SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.![]()
Heb is mn borsthaar helemaal weggeschoren valt me nu pas op dat mn borst echt amper ontwikkeld is zuet er raar uit
Tevens t scheren was een hel :p![]()
why o whyquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
Heb is mn borsthaar helemaal weggeschoren valt me nu pas op dat mn borst echt amper ontwikkeld is zuet er raar uit
![]()
Zit een laag vet op bij jou denk ik, ook bij mij. Vanaf volgende week na een bulk van drie maanden en + 5 KG totaal gewicht weer eens een maand of twee cutten denk ik.Confidence through competence![]()
Ik vind 17 jaar en volle bos haar op me borst niks :p
T laag vet is het hem niet echt t ziet er gewoon raar uit:p net of mn tepels 30 cm lager liggen dan normaal![]()
Heh. Je tieten zitten wel weer op de normale plaats wanneer je je hand omhoog steekt?Confidence through competence![]()
Wat is TVP eigenlijk?
TVP
textured vegetable protein (Engels) vezelig plantaardig eiwit: kunstvlees of synthetisch vlees, fabriekmatig uit soja-eiwit bereid![]()
![]()
Teveel focus gelegd op je armen oid?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
Terug Vind Post, iets van vroeger.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is TVP eigenlijk?
TVP
textured vegetable protein (Engels) vezelig plantaardig eiwit: kunstvlees of synthetisch vlees, fabriekmatig uit soja-eiwit bereidHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Gewoon body vet naar beneden, training omhoog.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:52 schreef mtchel112 het volgende:
Ik denk gewoon onderontwikkelde bovenborst
Probleem binnen een jaar weg.![]()
Poeheej... Dat full-body is echt wel pittig. Ik merk dat ik een stuk meer slaap nodig heb sinds ik ermee ben begonnen. Moe, moe, moe... 3 keer per week squatten, twee keer benchen, twee keer deadliften. Wow!
Vanochtend voor de grap trouwens eens havermout door mijn whey shake gegooid. Stuk lastiger weg te werken, maar de extra kcal zijn welkom
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Incline presses misschien een goed idee?quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Brinta is makkelijker vind ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:54 schreef star_gazer het volgende:
Poeheej... Dat full-body is echt wel pittig. Ik merk dat ik een stuk meer slaap nodig heb sinds ik ermee ben begonnen. Moe, moe, moe... 3 keer per week squatten, twee keer benchen, twee keer deadliften. Wow!
Vanochtend voor de grap trouwens eens havermout door mijn whey shake gegooid. Stuk lastiger weg te werken, maar de extra kcal zijn welkom![]()
Zit daar geen suiker in? Volgens mij is havermout veel beter dan Brinta. Daarnaast is Brinta neit zo makkelijk te krijgen hier in Australië...quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Pas na een paar jaar trainen druk gaan maken over bovenkant die evt. achterloopt en dat soort shit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:52 schreef mtchel112 het volgende:
Ik denk gewoon onderontwikkelde bovenborst fysiek![]()
Doe ik iedere dag. 6 grote eetlepels havermout erbij. Niet weg te drinken, lijkt net kots wat je weg moet werken, maar alles voor het grotere belang he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:54 schreef star_gazer het volgende:
Vanochtend voor de grap trouwens eens havermout door mijn whey shake gegooid. Stuk lastiger weg te werken, maar de extra kcal zijn welkom![]()
Same here, enkelt met 4 eetlepels havermout. Dan is het niet zo heel erg vast en nog aardig weg te krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Doe ik iedere dag. 6 grote eetlepels havermout erbij. Niet weg te drinken, lijkt net kots wat je weg moet werken, maar alles voor het grotere belang he.![]()
Havermout is haver, brinta is tarwe.quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zit daar geen suiker in? Volgens mij is havermout veel beter dan Brinta. Daarnaast is Brinta neit zo makkelijk te krijgen hier in Australië...quote:Brinta, een acroniem voor Breakfast instant tarwe, is een Nederlands ontbijtproduct.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brinta
[ Bericht 19% gewijzigd door Stereotomy op 29-08-2011 13:11:02 ]Confidence through competence![]()
Ploegendienst zuigt, de ene week kei hard trainen om de week erop alleen cardio te kunnen doen. Misschien ga ik wisselen van sportschool alleen de prijs is meteen 4x zoveel.![]()
66 kg vanochtend op de weegschaal, 65 kg trendlijn, +4-5 kg massa in 3 maanden, ongeveer 0.35 kilo per week. Vrij cleane bulk dunkt mij voor een beginnert.
Confidence through competence![]()
Van wie ben jij een kloon eigenlijk ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef SunTzu het volgende:
Ploegendienst zuigt, de ene week kei hard trainen om de week erop alleen cardio te kunnen doen. Misschien ga ik wisselen van sportschool alleen de prijs is meteen 4x zoveel.
Sowieso jouw username![]()
![]()
Vandaag eens gerookte pangasiusfilet op brood geflikkerd, moet zeggen dat is goed in te nemen zeg! Weinig vet en lekker veel eiwitten
1,50 voor 100 gram @ de aldi![]()
![]()
ik heb die diepvries panga wel eens gehad van de aldi maar die is (zeker zonder kruiden) niet te pruimenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:49 schreef Poidertje het volgende:
Vandaag eens gerookte pangasiusfilet op brood geflikkerd, moet zeggen dat is goed in te nemen zeg! Weinig vet en lekker veel eiwitten
1,50 voor 100 gram @ de aldi
na na na na na na na Badjasman!![]()
Brood
Bruine rijst
-
Clean bulken is trouwens echt kudt. Ik kom zwaar niet aan mijn kcal zonder er een flinke berg melk bij te gooien. Zelfs magere melk is kut, want dat bulkt van de suiker (lactose = suiker). Ben maar aan de halfvolle melk gegaan; volle melk heeft me net teveel verzadigde vetten, maar magere melk is te calorie-arm.
De pleures van dat 'nette' voedsel is dat je ondanks de lage energiewaarde dus wel vol gaat zitten door al die vezels in dat volkoren voer. Neemt overigens niet weg dat volkoren spul veel lekkerder is
-
Clean bulken is een matige kcal overschot in combinatie met een fatsoenlijke macroverdeling.
Ai, sterkte man.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef seto het volgende:
Vriendin heeft het uitgemaakt na 3,5 jaar, dat wordt een onvrijwillige cut.
Weet uit ervaring dat het niet veel uitmaakt wat mensen tegen je zeggen nu, maar gebruik de gym ook als afleiding de komende tijd.Confidence through competence![]()
Of bulkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef seto het volgende:
Vriendin heeft het uitgemaakt na 3,5 jaar, dat wordt een onvrijwillige cut.![]()
![]()
Die meuk moet ik ook niet hebben. Maar die gerookte plakjes zijn echt wel te doen.. Sja zit met mijn werk, eet ook liever rijst tussen de middag. Aangezien ze hier geen magnetron o.i.d. hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb die diepvries panga wel eens gehad van de aldi maar die is (zeker zonder kruiden) niet te pruimen![]()
![]()
ja dat probleem heb ik ook hier. geen magnetron of koelkast.....dus ik maak bijna dagelijkse tripjes naar de appie voor verse groentes / salade. Ik zit nog te twijfelen of ik daar gewoon heen ga met mijn prakje en het daar opwarmquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Die meuk moet ik ook niet hebben. Maar die gerookte plakjes zijn echt wel te doen.. Sja zit met mijn werk, eet ook liever rijst tussen de middag. Aangezien ze hier geen magnetron o.i.d. hebbenmaar ik denk dat ik me dan net zo'n zwerver ga voelen die elke dag koffie komt halen
na na na na na na na Badjasman!![]()
Gewoon koude rijst eten? Niks mis mee imo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Die meuk moet ik ook niet hebben. Maar die gerookte plakjes zijn echt wel te doen.. Sja zit met mijn werk, eet ook liever rijst tussen de middag. Aangezien ze hier geen magnetron o.i.d. hebbenIf not now, then when.![]()
Jep dat is ook een optie!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon koude rijst eten? Niks mis mee imo.Vreet nu dagelijks een half pak rijstwafels op, en ben iets geminderd met brood.
Toch nog iets van rijst binnen op t werk![]()
![]()
Lolquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja dat probleem heb ik ook hier. geen magnetron of koelkast.....dus ik maak bijna dagelijkse tripjes naar de appie voor verse groentes / salade. Ik zit nog te twijfelen of ik daar gewoon heen ga met mijn prakje en het daar opwarmmaar ik denk dat ik me dan net zo'n zwerver ga voelen die elke dag koffie komt halen
.. Supermarkt is hier vrij ver weg... En dat half uurtje pauze wat ik heb!
![]()
Glycemische Index rijstwafels: 85quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Jep dat is ook een optie!Vreet nu dagelijks een half pak rijstwafels op, en ben iets geminderd met brood.
Toch nog iets van rijst binnen op t werk
zilvervliesrijst: 50
http://www.lilith.demon.nl/div/glykemischeindex.htm
Zelf weten natuurlijk, maar in plaats van rijstwafels kun je net zo goed gewoon een schep suiker of puur witbrood eten.
Hm... Oepsquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Glycemische Index rijstwafels: 85
zilvervliesrijst: 50
http://www.lilith.demon.nl/div/glykemischeindex.htm
Zelf weten natuurlijk, maar in plaats van rijstwafels kun je net zo goed gewoon een schep suiker of puur witbrood eten.![]()
![]()
Je kunt ook rijstwafels tegelijk eten met wat meer vet/eiwit, plakje kaas bijvoorbeeld. Daarvan stijgt dan de glycemic load als combinatie.Confidence through competence![]()
Okethanks voor de info! Handig zo'n tabel! Ja dan maar wat minder rijstwafels eten hehe!
Zonnatura heeft toch van die 100% zilvervliesrijst dingen?... Of omdat die rijst natuurlijk gepoft wordt, worden de koolhydraten juist slecht?
![]()
Ik weet eerlijk gezegd niet precies wat de rijstkorrels ondergaan dat ze een hogere GI krijgen. Misschien minder voedinsgvezels in een gepofte rijstwafel?Confidence through competence![]()
Denken jullie dat ik mijn whey mee kan nemen in het vliegtuig (zonder dat mijn koffer opengebroken wordt)?"I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Laat die meuk gewoon een weekie thuis en ga echt vakantievieren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:13 schreef Schadenfreude het volgende:
Denken jullie dat ik mijn whey mee kan nemen in het vliegtuig (zonder dat mijn koffer opengebroken wordt)?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dat, eiwit is organisch en poeder. Zien ze het niet als dope dan wel als explosief. Tenzij je fan bent van latex-handschoentjes op gevoelige plekjes zou ik het lekker thuis laten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat die meuk gewoon een weekie thuis en ga echt vakantievieren.![]()
Ik zie eigenlijk geen rol voor whey buiten je pre/post workout shake en dan nog is het dubieus wat je mist als je het een weekje niet neemt.Confidence through competence![]()
QTW, dat je een keer een sportschooltje pakt oke, maar gewoon lekker genieten op vakantie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat die meuk gewoon een weekie thuis en ga echt vakantievieren.Deathlift or Die.![]()
Een gok:quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet precies wat de rijstkorrels ondergaan dat ze een hogere GI krijgen. Misschien minder voedinsgvezels in een gepofte rijstwafel?
Rijstwafels worden 'gepoft' op een hogere temperatuur dan dat je zilvervliesrijst kookt. Zilvervliesrijst bevat o.a. polysaccharideketens die een semi-kristallijne vorm hebben, waardoor de gebruikelijke verteringsenzymen voor de vertering hiervan zich niet kunnen binden. Bij verhitting wordt deze vorm (grotendeels?) ongedaan gemaakt, waardoor het grootste gedeelte van de koolhydraten wel gelijk in de dunne darm kan worden geabsorbeerd (als monosacchariden), en zodoende een hogere GI oplevert, dan dat dit niet het geval zou zijn, gezien dan 'n groot deel pas in de dikke darm wordt opgenomen.![]()
Lief dagboek,
Vandaag was ik getuige van een bijzonder voorval at the gym. 2 boys (etnicititeit niet van belang dus weggelaten) waren zich aan het inschrijven toen ik binnenkwam. Even later kwamen ze de krachtruimte binnen en gingen (je raad het al) bankdrukken. Vervolgens een paar buikspieroefeningen op apparaten. Daarna gingen ze weer weg.
Ik was verward, het deed pijn om mensen zo onwetend bezig te zien. De humor zag ik er niet van in. Woede en verdriet mengden zich terwijl ik rug oefeningen deed. Toen ik zelf klaar was met trainen heb ik in de kleedkamer in een hoekje staan huilen, puur uit frustratie over mijn mede-sportschool-bezoekers.
In de hoop dit soort volk nooit meer tegen te komen ga ik morgen weer trainen, en de dag erna weer.
Dit was het voor vandaag.
Liefs,
Weissman![]()
Er zijn lifters die mikken op de 300gr eiwitten per dag. Die gaan het zonder whey lastig krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie eigenlijk geen rol voor whey buiten je pre/post workout shake en dan nog is het dubieus wat je mist als je het een weekje niet neemt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Oh joh lekker laten gaan, beter een beetje beweging als helemaal niets toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:30 schreef Weissman het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag was ik getuige van een bijzonder voorval at the gym. 2 boys (etnicititeit niet van belang dus weggelaten) waren zich aan het inschrijven toen ik binnenkwam. Even later kwamen ze de krachtruimte binnen en gingen (je raad het al) bankdrukken. Vervolgens een paar buikspieroefeningen op apparaten. Daarna gingen ze weer weg.
Ik was verward, het deed pijn om mensen zo onwetend bezig te zien. De humor zag ik er niet van in. Woede en verdriet mengden zich terwijl ik rug oefeningen deed. Toen ik zelf klaar was met trainen heb ik in de kleedkamer in een hoekje staan huilen, puur uit frustratie over mijn mede-sportschool-bezoekers.
In de hoop dit soort volk nooit meer tegen te komen ga ik morgen weer trainen, en de dag erna weer.
Dit was het voor vandaag.
Liefs,
Weissman![]()
En daar is totaal geen wetenschappelijke basis voor dat dit soort hoeveelheden kracht- of spiergroei meer zou bevorderen dan lagere hoeveelheden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er zijn lifters die mikken op de 300gr eiwitten per dag. Die gaan het zonder whey lastig krijgen.Confidence through competence![]()
Ik zit zelf op 294 gr eiwit per dag (excl. whey rondom training), heb wel whey bij het ontbijt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er zijn lifters die mikken op de 300gr eiwitten per dag. Die gaan het zonder whey lastig krijgen.![]()
Dat zou kunnen, dat het zetmeel simpeler wordt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:29 schreef Diabox het volgende:
[..]
Een gok:
Rijstwafels worden 'gepoft' op een hogere temperatuur dan dat je zilvervliesrijst kookt. Zilvervliesrijst bevat o.a. polysaccharideketens die een semi-kristallijne vorm hebben, waardoor de gebruikelijke verteringsenzymen voor de vertering hiervan zich niet kunnen binden. Bij verhitting wordt deze vorm (grotendeels?) ongedaan gemaakt, waardoor het grootste gedeelte van de koolhydraten wel gelijk in de dunne darm kan worden geabsorbeerd (als monosacchariden), en zodoende een hogere GI oplevert, dan dat dit niet het geval zou zijn, gezien dan 'n groot deel pas in de dikke darm wordt opgenomen.Confidence through competence![]()
Dan wordt ik wel nieuwsgierig naar je voedingsschema. Laat eens zien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik zit zelf op 294 gr eiwit per dag (excl. whey rondom training), heb wel whey bij het ontbijt.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Dat hoeft niet per se de reden erachter te zijn. Het ligt er ook aan in welke macro's een lifter hoog wil zitten om aan zijn caloriebehoefte te voldoen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En daar is totaal geen wetenschappelijke basis voor dat dit soort hoeveelheden kracht- of spiergroei meer zou bevorderen dan lagere hoeveelheden.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
1: (ik krijg 's ochtends alleen vloeibare shit weg):quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan wordt ik wel nieuwsgierig naar je voedingsschema. Laat eens zien.
100 gr brinta
40 gr whey
250 ml red bull
2:
120 gr zilvervliesrijst
100 gr tartaar
5 ml olijfolie
3:
130 gr volkoren pasta
150 gr kipfilet
2 ml olijfolie
4:
130 gr volkoren pasta
100 gr tartaar
5 ml olijfolie
5:
120 gr zilvervliesrijst
150 gr kipfilet
6:
5 gekookte eieren
7:
500 gr magere kwark
15 ml olijfolie
Goed voor circa 3800 kcal. Dit is excl. de tomatenpuree die ik bijna overal op doe, dat is nog 'n extra 100 kcal. En op trainingsdagen nog 75 gr brinta met 40 gr whey voor het trainen.
PS. ik eet ook circa 200-400 gr groenten per dag, afwisselend bij de maaltijden, en ik wissel zeer frequent m'n tartaar en kip af met vis (schoolfilet, zalm, tonijn of koolvis). Maar dit is dus m'n basis.![]()
Diabox,
hoe doe je dat overdag met het eten van rijst en pasta? Neem je het gewoon mee naar school/werk en eet je het koud op of verwarm je het ofzo?
Voor de rest ziet je voedingsschema er goed uit. Waarom olijfolie ipv lijnzaadolie bij de kwark als ik vragen mag?The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Ik ben student, maar volg haast geen college's. En als ik 'n college volg, dan is het voor 2 uurtjes, en dan neem ik gewoon 'n shakebeker vol met brinta en whey mee, eventueel nog met wat cashewnoten. Maar volg dus circa 2-4 uur per week college's (althans, de afgelopen 2 jaar, maar denk dat het dit jaar weinig anders is).quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:04 schreef skudkind het volgende:
Diabox,
hoe doe je dat overdag met het eten van rijst en pasta? Neem je het gewoon mee naar school/werk en eet je het koud op of verwarm je het ofzo?
Voor de rest ziet je voedingsschema er goed uit. Waarom olijfolie ipv lijnzaadolie bij de kwark als ik vragen mag?
En ik neem olijfolie door m'n kwark omdat ik dat heb staan lol.![]()
Ik ga 6 maanden naar het buitenland voor stage. Anders maakt het idd weinig verschil. Heb nog 2 kilo whey dus beetje zonde. Maar zou de douane moeilijk doen? Ze kunnen toch met zo'n hond snuffelen om te weten dat het geen coke ofzo is...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat die meuk gewoon een weekie thuis en ga echt vakantievieren."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
waarom bel je niet even naar veiligheidsdienst / douane ofzo. Ik denk dat ze in sommige landen er moeilijk over kunnen doen i.v.m. organisch spul etc. mits sealed verpakt denk ik dat er weinig aan de hand is (mits in koffer). en natuurlijk er eerlijk over zijn als ze vragen of je wat aan te geven hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Ik ga 6 maanden naar het buitenland voor stage. Anders maakt het idd weinig verschil. Heb nog 2 kilo whey dus beetje zonde. Maar zou de douane moeilijk doen? Ze kunnen toch met zo'n hond snuffelen om te weten dat het geen coke ofzo is...
en anders daar kopen. Whey poeder blijft wel een tijd goed dus die 6 maanden maakt weinig.na na na na na na na Badjasman!![]()
Waar ga je heen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Ik ga 6 maanden naar het buitenland voor stage. Anders maakt het idd weinig verschil. Heb nog 2 kilo whey dus beetje zonde. Maar zou de douane moeilijk doen? Ze kunnen toch met zo'n hond snuffelen om te weten dat het geen coke ofzo is...![]()
Klote men, dat tikt aardig weg per maand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:01 schreef Diabox het volgende:
[..]
1: (ik krijg 's ochtends alleen vloeibare shit weg):
100 gr brinta
40 gr whey
250 ml red bull
2:
120 gr zilvervliesrijst
100 gr tartaar
5 ml olijfolie
3:
130 gr volkoren pasta
150 gr kipfilet
2 ml olijfolie
4:
130 gr volkoren pasta
100 gr tartaar
5 ml olijfolie
5:
120 gr zilvervliesrijst
150 gr kipfilet
6:
5 gekookte eieren
7:
500 gr magere kwark
15 ml olijfolie
Goed voor circa 3800 kcal. Dit is excl. de tomatenpuree die ik bijna overal op doe, dat is nog 'n extra 100 kcal. En op trainingsdagen nog 75 gr brinta met 40 gr whey voor het trainen.
PS. ik eet ook circa 200-400 gr groenten per dag, afwisselend bij de maaltijden, en ik wissel zeer frequent m'n tartaar en kip af met vis (schoolfilet, zalm, tonijn of koolvis). Maar dit is dus m'n basis.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: