Dat is het gevaarlijke aan de voetbalwereld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat zeg ik juist, als de prestaties goed zijn dan ben je blind voor de randzaken.
Ze zeggen wel vaak tegen jou : ga eens terug lezenquote:
Hij heeft meerdere dingen gezegd. Maar dan mag ik dus concluderen dat je met al zijn posts eens bent?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze zeggen wel vaak tegen jou : ga eens terug lezen
Kom op, stel je niet zo aan. Wanneer er iets anders had gestaan was het weer 'trollen' geweest.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:37 schreef Buitendam het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is de user 'Ajacied422' dodelijk ongerust over het aantrekken van een spits door de concurrent, getuige de TT?
Ik vind het een prima TT hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:37 schreef Buitendam het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is de user 'Ajacied422' dodelijk ongerust over het aantrekken van een spits door de concurrent, getuige de TT?
Trollen? De laatste keer dat ik dat woord gebruikte was in de tijd van die gozer die helemaal lijp ging omdat we gemeentesteun kregen. Omdat ik met zijn 15 posts per uur echt door het bomen het bos niet meer zag. Dus deze TT en TS gaan mij vanavond niet uit de slaap houden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kom op, stel je niet zo aan. Wanneer er iets anders had gestaan was het weer 'trollen' geweest.
Het zou gaan om die Costa Ricaan van Arsenal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Trollen? De laatste keer dat ik dat woord gebruikte was in de tijd van die gozer die helemaal lijp ging omdat we gemeentesteun kregen. Omdat ik met zijn 15 posts per uur echt door het bomen het bos niet meer zag. Dus deze TT en TS gaan mij vanavond niet uit de slaap houden.
Ontopic dan maar. Ik hoor dat er weer een huurkandidaat op de lijst staat, als backup voor Matavz ofwat?
Arsenal wil Hazard hebben dus die kunnen wel een deal sluiten denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:55 schreef StijnDa het volgende:
Ligt er een beetje aan, als hij de enige spits blijft heeft hij bij PSV wel meer kans om te spelen dan bij Lille denk ik.
Komt Matavz dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:51 schreef Buitendam het volgende:
Ontopic dan maar. Ik hoor dat er weer een huurkandidaat op de lijst staat, als backup voor Matavz ofwat?
Lille is momenteel niet zo blij met Arsenal vanwege het wegkapen door Arsenal van Park bij Monaco... dus wie weet werkt dat in het voordeel van PSVquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het zou gaan om die Costa Ricaan van Arsenal.
Maar Lille heeft ook belangstelling en het lijkt me stug dat PSV boven Lille wordt verkozen.
Vanmorgen bij EL hadden ze het er ook de hele tijd overquote:
Is dit serieus?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:29 schreef LudoSanders het volgende:
't Schijnt overigens dat dat 'bord op schoot' scoutingbeleid gevolg is van investeerders die over Brands schouders meekijken en hij alleen geld mag uitgeven aan spelers die ook bij hen bekend zijn.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:29 schreef LudoSanders het volgende:
't Schijnt overigens dat dat 'bord op schoot' scoutingbeleid gevolg is van investeerders die over Brands schouders meekijken en hij alleen geld mag uitgeven aan spelers die ook bij hen bekend zijn.
Inderdaad, de desbetreffende voetballer wordt niet voor niets gescout... Pak anders wat filmmateriaal en laat de investeerders zien waarom hij gehaald moet worden, lijkt me ook niet bijzonder moeilijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Want dan zou het erg zijn.
En wat is de bron van die info?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ik gelijk? Cool. Waarover?quote:
Over je Ajax opmerkingquote:
Van Steef, ja hij leeft nog.quote:
Zeefuik komt gewoon tekort. Lens in dit systeem in de spits is ook matig tot nu toe. Vind hem vooral niet slim genoeg.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
De vorige huurspits was trouwens ook een groot succes...(!)![]()
Ik zie denk ik dan liever gewoon Zeefuik een eerlijke kans krijgen. Met de spelers die PSV erom heen heeft spelen krijgt hij toch wel genoeg kansen, en slechter dan Berg vorig jaar zal hij het niet doen...
... of gewoon Lens centraal in de spits.
dat zeg je alleen maar omdat Lens de buitenspelregel niet snaptquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zeefuik komt gewoon tekort. Lens in dit systeem in de spits is ook matig tot nu toe. Vind hem vooral niet slim genoeg.
Waarom word er komend weekend eigenlijk geen wedstrijd gespeeld?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Over twee weken 14:30 uit bij Venlo
Die kan ik wel antwoorden als outsider....quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:31 schreef Tallie1982 het volgende:
Interlands Snugglebear...trouwens waarom hebben we nog een spits nodig ?
Ah zo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:31 schreef Tallie1982 het volgende:
Interlands Snugglebear...trouwens waarom hebben we nog een spits nodig ?
Ze hebben het wel nodig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Komt er nog een nieuwe spits denken jullie ?
Maak je FC Tiet maar nat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Naar top 3 geknalt
Over 3 weken Ajax thuis
Nope, denk het nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Komt er nog een nieuwe spits denken jullie ?
Ik ben benieuwd of Ajax over een week nog fatsoenlijke verdedigers heeft... als Vd WIel naar Chelsea gaat en wellicht ook Vertonghen nog vertrekt...quote:
Mertenstwitter:ElfrinkRik twitterde op zondag 28-08-2011 om 19:21:47Quote van de dag bij #PSV is van Dries Mertens. 'Als Rutten voor transfer Pieters gaat liggen, ga ik er bijliggen.' reageer retweet
Jij eerstquote:
Maar wat heeft die jongen in pass in huis, zeg. Ongelofelijk, zeg. Loepzuiver op maat, scherp in de loop van de aanvaller. Echt van genoten vandaag.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed uitgespeeld vandaag, al had het eigenlijk gewoon 9-1 moeten worden. Strootman die vrij voor de keeper komt o.a. (Ja hij werd wat gehinderd maar toch)..
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat heeft die jongen in pass in huis, zeg. Ongelofelijk, zeg. Loepzuiver op maat, scherp in de loop van de aanvaller. Echt van genoten vandaag.
... en dan gaat Derksen morgen weer melden wat een ongelooflijk matige en beperkte back die Pieters is...(!)quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:00 schreef mrstylo het volgende:
Mertenstwitter:ElfrinkRik twitterde op zondag 28-08-2011 om 19:21:47Quote van de dag bij #PSV is van Dries Mertens. 'Als Rutten voor transfer Pieters gaat liggen, ga ik er bijliggen.' reageer retweet
Ja, ik zeg ook niet dat ik Strooman slecht vond spelen, maar hij had hier misschien wel meer uit kunnen halen. Hij speelt gewoon lekker hoor, begrijp me niet verkeerdquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat heeft die jongen in pass in huis, zeg. Ongelofelijk, zeg. Loepzuiver op maat, scherp in de loop van de aanvaller. Echt van genoten vandaag.
Nee, je hebt gelijk. Het is nou niet echt een killer voor goal, maar door jouw stukje over hem dacht ik weer terug aan de momenten waarbij hij me wel positief opviel en dat waren toch wel echt de passes.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat ik Strooman slecht vond spelen, maar hij had hier misschien wel meer uit kunnen halen. Hij speelt gewoon lekker hoor, begrijp me niet verkeerd
Atiba heeft toch ook vorig jaar even linksback gestaan. Natuurlijk is hij op het middenveld sterker, maar als NOODOPLOSSING niet verkeerd. Maar inderdaad op de backposities zal een goedkope versterking meer dan welkom zijn..quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Extra back-up back lijkt me ook wel handig.
Hmm Marcelo kan ook backen valt me in..
Hij probeerde een Nilis achtige goal. Jammer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat ik Strooman slecht vond spelen, maar hij had hier misschien wel meer uit kunnen halen. Hij speelt gewoon lekker hoor, begrijp me niet verkeerd
6-2 mag ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Top wedstrijd![]()
Tegen Ajax verwacht ik ook zo'n uitslag.
Vvv uit serieus lastig noemenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
VVV uit is wél een serieuze lastige pot.
Ajax thuis is natuurlijk ook geen 90% zekere overwinning.
Ik zag op twitter Pranjicquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
Check VZ. Deadline voor Matavz is verstreken. Die komt dus niet meer.
Vervanger van Pieters denk ik.quote:
Kan linksback spelen in plaats van Pieters. Zou een betere aanwinst zijn dan Musa in ieder geval. Geen idee wat PSV daarmee zou moeten...quote:
Inderdaad, heeft bij PSV nog niets te zoeken, of kopen voor een paar ton en terugverhuren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Musa?
Dan toch hopelijk nog lekker een jaar laten rijpen bij VVV
quote:Naam Club Goals
Dries Mertens PSV 6
Marc Janko FC Twente 5
Jacob Mulenga FC Utrecht 4
Kolbeinn Sigthórsson Ajax 4
Geen optie inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is Vennegoor of Hesselink geen optie voor PSV?
twitter:ElfrinkRik twitterde op zondag 28-08-2011 om 23:17:49AD.nl meldt dat het ED meldt dat #PSV interesse in #Musa heeft. Nogmaals: ik weet daar niets van. #voetbaljournalistiek reageer retweet
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:27 schreef Brigand het volgende:
twitter:ElfrinkRik twitterde op zondag 28-08-2011 om 23:17:49AD.nl meldt dat het ED meldt dat #PSV interesse in #Musa heeft. Nogmaals: ik weet daar niets van. #voetbaljournalistiek reageer retweet
Maar in tegenstelling tot Berg creëert hij af en toe zelf wel wat. Als je per wedstrijd 10 kansen creëert mag je er ook wel een paar missen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:33 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Die kan ik wel antwoorden als outsider....
Omdat:
Lens constant buitenspel staat en de grootste kansen mist.
Zo, is dat ook weer duidelijk.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 28-08-2011 om 23:47:44zaakwaarnemer #musa verwijst interesse #psv naar rijk der fabelen. Ik bij deze dus ook reageer retweet
Hij mag er wel eens wat meer maken. Leuk tegen clubs als Ried en Excelsior, daar krijg je vijf kansen per wedstrijd, maar wedstrijden waar het er echt om gaat niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef Doublepain het volgende:
Lens aka Mister Offside speelt gewoon goed, dat men hem nog steeds afkraakt is triest. Die jonge speelt geweldig in de spits, geen nieuwe spits nodig. Maar hij mag wel wat vaker opletten waar hij staat. Hij wil volgensmij een record breken dit jaar.
Ja want er zijn al veel wedstrijden geweest waar die dat heeft kunnen doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij mag er wel eens wat meer maken. Leuk tegen clubs als Ried en Excelsior, daar krijg je vijf kansen per wedstrijd, maar wedstrijden waar het er echt om gaat niet.
Hij heeft ook nog niet echt tegen een goed team gespeeld in de spits. Dus Ajax is zijn eerste ''test''quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij mag er wel eens wat meer maken. Leuk tegen clubs als Ried en Excelsior, daar krijg je vijf kansen per wedstrijd, maar wedstrijden waar het er echt om gaat niet.
VVV zegt nee tegen Spurs maar zou 'm wel voor een schijntje naar PSV laten gaan ja?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, heeft bij PSV nog niets te zoeken, of kopen voor een paar ton en terugverhuren.
Ajax heeft weinig keus, maar gaat niet gratis de concurrentie versterken natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Het wordt gewoon mounir...ajax zal hem toch niet een heel seizoen bij de beloftes laten spelen en zo duur betalen
Of Kezmanquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Het wordt gewoon mounir...ajax zal hem toch niet een heel seizoen bij de beloftes laten spelen en zo duur betalen
Nee, omdat salaris.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Kezman moet gewoon lekker weg blijven, na PSV heeft hij het nergens meer laten zien. Hij kan het bij PSV nu alleen maar slechter doen danquote:
Tja, het zou mij niet eens verbazen als Kezman komt. Transfervrij, laag salaris, en zelf ziet ie het ook wel zitten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:06 schreef Tallie1982 het volgende:
Aub geen kezman...ik zie mounir graag komen
Zal ie ook nooit worden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:13 schreef Brigand het volgende:
PSV heeft sowieso een derde spits nodig. Wat als Lens geblesseerd/geschorst raakt? Zeefuik is nog lang niet zover dat hij de eerste spits van PSV kan zijn
Stanislav of Przemyslaw natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen hoe ik mijn ongeboren zoon zou noemen, maar Dries is inmiddels een goede optie.
Of Zakaria.
Lijkt me duidelijk. Driesquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen hoe ik mijn ongeboren zoon zou noemen, maar Dries is inmiddels een goede optie.
Of Zakaria.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of Heurelho natuurlijk
Ik 'Willy' , 'Mateja' of 'Alex'quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Of Zakaria.
Hij heeft nog best een lang contract. Misschien dat ie na het EK ook voor dat bedrag weg kan, en dan hebben we er een jaar langer plezier van gehad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:38 schreef Buitendam het volgende:
Kots. Ik had liever 7 miljoen gehad.
Nee want dan gaat zijn clausule in. Dus na dit seizoen zijn we hem zeker kwijt, voor een schijntje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij heeft nog best een lang contract. Misschien dat ie na het EK ook voor dat bedrag weg kan, en dan hebben we er een jaar langer plezier van gehad.
Welke clausule? Hij heeft toch alleen een clausule dat hij een gedeelte van het transferbedrag krijgt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee want dan gaat zijn clausule in. Dus na dit seizoen zijn we hem zeker kwijt, voor een schijntje.
Voor zo ver ik heb begrepen, heeft hij een clausule in zijn contract dat hij vanaf volgend seizoen voor een lager vastgesteld bedrag kan vertrekken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Welke clausule? Hij heeft toch alleen een clausule dat hij een gedeelte van het transferbedrag krijgt?
En als ie er 18 inprikt is het zeker weer een heldquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef Brigand het volgende:
[..]
Kezman moet gewoon lekker weg blijven, na PSV heeft hij het nergens meer laten zien. Hij kan het bij PSV nu alleen maar slechter doen dan
Zo gaat dat bij voetbal..quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En als ie er 18 inprikt is het zeker weer een held?
Feit is gewoon dat hij sinds 2008 in 51 wedstrijden 9 doelpunten heeft gemaakt. Dat is veel en veel te weinig. En dat het dan bij PSV wel gaat lopen lijkt me stug.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En als ie er 18 inprikt is het zeker weer een held?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
Kezman moet je niet terugwillen. Dat zou de mythe die rondom hem hangt totaal ontkrachten.
En dat terwijl het bij Fenerbahce, de 2 seizoenen daarvoor, nog wel redelijk ging(9 uit 24 en 11 uit 22).quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:29 schreef Brigand het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat hij sinds 2008 in 51 wedstrijden 9 doelpunten heeft gemaakt. Dat is veel en veel te weinig. En dat het dan bij PSV wel gaat lopen lijkt me stug.
Daarnaast:
[..]
Zou opzich wel grappig zijn, maar goed dan word Sinouh toch 2de keeper?quote:PSV sluit late transfer Isaksson niet uit
Geruchten zijn er nauwelijks, maar PSV sluit desondanks niet uit dat Andreas Isaksson deze week nog de club verlaat. Door de komst van Przemyslaw Tyton is een transfer bespreekbaar.
Isaksson is in het bezit van een aflopend contract. "En wij gaan na dit seizoen niet met hem door", zegt coach Fred Rutten in De Telegraaf. "Dat weet hij en als hij weg wil of kan dan hoor ik het wel."
PSV trok eerder deze maand Roda JC-goalie Tyton aan, toch was het Isaksson die de afgelopen weken nog onder de lat stond. Mogelijk koos Rutten daarvoor om de 29-jarige Zweed goed in de markt te zetten.
Het is dan ook aan Isaksson of hij de strijd dit seizoen durft aan te gaan. De keeper kan in het Zweedse nationale elftal op een basisplaats rekenen. Zweden maakt bovendien nog altijd kans op deelname aan het EK. De gevolgen van een plek op de bank kunnen dan ook groot zijn.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef Cara het volgende:
Als het gemeentegeld helemaal op is, is Vennegoor misschien wel wat voor jullie.
Oh ah hihi hoa hoh you so funny.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef Cara het volgende:
Als het gemeentegeld helemaal op is, is Vennegoor misschien wel wat voor jullie.
Onwaarheden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh ah hihi hoa hoh you so funny.
Ga ergens anders met onwaarhede strooien.
Duidelijk alleen hier om te trollen.. internet heldquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Onwaarheden?
Ik zeg toch niet dat het gemeentegeld op is.
Ik zeg, als het op is, moet je Vennegoor halen.
En dit is trouwens een niet kwaad bedoelde vraag; Hadden jullie zonder de gemeente injectie ook 6+ miljoen + salaris voor Matavz kunnen bieden?
Groetjes
Waarom zou het nu wel lukken?quote:'Bliksemtransfer moet PSV aan spits helpen'
PSV denkt op de slotdag van de transfermarkt zijn nieuwe spits binnen te halen. De Eindhovense club verwacht een bliksemtransfer te maken en richt zich daarbij in het bijzonder op een drietal spitsen, meldt het Eindhovens Dagblad.
Mounir El Hamdaoui (Ajax), Tim Matavz (FC Groningen) en Dmitry Bulykin (Anderlecht) zijn nog altijd kandidaat in Eindhoven. De drie spitsen werden de afgelopen maanden gelinkt aan een overgang naar Eindhoven, maar hun transfers ketsten om diverse redenen af.
El Hamdaoui heeft een te hoog salaris, Matavz is vooralsnog te duur voor de nummer drie van afgelopen jaar en Bulykin, vorig jaar goed voor 22 goals namens ADO Den Haag, lijkt met name in beeld te zijn 'voor in de breedte'. De Rus geldt dan ook niet als eerste keus.
Nou ja zeg, ik stel gewoon een vriendelijke vraag over iets wat ik me afvraag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Duidelijk alleen hier om te trollen.. internet held
Leer a.u.b. eens om de bron erbij te vermelden wanneer je iets overneemt. Sowieso is het gewoon uit goed fatsoen om de kredits te geven aan de originele bron. Maar tevens ter controle voor anderen om de legitimiteit van het bericht in te schatten.quote:
Mwaaa, Aissati, Huntelaar, Marcellis zijn in ieder geval allemaal beter geworden van hun verhuur. Zo zijn er nog wel meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:02 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik heb nooit zoveel met dat verhuren. Zeker aan eerste divisie clubs. En hoe vaak komt er daadwerkelijk een speler sterker terug en krijgt deze daadwerkelijk een kans in het 1e van PSV? In de regel zijn dit spelers die gewoon afgeschreven worden. Althans bij PSV is dat zo.
Aissati.. tja apart verhaal.. misschien wel beter geworden, maar uiteindelijk nooit echt vaste waardequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mwaaa, Aissati, Huntelaar, Marcellis zijn in ieder geval allemaal beter geworden van hun verhuur. Zo zijn er nog wel meer.
Marcellis verhuurd?? Wanneer en aan welke club? Huntelaar kreeg nooit meer een kans. Net als Aissati. Aissati deed bij Twente overigens wat hij bij PSV ook deed. Heeft in die paar wedstrijden voor Twente echt niets zoveel bijgeleerd hoor. En bij PSV was het al een goede speler, echter was er geen ruimte voor hem. En na zijn terugkomst was die ruimte er ook niet. Kortom, zoveel anders dan Huntelaar was het niet. Je had ook een Jassar Takak, die het gewoon erg goed deed bij Zwolle, die geen kans kreeg. Bakkal deed het ook goed tijdens zijn verhuurperiodes, maar hem had PSV ook al afgeschreven. Dat hij daarna nog goede wedstrijden voor PSV heeft gespeeld, kwam alleen maar doordat PSV hem nergens wist te slijten in de tussentijd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mwaaa, Aissati, Huntelaar, Marcellis zijn in ieder geval allemaal beter geworden van hun verhuur. Zo zijn er nog wel meer.
Manolevquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:31 schreef Nober het volgende:
Welke speler moet er eigenlijk op de bank als Matavz komt?
Lijkt me ook niet nee, je gaat Wijnaldum of Toivonen niet op de bank zetten voor een spits van FC Groningen!quote:
Koop je de VI van vorige week en het staat haarfijn uitgelegd hoe PSV de aankopen kan betalen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik stel gewoon een vriendelijke vraag over iets wat ik me afvraag.
Zou je hem misschien toch voor me kunnen uitleggen?
Sorry, faal met Marcellis. Geen idee hoe ik daar bij kwam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Aissati.. tja apart verhaal.. misschien wel beter geworden, maar uiteindelijk nooit echt vaste waarde
Huntelaar, beter geworden, maar wilde contract niet verlengen
Marcellis, aan wie is die dan verhuurd?
Wij ook niet..quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sorry, faal met Marcellis. Geen idee hoe ik daar bij kwam.
Het is me bij Europa league wel vaker opgevallen, maar weet niet of het structureel bierloos is. Ik ben er niet altijd bij die wedstrijden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:52 schreef Spittie het volgende:
Even een vraagje tussendoor: weet iemand waarom er tijdens de wedstrijd PSV - SV Ried geen bier geschonken werd in het stadion? Is dit altijd het geval bij Europa Legaue (en beker) wedstrijden?
Beetje flauw dat er dan wel Bavaria op de reclame borden voorbij komt
Die EL-edstrijden gelden als risicowedstrijden, hoe onbeduidend de tegenstander ook is. Daarom wordt er geen bier geschonken. Toen PSV nog CL speelde, had het ook te maken met sponsorbelangen (Amstel, later Heineken), tegenover de belangen van de leverancier van de tapfaciliteiten in het stadion (Bavaria).quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is me bij Europa league wel vaker opgevallen, maar weet niet of het structureel bierloos is. Ik ben er niet altijd bij die wedstrijden.
Bij die wedstrijden is er voor en tijdens de wedstrijd nooit bier. Na de wedstrijden op sommige plekken wel, namelijk Coen Dillenpromenade op Zuid en café Coen en Willy op Noord.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is me bij Europa league wel vaker opgevallen, maar weet niet of het structureel bierloos is. Ik ben er niet altijd bij die wedstrijden.
Omdat hij onder de vergrootglas ligt. Elke overtreding van hem gaan ze uitvergroot. Hij is nu eenmaal - in de beleving van velen, onder aanvoering van ene Johan D.- het vervelende jongen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:30 schreef Doublepain het volgende:
Maar waarom laten ze die overtreding van Toivonen zien? Ze proberen ook alles erger te maken dan het was.
Taak van Suarez overgenomen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Omdat hij onder de vergrootglas ligt. Elke overtreding van hem gaan ze uitvergroot. Hij is nu eenmaal - in de beleving van velen, onder aanvoering van ene Johan D.- het vervelende jongen.
Ach ja, als Ola gewoon een beetje normaal doet en goed voetbalt, zoals de afgelopen wedstrijd, dan is er niks aan de hand. Opgefokte Zweden zijn altijd een beetje zielig om te zien; het ligt ze niet.quote:
Hij had schoen niet goed vast. Vliegt eraf en gelijk Toivonen belachelijk maken.quote:
Feyenoord mag hem voor de helft kopen van wat Fer hun oplevert.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef Cara het volgende:
Wat vind de PSV'er op dit moment van Bakkal?
In potentie een goede voetballer met goede diepgang. Het komt er helaas maar weinig uit de afgelopen seizoenen. Hij vangt dat falen niet op met overdreven veel werklust, dus is hij vaak onzichtbaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef Cara het volgende:
Of Groningen wil hem toch niet?! Kan ook nogquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Teixeira is in Nederland gearriveerd en om hem hier te houden moet Matavz verkocht worden![]()
Wat een sukkels in groningen. NU TOEHAPPEN MARCEL
Of PSV slaat the middle man over en heeft Teixeira gekocht....!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Teixeira is in Nederland gearriveerd en om hem hier te houden moet Matavz verkocht worden![]()
Wat een sukkels in groningen. NU TOEHAPPEN MARCEL
Haha zou wel grappig zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Of PSV slaat the middle man over en heeft Teixeira gekocht....!
quote:RodrigoCosta schreef:
Van een collega-journalist vernomen dat hij zeer, zeer sterke aanwijzingen heeft dat PSV vandaag sterk verbeterd bod gedaan heeft op Matavz. Journalist werkt bij regionaal medium uit het noorden.
Nooit het vertrouwen gekregen, altijd waren er wel aankopen die voor veel geld gehaald waren en ja, die gaan natuurlijk boven spelers uit eigen jeugd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef Cara het volgende:
Ben benieuwdquote:
Denk dat ie regelmatig kansen heeft gehad en deze niet met twee handen aan heeft gepakt, mede door een lakse houding. Ook als hij als wissel gebracht werd kon hij niet overtuigen m.i.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nooit het vertrouwen gekregen, altijd waren er wel aankopen die voor veel geld gehaald waren en ja, die gaan natuurlijk boven spelers uit eigen jeugd.
Zou het volgens mij heel leuk doen bij een subtopper die aanvallend speelt.
Kan volgens mij niet, omdat ie al een overeenkomst met Groningen heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Of PSV slaat the middle man over en heeft Teixeira gekocht....!
quote:PSV en FC Groningen dicht bij akkoord over Matavz
29/08/2011 23:12
Tim Matavz lijkt dan toch op weg naar PSV. Maandagavond kwamen de Eindhovenaren en FC Groningen opnieuw dichter bij een akkoord over de overgang van de 22-jarige aanvaller.
Zelf is Matavz in hoofdlijnen al akkoord over een contract voor vijf jaar. PSV en FC Groningen hebben nog twee dagen om nader tot elkaar te komen. Naar verluidt verlangt de Trots van het Noorden een afkoopsom van ruim zeven miljoen euro voor de Sloveen.
FC Groningen heeft al langere tijd met de Uruguayaan David Texeira een vervanger voor Matavz op het oog. De twintigjarige spits speelt momenteel nog voor het Uruguayaanse Defensor Sporting.
Bron VI
Die reacties daar ook weerquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef Doublepain het volgende:
Het staat ook op VZ, dat wordt weer popcorn eten.
Als Brands 7,5 miljoen gaat betalen, vind ik dit toch wel een punt voor Nijland hoor. Brands doet gewoon wat iedere halvezool zou kunnen. Dat het nu niet conform de nieuwe voorwaarden van FC Groningen is gegaan, ala. Maar zo'n prestatie vind ik dat niet. Zeker niet met het oog op de andere aankopen waar gewoon de volle prijs voor betaald is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Brands - Nijland 1-0. Mooi potje blufpoker.
Groningen schijnt 10 miljoen te hebben gevraagd hè? Maar goed, tevreden met alle aankopen tot nu toe. Misschien niet met transfersommen en de tijd waarin het plaats heeft gevonden, maar positief gevoel overheerst.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:44 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als Brands 7,5 miljoen gaat betalen, vind ik dit toch wel een punt voor Nijland hoor. Brands doet gewoon wat iedere halvezool zou kunnen. Dat het nu niet conform de nieuwe voorwaarden van FC Groningen is gegaan, ala. Maar zo'n prestatie vind ik dat niet. Zeker niet met het oog op de andere aankopen waar gewoon de volle prijs voor betaald is.
Nijland krijgt ipv 110% slechts 100%, als het goed is. We weten niet wat voor afspraken er worden gemaakt omtrent bijv. doorverkooppercentages, en voor hoe lang Matavz zal tekenen.
Ik zou het trouwens ook wel een goed idee vinden om Isaksson te betrekken in de deal.
Vooral in vergelijking met de laatste jaren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, tevreden met alle aankopen tot nu toe. Misschien niet met transfersommen en de tijd waarin het plaats heeft gevonden, maar positief gevoel overheerst.
quote:Opvolger Matavz 'moet helaas terug naar huis'
Vandaag om 07:08
Fabian Eijkhout
David Texeira was in beeld als opvolger van Tim Matavz bij FC Groningen. De spits is op het vliegtuig naar Nederland gestapt, maar moet volgens directeur Hans Nijland zonder contract terug naar huis.
"Hij is toch in het vliegtuig gestapt. Maar zal ook weer terug moeten", aldus Nijland in gesprek met RTV Noord. "Dit is vreselijk voor deze jongen." De twintigjarige aanvaller van Defensor Sporting had een langdurig contract kunnen tekenen in Groningen, de twintigjarige Uruguayaan moest echter wachten op een vertrek van Matavz. De transfer van de Sloveen naar PSV is sinds zondag van de baan en daar komt volgens Nijland geen verandering in.
Zondagavond stapte Texeira op het vliegtuig naar Nederland. "We ontvangen hem dinsdagochtend netjes op kantoor. Maar hij moet weer terug. Hij overnacht bij onze Uruguayaanse speler Matias Jones." Maandagavond kwam het gerucht naar buiten dat Matavz opnieuw dicht bij een overgang naar PSV zou zijn, volgens Nijland is daar 'absoluut geen sprake van'.
Blijft een circus dat hele transfer gebeuren, niet alleen dit geval maar in het algemeen, zolang het nog geen 1 september is kan alles nogquote:
volgens mij doen Ajax en Feyenoord dat al als je naar de supporters groepen kijktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:46 schreef voice-over het volgende:
Nieuwe spits!
Inderdaad, wat een mongool is die Toivonen. Hij blijft maar doorgaan met zijn smerige overtredingen. Schamen jullie je niet als PSV-supporter? PSV wordt nu in heel Nederland gezien als een a-sociale club.
Ik vind het soms wel vervelend ja, hij heeft het helemaal niet nodig. Vind het dan wel weer jammer dan Keje Molenaar beweert dat je daar als club iets aan moet doen, maar ik kan me nog herinneren dat de club waar hij ook een rol van betekenis heeft het bijtincident afdeed als een liefdesbeetje...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:46 schreef voice-over het volgende:
Nieuwe spits!
Inderdaad, wat een mongool is die Toivonen. Hij blijft maar doorgaan met zijn smerige overtredingen. Schamen jullie je niet als PSV-supporter? PSV wordt nu in heel Nederland gezien als een a-sociale club.
Dat werd inderdaad bij Ajax ook niet goed aangepakt hoewel hij later wel geschorst werd door de club maar dat was na "slechte publiciteit". Vind het ook jammer want Toivonen is gewoon een goede voetballer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:56 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel vervelend ja, hij heeft het helemaal niet nodig. Vind het dan wel weer jammer dan Keje Molenaar beweert dat je daar als club iets aan moet doen, maar ik kan me nog herinneren dat de club waar hij ook een rol van betekenis heeft het bijtincident afdeed als een liefdesbeetje...
als onze spelers niet een trainer wegstemt, zie ik geen probleem.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:46 schreef voice-over het volgende:
Nieuwe spits!
Met nog 30 speelronden te gaan is dat een behoorlijk knappe conclusie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
geen spits = geen kampioen
zo zie ik het.
Resultaat:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doet Lensie trouwens in Amsterdam? Ook nog met PSV shirt aan...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
Eerste foto nieuwe spits op Herdgang.
Die twee stukjes in bold kloppen niet helemaalquote:'Wij gaan ervan uit dat de transfer van Matavz een gesloten boek is'
Dinsdag, 30 augustus 2011 om 15:05
Hans Nijland heeft via de officiële kanalen van FC Groningen nog eens benadrukt dat een transfer van Tim Matavz naar PSV wat hem betreft niet meer mogelijk is. De club gaf PSV tot zondagavond de tijd om de Sloveen aan te trekken, maar het bod was en bleef niet toereikend. “PSV kon of wilde de deal niet afronden”, stelt de directeur van de Trots van het Noorden.
Naar verluidt vroeg FC Groningen zeven miljoen euro voor de spits, die drie goals maakte in vier speelronden tot dusver. Om wat zekerheid in te bouwen, had men in Euroborg reeds contact opgenomen met David Teixera. Die was de beoogde vervanger van Matavz. “Het stellen van een deadline was geen spierballentaal richting PSV, maar puur om de speler Texeira tijdig duidelijkheid te kunnen verschaffen”, legt Nijland uit.
Aangezien PSV niet voldoende bood voor Matavz, is het wat FC Groningen betreft nu over en uit. PSV zal zich moeten focussen op een andere spits; de laatste weken kwamen onder meer de namen van Mounir El Hamdaoui en Joel Campbell naar voren.”Het probleem van het afronden van de deal met PSV zat hem niet in de hoogte van de transfersom. Hoewel het nog niet woensdag middernacht is en er in de voetballerij wel gekkere dingen zijn gebeurd, gaan wij er vanuit dat de transfer van Matavz een gesloten boek is.”, aldus Nijland.
Je kon veel zeggen, maar om Berg kon elke neutrale toeschouwer lachen.quote:
Cornelisse, is achteraf ja. Was bij Twente ook voor de bank gekocht volgens mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:52 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Berg terughalen
Edit: maar deze aanval is toch ook goed? Oké,geen heel seizoen.. Maar als Reis terugkomt in de winterstop.. en desnoods toivonen in de spits als noodoptie? Nu zoeken naar een koopje zoals derijck!
edit 2: Ook stom van ons scoutinggedoe,cornelisse,transfervrij. Goeie verdediger.
quote:Ruben Bentancourt vier jaar naar PSV
30 augustus 2011 16:25
PSV heeft de Uruguayaanse aanvaller Ruben Bentancourt (18) voor vier seizoenen vastgelegd. De Zuid-Amerikaan tekende dinsdagmiddag in het Philips Stadion zijn contract, waarin ook een optie is opgenomen. Jeugdinternational Bentancourt is afkomstig van de club Danubio uit zijn vaderland. “Ik ben heel erg gelukkig hier te mogen zijn”, zei hij vandaag.
Bentancourt (van 2 maart 1993) tekende in bijzijn van technisch manager Marcel Brands zijn verbintenis, waarmee hij de eerste speler uit Uruguay is die onder contract komt bij PSV. De aanvaller komt van Danubio uit Montevideo, waar onder meer Diego Forlán (als jeugdspeler) en Bruno Silva (ex-FC Groningen, Ajax) vandaan komen. “Ik ben heel tevreden en heel erg gelukkig hier te mogen zijn”, aldus Bentancourt, die als voetbalnaam ‘Ruben’ heeft. “Ik wil me heel graag laten zien hier, PSV is een grote club van beroemde spelers als Romário en Ronaldo. Ik wil snel Nederlands leren en me hier aanpassen”, zei Ruben tegen PSV TV.
Op de vraag wat voor speler hij is, antwoordde de aanvaller dat hij vooral doelpunten wil maken. “Koppen, duels aangaan, goals maken. Het Nederlands voetbal is snel, technisch en goed verzorgd, ik wil vooral scoren. Het stadion ziet er fantastisch uit en ik hoop hier in de toekomst veel te spelen”, aldus Ruben, nadat hij zijn nieuwe contract had getekend.
waarom niet meteen in het eerste voor de leeuwen gooien in geval er geen andere spits komt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:36 schreef Brigand het volgende:
Er is er vast een voor de toekomst binnen gehaald:
[..]
Dit dus! Zal daar toch ook wel in het eerste hebben gestaan?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
waarom niet meteen in het eerste voor de leeuwen gooien in geval er geen andere spits komt?
Ronaldo was ook jong toen hij bij PSV kwam, en hoe oud was Reis vorig jaar?
Ja precies, maar 't zal volgens Fredje wel niet in het " Processssfff " passenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus! Zal daar toch ook wel in het eerste hebben gestaan?!
Gewoon proberen, en al helemaal als je 2-0 voorstaat.
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus! Zal daar toch ook wel in het eerste hebben gestaan?!
Gewoon proberen, en al helemaal als je 2-0 voorstaat.
Fredje kan goed over 2 maanden niks meer te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja precies, maar 't zal volgens Fredje wel niet in het " Processssfff " passen
Hahaha, echt he.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bazen naam Bentancourt hebben en dan Ruben op het shirt zetten
/carequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:45 schreef Doublepain het volgende:
DAT NIEMAND HET HEEFT GEZIEN!! HIJ HEEFT NUMMER 30!! DAT IS VAN REIS!!![]()
Reis is heulemaal geen PSV'erquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:45 schreef Doublepain het volgende:
DAT NIEMAND HET HEEFT GEZIEN!! HIJ HEEFT NUMMER 30!! DAT IS VAN REIS!!![]()
Ik had het wel gezien. Vond z'n haar alleen meer schokkend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een shirtje van Reis, wat nou als hij terugkomt? Mot ik weer een nieuwe halen.
nu hij zijn naam kort houdt kan hij dat ook eens met z'n haar proberen of knipt zijn moeder dat?quote:
Godverdomme wat slechtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
Hij wordt bij ons ook geen vaste basisspeler, gaat eerst nog in het tweede wennen. Zal dus - PSV kennende - nog wel even duren voordat hij een kans gaat krijgen om er 35 in te knallen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mijn hemel wat een kapsel Ik heb Japanse popsterren gezien met ingetogener haar.
Maar het is hem vergeven als hij er gewoon 35 inknalt....! Ik ben er echter bang voor, hij was in Uruguay ook geen vaste basisspeler.
Ronaldo was natuurlijk wel Brazilliaans international. En Reis had de nodige wedstrijden meer dan succesvol afgewerkt in Jong PSV. Daarvan was het dus ook al bekend (onder de kenners) dat het gewoon een erg goede spits was, nog voordat hij ook maar één wedstrijd in het eerste had gespeeld. Aissati was ook slechts 16, Afellay misschien een jaar ouder. Maar beiden zaten al langer bij de groep. Ruben zal vooralsnog zijn wedstrijdjes afwerken in het 2e, verwacht ik. Sowieso hebben we het hier over PSV. Voordat jonge talenten ingebracht worden gaat er normaal gesproken een flink traject aan vooraf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
waarom niet meteen in het eerste voor de leeuwen gooien in geval er geen andere spits komt?
Ronaldo was ook jong toen hij bij PSV kwam, en hoe oud was Reis vorig jaar?
Dan zal hij nog een dobber krijgen aan Locadia denk ik. Ik vind dat voor het tweede een zeer sterke speler.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij wordt bij ons ook geen vaste basisspeler, gaat eerst nog in het tweede wennen. Zal dus - PSV kennende - nog wel even duren voordat hij een kans gaat krijgen om er 35 in te knallen.
Ben bang dat (als Nederland überhaupt een optie is) hij dan naar Vitesse gaat, ivm de samenwerking daar. Maar denk dat als hij verhuurd wordt dat het dan een subtopper in een grote competitie wordt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Lemming22 het volgende:
Chelsea wil Lukaku verhuren, maar mag niet binnenlands volgens FA-reglementen. Hij mag alleen verhuurd worden aan een club in het buitenland. Dat zou wat zijn, Lukaku in deze aanval inpassen... En dan Matavz volgend seizoen voor flink wat miljoenen minder oppikken in Groningen.
Dromen mag
Tja. Die zijn er wel meer. Maar Lukaku zou voor PSV een aanwinst zijn. Overrated of niet.quote:
Wat een onzinnige losse flodder opmerking weer. Misschien moet je eens een onderbouwing proberen.quote:
Heeft weinig zin hier hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat een onzinnige losse flodder opmerking weer. Misschien moet je eens een onderbouwing proberen.
Ach gossie. In de categorie 'brevet van onvermogen' ben je echt een winnaar.quote:
Mwoa, binnen de voetballerij valt dat wel mee hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach gossie. In de categorie 'brevet van onvermogen' ben je echt een winnaar.
Ik wel. Overigens niet als serieus haalbare optie, meer als een ideaal scenario om nu de spitspositie te vullen en zo een belachelijk aankoopbedrag voor Matavz te voorkomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:28 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik ben de Lukaku discussie niet begonnen hoor.
Dus in jouw visie had PSV vorig seizoen Berg beter voor enkele miljoenen kunnen kopen in plaats van hem te huren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef DeNummer10 het volgende:
Oké. Je huurt een speler, die tijd nodig heeft om in het systeem te passen (niet de meest ideale optie namelijk). Hoe dan ook, je ziet 'm niet meer terug na dit seizoen. Of hij faalt (minder waarschijnlijk) of hij doet het heel goed en krijgt zijn kans bij Chelsea. PSV investeert een jaar in hem, krijgt er geen rooie cent voor terug, staat wéér zonder spits en afhankelijk van hoe het gegaan is is het ook maar de vraag wat de inkomsten zullen zijn aan de hand van de resultaten (wel of geen CL?). Gooi dan die Betancourt meteen voor de leeuwen, die kan zich een jaar lang ontwikkelen met alle voordelen van dien. Dan sta je er volgend jaar met een ingespeelde aanval, een completer team, meer stabiliteit en een spits die in waarde kan stijgen en op termijn geld oplevert.
Nee. Dat PSV überhaupt interesse had in een 442 spits als Berg onderstreept juist het gebrek aan visie bij de club.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef Gauner het volgende:
[..]
Dus in jouw visie had PSV vorig seizoen Berg beter kunnen kopen dan huren?
Een huurling is mijns inziens niet per definitie slecht. Wij hebben hierdoor jaren van Alex mogen genieten. Een speler welke totaal onhaalbaar was geweest zonder huurconstructie, daar is PSV verre van slechter van geworden. Wel ben ik van menig dat een spits bij een club als PSV de melkkoe moet zijn, dus het huren van een spits zou ik dan ook niet zien zitten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef DeNummer10 het volgende:
Oké. Je huurt een speler, die tijd nodig heeft om in het systeem te passen (niet de meest ideale optie namelijk). Hoe dan ook, je ziet 'm niet meer terug na dit seizoen. Of hij faalt (minder waarschijnlijk) of hij doet het heel goed en krijgt zijn kans bij Chelsea. PSV investeert een jaar in hem, krijgt er geen rooie cent voor terug, staat wéér zonder spits en afhankelijk van hoe het gegaan is is het ook maar de vraag wat de inkomsten zullen zijn aan de hand van de resultaten (wel of geen CL?). Gooi dan die Betancourt meteen voor de leeuwen, die kan zich een jaar lang ontwikkelen met alle voordelen van dien. Dan sta je er volgend jaar met een ingespeelde aanval, een completer team, meer stabiliteit en een spits die in waarde kan stijgen en op termijn geld oplevert.
Kezmanquote:Mateja Kezman was onze laatste echte goalgetter. In 2004 werd de Serviër verkocht aan Chelsea. In gesprek met VI blijkt dat Kezman zich behoorlijk roert over PSV.
De goaltjesdief van weleer zegt PSV op de voet te volgen. “PSV is mijn club”, zegt Kezman. “Niet Chelsea, Atletico of Fenerbahce, maar PSV is mijn 2e thuis”, stelt de Serviër.
Kezman zegt verder dat er bij PSV onnoemlijke fouten gemaakt zijn op het scoutingsvlak. “Marcus Berg had nooit de spits van PSV mogen worden; een speler die in Nederland niet eens top is, en bij HSV helemaal mislukt is, mag nooit de spits van PSV worden”, is Kezman stellig.
Ook Toivonen kreeg ervan langs van Kezman. “Toivonen hadden ze allang moeten verkopen; het is geen ’9′ en ook geen ’10′, PSV kan daar niks mee. Vroeger had PSV altijd goede spitsen en kijk nu eens hoe het is. In deze tijd is echt niet moeilijk voor een normaal bedrag een spits te kopen; PSV heeft al zoveel geld uitgegeven. Dan kan het toch niet dat je geen spits hebt”, besluit Kezman.
Dat vind ik nogal zwartwit. Ik heb er geen problemen mee wanneer er morgen nog een rechtsback op huurbasis uit de hoge hoed getoverd wordt of een centrale verdediger die een verbetering zijn tov huidige verdedigers. Op bepaalde posities kan ik daar best vrede mee hebben, maar dan wel 'toptalenten' of 'gearriveerde' spelers die direct inpasbaar zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:48 schreef DeNummer10 het volgende:
Maar toen Alex kwam was er in eerste instantie niet eens duidelijk dat het keiharde verhuur was toch? Eerst dacht men dat Chelsea de eerst koop op hem had, later bleek hij gewoon door Chelsea bij PSV gestald te zijn, niet? Maakt verder ook niet uit, zo'n constructie is weinig mis mee, maar zo'n situatie is natuurlijk een uitzondering. Dat zal de komende 10 jaar niet meer geëvenaard kunnen worden. Conclusie blijft dat huren slecht is.
Normaal ben ik het met je eens dat het huren van een spits geen ideale oplossing is. Op dit moment ligt de vraagprijs van verschillende gewenste spitsen echter gewoon te hoog, niet marktconform. Dat moet PSV gewoon niet gaan betalen. Ik denk dus dat het huren van een spits op dit moment in deze situatie een betere optie is. Ook beter dan het voor de leeuwen gooien van Betancourt en Locadia. Want hoe goed zijn die jongens nou echt? Die hoeven er pas over 2 of 3 seizoenen te staan. Als je ze nu al in de basis gooit, is de kans op mislukking groter dan dat het een succes wordt. Het is nu gewoon nog te vroeg voor deze spelers. En dat zou zonde zijn van het talent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef DeNummer10 het volgende:
Zo denkt Nijland ook vast. Maar op een gegeven moment is het mooi geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Caland het volgende:
Jullie geven de hele zomer al bedragen uit die niet marktconform zijn en nu is dat opeens het probleem.Jullie hebben de Nederlandse markt deze zomer verziekt hoor, niemand anders.
Vertel eens. Strootman en Mertens hoeven we het eigenlijk niet over te hebben. Topaankopen en tevens extreem bruikbaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Caland het volgende:
Jullie geven de hele zomer al bedragen uit die niet marktconform zijn en nu is dat opeens het probleem.Jullie hebben de Nederlandse markt deze zomer verziekt hoor, niemand anders.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Happel op 30-08-2011 21:50:55 ]
Klopt, Van Geel houdt de 5 miljoen aan van PSV als het om Fer gaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vertel eens. Strootman en Mertens hoeven we het eigenlijk niet over te hebben. Topaankopen en tevens extreem bruikbaar.
Wijnaldum onnodig en ook veel geld. Maar een Fer gaat ook amper weg voor 5 miljoen met jaarcontract (minder nog).
Nou nou, valt wel mee. Al die spelers gaan voor het dubbele weg,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Caland het volgende:
Marktconform inderdaad. Belgisch en Nederlands international. Goalenmaker en aangever. Dynamische middenvelder. Vertrekken straks met prijskaartjes waar je u tegen zegt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, Van Geel houdt de 5 miljoen aan van PSV als het om Fer gaat.
En ik heb het niet over de aankopen an sich, maar over de prijzen die daarvoor zijn betaald.
Wijnaldum wordt ook een grote. Binnen 2 jaar voor meer dan 10 weg. Hij moet alleen leren afmaken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Marktconform inderdaad. Belgisch en Nederlands international. Goalenmaker en aangever. Dynamische middenvelder. Vertrekken straks met prijskaartjes waar je u tegen zegt.
Alleen centjes van Wijnaldum konden m.i. beter in spitje gestoken worden.
Speculeren, daardoor waren jullie al eerder in de situatie gekomen dat de gemeente moest ingrijpen toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef BeamofLight het volgende:
Vertrekken straks met prijskaartjes waar je u tegen zegt.
Wijnaldum is het grootste talent en kan in de toekomst het meeste geld opleveren. Verder is het afwachten wat de echt goede spelers zijn en waar dit PSV staat. Om nu te zeggen dat na overwinningen op ADO en Excelsior en Ried dat we opeens goed bezig zijn, is natuurlijk de grootste onzin ter wereld. Ried weten ze 2,5 uur niet tegen te scoren, en Excelsior werd ook pas in de tweede helft iets van afgedwongen, en dan ook nog eens zonder uitgespeelde kansen. Net als vorig seizoen zijn het steeds de standaard momenten. De laatste goal was eningszins gecombineerd, maar begon ook uit een vrije trap rond de 16. Daarbij ging het om de allesbeslissende 6-1.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vertel eens. Strootman en Mertens hoeven we het eigenlijk niet over te hebben. Topaankopen en tevens extreem bruikbaar.
Wijnaldum onnodig en ook veel geld. Maar een Fer gaat ook amper weg voor 5 miljoen met jaarcontract (minder nog).
De spelers die eerste meerdere mannen kunnen passeren en vervolgens goed kunnen afmaken, spelen in de regel niet bij PSV maar bij een grotere club. Dat geforceerde gedoe moet je niet op rekenen. Wijnaldum kan echter niet anders, want zoals iedereen, vind ook hij zijn medespelers te weinig. Het gevolg is dat hij dan op individuele inzet naar de goal probeert te komen. Wat mannetjes voorbij, en vervolgens falen voor de goal. Hij moet pas op het laatste moment die bal krijgen, of die bal kunnen afgeven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wijnaldum wordt ook een grote. Binnen 2 jaar voor meer dan 10 weg. Hij moet alleen leren afmaken.
Jij doet net zo opportunistisch want voor hetzelfde geld had Winaldum, Lens en Strootman wel gescoord en dan waren het magnifieke veld- en loopactiesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wijnaldum is het grootste talent en kan in de toekomst het meeste geld opleveren. Verder is het afwachten wat de echt goede spelers zijn en waar dit PSV staat. Om nu te zeggen dat na overwinningen op ADO en Excelsior en Ried dat we opeens goed bezig zijn, is natuurlijk de grootste onzin ter wereld. Ried weten ze 2,5 uur niet tegen te scoren, en Excelsior werd ook pas in de tweede helft iets van afgedwongen, en dan ook nog eens zonder uitgespeelde kansen. Net als vorig seizoen zijn het steeds de standaard momenten. De laatste goal was eningszins gecombineerd, maar begon ook uit een vrije trap rond de 16. Daarbij ging het om de allesbeslissende 6-1.
Strootman is het nog van afwachten wat hij kan tegen de betere tegenstanders, of dat hij ook gewoon verzuipt als zijnde de enige middenvelder die tactisch iets kan brengen.
[..]
De spelers die eerste meerdere mannen kunnen passeren en vervolgens goed kunnen afmaken, spelen in de regel niet bij PSV maar bij een grotere club. Dat geforceerde gedoe moet je niet op rekenen. Wijnaldum kan echter niet anders, want zoals iedereen, vind ook hij zijn medespelers te weinig. Het gevolg is dat hij dan op individuele inzet naar de goal probeert te komen. Wat mannetjes voorbij, en vervolgens falen voor de goal. Hij moet pas op het laatste moment die bal krijgen, of die bal kunnen afgeven.
Zoals Amrabat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wijnaldum is het grootste talent en kan in de toekomst het meeste geld opleveren. Verder is het afwachten wat de echt goede spelers zijn en waar dit PSV staat. Om nu te zeggen dat na overwinningen op ADO en Excelsior en Ried dat we opeens goed bezig zijn, is natuurlijk de grootste onzin ter wereld. Ried weten ze 2,5 uur niet tegen te scoren, en Excelsior werd ook pas in de tweede helft iets van afgedwongen, en dan ook nog eens zonder uitgespeelde kansen. Net als vorig seizoen zijn het steeds de standaard momenten. De laatste goal was eningszins gecombineerd, maar begon ook uit een vrije trap rond de 16. Daarbij ging het om de allesbeslissende 6-1.
Strootman is het nog van afwachten wat hij kan tegen de betere tegenstanders, of dat hij ook gewoon verzuipt als zijnde de enige middenvelder die tactisch iets kan brengen.
[..]
De spelers die eerste meerdere mannen kunnen passeren en vervolgens goed kunnen afmaken, spelen in de regel niet bij PSV maar bij een grotere club. Dat geforceerde gedoe moet je niet op rekenen. Wijnaldum kan echter niet anders, want zoals iedereen, vind ook hij zijn medespelers te weinig. Het gevolg is dat hij dan op individuele inzet naar de goal probeert te komen. Wat mannetjes voorbij, en vervolgens falen voor de goal. Hij moet pas op het laatste moment die bal krijgen, of die bal kunnen afgeven.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Op de PSV homepage te zien.
Linkt door naar de Philips pagina. En Derksen maar de hele tijd blaten dat als hij de directeur van Philips was dat Toivonen dan op het matje geroepen zou worden. Blijkbaar zijn ze er zelfs trots op.
Kijk het zit zo. Het was Betancourt die we wilden presenteren, maar zijn vlucht ging pas 30 augustus en hij moest nog naar de kapper. Dat laatste is overigens niet gelukt. Vandaar die 1 september.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Morgen laatste dag voor transfer
1 september toch uitleg over spits?
Over enkele ogenblikken laatste nieuws omtrent #Bakkal. Ook voor hem is spel op de wagen. #PSVquote:
quote:thijsslegers thijsslegers
“@psvnetwerk: Arsenal-talent Campbell wordt verhuurd aan Lorient. Naar eigen zeggen kwamen Arsenal en PSV er niet uit.” HAHAHAHAHA
Ik verwacht 10-0 voor PSV, met Locadia die er 5 inknalt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:23 schreef mrstylo het volgende:
Dan speelt Barca ook op de 100 jarige toernooi.
Ik ga sowieso kaarten halen.
Als ze hem terug aan ons verkopen welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:16 schreef mrstylo het volgende:
Maar als Afellay verkocht wordt, gaat dan de wedstrijd nog steeds door?
Weer zo één.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:04 schreef Plus_Ultra het volgende:
En weer een nieuwe speler gekocht? Betancourt. Fijn toch dat je als inwoner van Eindhoven indirect de gage van een dure spelersmakelaar en het salaris van zo'n zuid amerikaan mag betalen. Gemeente Eindhoven vertoond eigenlijk gewoon trekjes van een bananenrepubliek of is het altijd carnaval daar in Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |