quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:58 schreef ejiraM het volgende:
Ik heb het wel gelezen! Kan maandag toch de aflevering niet (meteen) kijken, dat wordt 's nachts nog snel even kijkenWel jammer, vind niets leukers dan zo'n aflevering kijken en hier meelezen
Ik heb het ook gelezen, het is wel spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het maakt het er niet minder spannend op moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:43 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwja, hier de link: http://www.gtstfanclub.nl(...)s-eerste-aflevering/
Ik heb ze nog niet gelezen

Inderdaad, het maakt je in feite nóg nieuwsgieriger naar de afleveringquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het maakt het er niet minder spannend op moet ik zeggen.

Volgende week.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is er heus wel hoor, maar het duurt me nog veel te lang tot 5 september

Leuk geprobeerd, maar ik lees ze nog niet. Jullie reacties erop zorgen al voor genoeg extra spanning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:19 schreef PeterKelder het volgende:
Inderdaad, het maakt je in feite nóg nieuwsgieriger naar de aflevering

Weet je hoe lang dat voor mijn gevoel duurt? Héél langquote:

Vorig jaar vloog de tijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je hoe lang dat voor mijn gevoel duurt? Héél lang

quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:28 schreef ejiraM het volgende:
Goeie spoiler wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_

quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:28 schreef ejiraM het volgende:
[spoier] Ik vind het trouwens wel knap dat ze in één aflevering Danny, Charlie, Nina én Bing uit de serie kunnen schrijven en meteen al hun fouten met Frits en Arnie weer kunnen herstellen!Leuke wending trouwens ook dat Martine ineens weer terugkomt! [/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Als ik ooit schrijver word is dat het eerste dat ik herstel, hiernaast zorg ik ook dat Stefano en Ludo weer zoon en vader wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:28 schreef ejiraM het volgende:
[spoier] Ik vind het trouwens wel knap dat ze in één aflevering Danny, Charlie, Nina én Bing uit de serie kunnen schrijven en meteen al hun fouten met Frits en Arnie weer kunnen herstellen!Leuke wending trouwens ook dat Martine ineens weer terugkomt! [/spoiler]

Je kunt beter Uitvoerend Producent zijn, want dan heb je zeggenschap over het totaalplaatje en ben je de baas over de schrijversquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik ooit schrijver word is dat het eerste dat ik herstel, hiernaast zorg ik ook dat Stefano en Ludo weer zoon en vader worden

Meteen eruit gooien dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je kunt beter Uitvoerend Producent zijn, want dan heb je zeggenschap over het totaalplaatje en ben je de baas over de schrijvers

Ik wist inderdaad dat er nog meer hersteld mocht wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik ooit schrijver word is dat het eerste dat ik herstel, hiernaast zorg ik ook dat Stefano en Ludo weer zoon en vader worden

Dat zou eigenlijk een doorstart moeten krijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:55 schreef Frey het volgende:
SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak!
Dat was nog eens een soap.

Mochten Bassie en Adriaan ooit nog eens een schat proberen te vinden dan moeten ze jou meenemen, jij weet echt alles te vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:55 schreef Frey het volgende:
SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak!
Dat was nog eens een soap.

Geweldige tijden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:01 schreef PeterKelder het volgende:
Dat zou eigenlijk een doorstart moeten krijgen

* PeterKelder stuurt de link van SOP naar de prutsers van ScriptStudio met de tekst: Dít is pas soap, stelletje losers!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Geweldige tijden.![]()
Verhalen werden soms echt ongeloofwaardig, maar het was tenminste leuk en spannend.
Alleen was het moeilijk om verhaallijnen goed uit te werken, omdat bepaalde mensen er dan niet waren of al iets anders aan het doen waren in het verhaal. Ik kon daar soms echt kwaad om worden.
Een keer liet ik uit woede mijn personage zelfs midden in een aflevering zelfmoord plegen.![]()

Alles?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:08 schreef leilab het volgende:
Ik zou er echt alles voor over hebben om jullie als schrijvers bij gtst te zien !
Wij ZIJN schrijversquote:Waar maken jullie geen script van wat jullie zouden doen voor seizoen 22! Als jullie tenminste schrijvers zouden zijn.

Zit je te kijken?quote:

Alvast inkomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zit je te kijken?
Je bent niet de enige, ik denk (gezien de kijkcijfers van gisteren) dat er zo'n 900.000 anderen óók naar kijken

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef Frey het volgende:
Rosa en Lorena![]()
Lorena: "Mijn moeder betekent alles voor me."Hmm, toen ik dat hoorde dacht ik percies hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Toen met Aukje en Patrick vond ik het wel nog leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:36 schreef GTFransST het volgende:
Je kan zeggen van 'Charlie' wat je wilt.
Maar één van de leukste gezinnen van GTST vond ik toch Jef/Barbara/Charlie/Morris, met de onderlinge ruzies en overspel.

Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk eerder tussen Maxime en Nick![]()
![]()

quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef Frey het volgende:
Nog 3 dagen tot de zomercliff. Hopelijk is het beter dan vorig jaar, maar slechter kan ook haast niet.

quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:19 schreef PeterKelder het volgende:
En weer een foto (eigenlijk screenshot uit de promo) in spoilertag:oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh mijn god![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |