Mochten Bassie en Adriaan ooit nog eens een schat proberen te vinden dan moeten ze jou meenemen, jij weet echt alles te vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:55 schreef Frey het volgende:
SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak!
Dat was nog eens een soap.
Geweldige tijden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:01 schreef PeterKelder het volgende:
Dat zou eigenlijk een doorstart moeten krijgen
* PeterKelder stuurt de link van SOP naar de prutsers van ScriptStudio met de tekst: Dít is pas soap, stelletje losers!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Geweldige tijden.![]()
Verhalen werden soms echt ongeloofwaardig, maar het was tenminste leuk en spannend.
Alleen was het moeilijk om verhaallijnen goed uit te werken, omdat bepaalde mensen er dan niet waren of al iets anders aan het doen waren in het verhaal. Ik kon daar soms echt kwaad om worden.
Een keer liet ik uit woede mijn personage zelfs midden in een aflevering zelfmoord plegen.![]()
Alles?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:08 schreef leilab het volgende:
Ik zou er echt alles voor over hebben om jullie als schrijvers bij gtst te zien !
Wij ZIJN schrijversquote:Waar maken jullie geen script van wat jullie zouden doen voor seizoen 22! Als jullie tenminste schrijvers zouden zijn.
Zit je te kijken?quote:
Alvast inkomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zit je te kijken?
Je bent niet de enige, ik denk (gezien de kijkcijfers van gisteren) dat er zo'n 900.000 anderen óók naar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef Frey het volgende:
Rosa en Lorena![]()
Lorena: "Mijn moeder betekent alles voor me."Hmm, toen ik dat hoorde dacht ik percies hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen met Aukje en Patrick vond ik het wel nog leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:36 schreef GTFransST het volgende:
Je kan zeggen van 'Charlie' wat je wilt.
Maar één van de leukste gezinnen van GTST vond ik toch Jef/Barbara/Charlie/Morris, met de onderlinge ruzies en overspel.
Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk eerder tussen Maxime en Nick![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef Frey het volgende:
Nog 3 dagen tot de zomercliff. Hopelijk is het beter dan vorig jaar, maar slechter kan ook haast niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |