Dat stond niet in de TT dus eigenlijk klikte ik voor niks en dan ga je nu ook nog bijdehand doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:01 schreef kansloos99 het volgende:
[..]
Ben je lid van een omroep? ZO JA, welke?
Waarom?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:08 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben lid geweest van BNN en PowNed, en daar heb ik allebei spijt van.
Nee da kan nie, zijn taakomroepenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:23 schreef P8 het volgende:
Kun je ook lid worden van de NTR eigenlijk? Ik was altijd fan van de RVU, maar die zit nu in de NTR met Teleac (ook geen slechte) en de NPS (wel vrij matig).
In de tijd van Bart was het nog een bazen zenderquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Omdat ze hoofdzakelijk kutprogramma's maken. Vooral datt vriendenclubje van BNN is vreselijk.
Hier ook een Vara-er, vooral vanwege de gids.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik op de VARA ! Ik zie dat er nog iemand op de VARA heeft gestemd.
Ik heb ook de varagids. Maar ook de programma's zijn vaak mooi van de varaquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:11 schreef DeTolk het volgende:
Hier ook een Vara-er, vooral vanwege de gids.
ik wel!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
VPRO vind ik ook goed. maar ben geen lid van de VPRO!
BNN heeft necrofilie bedreven op het lijk van Bart de Graaff. Ooit durfden presentatoren belletjetrek te spelen, nu spelen ze kasjegraai. Vooral Patrick Lodiers mag zich dat aanrekenen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Omdat ze hoofdzakelijk kutprogramma's maken. Vooral datt vriendenclubje van BNN is vreselijk.
VARA vind ik een excuusomroep.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik op de VARA ! Ik zie dat er nog iemand op de VARA heeft gestemd.
NPS zie ik als landverraders omdat ze geen geld en ruimte meer hadden voor Met Het Mes Op Tafel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:26 schreef kansloos99 het volgende:
[..]
Nee da kan nie, zijn taakomroepen
Ik mag die Buzz Killington wel...quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:14 schreef Specularium het volgende:
Jan 'kampcommandant' Slagter blijft toch wel een redelijk slecht boegbeeld.
En niet te vergeten Paul de Leeuw ,Youp met zijn oudejaars conferentie dit jaar! Edit: ik zie dat je cabaret erbij hebt staan..quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:44 schreef Mike het volgende:
Lid van de Vara. Niet eens voor de (leuke) gids, want dat abonnement loopt bijna weer af, maar echt omdat ik de omroep wil steunen. Ik kijk graag naar programma's als DWDD, Pauw & Witteman, cabaret en spelletjes als Twee Voor Twaalf en Per Seconde Wijzer, dus ik steun die omroep graag.
Ik dacht altijd dat jij lid van de TROS was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En niet te vergeten Paul de Leeuw ,Youp met zijn oudejaars conferentie dit jaar! Edit: ik zie dat je cabaret erbij hebt staan..
Omdat het doel bereikt is?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:31 schreef Wootism het volgende:
POWNED, maar dat was eigenlijk alleen maar om ze naar die 50.000 leden te helpen. Nu kan ik dat lidmaatschap wel opzeggen eigenlijk...
Jah, waardoor ze konden starten met hun oproep en afleveringen kon gaan maken. Ben echter ietwat teleurgesteld in de kwaliteit, dus van mij hoeft het niet meer.quote:
Same, maar heb het net opzegt dankzij dit topic!quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:48 schreef Kreator het volgende:
Powned, maar dat is meer omdat ik te lui ben om op te zeggen.
Ik vond dat ze er vrij snel mee ophielden, het kan trouwens ook zijn dat er nog altijd een verjaardagskaartje ligt op een oud adres van mijquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:10 schreef Sosha het volgende:
Ik vraag me af of BNN nog steeds geld int... is me nog nooit opgevallen
Ff kijken.
Hoe kom je daarbij snotterd..ik kijk ook weleens naar BNN maar ben geen lid van ze.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:17 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht altijd dat jij lid van de TROS was.
Af en toe een TROS muziekfeestje op het plein meepakken, niks mis mee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind heel die BNN Bagger hoor.ik kijk zeker naar de TROS , AVRO, KRO,VARA, VPRO, NOS.
Daar kijk ik niet naar ..Weten waar danquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef DrDentz het volgende:
Af en toe een TROS muziekfeestje op het plein meepakken, niks mis mee.
Vind je het logisch met al die geldwolven die 2 ą 3 keer zoveel verdienen als de premier?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:36 schreef borisz het volgende:
Ik was met alle liefde lid van BNN, maar de laatste jaren zie ik geen reden meer om lid te zijn dus dat is opgezegd. De radio is niet meer wat het geweest is. TV ook niet.
Wat heb je aan een TV-gids als er alleen maar troep wordt uitgezonden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:05 schreef Sosha het volgende:
De Veronicagids is toch helemaal niet goedkoop..? Ik heb de TV-Krant
Ik gun het ze van harte, kijk alleen nooit TVquote:Hallo Wootism,
Wij hebben je lidmaatschap met ingang van 2012 beėindigd.
Bedankt voor je steun aan PowNed.
Groeten,
PowNed
Ledenadministratie
p.s. Toch spijt? Om weer lid te worden, dan weet je ons te vinden: www.powned.tv
Tis ook elke keer van die waardeloze tv die gaat over de ervaringen van de presentatoren wanneer ze weer eens keertje naar de andere kant van de wereld vliegen. Als het clubje zelf maar lol heeft, of het programma ook de moeite is, is van ondergeschikt belang.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vind je het logisch met al die geldwolven die 2 ą 3 keer zoveel verdienen als de premier?
Van mij mag Patrick Lodiers bruut overvallen worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |