Ik denk eerder tussen Maxime en Nickquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:55 schreef GTFransST het volgende:
Hopelijk (zal wel niet) komt er weer een ruzie/strijd tussen Nick en Jack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:58 schreef ejiraM het volgende:
Ik heb het wel gelezen! Kan maandag toch de aflevering niet (meteen) kijken, dat wordt 's nachts nog snel even kijkenWel jammer, vind niets leukers dan zo'n aflevering kijken en hier meelezen
Ik heb het ook gelezen, het is wel spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt het er niet minder spannend op moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:43 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwja, hier de link: http://www.gtstfanclub.nl(...)s-eerste-aflevering/
Ik heb ze nog niet gelezen
Inderdaad, het maakt je in feite nóg nieuwsgieriger naar de afleveringquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het maakt het er niet minder spannend op moet ik zeggen.
Volgende week.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is er heus wel hoor, maar het duurt me nog veel te lang tot 5 september
Leuk geprobeerd, maar ik lees ze nog niet. Jullie reacties erop zorgen al voor genoeg extra spanning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:19 schreef PeterKelder het volgende:
Inderdaad, het maakt je in feite nóg nieuwsgieriger naar de aflevering
Weet je hoe lang dat voor mijn gevoel duurt? Héél langquote:
Vorig jaar vloog de tijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je hoe lang dat voor mijn gevoel duurt? Héél lang
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:28 schreef ejiraM het volgende:
Goeie spoiler wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:28 schreef ejiraM het volgende:
[spoier] Ik vind het trouwens wel knap dat ze in één aflevering Danny, Charlie, Nina én Bing uit de serie kunnen schrijven en meteen al hun fouten met Frits en Arnie weer kunnen herstellen!Leuke wending trouwens ook dat Martine ineens weer terugkomt! [/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik ooit schrijver word is dat het eerste dat ik herstel, hiernaast zorg ik ook dat Stefano en Ludo weer zoon en vader wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:28 schreef ejiraM het volgende:
[spoier] Ik vind het trouwens wel knap dat ze in één aflevering Danny, Charlie, Nina én Bing uit de serie kunnen schrijven en meteen al hun fouten met Frits en Arnie weer kunnen herstellen!Leuke wending trouwens ook dat Martine ineens weer terugkomt! [/spoiler]
Je kunt beter Uitvoerend Producent zijn, want dan heb je zeggenschap over het totaalplaatje en ben je de baas over de schrijversquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik ooit schrijver word is dat het eerste dat ik herstel, hiernaast zorg ik ook dat Stefano en Ludo weer zoon en vader worden
Meteen eruit gooien dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je kunt beter Uitvoerend Producent zijn, want dan heb je zeggenschap over het totaalplaatje en ben je de baas over de schrijvers
Ik wist inderdaad dat er nog meer hersteld mocht wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik ooit schrijver word is dat het eerste dat ik herstel, hiernaast zorg ik ook dat Stefano en Ludo weer zoon en vader worden
Dat zou eigenlijk een doorstart moeten krijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:55 schreef Frey het volgende:
SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak!
Dat was nog eens een soap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |