Ja, gelijk heb je!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vroeg opstaan op mijn eigen bruiloft, no way
Met dank aan SQquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:28 schreef Dwyn het volgende:
Heel even boodschappen doen en gelijk gaat het over...mongoloïde schildpadden?
Je kan het.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef Lindytje het volgende:
De tering... ik wil filmpjes opnemen... maar dan moet ik van de bank af en daar ben ik te lui voor
Ohja, dat wilde ik ook nog doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan het.
Ik ga toch maar eens douchen, anders wordt de stad in vanmiddag niks meer.
Tutorial: Hoe maak je je op terwijl je lam op de bank ligtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef Lindytje het volgende:
De tering... ik wil filmpjes opnemen... maar dan moet ik van de bank af en daar ben ik te lui voor
Bwhehehehehequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tutorial: Hoe maak je je op terwijl je lam op de bank ligt
Jaaaa, die zag ik laatst!! Dat kind is zó lelijk eigenlijkquote:
Jaa, mascára!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ach, ze heeft een beetje onfortuinlijke wenkbrauwen, verder vind ik haar wel lief, vooral door hoe ze mascara uitspreekt
Hoe verzin je hetquote:Lelijk jongetje. Het is vals, en volgens mij is hij ietwat onbetrouwbaar. Vroeger vond ik hem nog wel leuk, nu is het vast een be-acneede puber van 17. Hij heeft echt iets arrogants over zich. Ik weet niet goed, maar volgens mij heeft hij het niet ver gebracht in deze mooie Hollandse maatschappij. Misschien heeft hij nu wel nazistische trekjes, zo'n arisch koppie heeft hij iig wel. Als hij maar niet in zo'n NSDAP-koor gaat zingen vind ik het goed!
quote:
OMG, wie schrijft nou zoiets op youtubequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben nu Verliefdheid is rampzalig aan het kijken![]()
Dit is 1 van de comments:
[..]
Hoe verzin je het
Bwhahahaha, dat meen je niet! Bizar!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben nu Verliefdheid is rampzalig aan het kijken![]()
Dit is 1 van de comments:
[..]
Hoe verzin je het
Mijn godquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik lig even helemaal dubbel, wederom "hoe verzin je het"
Ter verduidelijking, dit gaat over een liedje uit 1993
Hoe sneu kan je wezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik lig even helemaal dubbel, wederom "hoe verzin je het"
Ter verduidelijking, dit gaat over een liedje uit 1993
Dat is me nou nog nooit opgevallen!!quote:
Dat bedacht ik me dus ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
En 1 of andere malloot heeft dus ook geteld hoe vaak ze dat doen
Verrek, ze zeggen het inderdaadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
waar je denkt dat ze zingen "alaparala", daar zingen ze blijkbaar allah akbar
En 1 of andere malloot heeft dus ook geteld hoe vaak ze dat doen
Ik hoorde dat liedje net voor het eerst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Verrek, ze zeggen het inderdaad
Dat een of andere debiel dat heeft zitten turven
Elly en Rikkert is christelijk, dus die kennen veel mensen niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
In jouw tijd was kinderen voor kinderen ook op z'n retour.
Die met Coen Flink was zo ongeveer de laatste die leuk was
Elly en Rikkert ken ik niet
Oh my, Elly en Rikkert!!! Die heb ik ook nog geluisterd!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat liedje net voor het eerst.![]()
Luisterde vroeger Elly & Rikkert, niet Kinderen voor Kinderen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Elly en Rikkert is christelijk, dus die kennen veel mensen niet.
Dit is onze familielied.
Ja, erg he?? Ik heb er vroeger toch echt uren naar geluisterdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wat ergGeweldig!
Iemand die Rikkert heet moet bij voorbaat al briljant zijn natuurlijk
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een broek en een tshirt aan, ik maak vooruitgang. Nu kijken of het lukt om van het scherm weg te komen
De kauwgomballenboom in de tuin van m'n oom.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh my, Elly en Rikkert!!! Die heb ik ook nog geluisterd!!
Die cd met de kauwgomballenboom op de voorkant
Hihi. Het ergste is dat ik voor m'n opleiding basisscholen aan het bellen was en iemand aan de lijn kreeg die Elly Rikkert heette.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wat ergGeweldig!
Iemand die Rikkert heet moet bij voorbaat al briljant zijn natuurlijk
Ik zag het!! Zit Rikkert daar nou te kwijlen???quote:
Die 'r' in 'schuurt op mijn borrrrrrst'quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier ziet dat kind van makeup er toch wel wat normaler uit.
En daarbij doet ze een soort prehistorische macarena bij
Neee, hij spuugt kauwgomballen uit!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zag het!! Zit Rikkert daar nou te kwijlen???
Kleine ezel? Heb alle4 onze cd's erbij gezocht, en dat is de enige titel met ezel erin die ik tegenkom.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:57 schreef Lindytje het volgende:
Bambi, weet jij dat liedje van Elly en Rikkert met die ezel er in? Hoe die heet?
Jaaaa, hahahaha!! Die was het!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neee, hij spuugt kauwgomballen uit!
[..]
Kleine ezel? Heb alle4 onze cd's erbij gezocht, en dat is de enige titel met ezel erin die ik tegenkom.
Daar heb ik mijn kat naar vernoemdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:11 schreef Lindytje het volgende:
Dit blijft toch mijn all-time-favouriteDie rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dat spreekt natuurlijk voor zichquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
misschien moet ik een revieuw maken!
geen idee want die heb ik nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat sowieso
Heeft dat essence matt poeder dan niet iets weg van dat poeder uit de 50's collectie? Dat matteert namelijk ook
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
misschien moet ik een revieuw maken!
Vond dat zinnetje idd ook echt geweldig!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn kat naar vernoemd
En vooral het feit dat Miepie een mannelijke kat is en de zin "ik zou mijn Miep er bijna om gaan haten, wat ook niet kan want Miepie is mijn vriend"![]()
Ik heb wat nuttigs gedaan!![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, juist niet, ze zegt MASkarraa
Ik ook man. Ik vond alleen, over dat dooie hondje, zo zielug, zat ze daar met alleen d'r hondenriem nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
mag ik dan je maskarraa, een beetje maarrr
ik ken elly en rikkert niet, maar ik ben dan ook een hellspawn. KvK was ik echt diehard fan van!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
@albino, is vaste nieuwe collectie
Onze kat had een vogel gevangen, komt hij hem vlak voor het raam op zitten eten. Dus dan moet je af en toe toch even kijken, uit nieuwsgierigheid. Maar we hebben wel het gordijn dicht gedaan. Keek je eerst, lag er alleen nog een kopje, kijk je twee tellen later en dan is het kopje weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is die SQ altijd helder in het weekend he?.
Mijn miepie heeft ook al eens een vogel opgegeten, nou ja gegeten niet maar wel vermoord.
Lag er een dikke merel onder de keukentafel
Ja, best welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
kvk had best veel zielige nummers
Dan hoor je er helemaal bij man!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:05 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, KvK, doet me er aan denken dat ik me van de week in moet gaan schrijven met mijn 'eigen bedrijf' als visagiste bij de KvK.Kan ik ook gaan klagen dat ik het zooooo zwaarrrrr heb, want dan heb ik een eigen beauty-bedrijf
cd's, toen al? Mijn opa leende altijd de elpee bij de bieb en die zette hij dan voor mij op een cassettebandjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Elk jaar kwam de nieuwe aflevering uit in het najaar. Dan stonden de teksten van de liedjes in de varagids, die mijn moeder voor mij in mapjes deed. En dan huurde ze de cd bij de cd-uitleen en zette dat voor me op een bandje dat ik voor Sinterklaas kreeg. Bij Kinderen voor kinderen 11 was ze te laat om de cd te lenen, heeft ze maar gewoon de cd voor me gekocht. Was m'n eerste echte cd
Kunnen ook LPs zijn, die cd-uitleen is begonnen als een LPuitleenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cd's, toen al? Mijn opa leende altijd de elpee bij de bieb en die zette hij dan voor mij op een cassettebandje
Ja, volgens mij welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan hoor je er helemaal bij man!![]()
Kan je dan ook makeup en nagellak aftrekken van de belasting?
Hij kwam er heel trots mee aan lopen. Toen we hem echt niet binnen wouden laten is hij hem zelf maar op gaan eten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
@albino, beter dat ze de vogel opvreten dan dat ze 'm als kadootje op je bed leggen
De wereld van de sterquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
moeders gaan niet dood in kvk-land
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij welBonnetjes bewaren
Zag er net wel een op youtube over d'r laatste oma, dus die gaan iig dood. Maarja, ik ken die liedjes dus niet zo goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja de Lek.. En mijn vader is een ster, maar dat vond ik een stom nummer.
En het foto-album, over die ouders die gescheiden zijn en in het album toen ze trouwden nog aardig naar elkaar keken.
Zijn er eigenlijk ook liedjes over dode moeders zit ik nu te denken? Weet er uit m'n hoofd direct 3 over afwezige vaders...
Ik heb geen idee hoe het allemaal werkt eigenlijkquote:
zo vonden kennissen van ons ooit een onthoofd konijn in de woonkamer. De kop had poes voor zichzelf gehoudenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij kwam er heel trots mee aan lopen. Toen we hem echt niet binnen wouden laten is hij hem zelf maar op gaan eten.
Hulde voor de afwezigheid van een kattenluikje.
Moet ineens denken aan de groententuin, een van mijn persoonlijke favorietenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
de mooiste boom van alle bomen, mijn boom
ja m'n oma is wel tachtig, maar ze is nog lang niet oud!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb al een dode oma gevonden inderdaad,
Kan me ook een demente opa herinneren, die was ook zielig.
Maar ook die oma van 80 die op jazzballet zat
Ook een briljant nummerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik was fan van de kerstezel. Mocht ie lekker met marjolijn samen in dat pak
Ja, wat een vaag nummer was dat!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja kerstezel!![]()
En roosmarijn vond ik zo mooi! (dat was dat seizoen dat de tekstschrijvers stoned waren, toen kregen we "ik ben groen" en "ik ben een vliegtuig"
Deze slaat ook zo ontzettend nergens op:
Ik heb geen oma's meer. Of opa's, wat dat betreft. Maar de zus van m'n oma is er ook zo een, die is voor m'n gevoel m'n hele leven al 50 à 60. Ze wordt gewoon niet ouder!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja m'n oma is wel tachtig, maar ze is nog lang niet oud!
Wat SQ zei is een zin uit een kvk-liedjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb geen oma's meer. Of opa's, wat dat betreft. Maar de zus van m'n oma is er ook zo een, die is voor m'n gevoel m'n helel even al 50 à 60. Ze wordt gewoon niet ouder!
Ik wil ik wil ik wil een krokodil!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil een kangoeroe, ik wil een kangoeroe! Die zegt van spring maar achterop ik breng je overal naartoe!
Hihi, ja dat weet ik dus niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat SQ zei is een zin uit een kvk-liedje
de baas van het journaal ken je vast ook welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Deze ken ik wel! En "op een onbewoon eiland" ook. Veel verder kom ik niet.
Ik wil een link! Ik ben in Maassluis geboren namelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
een vaderrr kan een vaderrr en een moeder zijn in huis, maar lieverrr heb ik moederrr hierrr en vaderrr in Maassluis!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de baas van het journaal ken je vast ook wel
iedereen is in mineur, er wordt gezanikt en gezeurd, ze hebben allemaal een kanjerrr van een ochtendhumeurrr!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:25 schreef Lindytje het volgende:
Geeeeeeeeeemoppper, gemekker, gezanik en gezeur, dat is bij ons thuis elke morgen strijk en zet, ze komen duf en chagrijnig uit hun bed, het hele stel is aangebrand. er wordt gekibbeld om de krant, zelfs de hond kijkt sloom over het randje van zijn mand...
Ik worrd altijd wakkerr met een wijsje in mijn hoofd, loop de hele dag te zingen en te fluiiiiittteenn!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:25 schreef Lindytje het volgende:
Geeeeeeeeeemoppper, gemekker, gezanik en gezeur, dat is bij ons thuis elke morgen strijk en zet, ze komen duf en chagrijnig uit hun bed, het hele stel is aangebrand. er wordt gekibbeld om de krant, zelfs de hond kijkt sloom over het randje van zijn mand...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen is in mineur, er wordt gezanikt en gezeurd geslagen met de deurr, ze hebben allemaal een kanjerrr van een ochtendhumeurrr!
Jaaaa, idd!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
ohja
ik loop met een been op de stoep, en een been in de goot, en als ik dat niet doe, dan ben ik morgen dood, ik kom er niet vanaf, ik baal er wel eens van, ik weet alleen maar dat ik het niet laten kan!
OCD bij kinderen
ze hebben zelfs vorig jaar nog een dertig jaar kvk special gehad op tv. Al die meisjes zijn nu allemaal van die Gooische moedersquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
In de tijd van Coen Flink hebben ze nog eens zo'n special gemaakt dat ze met de oude leden terug gingen kijken. Trouwens ook toen het tien jaar bestond. En ik weet nog dat het oorspronkelijke meisje van stuntelkampioen heel trots was omdat zij er in kvk nog nooit gerapt was
Daar zat een grove in, heb je die onthouden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
joris en jan, da's een heel bijzonder span, als je de ene ziet komt zeker nummer twee er achter an.
Die dingen vind ik nou leuk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben zelfs vorig jaar nog een dertig jaar kvk special gehad op tv. Al die meisjes zijn nu allemaal van die Gooische moeders
hahaha ik was het vergeten, maar nu weet ik het weer, bedankt!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar zat een grove in, heb je die onthouden?
- Ze nemen later misschien samen wel een flat.
- Ik heb een oom en die slaapt samen met zijn vriend in hetzelfde bed
- Dan zijn het homo's en m'n pa zegt dat dat goor is
- Ach man doe niet zo idioot
- Dat is een flikker, of een poot
- Toch vind ik Jan een leuke knul
- En ik vind Joris wel een stoot
Ik ongeveer 1 t/m 14, ik winquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik ken ze echt allemaal geloof ik, van seizoen 6 tot en met 12
vergeet de picalily nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doe mij maar kip, patat en appelmoes. Met grote klodders mayonaise.
Heb het een keer besteld in de snackbar, vond de kip helemaal niet lekker
De ex van m'n schoonmoeder...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, wie de fuck in NL eet er nou piccalilly?
Want die zijn op zijn hoogst eenmalig!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
en verliefdheid is maar niks, verliefdheid is rampzaalig, nog erger dan de mazelen, de bof, de rode hond!
en lang niet zo rampzalig ongezond!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Want die zijn op zijn hoogst eenmalig!
En wat een goed excuus om de bank niet af te komenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:01 schreef Lindytje het volgende:
Lekker op schoot
[ afbeelding ]
Heel praktisch ook
Of niet dan!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En wat een goed excuus om de bank niet af te komen
Omdat ik het koud had vanmiddag!quote:
Nou ja gegeten niet, maar wel vermEUrdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is die SQ altijd helder in het weekend he?.
Mijn miepie heeft ook al eens een vogel opgegeten, nou ja gegeten niet maar wel vermoord.
Lag er een dikke merel onder de keukentafel
Is van mijn achterneefquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik was fan van de kerstezel. Mocht ie lekker met marjolijn samen in dat pak
Oh, daar wil ik dus serieus wel swatches van! Vooral die khaki lijkt me geweldigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net de nieuwe gelliners van catrice gehaald in zilver en khakibruingroen, en essence heeft nu een translucent matte poeder. Wat een bazenspul zeg, je veegt het over je zweetponem en je bent weer mat! En dat voor 3,49
SAMSON EN GERTquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
Kvk ken ik bijna niet. Ja een paar uber bekende liedjes; maar verder was het niet echt bekend in belgie.
Maar wij hadden dan ook...
WHA WHA GERTJE !!!! Ik moest kloppen want de bel doet het niet![]()
Marleneke is het toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wilde iets quoten van Samson en Gert maar ik kan nergens opkomen. Madeleiiineke.
Ik zou het doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:06 schreef Lindytje het volgende:
Uurtje slapen of niet? Of zou ik dan straks nog gaarder zijn?
Jongens jongens, dat is toch lachwekkend?quote:Vorig jaar was er een persoontje die gezegd heeft dat ze me 'achter de schermen kapot wilde maken' terwijl ze wist dat ik op dat moment de wens had om fulltime te kunnen bloggen. Ze waagde een poging door gal over mij te spuwen bij een mediabureau, maar vergat daarbij dat ik:
1. niet zomaar kapot te krijgen ben
2. nooit opgeef
3. hierdoor extra gemotiveerd werd om door te zetten (dankjewel hiervoor!)
pics!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fijn gefaald met dico vandaag
Ik las het toevallig net. Lijkt me zwaar vermoeiend, beautyblogger in Nederland te moeten zijn. Al dat gemiepquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over blogoorlog gesproken, dit staat op beautylab:
[..]
Jongens jongens, dat is toch lachwekkend?
Beauty is oorlog
Coolquote:
Ik ben nu een beetje aan het teruglezen over alle oorlogen waar voornamelijk Misslipgloss bij betrokken is (aangezien ergens in de comments gesuggereerd werd dat zij die persoon zou zijn). Zover ik het nu heb is de professionaliteit op twitter ver te zoeken en heeft missbeautylab een relatie gehad met de broer van misslipgloss. Zelfs de moeder van beautylab heeft erover geblogd. Goede Tijden Slechte Tijden is er niks bij!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik las het toevallig net. Lijkt me zwaar vermoeiend, beautyblogger in Nederland te moeten zijn. Al dat gemiep
Klopt. Ik meen dat de vader van Miss Lipgloss, ik geloof zonder namen te noemen, ook over dit onderwerp heeft geblogd. Ik blijf me altijd afvragen waar het mis ging, want nog niet eens zo lang geleden waren het dikke vriendinnetjes. En dan zijn er natuurlijk nog allerlei andere verhaallijnen rondom NL'se beautyblogsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
CoolIk ben te gierig voor Mac
[..]
Ik ben nu een beetje aan het teruglezen over alle oorlogen waar voornamelijk Misslipgloss bij betrokken is (aangezien ergens in de comments gesuggereerd werd dat zij die persoon zou zijn). Zover ik het nu heb is de professionaliteit op twitter ver te zoeken en heeft missbeautylab een relatie gehad met de broer van misslipgloss. Zelfs de moeder van beautylab heeft erover geblogd. Goede Tijden Slechte Tijden is er niks bij!![]()
Nu zit ik door jou ook die rel te lezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
CoolIk ben te gierig voor Mac
[..]
Ik ben nu een beetje aan het teruglezen over alle oorlogen waar voornamelijk Misslipgloss bij betrokken is (aangezien ergens in de comments gesuggereerd werd dat zij die persoon zou zijn). Zover ik het nu heb is de professionaliteit op twitter ver te zoeken en heeft missbeautylab een relatie gehad met de broer van misslipgloss. Zelfs de moeder van beautylab heeft erover geblogd. Goede Tijden Slechte Tijden is er niks bij!![]()
En dit is iets over die hele vakbond: http://www.ohfashion.nl/dutch-beauty-bloggers/quote:Kort beschreven: Cy.nthia had al rondbazuind op Twitter dat het uit was tussen Sere.na en de broer van Cynthi.a, terwijl Se.rena het zelf erg moeilijk had en het nog even stil wilde houden.
Van het een kwam het ander, en toen was er dus een flinke ruzie waar zelfs Cynt.hia's vader zich via Twitter mee ging bemoeien. (diep triest!)
Lushious Beauty gaat onder een andere naam verder, misschien ook het forum? Ik zou alleen niet weten welke, de blog kan me maar zelden boeien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga me ook eens even inlezen
Ik volg alleen Temptalia, trouwens.
Vroeger kwam ik ook op het forum van lushious beauty, maar dat bestaat volgens mij niet meer.
Hij heeft zelfs een tabakszaak in Zwolle, m'n favorietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
De vader van misslipgloss heeft een blog over peuken!![]()
![]()
Maar hij is nu niet bereikbaar
Ja, klopt, maar het forum deed het al een tijdje niet en ik kan op de nieuwe site ook geen link meer vinden naar een forum. Best jammer, het was een gezellig clubje, maar op het forum werd opeens nauwelijks meer gepost, was niet echt een verklaring voor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lushious Beauty gaat onder een andere naam verder, misschien ook het forum? Ik zou alleen niet weten welke, de blog kan me maar zelden boeien.
Ik vind het echt vergelijkbaar met GTST kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
het kan mij echt niets boeien want die 2 mokkels doen
komt ze zaterdag ook naar illamasqua?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klau was uitgenodigd voor een pers-event. Dat bevestigd toch dat het echt niet moeilijk is om beautybloggert te worden?
(maar ze kon niet want ze ligt in het ziekenhuis)
jamaar ik haat gtst ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het echt vergelijkbaar met GTST kijken.
En een hele goede manier om het huishouden te ontwijken(tis nog steeds een bende hier
)
Partner in crimequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
owja k heb hier ook nog niet opgeruimd
En dan vind ik die Serena van Bealutylab nog een van de meest normale meiden eigenlijk. Schrijft wel leuk, met humor en vrijwel zonder taal/spelfouten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over blogoorlog gesproken, dit staat op beautylab:
[..]
Jongens jongens, dat is toch lachwekkend?
Beauty is oorlog
LOL WHUT!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Westerpop?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
De akoestiek in dit uit de hand gelopen dorp is vreemd.. Er is een popfestival aan de gang hemelsbreed een kleine 1,5 km verder en ik kan het allemaal ongeveer net zo goed horen als toen ik er nog 200m vanaf woonde. Verschil is echt klein!
Willen jullie mijn revieuw niet lezen danquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Niet doen man, weet je hoe keihard werken dat is? Om over die lange uploadtijden op sjoetjoep nog maar te zwijgen
Whahahaha, ik vind het wel knap dat ze zo eensgezind vinden dat ze zo hard moeten werken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Niet doen man, weet je hoe keihard werken dat is? Om over die lange uploadtijden op sjoetjoep nog maar te zwijgen
Ja, maar alleen als je er daarna achter zet dat het je zo veel energie heeft gekost om in elkaar te zettenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Willen jullie mijn revieuw niet lezen dan
Moet je dat filmpje kijken met haar dochter, leuke mama zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whahahaha, ik vind het wel knap dat ze zo eensgezind vinden dat ze zo hard moeten werken.
Ik zit zo een beetje tussen andere dingen door die rellen te lezen via die linkjes die jullie net hadden opgeduikeld. Tering zeg wat een onprofessionele, idiote infantiele mongoloïde bakvissen zijn dat, allemaal.
Die Debbie is nog het ergst vind ik eigenlijk...
In die filmpjes van haar praat ze ook altijd zo irritant en zit continue haar peenhaar goed te doen voor de camera, argggggggggggggg
Ik kijk die filmpjes dus niet meer, omdat ik er de neiging van krijg mijn schoen in haar gezicht te planten![]()
Wel ook een mooie om de filmpjes van na te doen, zekers!![]()
![]()
*lerares Nederlands modus aan* Alleen als je dan review spelt *Lerares Nederlands modus uit*quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Willen jullie mijn revieuw niet lezen dan
Jij snapt sarcasme nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
*lerares Nederlands modus aan* Alleen als je dan review spelt *Lerares Nederlands modus uit*
Lushious Beauty, heet nu Beautyscene. Blond geval, helemaal idolaat van Mac.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja WesterpopDe muziek gaat gewoon door.
. Volgens mij zeikregende het vorig jaar ook. Het is niet dat ik het heel duidelijk hoor, maar ik weet wel precies wanneer er iets bezig is. Als ik bij het raam ga staan kan ik ook horen wat er aan het spelen is
En welke was Debbie ook alweer?
Oh, in geval van sarcasme, die had ik even gemistquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij snapt sarcasme niet![]()
Het is toch ook intervieuw
Dit is mijn vorm van leedvermaakquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet je dat filmpje kijken met haar dochter, leuke mama zeg
Maar ik ben een beetje van het leedvermaakmensen uitlachen enzo. Kan. Iet wachten tot "Het spijt me" terug op tv komt, en dat mensen dan de bloemen niet accepteren
ik ga meteen even kijken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
BBQ, heb je behoefte om je tenen te krommen? Moet je deze eens lezen: http://persoonlijk.beautygloss.nl/?p=435#more-435
Ooh ik las het zo bij Klaudia en dacht dat ik het altijd fout had gedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
*lerares Nederlands modus aan* Alleen als je dan review spelt *Lerares Nederlands modus uit*
Die ellenlange lappen tekst van haar altijd. Kan ze niet eens leren om fatsoenlijk een stuk tekst te schrijven?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
BBQ, heb je behoefte om je tenen te krommen? Moet je deze eens lezen: http://persoonlijk.beautygloss.nl/?p=435#more-435
Speciaal even mijn laptop gepaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar is dat filmpje van haar dochter? Vind dat blog te saai om het door te spitten
En leraressen Nederlands worden er ook niet vrolijk van denk ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die ellenlange lappen tekst van haar altijd. Kan ze niet eens leren om fatsoenlijk een stuk tekst te schrijven?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Speciaal even mijn laptop gepakt
http://www.beautyscene.nl(...)_school_beautypakket
quote:Daarnaast houden we erg van positieve comments!
quote:maschaa Mascha
ja yescafe, dat is geen toeval haha. Ik heb een google search ding waardoor ik alles zie waar mijn site genoemd wordt leer er veel van
Ik ga het filmpje maar niet kijken, zit me nu zonder filmpje al helemaal op te vreten...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Speciaal even mijn laptop gepakt
http://www.beautyscene.nl(...)_school_beautypakket
dan zal ze daar wel de hele dag naar zitten te kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja dat klopt, dat weet ik ook nog.
Maar pas op hoor, ze ziet en hoort alles!
[..]
Het is een monquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
maschaaa
En ja er zit een zooi bakvissen in die lezers. Leuke is ook als er iemand wijst op een spelfout, dat er dan 30 kinderenvoorkinderenmeisjes gaan roepen dat ze niet moeten zeiken.
Want wat die meiden wel siert, is dat ze wel open staan voor kritiek op spelfouten. (En even reëel, op nu.nl staan gemiddeld meer spelfouten dan op de blogs)
Kut, ik viel van m'n stoelquote:
Ja da's wel waar. Ze leren er alleen helaas niet van...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Want wat die meiden wel siert, is dat ze wel open staan voor kritiek op spelfouten. (En even reëel, op nu.nl staan gemiddeld meer spelfouten dan op de blogs)
Ik heb zelfs meerdere keren gereageerd!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb op haar gereageerd op haar topic, wat lief van mij(was ik alweer vergeten
)
Of het wordt straks zo'n anti-make-up meisje wat haar okselhaar laat groeien en bij de Farc gaatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god, dat beautyscene mokkel zou je moeder maar zijn![]()
Staat er ook een foto van d'r dochter op dat blog staan? In mijn hoofd is dat een keiharde gothic. Gewoon omdat dat me grappig lijkt
Mij viel meteen hetzelfde opquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
BBQ, Ik voer met veel plezier jouw ergenissen
Moet je bij dit artikel: http://www.beautygloss.nl/2010/07/30/notds/
de comments eens lezen. Stukje scrollen, je ziet vanzelf wel wat ik bedoel
Maar die reactie van Masha terugquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mij viel meteen hetzelfde opZou hetzelfde in een comment hebben geschreven haha
The big 3 als in Mascha, Cynthia en Beautyscene? Ik vind namelijk Cynthia haar blog best ok, ze lijkt vooral buiten haar blog te moeten schreeuwen (twitter en dergelijke).quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind haar nog wel lief![]()
Heb haar in ieder geval nog niet kunnen betrappen op een huilie-post. Dat zie ik eigenlijk voornamelijk bij the big 3....
Ja, die heeft meerdere filmpjes gemaakt voor de site van mams en wordt ook gepromoot met haar eigen kanaal: http://www.youtube.com/user/Bokadooooquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god, dat beautyscene mokkel zou je moeder maar zijn![]()
Staat er ook een foto van d'r dochter op dat blog staan? In mijn hoofd is dat een keiharde gothic. Gewoon omdat dat me grappig lijkt
In haar eigen blogs schrijft ze meestal meer jankerig, over dat ze overal zo over moet huilenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
The big 3 als in Mascha, Cynthia en Beautyscene? Ik vind namelijk Cynthia haar blog best ok, ze lijkt vooral buiten haar blog te moeten schreeuwen (twitter en dergelijke).
Nee, Masha, Cynthia en Serena, beautyscene volg ik nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
The big 3 als in Mascha, Cynthia en Beautyscene? Ik vind namelijk Cynthia haar blog best ok, ze lijkt vooral buiten haar blog te moeten schreeuwen (twitter en dergelijke).
Weer het punt niet begrepen. Het gaat erom dat je je nagellak op je nagels hebt en niet op je vingers!quote:Ik voel me aangesproken, ik bijt de velletjes naast mijn vingers (ocd) en kan hier niet mee stoppen. En nee ook niet omdat ik een beauty site heb. Sorry!
Je hebt van die mensen die snel huilen, ik ben er één van. Ik heb ook net wat tranen weg geveegdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In haar eigen blogs schrijft ze meestal meer jankerig, over dat ze overal zo over moet huilen
Nou, dat ze van allerlei kwaaltjes last lijkt te hebben, lijkt het wel. Dat was een betere zin geweest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Een kwaaltje voor te moeten hebben?
Verklaar u nader
Ja hoor, die zijn er genoeg...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:19 schreef megamandy het volgende:
Iemand met SPH afgerond die niet weet hoe met feedback om te gaan?
Haar moeder was verantwoordelijk voor die koortslip ja! En ze is er (terecht!) nog steeds heel boos over dat haar moeder haar als kind een zoen gaf terwijl ze blijkbaar een koortslip hadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, dat ze van allerlei kwaaltjes last lijkt te hebben, lijkt het wel. Dat was een betere zin geweest.
Oogontstekingen (ik zag er niks van in haar filmpje toen ze het zei), koortslippen, van die bultjes op haar huid.. In de afgelopen twee weken op haar site voorbij zien komen.
Oeh, dan heb ik ook OCD! Ik kan niet tegen haakjes in m'n nagels en omdat ik meestal te lui ben om in m'n tas/spullen te zoeken naar een nagelvijl, bijt ik het haakje er af. Met meestal als gevolg dat m'n nagel weer superkort isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja hoor, die zijn er genoeg...
Dat zegt helaas niks.
En als je je nagels bijt heb je meteen OCD, kun je ook bij jezelf diagnosticeren gelukkig met SPH
Ohja, toen ging m'n gezicht ongeveer zo toen ik dat las:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Haar moeder was verantwoordelijk voor die koortslip ja! En ze is er (terecht!) nog steeds heel boos over dat haar moeder haar als kind een zoen gaf terwijl ze blijkbaar een koortslip had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kutmoeder zeg!
Je username is Nagelschaartje... Ik zeg: posten die blog!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Westerpop heeft het volume tandje harder gezet, is nu net of ik een zachte achtergrondradio heb.
God ik heb nog een weblog gevonden waarvan ik denk "dit meen je niet, dit post je toch niet?"
Niet omdat het mutserig is, maar door slecht neergezette nagellak, rare nagelvorm en echt gewoon hele vieze naakte nagels... Maar dan wordt het wel heel erg bashen he?
Stiekem houd ik van bashenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Westerpop heeft het volume tandje harder gezet, is nu net of ik een zachte achtergrondradio heb.
God ik heb nog een weblog gevonden waarvan ik denk "dit meen je niet, dit post je toch niet?"
Niet omdat het mutserig is, maar door slecht neergezette nagellak, rare nagelvorm en echt gewoon hele vieze naakte nagels... Maar dan wordt het wel heel erg bashen he?
Bashenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stiekem houd ik van bashenVriendlief moest naar aanleiding van dit topic ook even wat gebash over beautyblogs lezen op msn. Zo kwam ik gisteren op een fotografieblog. Nouja, fotografie... Kiekjes, eigenlijk. Achja, iedereen meent tegenwoordig maar een blog aan te moeten maken.
Maar jij hebt dan ook geen blogquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je username is Nagelschaartje... Ik zeg: posten die blog!
ik heb overigens gore vieze afgekloven nageltjes/stompjes, dus ik kan niks zeggen over nagels lakken. Ben gewoon een stressbijtertje.
Maar ik mag natuurlijk wel iets zeggen over die kansloze bloggers, vooral hun schrijfstijl en coping met reacties/kritiek
Tss dalijk ga je ook nog eens zeggen dat ze daardoor professioneel is? Ze heeft geen opleiding richting beauty gehad hoorrrrr (die R bedenk ik mij bij haar, heb haar nog nooit horen pratenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Op een reactie dat ze het niet "voor de lezers doet" maar ook voor het geld
"dat is niet geheel waar, want voor de content zelf krijg ik geen geld, ik hoef van niemand een NOTD artikel te maken bijvoorbeeld. Ik kies daar zelf voor, omdat ik aan jullie bepaalde kleurtjes wil laten zien (dus wel -voor jullie-)."
Uhm.... nee, je krijgt wel geld. Via advertenties etc. Genoeg in ieder geval om ervan te leven, naast haar eigen webshopje.
Holy moly hier was ik even niet op voorbereid.... *ril*quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen blog![]()
Maar dit: http://www.beautyfreak.nl/2011/08/p2-ridgefiller/#more-4856
![]()
Ik heb ook schilfers, ik heb ook lichte verkleuring. Maar door je nagels goed te verzorgen (vijlen, beetje trind, basecoat) kan je alles verminderen. Dit is echt niet nodig en ik snap niet hoe je een blog met als onderdeel nagellak kan hebben als je nagels je blijkbaar zo weinig interesseren.
(Die p2 ridgefiller is wel wereldspul trouwens)
Maar dit staat eronder:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Holy moly hier was ik even niet op voorbereid.... *ril*
Da's Gothic Nude, DUH!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god, ik zie zelfs een foto waarbij de blogger vieze vingers heeft. Dat meen je toch niet serieus?
![]()
![]()
O en dit is trouwens nudehttp://www.beautyfreak.nl(...)nude-look/#more-4665
Als jij je nagels in een blog gebruikt, moet je ze wel een beetje serieus nemen. Ik heb geen blog en mijn nagels zien er beter uit. En da's echt niet omdat ik geen last heb van schilferen of dat nagellak op wonderbaarlijke wijze bij mij niet stained, dat is een kwestie van verzorging.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar dit staat eronder:
"Dat was schrikken, he? Wanneer ik zeg dat mijn nagels in rampzalige toestand verkeren overdrijf ik niet. Verschrikkelijk verkleurd door het feit dat ik mijn nagels elke dag lak (en niet altijd een basecoat gebruik, foei!) en ook nog eens voorzien van de nodige gleufjes en andere oneffenheden. Yukk!"
Vind ik dan eigenlijk wel ok hoor.
Wel ranzige nagels zeg! Zo zien bejaardennagels er ook vaak uit, blurghhh
Ik heb mijn nagels in het verleden regelmatig dagelijks gelakt, maar *dat* heb ik nog nooit gehad. Brrrr.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar dit staat eronder:
"Dat was schrikken, he? Wanneer ik zeg dat mijn nagels in rampzalige toestand verkeren overdrijf ik niet. Verschrikkelijk verkleurd door het feit dat ik mijn nagels elke dag lak (en niet altijd een basecoat gebruik, foei!) en ook nog eens voorzien van de nodige gleufjes en andere oneffenheden. Yukk!"
Vind ik dan eigenlijk wel ok hoor.
Wel ranzige nagels zeg! Zo zien bejaardennagels er ook vaak uit, blurghhh
Als je een pic plaatst is er vast wel iemand hier die weet welke het is, heeft bij mij in het verleden ook gewerkt met mini'squote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:48 schreef Mirjam het volgende:
kun je ergens zoeken op nummer, wat betreft opi lakjes?
hebhier een opi baby, daar staat enkel een nummer op, maar vind niks met google
ik heb het nummer welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je een pic plaatst is er vast wel iemand hier die weet welke het is, heeft bij mij in het verleden ook gewerkt met mini's
Welke kleuren duochrome?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb het nummer wel
dat is 10314
het is een vette duochrome
erm, groen/paars achtig en een hint zilverquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Welke kleuren duochrome?
(Ik ben overigs niet zo iemand die hem ziet en weet welke het is hoor, maar misschien iemand anders wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |