De officiele websitequote:Het nieuwe seizoen van So You Think You Can Dance heeft zijn kickoff zondag 28 augustus.
De jury Jan Kooijman, Euvgenia Parakhina, Marco Gerris en Dan Karaty zijn weer op zoek naar het beste danstalent van Nederland en Belgie. Dit talent wordt op de proef gesteld door de meest uitdagende choreografieen en bijzondere dansen. An en Dennis zullen ook dit najaar de dansers bijstaan SYTYCD!
Wat nou saaiquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:02 schreef Franneh het volgende:
Uiteraard voor de 3e keer van de partij...
Vorig jaar was het wel f'in saai in het topic, hopelijk nu leuker.
Dat zei ik je net toch alquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:14 schreef Franneh het volgende:
ohja shit ben ik de war met dat andere programma.
Dit was nooit een saai topic.
inclusief frituurquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:17 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dat zei ik je net toch al
In het So you think topic hebben wij elkaar ontmoet
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef Franneh het volgende:
Wel leuk, maar hij heeft wel flinke gay achtige stukjes erin zeg
Ik ookquote:
Nee, mallerd dat meen je toch nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef Franneh het volgende:
whehehequote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef Franneh het volgende:
Stefano IIquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Zijn moeder is denk ik eerder bang voor zijn gayness dan voor zijn danskunsten
Wat is de link?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:09 schreef Pheno het volgende:
Suske & Wiske
Reminds me, de tandarts bellen.
Suske & Wiske en de Talentvolle Tandartsquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:09 schreef Pheno het volgende:
Suske & Wiske
De tandarts heeft altijd de nieuwste Suske & Wiske liggen, dan ben ik weer bijquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Wat is de link?
Suske & Wiske en de Trage tandarts?
De tandarts is dicht opt moment hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:09 schreef Pheno het volgende:
Suske & Wiske
stefanoquote:
Ik kreeg alleen een kiestoon.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:10 schreef IbeBen het volgende:
[..]
De tandarts is dicht opt moment hoor
quote:
Wat een arrogantie inderdaadquote:
Zijn die al ingedaald dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
last van zijn maandelijkse balwisseling
Hij loopt rond met een afgekoppelde teelbal vandaagquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
last van zijn maandelijkse balwisseling
nickquote:
Nog lange niet nog lange nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
WILLEN JULLIE HET EVEN MELDEN ALS ER EEN HETERO MAN IN BEELD IS???
Virgil komt nog!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
WACHT MAAR TOT MIJN AUDITIE LANGSKOMTquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Als deze allemaal homo zijn dan vind ik dat de gemiddelde homo knapper is dan de gemiddelde hetero.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat is meestal ook wel zo, vind ik. Helaasch.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als deze allemaal homo zijn dan vind ik dat de gemiddelde homo knapper is dan de gemiddelde hetero.
Met zn enorme bovenarmen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:14 schreef Franneh het volgende:
[..]
Hij knipt straks zijn broek af en hij gaat bomen kappen.
Als hij zo danst in zijn waterbed gaat het spontaan lek.quote:
Roosquote:
Door die hakschoenen en die bewegingen.quote:
jep het was yummyquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou, heb je die heup bewegingen gezien?
Niet, heb geen partysnacks gehaald want ben strontverkouden. Dus proef toch niksquote:
er zitten er twee in de jury. Jan en Danquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Checkquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
er zitten er twee in de jury. Jan en Dan![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Niet, heb geen partysnacks gehaald want ben strontverkouden. Dus proef toch niks
Volgende week wel
What has been seen, cannot be unseen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:17 schreef Pheno het volgende:
Ik word ongemakklijk van deze 'talenten'show. Oh oh Cherso, sadness.
Die zat je gisteren al te etenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik heb wel lays kreukel chips naturel
Ik zal niet kijken. net zo min ik naar die jostis van Oh oh Cherso zal kijken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
What has been seen, cannot be unseen.
Ik ook niet, maar die reclamesquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal niet kijken. net zo min ik naar die jostis van Oh oh Cherso zal kijken.
Nee joh, alleen wat gay gedwarrelquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:20 schreef JaneDoe het volgende:
kut!!!! was t vergeten![]()
heb ik veel gemist?
Wiskequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:20 schreef JaneDoe het volgende:
heb ik veel gemist?
2 homo's en Wiske (van Suske). Niet veel dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:20 schreef JaneDoe het volgende:
heb ik veel gemist?
Een afghaan, die homo is en dus politiek vluchteling die kan dansen, Wiske die basic jazz deed en een latin solo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:20 schreef JaneDoe het volgende:
heb ik veel gemist?
Nou, ik kan niet wachten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Je bent op tijd voor een blubber ass zometeen
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Je bent op tijd voor een blubber ass zometeen
Ik eigenlijk liever ook niet, maar t is hier toch anoniem...quote:
Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
Die ballroom shimmy shimmy shakert.
Oh, hoi.
Ha zus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
Die ballroom shimmy shimmy shakert.
Oh, hoi.
Ik wilde een flauwe grap over correctieslips enzo makenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik eigenlijk liever ook niet, maar t is hier toch anoniem...
Straks nog een topic maken! Iemand.quote:
hater.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Straks nog een topic maken! Iemand.
Musical Sing a longquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]Ik moet dat voorstel-programma maar opnemen vanavond, veel te veel geprogrammeerd op zondag.
Oh ik heb verder niks op mn planning, wat heb je nog meer dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]Ik moet dat voorstel-programma maar opnemen vanavond, veel te veel geprogrammeerd op zondag.
Neem ik ondertussen opquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
En Grenzeloos verliefd ook nog vanavond (off topic, ik weet het).
Grenzeloos Verliefd (is nu bezig) en over een uurtje de Musical Singalong.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh ik heb verder niks op mn planning, wat heb je nog meer dan?
Nee, weinig van gezienquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:26 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Keek je ook masterchef ipv die dikke Saus-meneer?
Ik zag t in de post onder mij, was te laat met edittenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Grenzeloos Verliefd (is nu bezig) en over een uurtje de Musical Singalong.
Het kan, maar niet hier.quote:
Ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:30 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Omdat ze zei dat haar opleiding te soft was he
Laura Parijsquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze is in ieder geval al erg ambitieus met haar artiestennaam
Dat deed ik al in de baarmoeder. ben ik nu al met 0 begonnen met dansen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:32 schreef Cee het volgende:
Mix van stijlen
Ah, dus dat heet schoppen en draaien.
Je weet ook niet wat voor opleiding het is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:32 schreef roos85 het volgende:
Voor iemand die het niveau van d'r opleiding te laag vindt, laat ze niet veel bijzonders zien
Schoeversquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat voor opleiding het is.![]()
ITO met bijles knippen en plakkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat voor opleiding het is.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:33 schreef Cee het volgende:
Lijkt me, naast het meemaken van een oorlog, het ergste dat bestaat:
binnen 1 avond afgewezen worden door Dan Karaty en Jantje Kooijeman.
Ik ook, maar ze komt zichzelf nog wel tegenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:34 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind niet dat het verdiend is eigenlijk.
Anyone??
Ze is wel doorquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:34 schreef Franneh het volgende:
Is de bitch niet door? Ik zat te whatsappen
Ik vond het ook niet verkeerd hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Vond het wel een leuke auditie eigenlijk, maar blijkbaar ben ik hier de enige in,.
Beiden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:34 schreef IbeBen het volgende:
[..]Of had je het niet over het dansen
Die had dr gebit tegen, das wat andersquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze heeft d'r hoofd idd wel tegen,.
Net zoals vorig jaar Hettie.
Die was gewoon lompquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze heeft d'r hoofd idd wel tegen,.
Net zoals vorig jaar Hettie.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:35 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Die had dr gebit tegen, das wat anders
Ik ook.... ik beheers een hele geile vogeltjesdansquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Sommige van die mensenik ga me ook opgeven.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook.... ik beheers een hele geile vogeltjesdans
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rated R 18+ mag ik aannemen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was eerstes..quote:
Ja de veren komen uit mijn kont dus dat kan niet iedereen aanquote:
Zweetpoten dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:37 schreef Franneh het volgende:
Hij glijd over de grond met zijn voeten
Maar das nie eerlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik was eerstes..
Maar krijg een beetje Eldrick flashbacks
een beetjequote:
Ik las... in jemijn grot.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Goddomme sexy vent!
Die neem ik mee naar mijn Grot!
Die heule brede Amerikaanse showworstelaarquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef Franneh het volgende:
Eerder op The Rock... van the mummy enzo
Ik herstelde voordat ik op enter druktequote:
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:39 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Die heule brede Amerikaanse showworstelaar
Hogan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:39 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Die heule brede Amerikaanse showworstelaar
Wat denk je dat ze in die grot gaan doen? Makrameeën?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |