Dit is private IP voor film opnames voor Earcheese, sorry. We hebben slechts wat fun, maar dat is al voorbij.quote:
Werkt niet. Krijg: Connecting to server..quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef -Datdus- het volgende:
wilt iemand proberen mijn server te joinen? mc.beyondsimple.nl
nee je www.mijnip.nl IP. Check ook je poort.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:33 schreef -Datdus- het volgende:
Welk ip moet in je config? Je locale toch?
Dan staat er dat de poort al bezet is. :Squote:Op zondag 28 augustus 2011 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
nee je www.mijnip.nl IP. Check ook je poort.
Zeker!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef MrEarcheese het volgende:
Sorry gozers en gozerinnen. Belangrijk telefoontje, ga nu naar bed. Filmen we 't binnenkort af?
Tik hem aancraft!quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:51 schreef MineraalWater het volgende:
MORNING HAS BROKENN!!! LIKE THE FIRST MORNINGGG
BLACK BIRD HAS SPOKEN LIKE THE FIRST BIRD.
Goedemorgen mede-minecrafters.
NICEquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:24 schreef MrEarcheese het volgende:
Nooo. Die server waar de filmset op staat is offline?! Ik had net een metroid prime HUD gevonden voor pumpkinblur, zou echt ideaal zijn om dat erin te verwerken vanuit het perspectief van de astronaut.
[ afbeelding ]
Ik ga wel 'ff snel op creative, geluk dat die server wel weer terug is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
NICE
Drumpie zal wel op zn stage of school zijn dus dat word wachten tot 5 / 6 uur denk ik?
NICE !!! +1quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:32 schreef MrEarcheese het volgende:
Okay, ik heb de film tot wat we hebben al gemonteerd en begint serieus tof te worden, creepy achtergrondgeluiden en grimmige sfeer.
Weet alleen nog niet hoe we het einde moeten doen, persoonlijk lijkt mij die giant echt enorm tof. Dat zo'n groot beest in zijn klein huisje zit en het dak eraf slaat.. Als dat lukt dan.
Snelle teaser gemacht.Op naar school nu.
edit: Moet 'm nog een keer opnieuw renderen, dat helm-deel is te schokkerig. AH WELL. Komt later wel.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:53 schreef bobbernaut het volgende:
ik speel ook meeear echt kapotmooi filmpje man!
![]()
Ja 4gb.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Scheelt 8gb veel tegen 4gb ram atm?
minecraft heeft maar 256 mb geheugen nodig. maar ik krijg dat .cmd bestand waarin je moet instellen dat ie geen 1gb pakt niet goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Scheelt 8gb veel tegen 4gb ram atm?
het zou niets uit moeten makenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar over het geheel gezien qua preformance.
nooit m'n geheugen in de gaten gehouden bij MC. maar gezien het toewijzen van 2GB bij veel gebruikers problemen verhelpt zou ik haast zeggen dat MC stiekem meer nodig heeft (al hoewel ik me het nauwelijks kan voorstellen)quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
minecraft heeft maar 256 mb geheugen nodig. maar ik krijg dat .cmd bestand waarin je moet instellen dat ie geen 1gb pakt niet goed.
Heb je die watershader mod?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:06 schreef bobbernaut het volgende:
hoe kan je verhelpen dat je minecraft out of memory komt?
[ afbeelding ]
Ik heb 3GB toegewezen, 2 servers draaien. Draait prima. 8GB is overkill.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus 8gb heeft niet meer voordelen voorgebruik buiten minecraft om? Dan maar voor een gpu upgrade kijken.
Als je een 64 bits systeem hebt, 64 bits Java downloaden. Anders Java meer memory geven, TomVNL had daar handig linkje voor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:06 schreef bobbernaut het volgende:
hoe kan je verhelpen dat je minecraft out of memory komt?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |