fijn dat ze verder niet ziek geworden isquote:Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Sorbootje het volgende:[/b
Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
[/quote]
[quote][b]Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Sorbootje het volgende:
Lief van je Bar!
Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
Slaap lekker kleine grote manquote:
Ik lees ze ook altijd graag. Sowieso lurk ik nog wel, maar zelf NIET zoveel te melden.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:40 schreef Sorbootje het volgende:
Oke Claudia, dan heb ik nog wel even iets te epistelen!
Als ik Isabeau iets geef zegt ze tegenwoordig: "Dank je moeder" Ik heb wel eens voor de grap als ik haar iets gaf en ze wandelde er zonder op of om te kijken mee weg "Dank u moeder!" geroepen. Dat heeft ze dus onthouden![]()
Als iemand niest zegt ze "gezondheid".
Manieren enzo. Ik zweer dat ze 't niet van mij heeft!
Ze is erg knuffelig momenteel. Zodra ze de kans heeft grijpt ze me, slaat haar armpjes om mijn nek (of been, of arm) en zegt "oooooh lief!!". Vanmorgen toen B. en Olav en Isabeau me op 't werk brachten zwaaide ze me uit met "dag liefje, lekker wekkelen!"
Ik vind het gewoon schandalig hoe lief en leuk mijn kind is. Misschien dat ik me daarom hier ook een beetje probeer in te houden. Het is steeds één grote lofzang.
Euh... nog steeds niet.quote:Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef Reilain het volgende:
@ Krullenbollen..
Wanneer zijn jullie voor het eerst met jullie kids naar de kapper geweest??
Twijfel een beetje of ik nu wel of niet met mijn krullenbol richting kapper moet eens.. het wordt wat ongelijk maar krult wel enorm
Ik zou het niet doen, van wat ik van de foto kan zien zit het echt hartstikke mooi nog!quote:[b]Op maandag 5 september 2011 18:54 .
@ Krullenbollen..
Wanneer zijn jullie voor het eerst met jullie kids naar de kapper geweest??
Twijfel een beetje of ik nu wel of niet met mijn krullenbol richting kapper moet eens.. het wordt wat ongelijk maar krult wel enorm
Oh die link zocht ik ook iddquote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Asyniur het volgende:
Reilain, ik heb je link opgeslagen, maar zijn dit Nederlandse gebaren?
Want het gebaar voor boos wat ik beschreef, komt uit de Nederlandse gebarentaal...
Zal binnenkort wel eventjes een fotospam doen onder een spoilerquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:32 schreef pessie het volgende:
Mereltje wat is Femke groot!
Foto spam??
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:37 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel eventjes een fotospam doen onder een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |