wil dat mn shirt nat word van al die zwetende mongooltjes in de moshpit), was dit jaar wel een, aparte ervaring ; ) ik liep soms serieus gewoon en dan begon er een wijf letterlijk mn buik te likken hahah ik lachte me helemaal kapot, ook vroegen er serieus wel elke dag 5/6 mensen of ze met mij op de foto mochten, nou vind ik dat geen probleem, een beetje aandacht is altijd wel leuk, maar er zaten ook grenades tussen helaasch.Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
RIP Zyzzquote:Op zondag 4 september 2011 09:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
Oh ja, en op lowlands zonder shirt lopen (wat ik al jaren doe aangezien ik niet met wil dat mn shirt nat word van al die zwetende mongooltjes in de moshpit), was dit jaar wel een, aparte ervaring ; ) ik liep soms serieus gewoon en dan begon er een wijf letterlijk mn buik te likken hahah ik lachte me helemaal kapot, ook vroegen er serieus wel elke dag 5/6 mensen of ze met mij op de foto mochten, nou vind ik dat geen probleem, een beetje aandacht is altijd wel leuk, maar er zaten ook grenades tussen helaasch.Confidence through competence![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Hij geeft eenmaar eigenlijklijk bedoelt hij een
![]()
Vraagje: hoe doen jullie de military press / overhead press? Voeten naast elkaar of achter elkaar? Ik deed het met voeten naast elkaar, maar er kwam ineens iemand (hele sterke gast; professionele AFL football speler) naar me toe die me vertelde dat dat dus gevaarlijk is voor je rug. Hij zei dat je beter je voeten achter elkaar kunt zetten, met het gewicht netjes op je centerline gebalanceerd. Lijkt mij op zich logisch en goed advies; wat vinden jullie?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ziet er uit als een bruut artikel. Ga ik vanavond eens voor zittenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:27 schreef mister_popcorn het volgende:
http://www.t-nation.com/f(...)ace_pulls_and_shrugs
[..]
Daarom!
Unieke manier om veel belangrijke spiertjes achter bij de schouder in balans te houden tov de veel vaker getrainde voorkant vd schouders (denk benchen).
-
Ik ga altijd tegen een muurtje staan, kont naar achter borst naar voren(zo gekromt staan dat schouderbladen en billen de muur raken) en schouderbladen tegen elkaar aan proberen te drukken ....zo pak je nog meer je trapezius. Maarja misschien is het ook killing voor je rug ik heb iig geen last.quote:Op zondag 4 september 2011 10:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Vraagje: hoe doen jullie de military press / overhead press? Voeten naast elkaar of achter elkaar? Ik deed het met voeten naast elkaar, maar er kwam ineens iemand (hele sterke gast; professionele AFL football speler) naar me toe die me vertelde dat dat dus gevaarlijk is voor je rug. Hij zei dat je beter je voeten achter elkaar kunt zetten, met het gewicht netjes op je centerline gebalanceerd. Lijkt mij op zich logisch en goed advies; wat vinden jullie?![]()
Je doet military press toch voornamelijk voor je delts of ben ik nu in de warquote:Op zondag 4 september 2011 10:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga altijd tegen een muurtje staan, kont naar achter borst naar voren(zo gekromt staan dat schouderbladen en billen de muur raken) en schouderbladen tegen elkaar aan proberen te drukken ....zo pak je nog meer je trapezius. Maarja misschien is het ook killing voor je rug ik heb iig geen last.
-
Jep...maar op deze manier pak je ook je traps er bij (welke toch secundair getraind worden met deze oefening alleen zo iets meer)quote:Op zondag 4 september 2011 10:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je doet military press toch voornamelijk voor je delts of ben ik nu in de war![]()
Gisteren op het strand geweest, beetje handstand geoefend, beetje rennen, kilometer of 2 zwemmen.
Daarna 4 eieren gegeten die ik had mee genomen. (rauw natuurlijk)
![]()
![]()
Ook, maar ze heeft 'n MSc moleculaire biologie, met als specialisme het metabolisme en de eiwitsynthese. Heb heel snel afgeleerd om in dat vakgebied met haar in discussie te gaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat is haar opleiding? vast geen "mbo fitness" dan ;-)![]()
![]()
Hanteer al best lang het zelfde schema en heb nog steeds het gevoel dat ik vooruit ga. Is het echt zo belangrijk om de zoveel tijd van schema te veranderen? In mijn schema zitten de oefeningen die mij ik het fijnst vind om uit te voeren. Als ik nu me schema omgooi zou ik dan echt zoveel verbetering zien?![]()
Zolang je goede gains hebt niet echt nodig, maar vaak ben je al paar weken kwijt voordat je merkt dat je op een plateau zit, en dat had je liever voor willen zijn door je schema al te verandere.quote:Op zondag 4 september 2011 15:06 schreef Generalissimo het volgende:
Hanteer al best lang het zelfde schema en heb nog steeds het gevoel dat ik vooruit ga. Is het echt zo belangrijk om de zoveel tijd van schema te veranderen? In mijn schema zitten de oefeningen die mij ik het fijnst vind om uit te voeren. Als ik nu me schema omgooi zou ik dan echt zoveel verbetering zien?![]()
Ik doe ook altijd voeten naast elkaarquote:Op zondag 4 september 2011 10:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Vraagje: hoe doen jullie de military press / overhead press? Voeten naast elkaar of achter elkaar? Ik deed het met voeten naast elkaar, maar er kwam ineens iemand (hele sterke gast; professionele AFL football speler) naar me toe die me vertelde dat dat dus gevaarlijk is voor je rug. Hij zei dat je beter je voeten achter elkaar kunt zetten, met het gewicht netjes op je centerline gebalanceerd. Lijkt mij op zich logisch en goed advies; wat vinden jullie?![]()
Beter hou jij gewoon je bek dicht. Het is eerder sneu dat jij de hele nacht afstruint naar sneue posts op fok maar laten we het daarbij laten.quote:Op zondag 4 september 2011 04:30 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Meid, een heel paar bier?!!?! Pas je op, je benadert de grenzen van het menselijk kunnen hoor! En morgen direct voor straf 3 uur fietsen want je bent echt over de schreef gegaan vanavond!
![]()
Jouw post was toch wel de meest sneue die ik vannacht ben tegen gekomen moet ik zeggen...If not now, then when.![]()
Vandaag begin ik met trainen en eten! Nu nog 1.86m en 64.5 kilo, dus ik hoop dat ik over een paar maandjes deze post kan quoten en kan zeggen dat ik meer weeg
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Succes. Squats Deadlifts Bench en MP in je schema?quote:Op maandag 5 september 2011 08:13 schreef Jac0bus het volgende:
Vandaag begin ik met trainen en eten! Nu nog 1.86m en 64.5 kilo, dus ik hoop dat ik over een paar maandjes deze post kan quoten en kan zeggen dat ik meer weeg
Nootjes en kwark paraat?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Whey, havermout en melk op standby? Koop gelijk ook wat extra pleepapier. Geloof me; je gaat het nodig hebben, want je spijsvertering gaat over paar weken de hoogste versnelling inquote:Op maandag 5 september 2011 08:26 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Succes. Squats Deadlifts Bench en MP in je schema?
Nootjes en kwark paraat?
-
Don't feed the trollsquote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter hou jij gewoon je bek dicht. Het is eerder sneu dat jij de hele nacht afstruint naar sneue posts op fok maar laten we het daarbij laten."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Je weet toch waarom ze het powershakes noemenquote:Op maandag 5 september 2011 08:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Whey, havermout en melk op standby? Koop gelijk ook wat extra pleepapier. Geloof me; je gaat het nodig hebben, want je spijsvertering gaat over paar weken de hoogste versnelling in![]()
![]()
Yep SS ga ik doen. Schema had ik al wat topics eerder geplaatst en daar was men tevreden overquote:Op maandag 5 september 2011 08:26 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Succes. Squats Deadlifts Bench en MP in je schema?
Nootjes en kwark paraat?
prima!quote:Op maandag 5 september 2011 10:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Yep SS ga ik doen. Schema had ik al wat topics eerder geplaatst en daar was men tevreden over
Ik zou enkele foto's maken, before en after. Altijd een goede indicator of je goed bezig bent.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Allejezus... Vanwege mijn loopblessure ben ik vandaag wezen spinnen ipv hardlopen. M'n quads staan in BRAND haha
-
Jep, heb ik zaterdag gedaan. Thx voor de tip thoughquote:Op maandag 5 september 2011 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
prima!
Ik zou enkele foto's maken, before en after. Altijd een goede indicator of je goed bezig bent.
Goede tip voor newbies idd. Niemand die mij daarvoor gewaarschuwd had toen ik volle bak kwark, kipfilet, tonijn en whey naar binnen ging werken...quote:Op maandag 5 september 2011 08:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Whey, havermout en melk op standby? Koop gelijk ook wat extra pleepapier. Geloof me; je gaat het nodig hebben, want je spijsvertering gaat over paar weken de hoogste versnelling in![]()
Je hebt gelijk, was diep in de nacht en ik had er de pest in dat ik nog wakker lag.quote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter hou jij gewoon je bek dicht. Het is eerder sneu dat jij de hele nacht afstruint naar sneue posts op fok maar laten we het daarbij laten.
Dan zal ik ook een poging wagen een serieuze post te plaatsen over mijn situatie:
Ben nu 7-8 maand serieus bezig, echter pas 1 maand ook echt gaan verdiepen in voeding etc. Hiervoor had ik al een redelijk gezond eetpatroon, echter wel een verstoorde koolhd/eiwit/vet balans.
Mijn doel was echt om af te vallen en tegelijkertijd wat gespierder/afgetrainder te worden. Daarom doe ik naast 3x kracht ook 4-5 x cardio (45-60 min) per week (hardlopen, intensief banen zwemmen, cross/fietsen).
Ik ben in de afgelopen periode van 85 naar 72 kilo @ 1.82m gegaan en tot nu toe is dit het resultaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard ben ik nog niet klaar. Met de focus op voeding moet ik nog een aantal kilo's verder cutten en vanuit die uitgangspositie verder kijken.![]()
Eerste keer naar de sportschool nu
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: