Dat spreekt natuurlijk voor zichquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
misschien moet ik een revieuw maken!

geen idee want die heb ik nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat sowieso
Heeft dat essence matt poeder dan niet iets weg van dat poeder uit de 50's collectie? Dat matteert namelijk ook

quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
misschien moet ik een revieuw maken!
Vond dat zinnetje idd ook echt geweldig!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn kat naar vernoemd
En vooral het feit dat Miepie een mannelijke kat is en de zin "ik zou mijn Miep er bijna om gaan haten, wat ook niet kan want Miepie is mijn vriend"![]()
Ik heb wat nuttigs gedaan!![]()

Ohjaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, juist niet, ze zegt MASkarraa

Ik ook man. Ik vond alleen, over dat dooie hondje, zo zielug, zat ze daar met alleen d'r hondenriem nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
mag ik dan je maskarraa, een beetje maarrr
ik ken elly en rikkert niet, maar ik ben dan ook een hellspawn. KvK was ik echt diehard fan van!

quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
@albino, is vaste nieuwe collectie
Onze kat had een vogel gevangen, komt hij hem vlak voor het raam op zitten eten. Dus dan moet je af en toe toch even kijken, uit nieuwsgierigheid. Maar we hebben wel het gordijn dicht gedaan. Keek je eerst, lag er alleen nog een kopje, kijk je twee tellen later en dan is het kopje weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is die SQ altijd helder in het weekend he?.
Mijn miepie heeft ook al eens een vogel opgegeten, nou ja gegeten niet maar wel vermoord.
Lag er een dikke merel onder de keukentafel

Ja, best welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
kvk had best veel zielige nummers

Dan hoor je er helemaal bij man!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:05 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, KvK, doet me er aan denken dat ik me van de week in moet gaan schrijven met mijn 'eigen bedrijf' als visagiste bij de KvK.Kan ik ook gaan klagen dat ik het zooooo zwaarrrrr heb, want dan heb ik een eigen beauty-bedrijf

cd's, toen al? Mijn opa leende altijd de elpee bij de bieb en die zette hij dan voor mij op een cassettebandjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Elk jaar kwam de nieuwe aflevering uit in het najaar. Dan stonden de teksten van de liedjes in de varagids, die mijn moeder voor mij in mapjes deed. En dan huurde ze de cd bij de cd-uitleen en zette dat voor me op een bandje dat ik voor Sinterklaas kreeg. Bij Kinderen voor kinderen 11 was ze te laat om de cd te lenen, heeft ze maar gewoon de cd voor me gekocht. Was m'n eerste echte cd

Kunnen ook LPs zijn, die cd-uitleen is begonnen als een LPuitleenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cd's, toen al? Mijn opa leende altijd de elpee bij de bieb en die zette hij dan voor mij op een cassettebandje

Ja, volgens mij welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan hoor je er helemaal bij man!![]()
Kan je dan ook makeup en nagellak aftrekken van de belasting?

Hij kwam er heel trots mee aan lopen. Toen we hem echt niet binnen wouden laten is hij hem zelf maar op gaan eten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
@albino, beter dat ze de vogel opvreten dan dat ze 'm als kadootje op je bed leggen

De wereld van de sterquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
moeders gaan niet dood in kvk-land

quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij welBonnetjes bewaren

Zag er net wel een op youtube over d'r laatste oma, dus die gaan iig dood. Maarja, ik ken die liedjes dus niet zo goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja de Lek.. En mijn vader is een ster, maar dat vond ik een stom nummer.
En het foto-album, over die ouders die gescheiden zijn en in het album toen ze trouwden nog aardig naar elkaar keken.
Zijn er eigenlijk ook liedjes over dode moeders zit ik nu te denken? Weet er uit m'n hoofd direct 3 over afwezige vaders...

Ik heb geen idee hoe het allemaal werkt eigenlijkquote:

zo vonden kennissen van ons ooit een onthoofd konijn in de woonkamer. De kop had poes voor zichzelf gehoudenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij kwam er heel trots mee aan lopen. Toen we hem echt niet binnen wouden laten is hij hem zelf maar op gaan eten.
Hulde voor de afwezigheid van een kattenluikje.

Moet ineens denken aan de groententuin, een van mijn persoonlijke favorietenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
de mooiste boom van alle bomen, mijn boom

ja m'n oma is wel tachtig, maar ze is nog lang niet oud!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb al een dode oma gevonden inderdaad,
Kan me ook een demente opa herinneren, die was ook zielig.
Maar ook die oma van 80 die op jazzballet zat

Ook een briljant nummerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik was fan van de kerstezel. Mocht ie lekker met marjolijn samen in dat pak

Ja, wat een vaag nummer was dat!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja kerstezel!![]()
En roosmarijn vond ik zo mooi! (dat was dat seizoen dat de tekstschrijvers stoned waren, toen kregen we "ik ben groen" en "ik ben een vliegtuig"
Deze slaat ook zo ontzettend nergens op:

Ik heb geen oma's meer. Of opa's, wat dat betreft. Maar de zus van m'n oma is er ook zo een, die is voor m'n gevoel m'n hele leven al 50 à 60. Ze wordt gewoon niet ouder!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja m'n oma is wel tachtig, maar ze is nog lang niet oud!

Wat SQ zei is een zin uit een kvk-liedjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb geen oma's meer. Of opa's, wat dat betreft. Maar de zus van m'n oma is er ook zo een, die is voor m'n gevoel m'n helel even al 50 à 60. Ze wordt gewoon niet ouder!

Ik wil ik wil ik wil een krokodil!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil een kangoeroe, ik wil een kangoeroe! Die zegt van spring maar achterop ik breng je overal naartoe!

Hihi, ja dat weet ik dus niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat SQ zei is een zin uit een kvk-liedje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |