Nee man licht is geheel lagloos.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik lees tussen de regels door:
"expect more lag and more crashes"
ik ook, voornamelijk omdat ik meer van het bouwen ben dan pvp. Heb al zoveel plannen voor de nieuwe mapquote:
Dat is niet meer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik lees tussen de regels door:
"expect more lag and more crashes"
Huilmomentje aan het einde. Dag, biomes.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:04 schreef -Datdus- het volgende:
Slechte kwaliteit met premiere. Moet ik nog even uitvinden.
wat een homo muziekquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:04 schreef -Datdus- het volgende:
Slechte kwaliteit met premiere. Moet ik nog even uitvinden.
quote:Notch you rasist bastard! xD
You make a tall black figure, which steals blocks...
And kills you when you look at it!
jaaaaaquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zal ik gewoon Drumpie's World weer aanzetten?
Yes please!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zal ik gewoon Drumpie's World weer aanzetten?
Is dit wat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:36 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Het klinkt echt enorm duf als ik het uittyp.Maar here goes:
Een mannetje met een astronaut-skin springt rond op een maanachtig landschap, als hij eenmaal een vlag heeft geplant op de 'maan' ziet hij in de verte een klein houten huisje.
Hij klopt hij aan op de deur, en als de deur eenmaal opengaat is het pikkedonker in het huisje en het is doodstil.
Vervolgens stormt er een creeper door de voordeur naar buiten en er komt een enorme explosie.
De volgende ochtend zie je op de aarde (normaal minecraft landschap) de maan opkomen maar dan is er een enorme hap uit die maan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met andere textures idd.
Of hebben jullie al wat?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Is dit wat?Ziet er goed uit man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met andere textures idd.
Of hebben jullie al wat?![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Is dit wat?Echt tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met andere textures idd.
Of hebben jullie al wat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |