Nou in het midden van Nederland is het echt herfst..quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:42 schreef Drassss het volgende:
Verschil met no-Brabant dan, want hier is het 13 graden, blauwe lucht. Prima begin van een zomerdag
The winter is comingquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:45 schreef kebabkever het volgende:
14 gradendit gaat nergens meer over
OMG lets get out of here!!quote:
Ja, hier in Drachten ook een verschrikkelijke hoosbui, was meteen een goeie test voor het gerepareerde dak en schoon gemaakte dakgoot.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een water vanmorgen, 121mm/h kwam uit de hemel naar beneden vallen, totaal vanaf 00:00h 6.6mm
Hmmz dat moet ik hier nog doen, maar ik wacht wel even tot het winter is, anders kan ik over paar maandjes weer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, hier in Drachten ook een verschrikkelijke hoosbui, was meteen een goeie test voor het gerelateerde dak en schoon gemaakte dakgoot.
Goten schoonmaken moet ik een paar keer per jaar, woon tegen een park aan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz dat moet ik hier nog doen, maar ik wacht wel even tot het winter is, anders kan ik over paar maandjes weer.
Ja ik heb hier ***** bomen achter me staan, goed voor ************* bladeren, dus zelfde verhaal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goten schoonmaken moet ik een paar keer per jaar, woon tegen een park aan.
Mooi!quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:31 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje mammatus boven Groningen gisteravond.
Haha en dan wordt het hier nog eens zomer weer en heb je daar het slechte weer, kom je terug in NL met 30 graden en onweersbuien en einde zomer terwijl het daar juist mooi wordtquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo vannacht vertrek ik voor 15 dagen naar Albufeira. Eindelijk weg van dat pleuris weer hier
Nou, ha! Ha!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haha en dan wordt het hier nog eens zomer weer en heb je daar het slechte weer, kom je terug in NL met 30 graden en onweersbuien en einde zomer terwijl het daar juist mooi wordtik lig al krom van het lachen
Flinke jongen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:29 schreef mazaru het volgende:
Gave foto in de Telegraaf.
Spectaculaire windhoos Terschelling
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik in m'n hele leven nog nooit zo'n slechte zomer meegemaaktquote:
Hier (ZW-Brabant) nog steeds geen druppel vandaag.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:16 schreef marcel-o het volgende:
Wat n regen vandaaghele tuin staat blank
Dus volgende maand begint de winter?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:34 schreef knep het volgende:
De zomer was vroeg, ja dan is de herfst ook vroeg. Logisch.
In oktober ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Dus volgende maand begint de winter?
Schitterend! 2 zelfs!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:29 schreef mazaru het volgende:
Gave foto in de Telegraaf.
Spectaculaire windhoos Terschelling
[ afbeelding ]
[droommodus]quote:
hadden wij het randje van die wolk bij jullie. Hier een beetje regen. Leek ff goed los te gaan, maar neequote:
Volgens mij nog niet, hoewel we wel dicht tegen 'welk tekort?' aan komen...quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:06 schreef kepler het volgende:
Staat deze zomer nu op 1 qua hoeveelheid neerslag? Ik dacht dat we er al vlakbij zaten, en met dit weekend moeten we een eind komen
Ik vond het een verademing na een week lang klam kutweer. Zo nu en dan veel bewolking, maar ook vaak de zon zien doorbreken vandaag. Het ultieme zomerweer is het niet, maar mij hoor je niet klagen als dit weer aanhoudt.quote:
Het Elfstedentocht gedeelte mag wel weer eens open.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Dus volgende maand begint de winter?
Warm overdag, koel 's nachts.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vond het een verademing na een week lang klam kutweer. Zo nu en dan veel bewolking, maar ook vaak de zon zien doorbreken vandaag. Het ultieme zomerweer is het niet, maar mij hoor je niet klagen als dit weer aanhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |