Wat een geweldig filmpje!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Overdag een slaapweigeraar en er om 17.15u zo bij zitten:
fijn dat ze verder niet ziek geworden isquote:Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Sorbootje het volgende:[/b
Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
[/quote]
[quote][b]Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Sorbootje het volgende:
Lief van je Bar!
Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
Slaap lekker kleine grote manquote:
Ik lees ze ook altijd graag. Sowieso lurk ik nog wel, maar zelf NIET zoveel te melden.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:40 schreef Sorbootje het volgende:
Oke Claudia, dan heb ik nog wel even iets te epistelen!
Als ik Isabeau iets geef zegt ze tegenwoordig: "Dank je moeder" Ik heb wel eens voor de grap als ik haar iets gaf en ze wandelde er zonder op of om te kijken mee weg "Dank u moeder!" geroepen. Dat heeft ze dus onthouden![]()
Als iemand niest zegt ze "gezondheid".
Manieren enzo. Ik zweer dat ze 't niet van mij heeft!
Ze is erg knuffelig momenteel. Zodra ze de kans heeft grijpt ze me, slaat haar armpjes om mijn nek (of been, of arm) en zegt "oooooh lief!!". Vanmorgen toen B. en Olav en Isabeau me op 't werk brachten zwaaide ze me uit met "dag liefje, lekker wekkelen!"
Ik vind het gewoon schandalig hoe lief en leuk mijn kind is. Misschien dat ik me daarom hier ook een beetje probeer in te houden. Het is steeds één grote lofzang.
Euh... nog steeds niet.quote:Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef Reilain het volgende:
@ Krullenbollen..
Wanneer zijn jullie voor het eerst met jullie kids naar de kapper geweest??
Twijfel een beetje of ik nu wel of niet met mijn krullenbol richting kapper moet eens.. het wordt wat ongelijk maar krult wel enorm
Ik zou het niet doen, van wat ik van de foto kan zien zit het echt hartstikke mooi nog!quote:[b]Op maandag 5 september 2011 18:54 .
@ Krullenbollen..
Wanneer zijn jullie voor het eerst met jullie kids naar de kapper geweest??
Twijfel een beetje of ik nu wel of niet met mijn krullenbol richting kapper moet eens.. het wordt wat ongelijk maar krult wel enorm
Oh die link zocht ik ook iddquote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Asyniur het volgende:
Reilain, ik heb je link opgeslagen, maar zijn dit Nederlandse gebaren?
Want het gebaar voor boos wat ik beschreef, komt uit de Nederlandse gebarentaal...
Zal binnenkort wel eventjes een fotospam doen onder een spoilerquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:32 schreef pessie het volgende:
Mereltje wat is Femke groot!
Foto spam??
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:37 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel eventjes een fotospam doen onder een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:10 schreef Asyniur het volgende:
pessie, dat klopt niet helemaal. Er is een boek over babygebaren dat wel gebaseerd is op Nederlandse gebarentaal.
Hier ook een zelfbedacht gebaar van Harry voor 'toetje'. Hij slaat dan zijn polsen tegen elkaar. Geen idee waarom, maar het ziet er heul schattig uit
Simmu, jeetje dat valt nog niet mee, ik zou zeggen laat de boel lekker de boel, en knuffel lekker met dochter en zoon en de katten, gewoon even alleen hun jou aandacht speciaal voor hunquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef simmu het volgende:
keshet, bij mijn weten (!) telt een woordje als woordje als kindlief het consequent gebruikt voor iets![]()
ravi is nog steeds van slager zit verbetering in de zaak, maar man! ik heb dat kind echt nog nooit zo ongelofelijk boos gezien! en volhouden he! ik kan nog steeds maar matigjes goed doen (is een verbetering. eerst ging hij boos krijsen en meppen naar mij). en elke avond drama en elke nacht ook wel ergens. voeg daar 3 katten en een peuter bij die allemaal ook van slag zijn en je snapt dat mijn dagen niet zo jofel zijn nu. de katten komen te pas en te onpas ('s nachts naast je bed
) dooie beesten brengen om ter plekke de kop eraf te knagen en de peuter wil me niet meer loslaten. gewoon helemaal niet. het waren toch echt maar 5 daagjes
Ko was laatst ergens waar een jongetje was dat net een maand jonger was, stekeltjes, gel erin, Vinginobroek aan+Cars shirt. Hij leek zoveel ouder en harder dan mijn zachte pluisebol met zijn vestje en zijn joggingbroekje.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Valt het op dat haar me erg bezighoudt?![]()
Tsjoe tsjoe wa, van de Koos Konijn minidisco!quote:Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Hihi, Elmo. Wat een scheetje! Dat eerste liedje ken ik niet, waar is dat van? En ze heeft al behoorlijk lang haar, zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |