SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
Ben ook aan het weg werken van veel troep.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:13 schreef koei het volgende:
Ik koop geen films meer. Dat is alleen maar troep die je weer ergens moet stallen! Enige uitzondering zijn films die zo goedkoop zijn, dat het meer moeite is om ze te downloaden dan gewoon kopen. En die schuif ik na het kijken eens in de zoveel tijd weer door naar iemand anders. En de Harry Potter-serie en Band of Brothers en The Pacific, maar die vind ik stiekem nog wel leuk om eens in de zoveel tijd te kijken. Bij andere films doe ik dat toch niet als ik ze eenmaal een keer gezien heb. Downloaden FTW!
En dat geldt ook voor games overigens! Zodra ze online releases goed gaan doen en ze ook echt goedkoper maken dan in de winkel koop ik geen enkele echte game meer. Hoef ik ook niet meer discs te verwisselen!
downloadenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben ook aan het weg werken van veel troep.
Wil alleen de films over houden die ik echt wil houden.
Downloaden gaat inderdaad veel makkelijker.
Grote nadeel is wel ruimtegebrek op harde schijvenquote:
ik bewaar ook met downloaden alleen de films die ik nog vaker wil kijken :pquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Grote nadeel is wel ruimtegebrek op harde schijven![]()
Ga er aankomende week weer een schijf bij schuiven.
Dat doe ik ook maar toch raakt alles volquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik bewaar ook met downloaden alleen de films die ik nog vaker wil kijken :p
Ja ik heb nu nog ruimte over maar als het op is dan gaan er ook wat series weg die k niet meer voor de 2e keer ga kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar toch raakt alles vol
Moet maar eens wat series afkijken, dat scheelt zo'n beetje de helft.
je kunt er wel vanuit gaan dat het iemand is die hier wel vaker postquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is dit nu weer?! TS die hier nooit post, maakt ineens een nieuwe ?!____!
Er is al een streep door de naam zo te zienquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is dit nu weer?! TS die hier nooit post, maakt ineens een nieuwe ?!____!
Hij had 15 posts?!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je kunt er wel vanuit gaan dat het iemand is die hier wel vaker post
Oh ja dat zie ik niet hoor :/quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is al een streep door de naam zo te zien
... mmmm ...quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij had 15 posts?!
[..]
Oh ja dat zie ik niet hoor :/
Ik vind dat eerder gewoon dom. In die tijd kan ik zes keer heen en weer ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:31 schreef Pheno het volgende:
Echt anderhalf uur lopen naar de supermarkt en terug en gewoon droog he. Like a boss
Beetje dom om naar een film te gaan, waar je van te voren van weet dat ie niet leuk isquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:36 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind dat eerder gewoon dom. In die tijd kan ik zes keer heen en weer ofzo
Maar ik ga lekker bij de Mac of Griek eten en naar Mr. Poppers Penguins! Dat lijkt me een film die zo slecht is, dat hij weer leuk wordt!
Heb denk iets van 8 series er op staan maar moet allen nog af kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik heb nu nog ruimte over maar als het op is dan gaan er ook wat series weg die k niet meer voor de 2e keer ga kijken
Sasuke is inderdaad echt briljantquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:40 schreef Pheno het volgende:
Ik zit echt te genieten van Sasuke. Paar jaar geleden live gezien in Japan en nu weer eens op tv. Wipeout is voor sissies
Poppers moet inderdaad wel tegen vallen maar volgens velen toch ook wel leuk wezen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:36 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind dat eerder gewoon dom. In die tijd kan ik zes keer heen en weer ofzo
Maar ik ga lekker bij de Mac of Griek eten en naar Mr. Poppers Penguins! Dat lijkt me een film die zo slecht is, dat hij weer leuk wordt!
Goed planquote:
Ik heb eigenlijk alleen (oudere) films binnen gehaald > Sucker Punch, Scott Pilgrim, Harry Potter DH ep1, Battle L.A en Rise of the Planet of the Apesquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
nog film aanraders die k moet downloaden?
Hier deze afgelopen week ook alleen maar oude films binnengehaald en gekekenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen (oudere) films binnen gehaald > Sucker Punch, Scott Pilgrim, Harry Potter DH ep1, Battle L.A en Rise of the Planet of the Apes
Ben normaal niet van het downloaden ook omdat ik de meeste films al in de bios ziequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hier deze afgelopen week ook alleen maar oude films binnengehaald en gekeken
The whole nine yards, the whole then yards, analyze this, analyze that en vanmiddag hot fuzz
Ben ook niet van het 3D gebeuren, sommige films draaien in het begin in 3D en later ook als 2D.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben volgens mij al een jaar niet meer in de bios geweest, steeds komt het er niet van.
En de meeste films die ik wil zien komen alleen maar uit in 3D en ik kijk liever geen 3D films.
Pathe Eindhoven is wat dat betreft niet relaxt want die draaien bijna altijd alleen maar de 3D versie totdat de film uit de bios gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben ook niet van het 3D gebeuren, sommige films draaien in het begin in 3D en later ook als 2D.
Dit draait nu oa (nog) in NL:quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
nog meer aanraders? ik heb de meeste al gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Vond de demo nu niet echt denderend om de game te gaan kopen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat een heuglijk topic, nu al
TS faalt op de kloonscan
Ik sta _alweer_ 1e op de wereldranglijst met Driver: SF en begin het meer en meer een topgame te vinden
Hier het rijtje al binnenquote:
Jammer alleen van de honderden theorieën. Maar interessant is het zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:49 schreef GameBabe het volgende:
Documentaire op national geographic aan het kijken over de 2012 voorspelling, best interessant
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit draait nu oa (nog) in NL:
Super 8
Green Lantern
Captain America
Cowboys & Aliens
Final Destination 5
Rise of the Planets of the Apes
Zie anders: http://www.pathe.nl/films/
Wij zijn toch vaak later dus zijn de meeste films al online te vinden.En kwaliteit waarin je eigenlijk niet wilt zien , wat bij apes wel het geval zal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Meeste films moet je eigenlijk ook gewoon in goed beeld en geluid zien/horen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En kwaliteit waarin je eigenlijk niet wilt zien , wat bij apes wel het geval zal zijn
Welke voorspelling?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:49 schreef GameBabe het volgende:
Documentaire op national geographic aan het kijken over de 2012 voorspelling, best interessant
Game wordt beter met de minuten die ik er in stopquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Vond de demo nu niet echt denderend om de game te gaan kopen.
Ben eigenlijk de hele zomer nog niet naar de bios geweestquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef koei het volgende:
Mr. Poppers Penguins was nog best leuk! Typische feel-good film voor kinderen en voorspelbaar, maar stiekem hou ik wel van dat soort films
Super 8 is overigens wel de moeite waard om in de bios te kijken. Net als The Green Lantern (draait al amper meer) en Captain America. Planet of the Apes is ook wel een prima film. Was een goede filmzomer dit jaar!
Zo zonde... Je zou eigenlijk gewoon een weekendje moeten prikken en dan de toppers afwerken! Is echt de moeite waard.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben eigenlijk de hele zomer nog niet naar de bios geweest
Dat wil ik denk aankomend weekend doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef koei het volgende:
[..]
Zo zonde... Je zou eigenlijk gewoon een weekendje moeten prikken en dan de toppers afwerken! Is echt de moeite waard.
De laatste film voor mij was X-Men First Class. Nough said.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef koei het volgende:
[..]
Zo zonde... Je zou eigenlijk gewoon een weekendje moeten prikken en dan de toppers afwerken! Is echt de moeite waard.
Ditquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste film voor mij was X-Men First Class. Nough said.
Qua verhaal klopte er geen reet van, maar het was vermaak, zo ben ik er heen gegaan. Alle ergernissen uitgebannen over de compleet negeren van de comics. Nou ja, Professor Xavier en Beast hoorden wel bij de eerste groep, punt voor de regisseur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit
Wat een kutfilm eerste klas (HAHA SNAPJE)
Ik heb me erg vermaakt met X-men FCquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit
Wat een kutfilm eerste klas (HAHA SNAPJE)
De maya's voorspellen een nieuw begin. Wat dat inhoud, daar zijn de meningen over verdeeld. Schuivende polen is wetenschappelijk aangetoond alleen dat duurt miljoen jaar ofzo, dus dat kan sowieso niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Welke voorspelling?
Die van hollywood?
Want verder is er 0 voorspelling gedaan, door geen enkel volk ooit nooit niet
[..]
Game wordt beter met de minuten die ik er in stop
Ik heb gisteren Melancholia gezien, ook een film over het einde van de wereld. En dan ga je ook nadenken over het einde van de wereld, en eigenlijk is dat helemaal niet zo erg. Het moet alleen wel heel plotseling of onverwachts gebeuren, anders krijg je grote paniek.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De maya's voorspellen een nieuw begin. Wat dat inhoud, daar zijn de meningen over verdeeld. Schuivende polen is wetenschappelijk aangetoond alleen dat duurt miljoen jaar ofzo, dus dat kan sowieso niet.
Er is ook aangetoond dat 5200 jaar geleden (het vorige eind van hun cycle) er een enorme klimaatverandering was... Ergens is een gletsjer midden in de tropen waar geconserveerde plantjes uit komen toont dat aan.
Het waren wel goede astronomen, want ze wisten toen wel al dat het middelpunt van de melkweg, de zon en de aarde in 2012 op 1 lijn staan. Zelf geloof ik niet zo in een plotselinge ramp, maar het zou wel iets van invloed op het weer kunnen hebben natuurlijk. Nog een jaartje, dan weten we het
Mooi, morgen ff de 1080p kijkenquote:
Wie is TS dan?!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat een heuglijk topic, nu al
TS faalt op de kloonscan
Ik sta _alweer_ 1e op de wereldranglijst met Driver: SF en begin het meer en meer een topgame te vinden
Daarom hou ik de .RU dvd release sites in de gatenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Meeste films moet je eigenlijk ook gewoon in goed beeld en geluid zien/horen.
Altijdquote:
beetje vierkante ogen van het gamen dit weekendquote:
Zit aan mijn 8de bakkie sinds half 8.quote:
DE FUCK! Serieus?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit aan mijn 8de bakkie sinds half 8.
Oh dankjewelquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Sharana, wat heb je n toffe naam in het eggie!
Ja, serieusquote:
heb je nadorst ofzo ? das 2 liter koffie manquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Nerdquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beetje vierkante ogen van het gamen dit weekendeven recoveren dus op het werk
Ja he? Vind ik ook al..quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Sharana, wat heb je n toffe naam in het eggie!
wtfquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Die alignment is er ook niet. Die valt a. namelijk niet te voorspellen omdat het middelpunt van de melkweg niet bekend is en is b. waarschijnlijk helemaal niet kan gebeurenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De maya's voorspellen een nieuw begin. Wat dat inhoud, daar zijn de meningen over verdeeld. Schuivende polen is wetenschappelijk aangetoond alleen dat duurt miljoen jaar ofzo, dus dat kan sowieso niet.
Er is ook aangetoond dat 5200 jaar geleden (het vorige eind van hun cycle) er een enorme klimaatverandering was... Ergens is een gletsjer midden in de tropen waar geconserveerde plantjes uit komen toont dat aan.
Het waren wel goede astronomen, want ze wisten toen wel al dat het middelpunt van de melkweg, de zon en de aarde in 2012 op 1 lijn staan. Zelf geloof ik niet zo in een plotselinge ramp, maar het zou wel iets van invloed op het weer kunnen hebben natuurlijk. Nog een jaartje, dan weten we het
quote:In fact, astronomy cannot pinpoint such a "galactic alignment" to within a year, much less a day. The alignment depends on the rather arbitrary modern definition of the galactic equator, and/or the visual appearance of the Milky Way. There is no precise definition of the Milky Way's edges -- they are very vague and depend on the clarity of your view. (Jenkins says that he personally established the Milky Way’s edges by viewing it from 11,000 feet, far above anywhere the Maya lived.) So to give a precise visual position for its centerline is not meaningful.
Aldus NASA: http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012-guest.htmlquote:It's almost a sidelight that the winter-solstice sun will never actually "eclipse" the galaxy's true center, the pointlike radio source marking the Milky Way's central black hole. Moreover, the winter-solstice sun wont even pass closest to it on the sky for another 200 years. What did the Maya themselves think about End Times? There is no evidence that they saw the calendar and a world age ending in either transcendence or catastrophe on December 21, 2012. Some Maya Long Count texts refer to dates many baktuns past 13 and even into the next pictun and beyond. For instance, an inscription commissioned in the 7th century A.D. by King Pacal of Palenque predicts that an anniversary of his accession would be commemorated on Oct. 15, 4772.
Ik ben whitelightning, 35 jaar , en ik doe woody woodpecker naquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Nerd
Maar kerel, zeg eens.. Wie ben je, wat doe je?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Nerd
Maar kerel, zeg eens.. Wie ben je, wat doe je?
[..]
Ja he? Vind ik ook al..
Jaaaquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh shar !
jersey.shore.s04e05.pdtv.xvid-fqm
Wel dus
filmpje van woody nadoen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik ben whitelightning, 35 jaar , en ik doe woody woodpecker nanaja zoiets, ben logistiek medewerker in het westen van het land
Wel gister dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Jaaamaar dus niet gister
Maar alsnog vanavond weer lekker nutteloze drama kijken
Ja, en?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je nadorst ofzo ? das 2 liter koffie man
Hij is awesomequote:
en jij vindt het raar dat je je soms niet zo lekker voelt / hoofdpijn hebt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, en?
record is 32 bakkies bij mijn vorige baan
denk dat mn collega hier wel raar op kijkt.quote:
dan ben ik voor 3 weken wakkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, en?
Ja was ook al wazig dat het om 00.00 in US kwamquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar hier pas na 00:00 aangemeld!
En ook breaking bad weer vanavond![]()
Welkom kerelquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik ben whitelightning, 35 jaar , en ik doe woody woodpecker nanaja zoiets, ben logistiek medewerker in het westen van het land
![]()
oh en in mn vrije tijd is een van mn hobbies gamen (op meerdere systemen tergelijk het liefst)
Was een shift van 18 uur, eenmalig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
en jij vindt het raar dat je je soms niet zo lekker voelt / hoofdpijn hebt?
Laffe twatten koffie zeker.. Kom hier maar eens 10 bakjes doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, en?
ik heb die in mn vakantie als marathon sessie gekeken. wat een vetter serie!quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan ben ik voor 3 weken wakkermaar ik ben dan sowieso ook al een energie bommetje van mezelf
zekerquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb die in mn vakantie als marathon sessie gekeken. wat een vetter serie!
Ik het laatste jaar totaal niet, daarom dat ik denk al mijn uren verzamel en maand op vakantie ga ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan ben ik voor 3 weken wakkermaar ik ben dan sowieso ook al een energie bommetje van mezelf
IK WIL MEE!quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik het laatste jaar totaal niet, daarom dat ik denk al mijn uren verzamel en maand op vakantie ga ofzo.
Game of Thrones nieuwe eps?!quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zekerdus vanavond weer want nieuwe eps!
quote:
Ah nog iemand die JS kijktquote:
ow... lalalalal !quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we hadden het over breaking bad?
was dat als uitsmijter op een house party ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, en?
/spankquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
ow... lalalalal !
* Fallen fluit een deuntje en kijk de andere kant op...
Nee, was systeembeheerder bij een migratie van 500 serversquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was dat als uitsmijter op een house party ?
Waarom Spanky nou er weer bij halen?!quote:
ik kan beter spanken dan spanky!quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waarom Spanky nou er weer bij halen?!
Dat geloof ik bestquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan beter spanken dan spanky!
Beter dan de SpankMaster! Wooh!quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
You wish!quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bitch wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whehe, nee niet bepaald. maar dat klinkt wel als een goed plan trouwens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Welkom kerel
Leuk dat je mee post
Maar game op meerdere systemen tegelijk? Je zit achter de pc terwijl je met je voeten een ps3 controller bestuurd en een wiimote aan je piimote hebt geplakt?
Dat is best mogelijk overigens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Welkom kerel
Leuk dat je mee post
Maar game op meerdere systemen tegelijk? Je zit achter de pc terwijl je met je voeten een ps3 controller bestuurd en een wiimote aan je piimote hebt geplakt?
Multitasken is sowieso een hoax:quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
multitasken ... kunnen mannen dat dan?
http://blogs.hbr.org/cs/2(...)task_so_stop_tr.htmlquote:We have a brain with billions of neurons and many trillion of connections, but we seem incapable of doing multiple things at the same time. Sadly, multitasking does not exist, at least not as we think about it. We instead switch tasks. Our brain chooses which information to process. For example, if you listen to speech, your visual cortex becomes less active, so when you talk on the phone to a client and work on your computer at the same time, you literally hear less of what the client is saying.
natuurlijk!quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
multitasken ... kunnen mannen dat dan?
Dude, heb je van het weekend wikipedia door zitten lezen ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Multitasken is sowieso een hoax:
[..]
http://blogs.hbr.org/cs/2(...)task_so_stop_tr.html
BOOM NEXT!
dat was mijn eerste gedachte ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, heb je van het weekend wikipedia door zitten lezen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat was mijn eerste gedachte ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
GOOOO SF.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Multitasken is sowieso een hoax:
[..]
http://blogs.hbr.org/cs/2(...)task_so_stop_tr.html
BOOM NEXT!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
meh deus ex valt me een beetje tegen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
meh deus ex valt me een beetje tegen
Als je vanavond kijkt, denk je echt wtfquote:
SPANNEND! en ik kan pas kijken als bezoek weg isquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je vanavond kijkt, denk je echt wtflet maar op
Same.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
ik geloof dat hele maya gedoe niet zo
tuurlijk geloof je die, das een vrouw!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Same.
De enige maya die ik geloof is Maya de Bij!
Dat geloof ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk geloof je die, das een vrouw!
Seize the opportunity!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:47 schreef Solique het volgende:
Zo, weer terug van meeting.
Tevens kans vrij gemaakt voor andere baan, eens CV opstellen en op sturen
Ga het zeker bespreken.quote:
Alsof Fok! zo belangrijk is...quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Ga het zeker bespreken.
Zal dan alleen helemaal weinig op Fok meer komen ben ik bang als dit door gaat.
Maar ach, eerst maar eens kijken of het wat is.
Soms moet je offers maken kerelquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Ga het zeker bespreken.
wat voor baan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Ga het zeker bespreken.
Nee, maar voordat jullie mij dan gaan missen.quote:
Server and Network Engineer bij IBM.quote:
Dat wel ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, maar voordat jullie mij dan gaan missen.
ditquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar we weten dat het dan om een goede reden is. En sowieso ontslaat dat je niet van je aanwezigheidsplicht op meets.
leuuukquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:53 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Server and Network Engineer bij IBM.
Nederland rond reizen voor storingen en evt Europa.
Cursussen in voornamelijk US en/of UK.
Maar eerst maar eens verder informeren.
haha, dat zal wel goed komen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar we weten dat het dan om een goede reden is. En sowieso ontslaat dat je niet van je aanwezigheidsplicht op meets.
quote:
Thanksquote:
Dat lucht opquote:
Ik heb er ook 4 bij mequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vier broodjes op
en het raar vinden dat ik aankom ..
quote:
En je boert als een manquote:
Ze gaat gewoon te veel met mannen om.quote:
En dat is maar goed ook.. Zulke vrouwen zijn een stuk toffer dan die meisje meisjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze gaat gewoon te veel met mannen om.
Truequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:34 schreef Poit het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook.. Zulke vrouwen zijn een stuk toffer dan die meisje meisjes.
Klinkt wel tof kerelquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:53 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Den Haag is stiekem best een leuke stad ja. Kom graag in de Pavlov. Toch is het niet m'n eerste keuze als ik een avondje buiten Gouda ga stappen. Wordt toch eerder Utrecht of Rotterdam terwijl de reistijd vrijwel gelijk is..quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:11 schreef Fallen het volgende:
hmmzz... lunchtijd. Heb alleen nergens zin in. Gisteren weer veel te uitgebreid gegeten in Den Haag (leuke stad toch altijd weer) en aardig wat zitten drinken. Ben dan vandaag een beetje klaar met alles.
Het klinkt tof maar ben wel benieuwd wat dat in het echt in gaat houden.quote:
POIT! .. er zijn net nieuwe mensen in de SC hou nou even de schijn op jaquote:
JAMAAR VROUWEN ZIJN TOCH STOM MET GAMEN!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze gaat gewoon te veel met mannen om.
Heb met genoeg vrouwen gegamed die net mannen zijn als ze eenmaal een game op starten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
JAMAAR VROUWEN ZIJN TOCH STOM MET GAMEN!... nee ik wil geen hello kitty doen op de wii en ja DIE BITCH DIE roepen tijdens een shooter is wel leuk
Ik wil met je gamenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
POIT! .. er zijn net nieuwe mensen in de SC hou nou even de schijn op ja
[..]
JAMAAR VROUWEN ZIJN TOCH STOM MET GAMEN!... nee ik wil geen hello kitty doen op de wii en ja DIE BITCH DIE roepen tijdens een shooter is wel leuk
mijn eerste ervaring met vriendinnen gamen was tony hawk op de PS1 ... ik was er helemaal verslaafd aan .. ben je lekker aan het gamen hoor je "wat is die pinda boven in beeld?" ... dus ik pinda? wtf? ... bleek dat het skateboard te zijn die laat zien hoe de stand van je voeten warenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb met genoeg vrouwen gegamed die net mannen zijn als ze eenmaal een game op starten.
Och, voor een avond uit weet ik het ook niet. Was gisteren met een maat van me overdag naar Den Haag. Dus gewoon terrasje pakken, beetje shoppen, drinken, eten, beetje rondkijken en daarna ergens uitgebreid eten. Tegen 21:00 weer weg...quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Den Haag is stiekem best een leuke stad ja. Kom graag in de Pavlov. Toch is het niet m'n eerste keuze als ik een avondje buiten Gouda ga stappen. Wordt toch eerder Utrecht of Rotterdam terwijl de reistijd vrijwel gelijk is..
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn eerste ervaring met vriendinnen gamen was tony hawk op de PS1 ... ik was er helemaal verslaafd aan .. ben je lekker aan het gamen hoor je "wat is die pinda boven in beeld?" ... dus ik pinda? wtf? ... bleek dat het skateboard te zijn die laat zien hoe de stand van je voeten warenJA DAS TOCH HEUL GEEN PINDA MAN! ... en zo ging het de rest van de game door
Ja op de wiiquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
whehehe, hello kitty!
heb je daar uberhaupt een spel van ?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
whehehe, hello kitty!
heb je daar uberhaupt een spel van ?
Dat is wel heel fout Petti dat jij er mee op komt zetten.quote:
De Paap is echt de place to bequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ken den haag niet echt eigenlijkals ik denk aan die stad denk ik aan ado supporters en tsja ...
zou niet mijn eerste keuze om heen te gaan ... maar mag eigenlijk pas oordelen als ik pas echt er eens geweest ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:26 schreef Poit het volgende:
[..]
De Paap is echt de place to beNooit geweest, maar kom dan ook weinig in Den Haag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga meestal naar Rotterdam, Utrecht of Amsterdam| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
hehequote:
Ik vind Den Haag wel een mooie stad. Wat ruimer dan Amsterdam, wat minder druk en een extra voordeel, voordelig parkeren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ken den haag niet echt eigenlijkals ik denk aan die stad denk ik aan ado supporters en tsja ...
zou niet mijn eerste keuze om heen te gaan ... maar mag eigenlijk pas oordelen als ik pas echt er eens geweest ben!
Nee daarom zijn er mensen zoals jou, die het even postenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hoezo? Ooit van Google gehoord?
[ afbeelding ]
Ik heb m'n Wii alweer 2 jaar geleden aan m'n zus gegeven.. M'n nichtjes zijn dolblij met games als Laura's Passie en Just Dance 9234..quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hehe![]()
vast een vd redenen dat ik weinig meer op de wii game , althans het minste van al mn consoles.
maar wat deed jij dan ook met die games dan man ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb m'n Wii alweer 2 jaar geleden aan m'n zus gegeven.. M'n nichtjes zijn dolblij met games als Laura's Passie en Just Dance 9234..
Jij had die games al uitgespeeld natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb m'n Wii alweer 2 jaar geleden aan m'n zus gegeven.. M'n nichtjes zijn dolblij met games als Laura's Passie en Just Dance 9234..
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
POIT! .. er zijn net nieuwe mensen in de SC hou nou even de schijn op ja
[..]
Waarschijnlijk waren het copy'squote:Op maandag 29 augustus 2011 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar wat deed jij dan ook met die games dan man ?
je bedoeld dat hij de originele nog heeft liggen ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het copy's
Niets, die hebben ze zelf gekocht natuurlijk..quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar wat deed jij dan ook met die games dan man ?
De vriendin van een goede maat van me is helemaal hooked aan CoD MW2. Echt, als die zit te gamen kom er je niet tussenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex-vriendin een keer zitten filmen toen ze Tekken4 aan het spelen was, die zat ook helemaal te schelden en zwaar te rammen op de controller als het niet lukte.
En ik vond het geen leuk spel, want ze won altijd van me...![]()
Dat maakt het dan wel weer grappigquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:38 schreef Poit het volgende:
[..]
De vriendin van een goede maat van me is helemaal hooked aan CoD MW2. Echt, als die zit te gamen kom er je niet tussenAlleen maar gevloek en getier.. Fanatiek als een motherfocker maar zo slecht als maar zijn kan
Absoluut.. Zit d'r ook stiekem uit te lachenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat maakt het dan wel weer grappig
quote:
Games downloadenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn Wii HD staat vol met Laura's passie en dat paarrijspul en al die games voor mijn buurmeisjes
Uhuh..quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn Wii HD staat vol met Laura's passie en dat paarrijspul en al die games voor mijn buurmeisjes
KUUK! Ik heb een shirt besteld waarbij ik aan jou moet denkenquote:
goddomme weer een heldenpost van poitquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Uhuh..
[..]
KUUK! Ik heb een shirt besteld waarbij ik aan jou moet denken
[ afbeelding ]
mp3's downloadenquote:
NIET HETZELFDE GODVERDOMMEquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mp3's downloadenfilms downloaden
Mwaquote:
whehe, niet zo serieus hehquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Niets, die hebben ze zelf gekocht natuurlijk..
JONGUUUH IK MAAK WEL MUZIEK HIER CHECK!! JE MAAKT ME KAPOT MENG!!quote:
Dude tool is vet! Vond het alleen maar vetter worden zodra ik zelf beter gitaar ging spelen, toen pas begon me al hun ritmische geintjes op te vallenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:31 schreef Poit het volgende:
Ik zit Tool te luisteren..
Nooit wat mee gehad maar bevalt me nu best wel..
Het komt niet meer goed met de wereld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JONGUUUH IK MAAK WEL MUZIEK HIER CHECK!! JE MAAKT ME KAPOT MENG!!
Net zoals je de drumkunsten pas kan waarderen van In Bloom nadat je mijn impressie had gehoordquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude tool is vet! Vond het alleen maar vetter worden zodra ik zelf beter gitaar ging spelen, toen pas begon me al hun ritmische geintjes op te vallen
Gisteren ook wat albums van geluisterd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:31 schreef Poit het volgende:
Ik zit Tool te luisteren..
Nooit wat mee gehad maar bevalt me nu best wel..
Wat een cheap ass kopie van de Gold Digger-video zegquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb jij een curve baby vast, want ik ben van de kaaaaart door je cuuuuurrvveess!quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat een cheap ass kopie van de Gold Digger-video zeg
Heb jij een Curve baby vast, want ik ben van de kaart door je curves.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GMTA baby!quote:
Blackberry Curve. Ik vraag me af wat dit soort shit voor de verkoop van die rotdingen doet. Ik zou er sowieso nooit één kopen, en anders had ik het nu wel gewetenquote:
Daarom heb ik een Boldquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Blackberry Curve. Ik vraag me af wat dit soort shit voor de verkoop van die rotdingen doet. Ik zou er sowieso nooit één kopen, en anders had ik het nu wel geweten
Heel macho ook bij die Mercedes. En zet hem nu maar weer terug in de parkeergarage, fucking parkeerknechtjequote:
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb de dikke beats, de dikke rijms, de dikke lul
Ik heb de dikke beats, de dikke rijms, je moeder heeft een dikke reet
Maak kennis met klasse
true true, rappatak is echt een vette plaatquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DAC was vet. Jammer dat het er niet meer is.
wat bedoelen ze met spotten?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Makkelijke prijsvraag die van Bodycount
http://games.fok.nl/siten(...)ps3-of-xbox-360.html
[ afbeelding ]
Je moeder!quote:
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb de dikke beats, de dikke rijms, de dikke lul
Ik heb de dikke beats, de dikke rijms, je moeder heeft een dikke reet
Maak kennis met klasse
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef Fallen het volgende:
sjees, mag het ook niet hip-hop/nederhop/rap zijn?
Gewoon snerpende gitaren of bliepjesmuziek.(of een combinatie van beiden!
Dubbele bas!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef Poit het volgende:
Tijd voor een nummertje met lekker veel dubbele bas!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef Poit het volgende:
Ik zit de hele bijna de hele dag naar Meytal te luisteren (en stiekem in het hoekje van m'n beeldscherm af en toe te gluren)
Door haar ben ik het wel gaan luisteren jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik wist wel dat je daarom Tool "opeens" leuk vond
ouwe trekpop!
Klinkt tofquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:53 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Waddis?quote:
Lekker!quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:55 schreef Nebo het volgende:
Tagliatelle met zalm, spinazie en pesto maken
Klinkt goed inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:55 schreef Nebo het volgende:
Tagliatelle met zalm, spinazie en pesto maken
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Lekker!
Hier wordt het beef terriyaki (het enige wat hier ooit uit een pakje gemaakt wordt, maar de saus is zo lekker)
Woepwoep!quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Klinkt goed inderdaad![]()
Nog geen flauw idee wat ik ga eten.. Eerst de update er maar eens doorheen knallen.
Dude stroopwafelijs isquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
[..]
Woepwoep!
[ afbeelding ]
Stroopwafelijs na
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, bijna prijsvraag nummer drie van deze week klaar
Jaman, het is echt sicksickSIIIICCCKK qua releases! En het wordt er de komende maanden niet rustiger op!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
De helez omer komt er geen reet uit en nu gaat het druk wordenIk heb nog een nummer vier voor morgen, gok ik zo
En Uncharted!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jaman, het is echt sicksickSIIIICCCKK qua releases! En het wordt er de komende maanden niet rustiger op!
Vind het wel gek, iedereen weet dat de eindejaarstaart maar een beperkte grootte heeft, al wordt ie wel ieder jaar groter, en dat grote games als Call of Duty en Battlefield een groot deel van de taart opeten en dat er dus niet bizar veel taart overblijft voor de overige games... en die overige games zijn er nu echt met de vleet...!
Nicequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
[..]
Woepwoep!
[ afbeelding ]
Stroopwafelijs na
Mine tooquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude stroopwafelijs is
mah favorite
Ren ze. Ik sla vanavond even over. Woensdag pas weer...quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef Poit het volgende:
Zo, net thuis, nu een stukje rennen en dan lekker met bord op schoot True Blood kijken
Heb al een week overgeslagen wegens verbrandheid.. Moet echt weer beginnen.. Ben benieuwd of ik het volhoud maar ik moet van mezelfquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ren ze. Ik sla vanavond even over. Woensdag pas weer...
Uncharted is best groot, net als GoW3, maar niet zo groot als Cod en BF.quote:
En nog "kleinere" games, alsnog AAA titels maar die waarschijnlijk veuls te weinig geld op gaan brengen: Space Marine, Dead Island, F1 2011, X-Men Destiny, Championship Jockey, The Gunstringer, NBA 2k12, Rage, Batman: Arkham City, Assassin's Creed: Revelations, aint's Row the Third en nog een heleboel games die mij niet interesseren.... pffrrrppptt.....quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Forza 4 en Skyrim komen ook nog.. pffff Fifa 12 ook al bijna.. en dan ook nog PES2012. pfffff
Oh ja.. ook nog Saints Rowquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En nog "kleinere" games, alsnog AAA titels maar die waarschijnlijk veuls te weinig geld op gaan brengen: Space Marine, Dead Island, F1 2011, X-Men Destiny, Championship Jockey, The Gunstringer, NBA 2k12, Rage, Batman: Arkham City, Assassin's Creed: Revelations, aint's Row the Third en nog een heleboel games die mij niet interesseren.... pffrrrppptt.....
Goed bezig!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:31 schreef Poit het volgende:
ZODAN! Dat lopen ging echt bizar goed.. Voor het eerst 3 keer stukken van 5 minuten gelopen en had makkelijk nog door kunnen trekken..
Trots op mezelf al heeft m'n runkeeper me in de steek gelaten.. Heb meer gelopen dan nogmaal mij volgen mij overdrijft hij een beetje
Jatoch! Ik kom er nog wel eensquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:31 schreef Poit het volgende:
ZODAN! Dat lopen ging echt bizar goed.. Voor het eerst 3 keer stukken van 5 minuten gelopen en had makkelijk nog door kunnen trekken..
Trots op mezelf al heeft m'n runkeeper me in de steek gelaten.. Heb meer gelopen dan nogmaal mij volgen mij overdrijft hij een beetje
Had hem al handmatig aangepast maar kreeg toen een onderhoudsmeldingquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Denk alleen dat Runkeeper inderdaad een beetje van slag was. De eerste 800 meter heb je ongeveer een snelheid gehaald van +/- 40 km/hr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |