quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Niet, heb geen partysnacks gehaald want ben strontverkouden. Dus proef toch niks
Volgende week wel
What has been seen, cannot be unseen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:17 schreef Pheno het volgende:
Ik word ongemakklijk van deze 'talenten'show. Oh oh Cherso, sadness.
Die zat je gisteren al te etenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik heb wel lays kreukel chips naturel
Ik zal niet kijken. net zo min ik naar die jostis van Oh oh Cherso zal kijken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
What has been seen, cannot be unseen.
Ik ook niet, maar die reclamesquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal niet kijken. net zo min ik naar die jostis van Oh oh Cherso zal kijken.
Nee joh, alleen wat gay gedwarrelquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:20 schreef JaneDoe het volgende:
kut!!!! was t vergeten![]()
heb ik veel gemist?
Wiskequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:20 schreef JaneDoe het volgende:
heb ik veel gemist?
2 homo's en Wiske (van Suske). Niet veel dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:20 schreef JaneDoe het volgende:
heb ik veel gemist?
Een afghaan, die homo is en dus politiek vluchteling die kan dansen, Wiske die basic jazz deed en een latin solo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:20 schreef JaneDoe het volgende:
heb ik veel gemist?
Nou, ik kan niet wachten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Je bent op tijd voor een blubber ass zometeen
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Je bent op tijd voor een blubber ass zometeen
Ik eigenlijk liever ook niet, maar t is hier toch anoniem...quote:
Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
Die ballroom shimmy shimmy shakert.
Oh, hoi.
Ha zus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
Die ballroom shimmy shimmy shakert.
Oh, hoi.
Ik wilde een flauwe grap over correctieslips enzo makenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik eigenlijk liever ook niet, maar t is hier toch anoniem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |