SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
Ben ook aan het weg werken van veel troep.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:13 schreef koei het volgende:
Ik koop geen films meer. Dat is alleen maar troep die je weer ergens moet stallen! Enige uitzondering zijn films die zo goedkoop zijn, dat het meer moeite is om ze te downloaden dan gewoon kopen. En die schuif ik na het kijken eens in de zoveel tijd weer door naar iemand anders. En de Harry Potter-serie en Band of Brothers en The Pacific, maar die vind ik stiekem nog wel leuk om eens in de zoveel tijd te kijken. Bij andere films doe ik dat toch niet als ik ze eenmaal een keer gezien heb. Downloaden FTW!
En dat geldt ook voor games overigens! Zodra ze online releases goed gaan doen en ze ook echt goedkoper maken dan in de winkel koop ik geen enkele echte game meer. Hoef ik ook niet meer discs te verwisselen!
downloadenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben ook aan het weg werken van veel troep.
Wil alleen de films over houden die ik echt wil houden.
Downloaden gaat inderdaad veel makkelijker.
Grote nadeel is wel ruimtegebrek op harde schijvenquote:
ik bewaar ook met downloaden alleen de films die ik nog vaker wil kijken :pquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Grote nadeel is wel ruimtegebrek op harde schijven![]()
Ga er aankomende week weer een schijf bij schuiven.
Dat doe ik ook maar toch raakt alles volquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik bewaar ook met downloaden alleen de films die ik nog vaker wil kijken :p
Ja ik heb nu nog ruimte over maar als het op is dan gaan er ook wat series weg die k niet meer voor de 2e keer ga kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar toch raakt alles vol
Moet maar eens wat series afkijken, dat scheelt zo'n beetje de helft.
je kunt er wel vanuit gaan dat het iemand is die hier wel vaker postquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is dit nu weer?! TS die hier nooit post, maakt ineens een nieuwe ?!____!
Er is al een streep door de naam zo te zienquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is dit nu weer?! TS die hier nooit post, maakt ineens een nieuwe ?!____!
Hij had 15 posts?!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je kunt er wel vanuit gaan dat het iemand is die hier wel vaker post
Oh ja dat zie ik niet hoor :/quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is al een streep door de naam zo te zien
... mmmm ...quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij had 15 posts?!
[..]
Oh ja dat zie ik niet hoor :/
Ik vind dat eerder gewoon dom. In die tijd kan ik zes keer heen en weer ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:31 schreef Pheno het volgende:
Echt anderhalf uur lopen naar de supermarkt en terug en gewoon droog he. Like a boss
Beetje dom om naar een film te gaan, waar je van te voren van weet dat ie niet leuk isquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:36 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind dat eerder gewoon dom. In die tijd kan ik zes keer heen en weer ofzo
Maar ik ga lekker bij de Mac of Griek eten en naar Mr. Poppers Penguins! Dat lijkt me een film die zo slecht is, dat hij weer leuk wordt!
Heb denk iets van 8 series er op staan maar moet allen nog af kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik heb nu nog ruimte over maar als het op is dan gaan er ook wat series weg die k niet meer voor de 2e keer ga kijken
Sasuke is inderdaad echt briljantquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:40 schreef Pheno het volgende:
Ik zit echt te genieten van Sasuke. Paar jaar geleden live gezien in Japan en nu weer eens op tv. Wipeout is voor sissies
Poppers moet inderdaad wel tegen vallen maar volgens velen toch ook wel leuk wezen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:36 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind dat eerder gewoon dom. In die tijd kan ik zes keer heen en weer ofzo
Maar ik ga lekker bij de Mac of Griek eten en naar Mr. Poppers Penguins! Dat lijkt me een film die zo slecht is, dat hij weer leuk wordt!
Goed planquote:
Ik heb eigenlijk alleen (oudere) films binnen gehaald > Sucker Punch, Scott Pilgrim, Harry Potter DH ep1, Battle L.A en Rise of the Planet of the Apesquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
nog film aanraders die k moet downloaden?
Hier deze afgelopen week ook alleen maar oude films binnengehaald en gekekenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen (oudere) films binnen gehaald > Sucker Punch, Scott Pilgrim, Harry Potter DH ep1, Battle L.A en Rise of the Planet of the Apes
Ben normaal niet van het downloaden ook omdat ik de meeste films al in de bios ziequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hier deze afgelopen week ook alleen maar oude films binnengehaald en gekeken
The whole nine yards, the whole then yards, analyze this, analyze that en vanmiddag hot fuzz
Ben ook niet van het 3D gebeuren, sommige films draaien in het begin in 3D en later ook als 2D.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben volgens mij al een jaar niet meer in de bios geweest, steeds komt het er niet van.
En de meeste films die ik wil zien komen alleen maar uit in 3D en ik kijk liever geen 3D films.
Pathe Eindhoven is wat dat betreft niet relaxt want die draaien bijna altijd alleen maar de 3D versie totdat de film uit de bios gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben ook niet van het 3D gebeuren, sommige films draaien in het begin in 3D en later ook als 2D.
Dit draait nu oa (nog) in NL:quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
nog meer aanraders? ik heb de meeste al gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Vond de demo nu niet echt denderend om de game te gaan kopen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat een heuglijk topic, nu al
TS faalt op de kloonscan
Ik sta _alweer_ 1e op de wereldranglijst met Driver: SF en begin het meer en meer een topgame te vinden
Hier het rijtje al binnenquote:
Jammer alleen van de honderden theorieën. Maar interessant is het zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:49 schreef GameBabe het volgende:
Documentaire op national geographic aan het kijken over de 2012 voorspelling, best interessant
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit draait nu oa (nog) in NL:
Super 8
Green Lantern
Captain America
Cowboys & Aliens
Final Destination 5
Rise of the Planets of the Apes
Zie anders: http://www.pathe.nl/films/
Wij zijn toch vaak later dus zijn de meeste films al online te vinden.En kwaliteit waarin je eigenlijk niet wilt zien , wat bij apes wel het geval zal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Meeste films moet je eigenlijk ook gewoon in goed beeld en geluid zien/horen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En kwaliteit waarin je eigenlijk niet wilt zien , wat bij apes wel het geval zal zijn
Welke voorspelling?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:49 schreef GameBabe het volgende:
Documentaire op national geographic aan het kijken over de 2012 voorspelling, best interessant
Game wordt beter met de minuten die ik er in stopquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Vond de demo nu niet echt denderend om de game te gaan kopen.
Ben eigenlijk de hele zomer nog niet naar de bios geweestquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef koei het volgende:
Mr. Poppers Penguins was nog best leuk! Typische feel-good film voor kinderen en voorspelbaar, maar stiekem hou ik wel van dat soort films
Super 8 is overigens wel de moeite waard om in de bios te kijken. Net als The Green Lantern (draait al amper meer) en Captain America. Planet of the Apes is ook wel een prima film. Was een goede filmzomer dit jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |