SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon![]()
![]()
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
xDDDDD
naja audioruil gedaan, nu zo nep dubstep lied kapot lelijk
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Link.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:40 schreef bobbernaut het volgende:
xDDDDD
naja audioruil gedaan, nu zo nep dubstep lied kapot lelijk![]()
![]()
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Hehe nicequote:Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef MineraalWater het volgende:
Epic MenderV met zijn Commander Keen skin en GLSL Shaders!
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nu we het toch over shaders hebben:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heeft iemand ook zin in 1.8?A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Het maakt survival juist uitdagender.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, want verkrachting van survival..![]()
Datdus, hetgene wat jij wil gaan doen is een soort Yogscast dus?
Misschien wel leuk om dan met een aantal ook zulk soort maps te maken
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Datdus, hetgene wat jij wil gaan doen is een soort Yogscast dus?
Misschien wel leuk om dan met een aantal ook zulk soort maps te maken![]()
![]()
Vet! Ik zat er zelf aan te denken om een Golden Sun achtige map te maken, maar dat wordt wel lastig om in je eentje te doenquote:
Les 1 die ik heb geleerd. Met fly mod moet je eerst even de chunks laten generen voor je opneemt anders lagged je fraps!![]()
Zekers mooie shader, al moet je er wel een goeie CPU voor hebben om hem te draaien.quote:
Mooie avatar trouwens
Wat ook vet zou zijn, als we iets massive's gingen bouwen met een paar FOK!kers![]()
![]()
Movie Maker is paupershit. Probeer Adobe Premiere of Sony Vegas, makkelijk te gebruiken en als je hebt eigenlijk alleen de basics nodig om het onder de knie te krijgen.quote:
colloseum?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zekers mooie shader, al moet je er wel een goeie CPU voor hebben om hem te draaien.
Mooie avatar trouwens
Wat ook vet zou zijn, als we iets massive's gingen bouwen met een paar FOK!kers![]()
Dat is zo standaard.quote:
Ik heb al best wel lang een sketch in m'n hoofd die ik nog altijd een keer wil filmen op Minecraft, misschien toch maar 's doen..A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Vertel vertel vertel!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:27 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dat is zo standaard.
Ik heb al best wel lang een sketch in m'n hoofd die ik nog altijd een keer wil filmen op Minecraft, misschien toch maar 's doen..![]()
![]()
op 1:1 schaal? nah.. iig niet als je em goed wil doen..quote:
op MCschematics staat er 1 maar die is t.o.v. een ander model dat ik gezien heb echt beroerd uitgevoerd..
dat andere model was volgens mij echt 2 of 3x zo groot![]()
Het klinkt echt enorm duf als ik het uittyp.quote:Maar here goes:
Een mannetje met een astronaut-skin springt rond op een maanachtig landschap, als hij eenmaal een vlag heeft geplant op de 'maan' ziet hij in de verte een klein houten huisje.
Hij klopt hij aan op de deur, en als de deur eenmaal opengaat is het pikkedonker in het huisje en het is doodstil.
Vervolgens stormt er een creeper door de voordeur naar buiten en er komt een enorme explosie.
De volgende ochtend zie je op de aarde (normaal minecraft landschap) de maan opkomen maar dan is er een enorme hap uit die maan.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Dat colloseum op die creative server die Sosua had gemaakt zag er behoorlijk goed uit, ik vind het alleen zo jammer dat dan zo'n gebouw ENORM groot is en de gebouwen ernaast gewoon enorm klein lijken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
op 1:1 schaal? nah.. iig niet als je em goed wil doen..
op MCschematics staat er 1 maar die is t.o.v. een ander model dat ik gezien heb echt beroerd uitgevoerd..
dat andere model was volgens mij echt 2 of 3x zo groot
Die Amsterdamse grachten (geloof ik?) die ook op die server was gemaakt was wel enorm tof, zou wel leuk zijn als er een stad op Minecraft komt die er zo uitziet.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
GENIAAL DAT MOETEN WE UITVOEREN!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:36 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Het klinkt echt enorm duf als ik het uittyp.Maar here goes:
Een mannetje met een astronaut-skin springt rond op een maanachtig landschap, als hij eenmaal een vlag heeft geplant op de 'maan' ziet hij in de verte een klein houten huisje.
Hij klopt hij aan op de deur, en als de deur eenmaal opengaat is het pikkedonker in het huisje en het is doodstil.
Vervolgens stormt er een creeper door de voordeur naar buiten en er komt een enorme explosie.
De volgende ochtend zie je op de aarde (normaal minecraft landschap) de maan opkomen maar dan is er een enorme hap uit die maan.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ik wil helpenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dat colloseum op die creative server die Sosua had gemaakt zag er behoorlijk goed uit, ik vind het alleen zo jammer dat dan zo'n gebouw ENORM groot is en de gebouwen ernaast gewoon enorm klein lijken.
Die Amsterdamse grachten (geloof ik?) die ook op die server was gemaakt was wel enorm tof, zou wel leuk zijn als er een stad op Minecraft komt die er zo uitziet.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
GENIAAL DAT MOETEN WE UITVOEREN!!
Zolang ik maar mag filmen en monteren vind ik het prima, wil je astronautje spelen?![]()
Maanlandschap is opzich supermakkelijk te maken, gewoon zandtexture zwart/wit maken.![]()
Jammer dat we geen creative-deel op deze server hebben.
Ik wil ook wel meedoen, Misschien kunne we als Drumpie zn server online is (1.8 misschien) zelf een stad maken, Zonder MCedit etc etc, Zou wel echt tof zijn![]()
![]()
Joah!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:43 schreef MineraalWater het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, Misschien kunne we als Drumpie zn server online is (1.8 misschien) zelf een stad maken, Zonder MCedit etc etc, Zou wel echt tof zijnAlleen we moeten eigenlijk wel vanaf het begin even een goed pad aanleggen zodat iedereen aan de straat kan bouwen, in plaats van huisjes die in the middle of nowhere ergens verderop staan.
Precies! Lijkt me vet man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:45 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Joah!Alleen we moeten eigenlijk wel vanaf het begin even een goed pad aanleggen zodat iedereen aan de straat kan bouwen, in plaats van huisjes die in the middle of nowhere ergens verderop staan.
![]()
![]()
Sowieso van dat soort dorpjes zijn vet
Op de server van een vriend van me hebben we dat ook, en het ziet er wat mij betreft vet uit!das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
is goed, dan ben ji de cameraman? die creeper moeten we gwn ff erin lokkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:42 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]!
Zolang ik maar mag filmen en monteren vind ik het prima, wil je astronautje spelen?![]()
Maanlandschap is opzich supermakkelijk te maken, gewoon zandtexture zwart/wit maken.![]()
Jammer dat we geen creative-deel op deze server hebben.
Ik kan wel "creeper" spelen met creeper skin?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
is goed, dan ben ji de cameraman? die creeper moeten we gwn ff erin lokken
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
kan je ook ontploffenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik kan wel "creeper" spelen met creeper skin?![]()
Jij bent fucking slim. Met F1 aan zie je je naam toch niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik kan wel "creeper" spelen met creeper skin?Oh, look!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
is goed, dan ben ji de cameraman? die creeper moeten we gwn ff erin lokken
http://minecraft-skins.com/2011/01/astronaut-skin/We hebben toch een enorme grote explosie nodig, dan leggen we gewoon een berg TNT in dat huisje.quote:
En dan kan ik in de credits gelijk een link geven naar jullie YouTube accounts als jullie willen? Spam ftw.!
topictwistquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:56 schreef MineraalWater het volgende:
Jongens ik heb iets veel beters! Ik ga het nu uittesten!A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Oh.quote:
Wil jij ook in dat filmpje? We hebben nog 2 mensen aan het einde nodig die dan wakker worden door die knal en vervolgens de kapotte maan zien opkomen.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Nou en, is toch leuk om mensen uit 't topic erbij te betrekken als ze dat willen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:03 schreef drumstickNL het volgende:
Dat kunnen ook dezelfde zijn met een andere skin..
Check je DM join die server is, testen of het werktquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:03 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nou en, is toch leuk om mensen uit 't topic erbij te betrekken als ze dat willen.![]()
Holy fuck, Plexcon is een genie.
Als jullie zien wat ik nu zie, damn.
![]()
WOW, KIJK WIE ER LANGS KOMT.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
hoax!quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:08 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
WOW, KIJK WIE ER LANGS KOMT.![]()
Ik ben beschikbaar mocht je me willenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:03 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nou en, is toch leuk om mensen uit 't topic erbij te betrekken als ze dat willen.![]()
![]()
Valt er nog wat te doen ergens? Tis overal uitgestorven.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
waar is iedereen?!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
filmpje opnieuw uploaden met andere muziek...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
you are the creeper mod? je kan dan exploderen...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
wat heb je er dan aan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:19 schreef MineraalWater het volgende:
Heb nu een mod dat je echt een creeper bent joehoe! alleen je kan niet exploderen![]()
![]()
4 voeten!quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
weetje, laat maar fuck youtube met die kkgayheid van ze, als je een video upload met lyrics mag t wel maar dit niet YOUTUBE FUCK JULLIE ALLEMAAL KRIJG AIDSOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Daar gaat je droom om partner te worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:22 schreef bobbernaut het volgende:
weetje, laat maar fuck youtube met die kkgayheid van ze, als je een video upload met lyrics mag t wel maar dit niet YOUTUBE FUCK JULLIE ALLEMAAL KRIJG AIDSA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
idd maar wanneer gaan t filmen dan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
We kunnen zometeen filmen eventueel? Alleen geen idee of Drumpie nog die creative kan inschakelen, dat zou wel handig zijn (mits 't niet te veel moeite is)
waarom is dat nodigquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef MrEarcheese het volgende:
We kunnen zometeen filmen eventueel? Alleen geen idee of Drumpie nog die creative kan inschakelen, dat zou wel handig zijn (mits 't niet te veel moeite is)![]()
Omdat we onder andere TNT nodig hebben en we moeten een groot zandlandschap maken, dat maken tijdens pvp is geen goed idee, lijkt mij dan.quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ik wil ook komen op de filmset kijken
Op welke server gaat het gebeuren ?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
zijn we nog mee bezig
![]()
wat vinden jullie hier van?
is mooi rood kruisjequote:Op zondag 28 augustus 2011 14:45 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie hier van?![]()
![]()
een papiertje met een groen rondje en een blauw en paars driehoekje AWESOMEEEquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:45 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie hier van?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefixtOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:45 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]wat vinden jullie hier van?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
![]()
haters
wat dragen jullie dan nike airmax?
Zijn schoenen voor Bieber figuren man
Edit: die van bobber he'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
WHIP DAT SHIT.quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Timberland.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
in de winter zoiets:
[ afbeelding ]
in de zomer de lage, zomer, versie daarvan zeg maar...A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
mwah JB draagt hoge nikes
wtf ieuwghodsfosgoagaregtquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:06 schreef Berend. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hihi, deze versie kennen jullie nog niet![]()
Ben ik serieus de enige die een gezicht in het midden ziet als ik mijn hoofd 90 graden naar links draai?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:06 schreef Berend. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hihi, deze versie kennen jullie nog nietA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
jaaOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
KUT BEREND HEEFT ONZE BASE! maar hij deed toch niet mee? H4X!
Berend zit waarschijnlijk toch te hacken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:22 schreef bobbernaut het volgende:
KUT BEREND HEEFT ONZE BASE! maar hij deed toch niet mee? H4X!Hij stond net ook opeens achter ons terwijl wij in een ravijn ver van spawn waren. En dan 'toevallig' een base ontdekken binnen enkele minuten, yeah right.
ja godverdomme ze hacken kapot hard! berend hackt en cees2 was aan t vliegenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
cees hackt ook ik zag m vliegenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:24 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Berend zit waarschijnlijk toch te hacken.Hij stond net ook opeens achter ons terwijl wij in een ravijn ver van spawn waren.
En dan 'toevallig' een base ontdekken, yeah right.
drump leuke server mangnohate naar jou maar naar sommige spelers
"Lava and torches will have new lighting effects, and in possibly one of the most exciting updates, torches will give off light in your hand while holding it."
Gelukkig, werd is tijd dat je in je hand ook licht kon zien.![]()
In de demo was het niet zichtbaar?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:37 schreef MineraalWater het volgende:
"Lava and torches will have new lighting effects, and in possibly one of the most exciting updates, torches will give off light in your hand while holding it."
Gelukkig, werd is tijd dat je in je hand ook licht kon zien.![]()
YESSSSSS. Zo veel yes!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:37 schreef MineraalWater het volgende:
Gelukkig, werd is tijd dat je in je hand ook licht kon zien.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
ik lees tussen de regels door:quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:37 schreef MineraalWater het volgende:
Gelukkig, werd is tijd dat je in je hand ook licht kon zien.
"expect more lag and more crashes"
![]()
![]()
Nee man licht is geheel lagloos.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik lees tussen de regels door:
![]()
![]()
ik ook, voornamelijk omdat ik meer van het bouwen ben dan pvp. Heb al zoveel plannen voor de nieuwe mapquote:![]()
![]()
Dat is niet meer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik lees tussen de regels door:
![]()
Vóór 1.8 moet alles opnieuw gerenderd worden als er veranderingen zijn in het licht (bijvoorbeeld dag en nacht), maar blijkbaar wordt nu de texture van de blokken veranderd. Waar het veel vloeiender overloopt.
Dus, yay.Huilmomentje aan het einde. Dag, biomes.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:04 schreef -Datdus- het volgende:
Slechte kwaliteit met premiere. Moet ik nog even uitvinden.
"Tables. Finally … tables. No more just placing a wooden block and making people think it’s a table."
" "Dead Mine Shafts” will be randomly generated like Dungeons and will feature rails, torches and wooden pillars."
"Rain has been improved, “like a thousand times better” according to Notch."![]()
![]()
wie heeft er een creative server?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
wat een homo muziekquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:04 schreef -Datdus- het volgende:
Slechte kwaliteit met premiere. Moet ik nog even uitvinden.
en waarom goodbye biomes?![]()
quote:Notch you rasist bastard! xD
You make a tall black figure, which steals blocks...
And kills you when you look at it!![]()
jaaaaaquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zal ik gewoon Drumpie's World weer aanzetten?![]()
Yes please!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zal ik gewoon Drumpie's World weer aanzetten?![]()
JAJAJAJAAJAOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Luister nu eens ik heb jullie favo liedje eronder gezet.![]()
(kan een minuut duren voor het is veranderd)![]()
geen geluid?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
doet t niet
nu welOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Is dit wat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:36 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Het klinkt echt enorm duf als ik het uittyp.Maar here goes:
De volgende ochtend zie je op de aarde (normaal minecraft landschap) de maan opkomen maar dan is er een enorme hap uit die maan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met andere textures idd.
Of hebben jullie al wat?![]()
plaatje failOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Is dit wat?Ziet er goed uit man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met andere textures idd.
Of hebben jullie al wat?![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Is dit wat?Echt tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met andere textures idd.
Of hebben jullie al wat?
hoe kan je veilig tnt aansteken met redstone..
een redstone torch zet tnt direct aan..
een gespawnde torch die uit is (id 75) gaat aan zodra je er redstone wire tegenaanlegt..![]()
![]()
ik doe et alsvolgt: leg tnt neer, zet een redstone torch neer (uit) en sluit redstone wire aan: resultaat is een exploderend tnt blok...quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:51 schreef Timwonnacott het volgende:
een langer lontje en een lever of button gebruiken![]()
een redstone torch is altijd 'aan', zodra je een blok rondom een spawned torch (off) neerzet update die zichzelf en gaat hij aan.
een lever en button zijn standaard uit dus dan ontploft je tnt pas als je ze activeert.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:58 schreef -Datdus- het volgende:
http://kotaku.com/5835043(...)-minecraft-18-update
Torches geven geen licht in je hand.Dat is dan weer minderquote:It's adding so much more, in fact, that it's probably going to split into two updates, 1.8 and 1.9.![]()
![]()
Zat idd nog niet in de demoquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:58 schreef -Datdus- het volgende:
Torches geven geen licht in je hand.![]()
![]()
mender online plox? D:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
I <3 Shaders!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door MineraalWater op 28-08-2011 17:59:46 ]![]()
Ziet dit er een beetje uit als een maanlandschap? s'nachts filmen met een sterrenlucht is ook tof, alleen volgens mij echt té donker.
welke server is dat?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik dacht dat vandaag 1.8 kwam?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
vage mensen
Wat is nou het probleem? Je rent eerst pissig weg terwijl Drumpie gewoon afvroeg hoe je hier kwam, zonder dat je van de server af wist.quote:
Uitleg, godverrrrrdomme. Anders post ik mijn dramaqueen gifje weer.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:40 schreef MineraalWater het volgende:
I <3 Shaders! [ afbeelding ]Da's nog geen teldrassilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Notchbook Airquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:58 schreef -Datdus- het volgende:
Torches geven geen licht in je hand.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Waarom zit er een vissenkom op z'n hoofd?quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
ik mag geen rechten
Je mag wel oneindig keer geraakt worden door de bliksem.quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
yeey
wie heeft er een leuke server?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Van een filmpje op uk.ign.com is het zelfs een paar weken nog volgens Notch.quote:
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
![]()
mau heb je nog een leuke server?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
gewoon f freebuild ofzo?
![]()
Kom maar naar mijn serverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou iemand een map van mij kunnen testen?
Als het goed is () spawn je in een gebouw, en je moet bij de dia block zien te komen.
http://www.mediafire.com/?7v2ezt92wed7dw8
Succes
GODVER
niks?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hou het even gezellig bro.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom is online jonge klein kind, ik was nog niet eens klaar met praten.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
![]()
Fapvoer!
(Deze keer geen sperma, ik zweer het)
[ Bericht 7% gewijzigd door Berend. op 28-08-2011 21:16:17 ]![]()
1.8 is here~!!!!!!'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
leugenaarOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb het eigelijk nu wel allemaal gezien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:07 schreef Berend. het volgende:
Fapvoer!
Lekker wachten tot 1.8!![]()
![]()
Blasphemy!quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Omdat mensen anders gaan klagen ''veel te weinig in 1.8quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef zerokil het volgende:
Waarom voegen ze die skill points nu al toe, als je er nog niks aan hebt?''
denk ik![]()
Ah mooi filmpje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:07 schreef Berend. het volgende:
Fapvoer!
![]()
![]()
naaiers
quote:
xDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wauw, je klinkt exact hetzelfde als mijn vader toen ik 12 was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hup, slapen! Anders gooi ik de switch in de meterkast om!A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Wauw, je klinkt exact hetzelfde als mijn vader toen ik 12 was.
![]()
hahaquote:
neeA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
hee ik ben geen NPCquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hij gebruikt Citizens
(Plugin om NPC's te maken)
Dit is private IP voor film opnames voor Earcheese, sorry. We hebben slechts wat fun, maar dat is al voorbij.quote:
If not now, then when.![]()
Werkt niet. Krijg: Connecting to server..quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef -Datdus- het volgende:
wilt iemand proberen mijn server te joinen? mc.beyondsimple.nl
Failed to connect.If not now, then when.![]()
nee je www.mijnip.nl IP. Check ook je poort.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef -Datdus- het volgende:
Welk ip moet in je config? Je locale toch?
If not now, then when.![]()
Dan staat er dat de poort al bezet is. :Squote:Op zondag 28 augustus 2011 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
nee je www.mijnip.nl IP. Check ook je poort.![]()
Sorry gozers en gozerinnen. Belangrijk telefoontje, ga nu naar bed. Filmen we 't binnenkort af?A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Zeker!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef MrEarcheese het volgende:
Sorry gozers en gozerinnen. Belangrijk telefoontje, ga nu naar bed. Filmen we 't binnenkort af?![]()
De oude drumpie survival/creative server is terug !
mijn mobtower![]()
Moderatorschap![]()
Drumpie
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Wat is er nu nog te doen in de nederlandstalige servers?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
MORNING HAS BROKENN!!! LIKE THE FIRST MORNINGGG
BLACK BIRD HAS SPOKEN LIKE THE FIRST BIRD.
Goedemorgen mede-minecrafters.![]()
Tik hem aancraft!quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:51 schreef MineraalWater het volgende:
MORNING HAS BROKENN!!! LIKE THE FIRST MORNINGGG
BLACK BIRD HAS SPOKEN LIKE THE FIRST BIRD.
Goedemorgen mede-minecrafters.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Nooo. Die server waar de filmset op staat is offline?! Ik had net een metroid prime HUD gevonden voor pumpkinblur, zou echt ideaal zijn om dat erin te verwerken vanuit het perspectief van de astronaut.
NICEquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:24 schreef MrEarcheese het volgende:
Nooo. Die server waar de filmset op staat is offline?! Ik had net een metroid prime HUD gevonden voor pumpkinblur, zou echt ideaal zijn om dat erin te verwerken vanuit het perspectief van de astronaut.
[ afbeelding ]
Drumpie zal wel op zn stage of school zijn dus dat word wachten tot 5 / 6 uur denk ik?![]()
Ik ga wel 'ff snel op creative, geluk dat die server wel weer terug is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
NICE
Drumpie zal wel op zn stage of school zijn dus dat word wachten tot 5 / 6 uur denk ik?Doen zoek ik gewoon een desert biome ofzo, lukt wel.
Die pumpkinblur is echt.. unf.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Okay, ik heb de film tot wat we hebben al gemonteerd en begint serieus tof te worden, creepy achtergrondgeluiden en grimmige sfeer.
Weet alleen nog niet hoe we het einde moeten doen, persoonlijk lijkt mij die giant echt enorm tof. Dat zo'n groot beest in zijn klein huisje zit en het dak eraf slaat.. Als dat lukt dan.
Snelle teaser gemacht.Op naar school nu.
edit: Moet 'm nog een keer opnieuw renderen, dat helm-deel is te schokkerig. AH WELL. Komt later wel.
NICE !!! +1quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:32 schreef MrEarcheese het volgende:
Okay, ik heb de film tot wat we hebben al gemonteerd en begint serieus tof te worden, creepy achtergrondgeluiden en grimmige sfeer.
Weet alleen nog niet hoe we het einde moeten doen, persoonlijk lijkt mij die giant echt enorm tof. Dat zo'n groot beest in zijn klein huisje zit en het dak eraf slaat.. Als dat lukt dan.
Snelle teaser gemacht.Op naar school nu.
edit: Moet 'm nog een keer opnieuw renderen, dat helm-deel is te schokkerig. AH WELL. Komt later wel.
Nu nog ff normale tags op youtube en je kan gevonden worden
ziet er nu al behoorlijk vet uit
Een gedicht over Maanvis
Als ie straks af is moet ie op FOK! games geplaatst worden vind ik.
Een gedicht over Maanvis
Ear ik heb de map weer aan, ik had hem uitgezet zodat er niet per ongeluk iets weg ging of gesloopt werd ofzo.If not now, then when.![]()
ik speel ook meeear echt kapot mooi filmpje man!
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:53 schreef bobbernaut het volgende:
ik speel ook meeear echt kapotmooi filmpje man!
![]()
![]()
Wigger alert.http://www.syfy.com/tinman/oz/
ehm nee?
Scheelt 8gb veel tegen 4gb ram atm?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja 4gb.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Scheelt 8gb veel tegen 4gb ram atm?![]()
minecraft heeft maar 256 mb geheugen nodig. maar ik krijg dat .cmd bestand waarin je moet instellen dat ie geen 1gb pakt niet goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Scheelt 8gb veel tegen 4gb ram atm?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Maar over het geheel gezien qua preformance.http://www.syfy.com/tinman/oz/
het zou niets uit moeten makenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar over het geheel gezien qua preformance..
Een gedicht over Maanvis
hoe kan je verhelpen dat je minecraft out of memory komt?
nooit m'n geheugen in de gaten gehouden bij MC. maar gezien het toewijzen van 2GB bij veel gebruikers problemen verhelpt zou ik haast zeggen dat MC stiekem meer nodig heeft (al hoewel ik me het nauwelijks kan voorstellen)quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
minecraft heeft maar 256 mb geheugen nodig. maar ik krijg dat .cmd bestand waarin je moet instellen dat ie geen 1gb pakt niet goed.![]()
Heb je die watershader mod?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:06 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]![]()
neeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus 8gb heeft niet meer voordelen voorgebruik buiten minecraft om? Dan maar voor een gpu upgrade kijken.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik heb 3GB toegewezen, 2 servers draaien. Draait prima. 8GB is overkill.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus 8gb heeft niet meer voordelen voorgebruik buiten minecraft om? Dan maar voor een gpu upgrade kijken.If not now, then when.![]()
Als je een 64 bits systeem hebt, 64 bits Java downloaden. Anders Java meer memory geven, TomVNL had daar handig linkje voor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:06 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: