SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.![]()
Heb is mn borsthaar helemaal weggeschoren valt me nu pas op dat mn borst echt amper ontwikkeld is zuet er raar uit
Tevens t scheren was een hel :p![]()
why o whyquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
Heb is mn borsthaar helemaal weggeschoren valt me nu pas op dat mn borst echt amper ontwikkeld is zuet er raar uit
![]()
Zit een laag vet op bij jou denk ik, ook bij mij. Vanaf volgende week na een bulk van drie maanden en + 5 KG totaal gewicht weer eens een maand of twee cutten denk ik.Confidence through competence![]()
Ik vind 17 jaar en volle bos haar op me borst niks :p
T laag vet is het hem niet echt t ziet er gewoon raar uit:p net of mn tepels 30 cm lager liggen dan normaal![]()
Heh. Je tieten zitten wel weer op de normale plaats wanneer je je hand omhoog steekt?Confidence through competence![]()
Wat is TVP eigenlijk?
TVP
textured vegetable protein (Engels) vezelig plantaardig eiwit: kunstvlees of synthetisch vlees, fabriekmatig uit soja-eiwit bereid![]()
![]()
Teveel focus gelegd op je armen oid?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
Terug Vind Post, iets van vroeger.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is TVP eigenlijk?
TVP
textured vegetable protein (Engels) vezelig plantaardig eiwit: kunstvlees of synthetisch vlees, fabriekmatig uit soja-eiwit bereidHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Gewoon body vet naar beneden, training omhoog.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:52 schreef mtchel112 het volgende:
Ik denk gewoon onderontwikkelde bovenborst
Probleem binnen een jaar weg.![]()
Poeheej... Dat full-body is echt wel pittig. Ik merk dat ik een stuk meer slaap nodig heb sinds ik ermee ben begonnen. Moe, moe, moe... 3 keer per week squatten, twee keer benchen, twee keer deadliften. Wow!
Vanochtend voor de grap trouwens eens havermout door mijn whey shake gegooid. Stuk lastiger weg te werken, maar de extra kcal zijn welkom
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Incline presses misschien een goed idee?quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Brinta is makkelijker vind ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:54 schreef star_gazer het volgende:
Poeheej... Dat full-body is echt wel pittig. Ik merk dat ik een stuk meer slaap nodig heb sinds ik ermee ben begonnen. Moe, moe, moe... 3 keer per week squatten, twee keer benchen, twee keer deadliften. Wow!
Vanochtend voor de grap trouwens eens havermout door mijn whey shake gegooid. Stuk lastiger weg te werken, maar de extra kcal zijn welkom![]()
Zit daar geen suiker in? Volgens mij is havermout veel beter dan Brinta. Daarnaast is Brinta neit zo makkelijk te krijgen hier in Australië...quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Pas na een paar jaar trainen druk gaan maken over bovenkant die evt. achterloopt en dat soort shit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:52 schreef mtchel112 het volgende:
Ik denk gewoon onderontwikkelde bovenborst fysiek![]()
Doe ik iedere dag. 6 grote eetlepels havermout erbij. Niet weg te drinken, lijkt net kots wat je weg moet werken, maar alles voor het grotere belang he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:54 schreef star_gazer het volgende:
Vanochtend voor de grap trouwens eens havermout door mijn whey shake gegooid. Stuk lastiger weg te werken, maar de extra kcal zijn welkom
Forum Opties Forumhop: Hop naar: