abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101392326
Oh k was net poppedein vergeten, alvast gefeliciteerd met je grote! Alweer bijna 2...veel plezier morgen!

Oh en cp ziet er naar uit zeg! Dentinox werkt hier ook altijd goed idd. Dat doe k ook alleen als ie er last van heeft (wordt ie s nachts wakker enzo). Paracetamol heb k hier laatst voor t eerst gedaan bij zn eerste kies (voor t eerst bij tandjes dus). Hij was om half 3 wakker, na een fles nog mopperen enzo, werd rustiger, om half 4 weer huilen. Toen paracetamol gegeven (geef gewoon nog 120, geen idee wat ie weegt trouwens) en volgens mij ook dentinox en toen ging ie weer lekker slapen.

Keshet, hoop t ook voor dr. Hoorde net van mn zwager dan de hap dacht aan galstenen met galsteenkolieken. Eigen ha wilde laten prikken op hep a en pfeiffer. Nja ze is er iig goed ziek van.

Rocka geen idee of dat normaal is.,herken t iig niet.

Klinkt lief mefke trouwens van die en deze. Ik vind dat vingertje van m zo schattig en helemaal gelukkig als k m begrijp O+
pi_101401063
*O* *O* *O* w/ w/ w/ *O* *O* *O*
Lang zal Lena leven in de glooooooooooooriiiiiijaaaaaaaaaaa

Poppedein, van harte met je grote meid! Ik wens jullie een héérlijke dag met lekkere taartjes, mooie cadeautjes, heel veel kusjes en nog meer knuffels!

Volgens Isabeau is het vandaag 'kusjesdag!' dus dat komt goed uit.

O+
pi_101401239
Gefeliciteerd Lena en Poppedein! Dat het maar een geweldig leuke dag mag worden!

Leuk idee Isabeau, kusjesdag! Ik doe mee (vanaf 17:00 dan, want hier op m'n werk zie ik dat toch niet zo zitten ;) )
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:37:38 #104
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101401311
Lena gefeliciteerd met je 2de verjaardag! Poppedein+man+zoon ook van harte!
pi_101401389
Ja goed idee wel he? Ze had net even lekker d'r ontbijt uitgebraakt en zei toen met een stralende glimlach: "Mama, isse kusjesdag!"

:')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:47:26 #106
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101401518
Bedoelde ze niet kotsjesdag? :D
Arm Beautje! Ik hoop dat het dan echt kusjesdag is! Veel plezier! O+

Lena is jarig! *O* Van harte gefeliciteerd! Papa, mama en kleine broer ook van harte gefeliciteerd! *O*
A grand adventure has begun.
pi_101402495
Gefeliciteerd Poppedein, je kleine grote meid alweer 2 jaar! *O* *O* *O* *O* Gefeliciteerd Lena

ah wat zielig voor Isabeau, hopelijk alleen het eten even verkeerd gevallen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101402572
Ze was vanaf 5 uur al aan het spugen. Eerst alleen helder. (water gedronken in bed). Later kwam ook t flesje en het ontbijt eruit. Toen maar niks meer gegeven. Vanaf een uurtje of acht ging het prima. Zal zo eens bij manlief informeren of het nog steeds goed gaat.
pi_101402698
Poppedein gefeliciteerd met je heuse peutertje Lena *O* *O*
Je grote meid, grote zus! Wat gaat het snel zeg. Geniet van de dag!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:17:46 #110
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101418022
Overdag een slaapweigeraar en er om 17.15u zo bij zitten:

I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101418326
Poppedein van harte gefeliciteerd met je grote mooie meid *O* *O*

Rocka :D Ik vind het knap dat hij toch nog eet :D Er zou hier echt niets meer in gaan.

Dyon heeft vandaag trouwens ook maar 20 minuten geslapen (normaal 3 uurtjes 's middags) aangezien hij in de auto in slaap gevallen was toen ik hm van oma ophaalde en thuis dus niet meer wilde slapen. Hij kon ook niet later slapen aangezien de oudste om 3 uur naar zwemles moest. Hij loopt hier echter nog heel wakker rond!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:35:41 #112
190853 RockabeIIa
pi_101418682
Da's een omslag voor je, Meimel :P Op een dag slapen ze gewoon niet meer!
Flip is net als zijn broer overdag nooit een lange slaper geweest. Beetje jammer soms, dan kun je nog eens wat doen aan je huishouding.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:47:23 #113
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101430919
Lena gefeliciteerd!!!!

Rockabella... Wat een briljant filmpje :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101432386
Lena van harte met je 2de verjaardag *O*

Rocka leuk filmpje :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101432449
Sorboo hoe is het nu met je dochter?
pi_101440423
Lief van je Bar!

Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
pi_101441317
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Overdag een slaapweigeraar en er om 17.15u zo bij zitten:

Wat een geweldig filmpje! :D

Iets minder geweldig voor jou natuurlijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101441360
Sorbo, ik mis je epistels over Isabeau!
pi_101441547
ach gossie Rocka, dat filmpje! Al knikkebollend toch nog even wat eten pakken O+ :')

Gelukkig dat Isabeau niet ziek is geworden.Typisch dat ze toch meerdere keren moest overgeven
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101441884
Oke Claudia, dan heb ik nog wel even iets te epistelen!

Als ik Isabeau iets geef zegt ze tegenwoordig: "Dank je moeder" Ik heb wel eens voor de grap als ik haar iets gaf en ze wandelde er zonder op of om te kijken mee weg "Dank u moeder!" geroepen. Dat heeft ze dus onthouden :')

Als iemand niest zegt ze "gezondheid".

Manieren enzo. Ik zweer dat ze 't niet van mij heeft! :P

Ze is erg knuffelig momenteel. Zodra ze de kans heeft grijpt ze me, slaat haar armpjes om mijn nek (of been, of arm) en zegt "oooooh lief!!". Vanmorgen toen B. en Olav en Isabeau me op 't werk brachten zwaaide ze me uit met "dag liefje, lekker wekkelen!"

Ik vind het gewoon schandalig hoe lief en leuk mijn kind is. Misschien dat ik me daarom hier ook een beetje probeer in te houden. Het is steeds één grote lofzang.
  donderdag 1 september 2011 @ 10:44:42 #121
190853 RockabeIIa
pi_101441975
Maar da's toch ook juist zo leuk, Sorbo. Dat ze zo leuk en geweldig zijn, die kleine keuteltjes O+

Oh en het laatste filmpje van flip gisteren is nog erger. Die zal ik ook nog effe uppen :D Daarna heb ik em ook gauw naar bed gebracht waar, toen hij vervolgens lag, hij gelijk klaarwakker was en vervolgens niet meer wilde slapen :')
pi_101441977
"Dank u, moeder!" :D

Manieren beginnen hier nu ook te komen trouwens! Dan wil hij op schoot en als hij zijn zin krijgt zegt hij op een heel lief toontje "dan-ke-wel." En hij zegt netjes "as-te-blief" als hij Lena iets geeft.

Ik had het net met Twinkly op Facebook over de knuffelfase die zij ook erg in Niels herkende. Gister lag ik zelfs met Lena én Ivan lange tijd op de bank en hij lag zo rustig en lief. Ik werd helemaal rustig van zijn ademhaling. En van de week nam hij voor het eerste afscheid van zijn vriendinnetjes op het kinderdagverblijf door een kusje te geven. Da's ook weer een nieuwe ontwikkeling.

Ik vind die lofzangen van je juist altijd zo fijn om te lezen, Sorbo. En heel herkenbaar. :+
  donderdag 1 september 2011 @ 10:54:41 #123
190853 RockabeIIa
pi_101442206

Vooral het eind :D
pi_101442248
Rustig liggen. Dat vind ik nog vrij onvoorstelbaar. Ja, als ze slaapt of heel ziek is. :')

Ik moet zeggen dat ik dat knuffelen en die liefdesuitingen echt heel fijn vind. Een teken dat ze me ook écht lief vindt en niet alleen maar de verstrekker van voedsel enzo. Verstandelijk wíst ik dat natuurlijk wel, maar de bevestiging voelt fijn.

Rocka, zul je net zien, dat hij dan helemaal wakker is. Ben benieuwd naar je filmpje! Ik heb ook nog een klein filmpje!

Maar ik faal met t plakken van t filmpje. Ogenblik

[ Bericht 8% gewijzigd door Sorbootje op 01-09-2011 10:56:54 (faal) ]
pi_101442518

Gelukt!

En nu even t filmpje van Rocka kijken, zonder geluid.
pi_101443567
Hahahaha, dat filmpje van Flip! :D
Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat hij nog uberhaupt iets wilde eten. Jammer dat ie daarna niet naar bed wilde...

Sorbo, mooi filmpje van Isabeau, ze lijkt al meteen zo oud!

Wij komen ook steeds iets meer in de knuffel-fase. Thomas is niet zo knuffelig, nog nooit een kus gegeven. Maar hij doet 'kusjes' met zijn wang. Dus nu komt hij soms op je afgerend en dan krijg je een wang. Superlief.

Qua taal lijkt er wat vooruitgang in te zitten, er zijn nu een aantal 'woordjes' bij waaronder 'aaien' en alle dierengeluiden van de beestjes van zijn little people boerderij. Ook kan hij Eit =geit en Koe. Papa en mama zegt hij sporadisch, maar hij kan het wel. En het meest favoriete woord is 'Jaaaaaaaaa'. Maar hij gebruikt het ook echt alleen als hij de vraag begrijpt en ook ja wil zeggen. 'Nee' kan hij gelukkig nog niet :')
Ook al gaat de voortgang niet heel erg snel, we zijn wel blij dat we eindelijk wat vooruitgang zien. Ik moet zeggen dat het soms wel een beetje moeilijk is, omdat je er vanuit gaat dat hij veel minder begrijpt dan dat hij daadwerkelijk doet. De betekenis van alle woorden die wij zeggen kent hij wel, hij zegt ze alleen zelf niet.
Als ik vraag waar de baby is, gaat hij over mijn buik wrijven en zegt 'aaien'. Dat vind ik zo schattig....
  donderdag 1 september 2011 @ 12:22:43 #127
190853 RockabeIIa
pi_101444620
Aoraki, pas maar op. Er komt een dag dan komt er alleen nog maar 'NEE!' uit. En als ze dan bijna 5 zijn doen ze dat nog steeds... Alleen dan is er 'Lelijkerd' aan het vocabulaire toegevoegd :'(

Isababbel O+
pi_101456789
Hahahaha het filmpje van Flip _O-
Sorbo, blijf maar lofzingen, is ontzettend leuk om te horen en te zien :D

Jonathan loopt onwijs goed als je beide handjes vasthoudt O+ Gaat niet lang meer duren en hij loopt zelfff denk ik O+
I'm not a sinner.
pi_101459852
:D Geweldig Sorbo.. :D Wat een leuk filmpje ook weer!

@ Knuffelfase.... Hier ook eentje er middenin.. Owow wat heerlijk! ... maar als bv haar mond/neus gepoetst/tanden poetsen moet worden wil ze ook ineens heeeeeeeeeeeeeeeeel graag en heeeeeeeeeeeeel lang knuffelen ;) en vooral haar gezichtje in mijn nek gegraven... ;)
We mogen ook niet meer haar kamer uitlopen voordat zij, haar knuffelpopje en haar olifant bedolven zijn onder de kusjes... anders blijft ze ze uitsteken 'eh eh eh' ;) na een stuk of 10 p.p is ze tevreden en pakt ze ze stevig vast en gaat slapen... O+
We'll have love aplenty
You and me
pi_101506222
Haha heerlijk die knuffelkindjes. Het begint hier wel een beetje te komen. Ze is wel al heel erg van het kusjes geven O+

Maar nu ziek -O- 39,6 koorts, romp onder de vlekjes en een zielig vogeltje. Eigenlijk de eerste kinderziekte voor Hannah (op wat griepachtige episodes na) dus ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen.
pi_101506722
Wat een leuke fimpjes weer :D

Poppedein, nog van harte gefeliciteerd met je peuter!! *O*

Octo, beterschap voor je meissie.

Al die knuffels en kusjes, heerlijk he! Dyon houdt ook erg van knuffelen en kusjes geven/ ontvangen.
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:03:31 #132
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101510584
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Sorbootje het volgende:[/b
Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
[/quote]
[quote]0s.gif [b]Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Sorbootje het volgende:

Lief van je Bar!

fijn dat ze verder niet ziek geworden is :)
En gewoon verder posten over je dochter hoor,je verteld zo vol lof en liefde en geluk dat ik daar helemaal happy van word O+ ;)
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:05:17 #133
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101510660
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:54 schreef RockabeIIa het volgende:

Vooral het eind :D
Slaap lekker kleine grote man O+
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:09:08 #134
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101510853
Octo beterschap voor je meisje :*

Knuffel fases O+ Die zien we hier ook zeer regelmatig voorbij komen, even gezellig kroelen met één van ons :)

Asy is er een soort van picto/gebaar als je boos bent en duidelijk wilt maken dat iets echt niet mag?
Roy snapt/begrijpt niet dat als je boos bent en iets niet mag, dat dat dan ook echt niet mag.
Beetje lastig zo omschreven.
En dat willen we graag doorbreken.
We hebben alles al geprobeerd maar Roy ziet er alleen maar het plezier van in en gaat vervolgens vrolijk verder.
Het woord Nee komt gewoon niet binnen.
Zitten er hier best wel doorheen hierdoor, want hoe krijg je het voor Roy duidelijk genoeg uitgelegd.
  zaterdag 3 september 2011 @ 07:52:43 #135
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101519686
octo, je arme meisje, hoe is het nu? Welke vlekjesziekte is het denk je? Beterschap!

Flip, haha ik moest echt lachen om het filmpje, dat moeie gezichtje O+

Isababel is wel de beste bijnaam! Lekkere kletskous.

Bar, Noortje begrijpt het ook niet altijd als wij boos zijn, soms wel soms niet. Meestal moet ze, toch ietsie zenuwachtig, lachen. Soms begint ze te brullen.

Qua slapen is het hier heel wisselend, ik weet nog niet zo goed hoe ik het moet doen met onze bruiloft volgende week. We maken foto's van 11.00 tot 12.30 en moeten om 13.45 weer weg richting stadhuis, of voor 11 uur slapen of even van 12.30 tot 13.30. Anders redt ze het echt niet tot 19.30 uur.

En ze zegt 'alsje' als in alsjeblieft als ze iets geeft. Ze heeft nu al manieren O+
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:46:25 #136
259886 pessie
pi_101536188
Wij hebben echt een heerlijke dag gehad, zeilend op het Sneekermeer. Nathan heeft zich ontzettend goed vermaakt in de boot met een emmer water en wat speeltjes. Ook kan hij sinds vandaag gaan staan zonder hulpmiddel *O* . Heerlijke zomerdag, eindelijk!

Becky, ik kijk altijd naar hoe laat Nathan 's ochtends wakker is geworden. Als hij laat wakker is gaat hij ook altijd later weer slapen. Maar goed, als zij zou willen slapen van 12.30 tot 13.30 is dat natuurlijk het makkelijkst.
pi_101545992
Wat is het hier rustig in dit topic.
pi_101546564
Van hieruit valt er dan ook heel weinig te melden :) Al vind ik het wel leuk om jullie verhalen te lezen, dus kom maar op :+

En Thomas zegt wel "dank je" maar geen alsjeblieft. Ah, we moeten ergens beginnen hé :Y :) (en hij zegt dus altijd "dank je" ook als hij iets geeft :D )

[ Bericht 41% gewijzigd door leonieke op 04-09-2011 10:32:52 ]
pi_101568511
Ik denk dat Hannah de 6e ziekte heeft/had. Plotselinge hoge koorts en vlekjes over het hele lichaam, maar de koorts was ook weer snel weg. Alleen heeft ze wel een hele slechte nacht gemaakt door buikpijn en diarree, en dat is nog niet helemaal goed. Ze heeft vandaag dan ook 3,5 uur geslapen :o
Toen ze eindelijk wakker was zijn we naar de dierentuin gegaan om toch nog even lekker buiten te zijn. Kwamen we Spewey+man en kinderen tegen :D Zo grappig dat we elkaars kinderen herkenden van Fok _O_

Daarna in Amersfoort nog zeer lekkere pannenkoeken gegeten :9 alleen was Hannah al weer te moe om echt te eten helaas. Ze heeft wel weer even het halve restaurant vermaakt op vrolijke momenten _O-
/lief dagboek
pi_101572562
:D Eerljk is eerlijk, ik herkende je ook aan je mooie buik! O+
Daarna ook naar de Kabouterhut geweest? _O-

Hoop dat ze vannacht lekker en pijnvrij slaapt..
pi_101580557
We hebben even gekeken bij de kabouterhut maar alleen al de parkeerplaats was superdruk. We zijn toen doorgereden naar pannenkoekenhuis In den Gloeiende Gerrit en dat was echt uitstekend! Ook druk, maar we konden lekker buiten zitten en het eten was er best snel. Dikke aanrader dus.

Hannah is nu wel weer koortsig en heeft last van haar buikje dus eigenlijk denk ik dat het weer een prutnacht wordt. Ben ook wel een beetje blij dat ze praktisch niets van haar pannenkoek heeft gegeten want achteraf gezien is dat niet echt een handige keuze geweest met zicht op buikpijn.
  maandag 5 september 2011 @ 06:55:17 #142
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_101581972
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:40 schreef Sorbootje het volgende:
Oke Claudia, dan heb ik nog wel even iets te epistelen!

Als ik Isabeau iets geef zegt ze tegenwoordig: "Dank je moeder" Ik heb wel eens voor de grap als ik haar iets gaf en ze wandelde er zonder op of om te kijken mee weg "Dank u moeder!" geroepen. Dat heeft ze dus onthouden :')

Als iemand niest zegt ze "gezondheid".

Manieren enzo. Ik zweer dat ze 't niet van mij heeft! :P

Ze is erg knuffelig momenteel. Zodra ze de kans heeft grijpt ze me, slaat haar armpjes om mijn nek (of been, of arm) en zegt "oooooh lief!!". Vanmorgen toen B. en Olav en Isabeau me op 't werk brachten zwaaide ze me uit met "dag liefje, lekker wekkelen!"

Ik vind het gewoon schandalig hoe lief en leuk mijn kind is. Misschien dat ik me daarom hier ook een beetje probeer in te houden. Het is steeds één grote lofzang.
Ik lees ze ook altijd graag. Sowieso lurk ik nog wel, maar zelf NIET zoveel te melden.

Over manieren, Alexa haalt ze door elkaar. Krijgt ze bij de bakker een lange vinger, zeg ik 'wat zeggen we dan?', zegt ze 'paaaadoooon' :')

Beterschap met hannah octo! Hopelijk hebben jullie een beetje nacht gehad...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_101583317
Hoe is het gegaan met hannah?

Ons laatste weekje hier....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101583830
haaai, we zijn terug van vakantie. ravi kon het allemaal niet waarderen en heeft (voor zijn doen) veel gehuild bij oma. toen we eenmaal thuiswaren kreeg ik de schuld van *alles* ;( hij was echt heel boos op mij maar trekt nu gelukkig al wat bij.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101586442
Hier valt ook al evenveel te melden: niet zo bar veel dus...

Lars heeft nog steeds last van doorkomende kiesjes. Die dingen nemen er ook echt de tijd voor geloof ik. Gelukkig valt het met de luieruitslag wel mee, maar we smeren ons dan ook suf.
Hij is helemaal dol op z'n duplo, kan zich er uren mee vermaken, zeker nu hij ook doorheeft hoe hij blokjes aan elkaar moet maken in plaats van dat ie alleen maar dingen af kon breken.

Hij loopt al heel makkelijk mee aan een handje of langs de tafel, maar een stapje los zetten is toch echt nog een stap teveel. Dat durft meneer nog niet. Hij kan wel al wat langer dan 2 seconden blijven staan zonder steun, maar jezelf om laten vallen tegen mama aan is toch ook nog wel heel erg leuk...

Nog 1 weekje werken en dan heb ik vakantie. Eindelijk! Alhoewel, heb er natuurlijk zelf voor gekozen zo laat, maar 't duurde toch langer dan ik dacht. Geen plannen om echt weg te gaan, alleen voor dagjes uit in de buurt... speeltuin, dierentuin, zwembad, dat soort dingen. Heb er zin in!

Welkom terug Simmu. Jammer dat Ravi uit z'n hum was, maar dat komt vast helemaal weer goed nu alles weer 'normaal' is.

Beterschap met Hannah, Octo.
pi_101586976
Haai!

Nou ik ben blij dat jullie m'n geratel nog niet zat zijn :D

Namelijk vrijdag een héérlijke dag op texel gehad met Isabeautje, d'r broer en B. Prachtig weer en dus lekker van strand en zee genoten. Isabeau zit er nu nóg vol van. Iedereen die het wil horen krijgt een heel verhaal over: zeeeee, stjand, voetjes in de zee, luier uit!, romper uit!, heeeeel lekker, heeeel nat etc...

gisteren familiedag van mijn schoonfamilie. Isabeau heeft de hele dag appel geplukt en gegeten. Dan waren we haar even kwijt en kwam ze weer terug met een half opgeten appel (zie fototopic). Ze heeft zich gewéldig vermaakt. (en ik dus ook, wat is dat toch genieten als je ziet dat je kind zich zo goed redt. Ze spande iedereen voor haar karretje. Er wilde altijd wel iemand met haar bij de paardjes kijken, of de kippen voeren, of van de hipaka (glijbaan) .)
pi_101590537
Ik ben het ook niet zat hoor, Kuttootje, maar ik heb dan ook twee weken vakantie van je gehad. :P

Serieus: hier ook niets dan lofzangen over mn meisje. Het is echt alleen maar genieten hier. Wie had ooit gedacht dat ik zo'n leuk kind zou krijgen? 8-)

En kennen jullie de grootste uitslover van Italië al?

Ik doe zo achterlijk met mn mond omdat ik nog een half bord spaghetti tussen m'n tanden heb hangen. :')
  maandag 5 september 2011 @ 15:20:10 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101592527
Ik kan de filmpjes niet zien vanwege de verbinding dus dat wordt iets voor na de vakantie.

Poppedein, nog gefeliciteerd met je grote meisje! *O*

pessie, hopelijk gaat het slapen van Nathan weer wat beter en gaat het ook beter met je moeder :*

Harry loves dentinox! :Y)

Bar, het gebaar voor boos is met je vuist in de lucht schudden en boos kijken

Harry amuseert zich kostelijk hier in bella Italia. Als iemand ciao zegt, dan zwaait hij al automatisch en hij is voor iedereen 'bello'. Hij windt iedereen om zijn kleine vingertjes en ze rennen dan ook de benen onder de kont uit voor hem.
Alleen slapen is rampzalig...
  maandag 5 september 2011 @ 15:21:47 #149
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101592572
Thx Asy!
pi_101592600
Nog drie weekjes en dan gaat Isabeau Italia ook onveilig maken. Oh zo'n zin in!

Thuis dat filmpje van Lente even mét geluid bekijken. Zonder geluid is het al geweldig!
  maandag 5 september 2011 @ 18:54:16 #151
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101599748
Wel een fijne site voor gebarenfilmpjes: http://www.mobilesigns.nl/gebarenfilmpjes/
Volgens mij is het gebaar van boos hier wel de oude...

@ Krullenbollen..
Wanneer zijn jullie voor het eerst met jullie kids naar de kapper geweest??
Twijfel een beetje of ik nu wel of niet met mijn krullenbol richting kapper moet eens.. het wordt wat ongelijk maar krult wel enorm
We'll have love aplenty
You and me
pi_101600346
Zoë is met 12 maanden naar de kapper geweest om het babypluis er tussen uit te laten knippen en sindsdien niet meer, het is best ongelijk maar door de krullen valt het niet op, wil dat het nog wat langer wordt voor ik het op één lengte laat knippen.
pi_101601848
Thomas is nog niet naar de kapper geweest. P. heeft er al een paar keer de tondeuze laten doorgaan :')
  maandag 5 september 2011 @ 19:53:26 #154
259886 pessie
pi_101603093
Ik vermoed dat Nathan met kerst voor het eerst naar de kapper gaat, gewoon, zodat ie ee n keer geweest is :') er zit weinig haar op dat ook nog es heel dun is. Nu zijn de haartjes al gauw een centimeter of 5 maar geen lokjes over zn oren en ook niets in zn nek, dus dan houden we het maar zo he 8-)

Asy, het gaat hier sowieso wisselend met slapen, maar hij heeft nu 4 a 5 nachten per week dat hij goed slaapt, dat vind ik al geweldig. De afgelopen nacht zelfs van 20.00 tot 7.00 vanochtend :o deed ie van vrijdag op zaterdag ook al, ik sta perplex. Hij gaat helaas niet meer slapen daarna, maar goed, kan niet alles hebben, en ik slaap op deze manier echt super lang. Jammer dat het met Harry op vakantie minder gaat wat slapen betreft. En inderdaad, italiaantjes houden van kinderen!
pi_101603984
Ohhh ik ben jaloers op de vakantiegangers. Italië lijkt me zo leuk met kleintjes! Volgend jaar misschien.

Qua haren knippen :N :

Hannah's neefje (links) is al 2 keer geknipt, en die heeft zo'n heerlijke krullenbos O+

De nacht was trouwens redelijk. Ze is niet veel wakker geweest. Nog wel wat diarree gehad, maar dat gaat nu ook weer de goede kant op. De vlekjes zijn nu wel opgestegen naar de wangen. Het jeukt kennelijk niet :)
pi_101610370
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef Reilain het volgende:
@ Krullenbollen..
Twijfel een beetje of ik nu wel of niet met mijn krullenbol richting kapper moet eens.. het wordt wat ongelijk maar krult wel enorm
Euh... nog steeds niet. :Y)
  maandag 5 september 2011 @ 21:52:43 #157
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101610949
@ Octo... Hier ongeveer een zelfde bos als hannah's neefje.... Zit wel heel mooi gelijk zo!
Hmmm misschien toch maar eens gaan googlen..

Mijn krullenbol...
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 5 september 2011 @ 21:54:41 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101611081
Reilain, ik heb je link opgeslagen, maar zijn dit Nederlandse gebaren?
Want het gebaar voor boos wat ik beschreef, komt uit de Nederlandse gebarentaal...
  maandag 5 september 2011 @ 22:03:30 #159
190853 RockabeIIa
pi_101611638
Heerlijk dat gegiebel, Ssserpente O+

En Octo, wat een onwijs leuke foto van dat stelletje mini-mensjes O+

Ik heb cadeautjes besteld/gekocht voor Flip's 2e verjaardag.... :o nog 3 weekjes!
Hij krijgt een leuk shirt met tekst van Simply Colors (doe ik altijd bij elke verjaardag dusver) een een 12" cruiser-fietsje. Dezelfde als zijn broer maar dan 2 maatjes kleiner.
*zucht*
  maandag 5 september 2011 @ 22:04:53 #160
259886 pessie
pi_101611732
Asy jammer genoeg gebruiken ze voor "babygebaren" vaak andere gebaren dan ze gebruiken binnen NGT (reden voor mij om nooit babygebaren aan mn kind te leren, teveel kennissen die NGT spreken die er absoluut niets van zouden begrijpen).

Ah, Reilain, ook jij hebt een hulp in de huishouding zie ik :P

Die krullebollen O+ . Hier is het dus echt stijl, futloos haar (hij zou mee kunnen doen in de reclame :') )
pi_101612119
Zucht he, Rocka... Twee jaar al. Onvoorstelbaar. :')

Ik weet nog dat een de eerste foto's die ik na mn bevalling van Lente op Fok zag er een van Flip en jouw was. Ik herinner me vooral dat ik vond dat je haar zo leuk zat. :D

Lente krijgt van ons een loopfiets en een Fisher Price-garage en van de ouders van Nils het Ikea-keukentje. O+
  maandag 5 september 2011 @ 22:15:50 #162
190853 RockabeIIa
pi_101612463
Was dat deze?
Deze foto is goud waard voor me...

[img]knip[/img]

ps. mijn haar zit nu leuker :P

[ Bericht 25% gewijzigd door RockabeIIa op 05-09-2011 22:45:29 ]
pi_101612749
Ja, die! O+

Mijn haar zit nu een beetje zoals het jouwe daar. Iets meer Victoria B., dat wel. :P
pi_101622840
Gaap, wat een <censored>nacht. Zoë besloot om vanaf 00:30 elke 3 kwartier oorverdovend te gillen. Gisterochtend is ze samen met mij en grote broer naar de psz geweest, ze vond het helemaal fantastisch. Heeft vervolgens wel 3,5 uur 's middags geslapen en volgens mij vannacht de dag liggen te verwerken...
pi_101622919
quote:
0s.gif [b]Op maandag 5 september 2011 18:54 .

@ Krullenbollen..
Ik zou het niet doen, van wat ik van de foto kan zien zit het echt hartstikke mooi nog!

Ik knip Wolf zelf, vrij regelmatig want het groeit echt enorm hard. Vooral voor zn ogen moet ik vaak knippen, ik knip dan tot op wenkbrauw hoogte. En de achterkant is al gauw net een mat.
Verder vind ik jongetjes met lang haar tof, dus kort haar heeft hij nooit
pi_101623042
Ik vind het best moeilijk om in te schatten wanneer ik nu met Lars naar de kapper zal gaan (zelf knippen durf ik denk ik echt niet) Hij begint wel hele lange plukken te krijgen, maar het is allemaal nog zo weinig en zó dun! Ik laat het maar zo voorlopig, totdat mensen hem voor een meisje aan gaan zien ;)
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:44:22 #167
259886 pessie
pi_101623870
Mijn dreumes is nu al 10 minuten bezig een koekje voor zichzelf te regelen :') . Hij heeft net zn ontbijt op dus hij heeft nog even pech (hij heeft alle nijntje koekjes uit de doos gehaald en toen hij zag dat er geen open was ze weer allemaal teruggestopt :') ).

Shandaly, ik ga wanneer ht over zn oren en in zn nek hangt, maar dat duurt nog eeuwen.

Spewey, rot zo'n nacht! :*
pi_101625944
Ik knip R altijd zelf. Ik heb hem denk ik al meer dan 10 keer geknipt ondertussen (zijn haar dan hè :P )

[ Bericht 29% gewijzigd door groofskendezoveelste op 06-09-2011 11:20:00 ]
  dinsdag 6 september 2011 @ 11:21:57 #169
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101626311
quote:
2s.gif Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Asyniur het volgende:
Reilain, ik heb je link opgeslagen, maar zijn dit Nederlandse gebaren?
Want het gebaar voor boos wat ik beschreef, komt uit de Nederlandse gebarentaal...
Oh die link zocht ik ook idd ;) kon ik zo snel niet vinden... Dit is idd het nieuwe gebaar voor boos!
Zelf gebruik ik ook alleen NGT bij Oona... geen babygebaren... Al zijn er ondetussen ook een paar 'eigen verzonnen' in geslopen... oona gooide elke keer haar handjes in de lucht als het eten op was.. Meer het gebaar voor 'waar' ... maarja ;) Ze deed het zelf dus we houden hem erin..
(Werk in het speciaal onderwijs en gebruik al vaak de gebaren.)
We'll have love aplenty
You and me
pi_101626425
Ik heb Isabeau een aantal keren zelf geknipt en ze is ook twee keer naar de kapper geweest. Voorlopig laten we 't gewoon groeien. Het valt niet meer in haar gezicht, maar mooi opzij. En d'r haren die ze uitgetrokken heeft groeien ook weer. Die zijn nog wel kort, maar 't is wel mooier nu!

Zo valt 't tegenwoordig. Voor haar rechtsvoor en voor de kijkers thuis linksvoor is de plek waar ze het meeste uitgetrokken had. Is toch best leuk bijgetrokken he?
pi_101626831
Ziet er heel goed uit Sorbo. Mooie bos haar heeft ze. O+
pi_101627261
Isabeauty O+
Al die kindjes met bossen haar O+

Ik ben al blij dat je begint te zien dat mijn mup ook haargroei heeft :')
Vanochtend wilde ze mijn haar elastiekje in haar haar, zo zielig... want dat gaat echt het komende jaar nog niet lukken. Toen heeft ze het maar bij mij gedaan.
Ik ben pas een week geleden begonnen met het elke ochtend te borstelen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101633494
Onze dame heeft ook maar weinig haar en het is erg dun, dus voorlopig nog niet naar de kapper.

We zijn vanochtend weer naar het CB geweest, was alweer een tijdje geleden.
Bijna 14 maanden en inmiddels 11 kg en 82 cm. Verder niet zoveel te melden, het gaat helemaal prima met haar :)

dinsdag 6 september 2011 @ 15:32:03 #174
259886 pessie
pi_101633592
Mereltje wat is Femke groot!
Foto spam??
pi_101633770
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:32 schreef pessie het volgende:
Mereltje wat is Femke groot!
Foto spam??
Zal binnenkort wel eventjes een fotospam doen onder een spoiler ;)
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:39:58 #176
259886 pessie
pi_101633854
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:37 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Zal binnenkort wel eventjes een fotospam doen onder een spoiler ;)
*O* *O* *O*
  dinsdag 6 september 2011 @ 17:10:08 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101636880
pessie, dat klopt niet helemaal. Er is een boek over babygebaren dat wel gebaseerd is op Nederlandse gebarentaal.

Hier ook een zelfbedacht gebaar van Harry voor 'toetje'. Hij slaat dan zijn polsen tegen elkaar. Geen idee waarom, maar het ziet er heul schattig uit O+

Foto's willen hier even niet, maar Femke: nog van harte gefeliciteerd! *O*
pi_101646295
Asy, gefeliciteerd? Femke is alweer 2 maanden een jaar :?

Pessie :z (komende maanden plaats ik geen foto's meer hoor)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101646645
Wat een heerlijk moppie heb je daar, Mereltje. O+
pi_101648122
Rocka, die foto (ik zag em gisteren) is zooo schattig.
Mijn zusje merkte van het weekend op: toen we twee jaar geleden op vakantie gingen was Driekus er nog niet en nu is zelfs Tienus er al, wat gaat het hard. En dat is ook precies wat mij de laatste tijd door het hoofd schiet. Het gaat zo hard allemaal.
Wij hebben een echte peuter in huis, het is geen dreumes meer. Er komen volzinnen uit, meneer maakt zelf de zandbak open om er in te gaan spelen, hij tekent ineens, haalt grapjes uit en kan weer prima alleen spelen. Hij is zo wijs. En hij slaapt in een groot bed nu, dan lijkt ie wel weer opeens heel klein. Maar we genieten van het manneke. En tellen regelmatig tot 10 bij driftbuien.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 6 september 2011 @ 21:41:15 #181
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101650391
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:10 schreef Asyniur het volgende:
pessie, dat klopt niet helemaal. Er is een boek over babygebaren dat wel gebaseerd is op Nederlandse gebarentaal.

Hier ook een zelfbedacht gebaar van Harry voor 'toetje'. Hij slaat dan zijn polsen tegen elkaar. Geen idee waarom, maar het ziet er heul schattig uit O+
:D Geweldig..
Ben erg benieuwd.. Oona gaat nu heel hard met het herkennen en gebruiken van gebaren... Nu bezig met -slapen-
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:05:45 #182
265732 Keshet
pi_101652049
Wat leuk dat jullie 't over gebarentaal hebben! Toen ik nog zwanger was wilde ik 't ook gaan gebruiken maar dat is er een beetje bij ingeschoten. :@

Emma gebruikt uit zichzelf wel een aantal gebaren. De nieuwste én populairste op 't moment is: hap zeggen en dan je handje in je mond doen alsof je er eten instopt.
Zo kan ze heel goed aangeven dat ze iets wil eten.

Zo fijn vind ik dat; steeds better kunnen communiceren. O+

Over communiceren gesproken; wanneer telt een woordje nou als een woordje? Als het consequent gebruikt wordt om iets aan te geven of pas echt als het juiste wordt gebruikt wordt?

Voorbeeld:
Waa = water. Zou een CB dit als woordje tellen?
KaahKaaaaah = ham. (Don't ask. D) Zou een CB dit als woordje tellen?

Mef, dat klinkt érg fijn! Zo groot en zo klein tegelijk. O+
Hoe gaat het met jou? Is deze periode beter dan na de zwangerschap van Driekus? :*
pi_101652383
keshet, bij mijn weten (!) telt een woordje als woordje als kindlief het consequent gebruikt voor iets :Y

ravi is nog steeds van slag ;( er zit verbetering in de zaak, maar man! ik heb dat kind echt nog nooit zo ongelofelijk boos gezien! en volhouden he! ik kan nog steeds maar matigjes goed doen (is een verbetering. eerst ging hij boos krijsen en meppen naar mij). en elke avond drama en elke nacht ook wel ergens. voeg daar 3 katten en een peuter bij die allemaal ook van slag zijn en je snapt dat mijn dagen niet zo jofel zijn nu. de katten komen te pas en te onpas ('s nachts naast je bed :Y) ) dooie beesten brengen om ter plekke de kop eraf te knagen en de peuter wil me niet meer loslaten. gewoon helemaal niet. het waren toch echt maar 5 daagjes ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:13:47 #184
265732 Keshet
pi_101652585
Ik ga gewoon uit van jouw wetendheid Simmu. Die past precies in m'n straatje. :+

Jeumig, wat een onrust bij jullie! Hopelijk wordt het snel beter! :*
pi_101653413
Keshet, wat Simmu zegt hoorde ik ook. Zelf tel ik eigenlijk alleen de woordjes die ook wel een beetje op het juiste woord lijken :P Maar dat ligt gewoon aan mijn perfectionisme O-)

Reilain, Dyon is voor onze vakantie in juni voor het eerst naar de kapper geweest, hij was toen 1,5. Hij heeft niet echt heel veel haar, maar het zag er toch echt een stuk beter uit nadat hij er geweest was :P Oona heeft prachtige krullen, misschien wat bij laten punten maar niet te veel vanaf laten halen hoor ;)
Binnenkort start de kapper op het kdv he! Ik ga het iig wel doen, maar kan me voorstellen dat je er een eerste keer toch echt graag bij wil zijn.
pi_101653948
Verschil tussen voor en na de kapper:

Voor

Na
  woensdag 7 september 2011 @ 09:53:43 #187
259886 pessie
pi_101664735
Mereltje wat een heerlijk dametje is Femke!

Meimel, dat is inderdaad wel een verschil! Stiekeltjes O+

Simmu :* , je klinkt alsof je het nodig hebt.
pi_101670430
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef simmu het volgende:
keshet, bij mijn weten (!) telt een woordje als woordje als kindlief het consequent gebruikt voor iets :Y

ravi is nog steeds van slag ;( er zit verbetering in de zaak, maar man! ik heb dat kind echt nog nooit zo ongelofelijk boos gezien! en volhouden he! ik kan nog steeds maar matigjes goed doen (is een verbetering. eerst ging hij boos krijsen en meppen naar mij). en elke avond drama en elke nacht ook wel ergens. voeg daar 3 katten en een peuter bij die allemaal ook van slag zijn en je snapt dat mijn dagen niet zo jofel zijn nu. de katten komen te pas en te onpas ('s nachts naast je bed :Y) ) dooie beesten brengen om ter plekke de kop eraf te knagen en de peuter wil me niet meer loslaten. gewoon helemaal niet. het waren toch echt maar 5 daagjes ;(
Simmu, jeetje dat valt nog niet mee, ik zou zeggen laat de boel lekker de boel, en knuffel lekker met dochter en zoon en de katten, gewoon even alleen hun jou aandacht speciaal voor hun :*
  woensdag 7 september 2011 @ 13:58:31 #189
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101671278
Haai! Ik kan het allemaal niet meer zo goed bijhouden sinds we terug zijn van vakantie. Ik zit blijkbaar nog in de vakantie-flow! ;)

Ik zie hierboven Dyon O+ met 2 hele verschillende coupes! Dat langere vind ik 'm trouwens ook erg leuk staan meimel!

Oh Simmu, wat vervelend dat alles en iedereen zo van de wap is. ;( Hopelijk zit iedereen gauw weer in een lekker velletje en ritme! :*

Wij zijn inmiddels een ruime week terug van vakantie en we hebben het heerlijk gehad!
Tirza heeft in die 3 weken ontzettend veel geleerd qua ontwikkeling/woordjes/zinnen!
Ze is zo enorm gegroeid! (Letterlijk en figuurlijk!)

Afgelopen vrijdag naar het CB geweest. Stats: 19 maanden en 11 dagen, 84 cm en 10,55 kg.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_101671718
Héél herkenbaar, Elmo! Maat 92 van bovenkleding zit hier ineens krap bij Ivan (hij is inmiddels langer dan 90 cm), hij kan al bijna zijn puzzel met 20 stukken alleen maken :o, en hij babbelt erop los. Van zijn eenkennigheid en verlegenheid is weinig meer te merken bovendien.

Kijk nou wat een hele kerel hij al is. O+

woensdag 7 september 2011 @ 14:22:19 #191
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101672052
Wauw Claudia!! O+ 't is echt gewoon een hele kerel!! Mooi!! heeft Ivan al een vriendinnetje?! zo nee, ik heb een hele leuke dochter! O-)
Lijkt me gek dat 'ie nu niet meer eenkennig en verlegen is! Heb je toch weer een heel ander kind he!

Hier een filmpje van de vakantie O+ : (even checken of 'ie het doet) edit: ja dus!

pi_101672099
Jeutje Ivan is idd aan het veranderen! Niet alleen wat jij noemt maar ook qua uiterlijk :D

Elmo, volgens mij leren ze in vakantie echt onwijs veel. Hier was het ook zo. Zou bijna altijd vakantie willen hebben, die groeiontwikkelingen zijn zo leuk om te zien!
pi_101672347
Hihi, Elmo. Wat een scheetje! Dat eerste liedje ken ik niet, waar is dat van? En ze heeft al behoorlijk lang haar, zeg!

Ja, ik heb nu een kind dat naar vreemden zwaait, de meeste praatjes heeft op het kinderdagverblijf en alle hondjes wil aaien. Heel fijn om te merken hoe hij uit zijn schulp gekropen is.

Dat haar van Dyon is weer lekker fris zo, Meimeltje! Ik houd eigenlijk niet zo van kort haar, maar dit staat hem wel erg leuk! Het ziet er zo donsachtig uit. Hoe ging het bij de kapper zelf? -Edit- Oh, dit was nog van juni?

Valt het op dat haar me erg bezighoudt? :')
pi_101672503
Wat een mooie kindjes komen er voorbij, Femke zag ik, wat een moppie
Ivan, dat wordt een meidenverslinder haha! En hier ook ineens een groeispurt, maat 98 van shirts zit Lars prima, en 92 van broeken.
Kletsen dat het zo davert, het liefst woorden met 3 lettergrepen. Gister zei hij ineens "ballenbak" toen hij daar een foto van zag.

Haar knippen gaat hier heel goed, de kapper komt bij ons thuis. Lars zit dan in zijn kinderstoel een dvd'tje te kijken. We zijn 1 keer bij de kapper zelf geweest in de salon, maar dat was drama, Echt gillen, gieren, krijsen, en in de houtgreep, overal haar, in zijn mond, in zijn neus, echt zo sneu was dat. Dat doen we dus ook niet weer. Daarom komt de kapper nu bij ons thuis, ideaal!! En goedkoper ook nog.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101672673
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Valt het op dat haar me erg bezighoudt? :')
Ko was laatst ergens waar een jongetje was dat net een maand jonger was, stekeltjes, gel erin, Vinginobroek aan+Cars shirt. Hij leek zoveel ouder en harder dan mijn zachte pluisebol met zijn vestje en zijn joggingbroekje. :D
ik vond het verschil zo enorm. Ik dacht zelfs nog, wat doe ik mijn kind aan, straks kan hij niet mee met dat Amsterdamse volk op de tuin. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 7 september 2011 @ 14:45:33 #196
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101672850
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Hihi, Elmo. Wat een scheetje! Dat eerste liedje ken ik niet, waar is dat van? En ze heeft al behoorlijk lang haar, zeg!

Tsjoe tsjoe wa, van de Koos Konijn minidisco!

Ze zingt de dingen nu weer een stuk duidelijker, maar ja, dit is ook alweer een 'oud' filmpje! :P

En haar haar is idd lang! De pony hebben we maar weer eens geknipt, die hing nogal voor d'r ogen en speldjes werden er na een uur ongeveer weer uitgerukt.
pi_101676864
Haarlengte maakt zo veel uit voor de leeftijdsinschatting die kleintjes krijgen! Elmo, Hannah is bijna net zo oud als Tirza en ik denk dat Hannah zeker een halfjaar jonger wordt geschat omdat ze zo weinig haar heeft.

Wij zijn trouwens ook naar het CB geweest en hebben weer een dikke OK gekregen:
ze is nu met 18maanden+3weken 83,5 cm lang en 11080 gram. Volgens de CB curve iets langer en iets lichter dan gemiddeld. Op de groeicurves van Borstvoeding.com is ze op beide stats iets bovengemiddeld.
Kennelijk gaat de groeicurve van het CB van een hoger gemiddeld gewicht uit.
pi_101678278
Haar helpt zeker bij het bepalen van leeftijd. Driekus heeft echte en bos om jaloers op te worden. Die moet ook echt eens in de 10 weken naar de kapper, anders is het te lang.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101678705
Claudia, dit was idd nog van juni :D Vanaf nu komt er een kinderkapper bij het kdv, dus dan zal Dyon daar wel regelmatig gekknipt worden (kun je je voor inschrijven). Ik vind wat langer haar ook eigenlijk leuker, maar bij sommige kindjes staat het gewoon niet. Zo valt het bijv bij Kyllian gewoon niet mooi als het langer is (hij krijgt er dan een slag in, maar valt gewoon niet leuk). Dyon heeft nu nog dun haar dus als het lang is (wat het nu ook wel weer een beetje is) waaien er plukjes haar alle kanten op).

Elmo, filmje had ik al eerder gezien...erg schattig! :D Ook naar Koos Konijn geweest he :P

Octo, klinkt als hele gemiddelde cijfers! Dyon zal ongeveer hetzelfde zijn nu (ietsjes langer denk ik).
pi_101678757
Nou zulk haar als Driekus had ik bijv wel bij mijn jongens willen hebben! Maar zo valt het gewoon niet als het langer is...
Driekus is ook wel een erg knap mannetje natuurlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')