Hoe kom je daarbij snotterd..ik kijk ook weleens naar BNN maar ben geen lid van ze.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:17 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht altijd dat jij lid van de TROS was.
Af en toe een TROS muziekfeestje op het plein meepakken, niks mis mee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind heel die BNN Bagger hoor.ik kijk zeker naar de TROS , AVRO, KRO,VARA, VPRO, NOS.
Daar kijk ik niet naar ..Weten waar danquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:37 schreef DrDentz het volgende:
Af en toe een TROS muziekfeestje op het plein meepakken, niks mis mee.
Vind je het logisch met al die geldwolven die 2 ą 3 keer zoveel verdienen als de premier?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:36 schreef borisz het volgende:
Ik was met alle liefde lid van BNN, maar de laatste jaren zie ik geen reden meer om lid te zijn dus dat is opgezegd. De radio is niet meer wat het geweest is. TV ook niet.
Wat heb je aan een TV-gids als er alleen maar troep wordt uitgezonden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:05 schreef Sosha het volgende:
De Veronicagids is toch helemaal niet goedkoop..? Ik heb de TV-Krant
Ik gun het ze van harte, kijk alleen nooit TVquote:Hallo Wootism,
Wij hebben je lidmaatschap met ingang van 2012 beėindigd.
Bedankt voor je steun aan PowNed.
Groeten,
PowNed
Ledenadministratie
p.s. Toch spijt? Om weer lid te worden, dan weet je ons te vinden: www.powned.tv
Tis ook elke keer van die waardeloze tv die gaat over de ervaringen van de presentatoren wanneer ze weer eens keertje naar de andere kant van de wereld vliegen. Als het clubje zelf maar lol heeft, of het programma ook de moeite is, is van ondergeschikt belang.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vind je het logisch met al die geldwolven die 2 ą 3 keer zoveel verdienen als de premier?
Van mij mag Patrick Lodiers bruut overvallen worden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |