[droommodus]quote:
hadden wij het randje van die wolk bij jullie. Hier een beetje regen. Leek ff goed los te gaan, maar neequote:
Volgens mij nog niet, hoewel we wel dicht tegen 'welk tekort?' aan komen...quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:06 schreef kepler het volgende:
Staat deze zomer nu op 1 qua hoeveelheid neerslag? Ik dacht dat we er al vlakbij zaten, en met dit weekend moeten we een eind komen
Ik vond het een verademing na een week lang klam kutweer. Zo nu en dan veel bewolking, maar ook vaak de zon zien doorbreken vandaag. Het ultieme zomerweer is het niet, maar mij hoor je niet klagen als dit weer aanhoudt.quote:
Het Elfstedentocht gedeelte mag wel weer eens open.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Dus volgende maand begint de winter?
Warm overdag, koel 's nachts.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vond het een verademing na een week lang klam kutweer. Zo nu en dan veel bewolking, maar ook vaak de zon zien doorbreken vandaag. Het ultieme zomerweer is het niet, maar mij hoor je niet klagen als dit weer aanhoudt.
Mag ik vragen wat dat precies voor moet stellen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef DemonRage het volgende:
Gisteren boven onweersbuien in Tsjechië
Ik heb er ooit iets over gezien in een docu. Het heeft inderdaad met bliksem te maken, maar het is geen bliksem. Het is een ander verschijnsel wat er mee samengaat en waarvan wetenschappers nog niet echt weten hoe de vork in de steel zit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef RiKe het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dat precies voor moet stellen?
Een show aan bliksems die ipv naar beneden gaan, naar boven gaan en verkleuren door de atmosfeer?
Zeer prachtige beelden! Mogelijk de beste tot nu toe van dit fenomeen. Echt heel bijzonder dat hier zulke foto's van zijn en ook nog eens vanaf de grond zo te zien. Er zijn verder alleen wat vage beelden van uit een cockpit met zeer lage resolutie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef DemonRage het volgende:
Gisteren boven onweersbuien in Tsjechië
want elke regenbui is een supercel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:08 schreef Specularium het volgende:
Het regent hier nu al meer dan een uur onafgebroken en relatief hard ook, dat laatste baart me vooral zorgen. Maar hopen dat het geen supercel is.
Wat zeg je nu?quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:08 schreef Specularium het volgende:
Het regent hier nu al meer dan een uur onafgebroken en relatief hard ook, dat laatste baart me vooral zorgen. Maar hopen dat het geen supercel is.
dat zijn "blue-jets" of "Sprites" bij n flinke ontlading onder de wolken kan he3t ook aardig hoog boven de wolken uitschieten..quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef RiKe het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dat precies voor moet stellen?
Een show aan bliksems die ipv naar beneden gaan, naar boven gaan en verkleuren door de atmosfeer?
Ik weet niet in welk Drachten jij dan woont, maar ik was niet bijster onder de indruk van die anderhalve donderklap.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:32 schreef michiel_merk het volgende:
lekkere onweersbui nu in drachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |