WHIP DAT SHIT.quote:
Timberland.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
in de winter zoiets:
[ afbeelding ]
in de zomer de lage, zomer, versie daarvan zeg maar...
wtf ieuwghodsfosgoagaregtquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:06 schreef Berend. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hihi, deze versie kennen jullie nog niet
Ben ik serieus de enige die een gezicht in het midden ziet als ik mijn hoofd 90 graden naar links draai?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:06 schreef Berend. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hihi, deze versie kennen jullie nog niet
Berend zit waarschijnlijk toch te hacken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:22 schreef bobbernaut het volgende:
KUT BEREND HEEFT ONZE BASE! maar hij deed toch niet mee? H4X!
cees hackt ook ik zag m vliegenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:24 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Berend zit waarschijnlijk toch te hacken.Hij stond net ook opeens achter ons terwijl wij in een ravijn ver van spawn waren.
En dan 'toevallig' een base ontdekken, yeah right.
In de demo was het niet zichtbaar?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:37 schreef MineraalWater het volgende:
"Lava and torches will have new lighting effects, and in possibly one of the most exciting updates, torches will give off light in your hand while holding it."
Gelukkig, werd is tijd dat je in je hand ook licht kon zien.
YESSSSSS. Zo veel yes!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:37 schreef MineraalWater het volgende:
"Lava and torches will have new lighting effects, and in possibly one of the most exciting updates, torches will give off light in your hand while holding it."
ik lees tussen de regels door:quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:37 schreef MineraalWater het volgende:
Nee man licht is geheel lagloos.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik lees tussen de regels door:
"expect more lag and more crashes"
ik ook, voornamelijk omdat ik meer van het bouwen ben dan pvp. Heb al zoveel plannen voor de nieuwe mapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |