abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101271131
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:09 schreef megamandy het volgende:

[..]

Mij viel meteen hetzelfde op :@ Zou hetzelfde in een comment hebben geschreven haha
Maar die reactie van Masha terug :o . Dan heb je echt iets niet begrepen in de wereld hoor!
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_101271150
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind haar nog wel lief O+
Heb haar in ieder geval nog niet kunnen betrappen op een huilie-post. Dat zie ik eigenlijk voornamelijk bij the big 3....
The big 3 als in Mascha, Cynthia en Beautyscene? Ik vind namelijk Cynthia haar blog best ok, ze lijkt vooral buiten haar blog te moeten schreeuwen (twitter en dergelijke).
I reject reality and substitute my own
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:12:28 #258
43556 miss_dynastie
pi_101271197
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god, dat beautyscene mokkel zou je moeder maar zijn :{

Staat er ook een foto van d'r dochter op dat blog staan? In mijn hoofd is dat een keiharde gothic. Gewoon omdat dat me grappig lijkt :')
Ja, die heeft meerdere filmpjes gemaakt voor de site van mams en wordt ook gepromoot met haar eigen kanaal: http://www.youtube.com/user/Bokadoooo
edit: http://www.youtube.com/beautyscenenl#p/search/0/VjPADwsQppo vanaf 3:20
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:14:46 #259
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101271262
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:10 schreef CindieY het volgende:

[..]

The big 3 als in Mascha, Cynthia en Beautyscene? Ik vind namelijk Cynthia haar blog best ok, ze lijkt vooral buiten haar blog te moeten schreeuwen (twitter en dergelijke).
In haar eigen blogs schrijft ze meestal meer jankerig, over dat ze overal zo over moet huilen :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101271280
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:10 schreef CindieY het volgende:

[..]

Nee, Masha, Cynthia en Serena, beautyscene volg ik niet :).

Cynthia is ook een huilerd, die heeft zelfs eens haar dagschema geplaatst om te bewijzen dat ze het zo druk heeft :')

Ook grappig, Serena heeft eens een blog geplaatst over slechte foto's van lelijke nagellak-swatches op blogs. In de reacties wordt haar gewezen op haar spelfouten en wat wordt echt heel vaak gezegd? "Ik irriteer me ook aan taalfouten!" :').

En ons aller Masha laat daar ook een reactie achter:
quote:
Ik voel me aangesproken, ik bijt de velletjes naast mijn vingers (ocd) en kan hier niet mee stoppen. En nee ook niet omdat ik een beauty site heb. Sorry!
Weer het punt niet begrepen. Het gaat erom dat je je nagellak op je nagels hebt en niet op je vingers!
pi_101271315
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

In haar eigen blogs schrijft ze meestal meer jankerig, over dat ze overal zo over moet huilen :')
Je hebt van die mensen die snel huilen, ik ben er één van. Ik heb ook net wat tranen weg geveegd :+
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:16:25 #262
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101271319
Ik ben nu nog niet bij Mascha's reacties, dus ben nog aan het lezen, allemaal van dit soort reacties ook...

"wel jammer dat er zoveel kritiek is. Jij doet dit wel allemaal voor ons.."

(letterlijk gecopy-paste)

1 woord: ZUCHT

Ze doen het echt niet voor die zielige pubertjes, maar alleen voor hun eigen gewin. Niks mis mee overigens, maar het is echt geen goodwill.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101271352
Mascha kan volgens mij heel slecht omgaan met kritiek. En oh weet je? Dat mens lijkt overal wel een kwaaltje voor te moeten hebben.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:18:03 #264
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101271371
Een kwaaltje voor te moeten hebben?
Verklaar u nader :D
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:19:33 #265
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101271421
Iemand met SPH afgerond die niet weet hoe met feedback om te gaan? :X
吴 曼 迪
pi_101271451
Ik ben niet slecht in nagels lakken, ik heb OCD!

:')

Ik vind mijn beeld van 1 of andere gothic bij dat beautyscene-figuur veul leuker dan de werkelijkheid ;(
pi_101271454
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Een kwaaltje voor te moeten hebben?
Verklaar u nader :D
Nou, dat ze van allerlei kwaaltjes last lijkt te hebben, lijkt het wel. Dat was een betere zin geweest.
Oogontstekingen (ik zag er niks van in haar filmpje toen ze het zei), koortslippen, van die bultjes op haar huid.. In de afgelopen twee weken op haar site voorbij zien komen.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:22:08 #268
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101271515
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:19 schreef megamandy het volgende:
Iemand met SPH afgerond die niet weet hoe met feedback om te gaan? :X
Ja hoor, die zijn er genoeg...
Dat zegt helaas niks.

En als je je nagels bijt heb je meteen OCD, kun je ook bij jezelf diagnosticeren gelukkig met SPH *O*
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:23:14 #269
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101271551
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:20 schreef CindieY het volgende:

[..]

Nou, dat ze van allerlei kwaaltjes last lijkt te hebben, lijkt het wel. Dat was een betere zin geweest.
Oogontstekingen (ik zag er niks van in haar filmpje toen ze het zei), koortslippen, van die bultjes op haar huid.. In de afgelopen twee weken op haar site voorbij zien komen.
Haar moeder was verantwoordelijk voor die koortslip ja! En ze is er (terecht!) nog steeds heel boos over dat haar moeder haar als kind een zoen gaf terwijl ze blijkbaar een koortslip had }:| }:| :{w }:| }:|
Wat een kutmoeder zeg!
pi_101271564
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ja hoor, die zijn er genoeg...
Dat zegt helaas niks.

En als je je nagels bijt heb je meteen OCD, kun je ook bij jezelf diagnosticeren gelukkig met SPH *O*
Oeh, dan heb ik ook OCD! Ik kan niet tegen haakjes in m'n nagels en omdat ik meestal te lui ben om in m'n tas/spullen te zoeken naar een nagelvijl, bijt ik het haakje er af. Met meestal als gevolg dat m'n nagel weer superkort is :')
pi_101271577
Westerpop heeft het volume tandje harder gezet, is nu net of ik een zachte achtergrondradio heb :').

God ik heb nog een weblog gevonden waarvan ik denk "dit meen je niet, dit post je toch niet?"
Niet omdat het mutserig is, maar door slecht neergezette nagellak, rare nagelvorm en echt gewoon hele vieze naakte nagels... Maar dan wordt het wel heel erg bashen he? :')
pi_101271594
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Haar moeder was verantwoordelijk voor die koortslip ja! En ze is er (terecht!) nog steeds heel boos over dat haar moeder haar als kind een zoen gaf terwijl ze blijkbaar een koortslip had }:| }:| :{w }:| }:|
Wat een kutmoeder zeg!
Ohja, toen ging m'n gezicht ongeveer zo toen ik dat las: :? }:| :X |:( :')
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:27:37 #273
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101271702
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Westerpop heeft het volume tandje harder gezet, is nu net of ik een zachte achtergrondradio heb :').

God ik heb nog een weblog gevonden waarvan ik denk "dit meen je niet, dit post je toch niet?"
Niet omdat het mutserig is, maar door slecht neergezette nagellak, rare nagelvorm en echt gewoon hele vieze naakte nagels... Maar dan wordt het wel heel erg bashen he? :')
Je username is Nagelschaartje... Ik zeg: posten die blog!

ik heb overigens gore vieze afgekloven nageltjes/stompjes, dus ik kan niks zeggen over nagels lakken. Ben gewoon een stressbijtertje.
Maar ik mag natuurlijk wel iets zeggen over die kansloze bloggers, vooral hun schrijfstijl en coping met reacties/kritiek
pi_101271707
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:

Stiekem houd ik van bashen :o Vriendlief moest naar aanleiding van dit topic ook even wat gebash over beautyblogs lezen op msn. Zo kwam ik gisteren op een fotografieblog. Nouja, fotografie... Kiekjes, eigenlijk. Achja, iedereen meent tegenwoordig maar een blog aan te moeten maken.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:28:25 #275
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101271737
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:27 schreef CindieY het volgende:

[..]

Stiekem houd ik van bashen :o Vriendlief moest naar aanleiding van dit topic ook even wat gebash over beautyblogs lezen op msn. Zo kwam ik gisteren op een fotografieblog. Nouja, fotografie... Kiekjes, eigenlijk. Achja, iedereen meent tegenwoordig maar een blog aan te moeten maken.
Bashen O+
吴 曼 迪
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:29:18 #276
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101271765
Op een reactie dat ze het niet "voor de lezers doet" maar ook voor het geld

"dat is niet geheel waar, want voor de content zelf krijg ik geen geld, ik hoef van niemand een NOTD artikel te maken bijvoorbeeld. Ik kies daar zelf voor, omdat ik aan jullie bepaalde kleurtjes wil laten zien (dus wel -voor jullie-)."

Uhm.... nee, je krijgt wel geld. Via advertenties etc. Genoeg in ieder geval om ervan te leven, naast haar eigen webshopje.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:29:39 #277
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101271777
Volgende topic noemen we BlogBashers ok ;)
pi_101271819
Oh, dan zullen jullie vast ook wel smullen van trash the guru! Wat daar wel niet allemaal naar boven komt over zogenaamde youtube guru's, daar is de Nederlandse beautyblogsoap nog niks bij.
pi_101271823
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Je username is Nagelschaartje... Ik zeg: posten die blog!

ik heb overigens gore vieze afgekloven nageltjes/stompjes, dus ik kan niks zeggen over nagels lakken. Ben gewoon een stressbijtertje.
Maar ik mag natuurlijk wel iets zeggen over die kansloze bloggers, vooral hun schrijfstijl en coping met reacties/kritiek
Maar jij hebt dan ook geen blog :Y

Maar dit: http://www.beautyfreak.nl/2011/08/p2-ridgefiller/#more-4856
:r

Ik heb ook schilfers, ik heb ook lichte verkleuring. Maar door je nagels goed te verzorgen (vijlen, beetje trind, basecoat) kan je alles verminderen. Dit is echt niet nodig en ik snap niet hoe je een blog met als onderdeel nagellak kan hebben als je nagels je blijkbaar zo weinig interesseren.

(Die p2 ridgefiller is wel wereldspul trouwens *O* )
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:31:25 #280
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101271850
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Op een reactie dat ze het niet "voor de lezers doet" maar ook voor het geld

"dat is niet geheel waar, want voor de content zelf krijg ik geen geld, ik hoef van niemand een NOTD artikel te maken bijvoorbeeld. Ik kies daar zelf voor, omdat ik aan jullie bepaalde kleurtjes wil laten zien (dus wel -voor jullie-)."

Uhm.... nee, je krijgt wel geld. Via advertenties etc. Genoeg in ieder geval om ervan te leven, naast haar eigen webshopje.
Tss dalijk ga je ook nog eens zeggen dat ze daardoor professioneel is? Ze heeft geen opleiding richting beauty gehad hoorrrrr (die R bedenk ik mij bij haar, heb haar nog nooit horen praten :P )
吴 曼 迪
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:33:48 #281
43556 miss_dynastie
pi_101271944
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Maar jij hebt dan ook geen blog :Y

Maar dit: http://www.beautyfreak.nl/2011/08/p2-ridgefiller/#more-4856
:r

Ik heb ook schilfers, ik heb ook lichte verkleuring. Maar door je nagels goed te verzorgen (vijlen, beetje trind, basecoat) kan je alles verminderen. Dit is echt niet nodig en ik snap niet hoe je een blog met als onderdeel nagellak kan hebben als je nagels je blijkbaar zo weinig interesseren.

(Die p2 ridgefiller is wel wereldspul trouwens *O* )
Holy moly hier was ik even niet op voorbereid.... *ril* :r
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:34:00 #282
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101271956
Ze is Russisch met een Haags accentje en probeert een Gooise R na te doen met een Hello Kitty intonatie (Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii), klopt dus wel aardig.

Die reacties in dat artikel wat Nagelschaartje postte! Tering zeg, dat ze daarmee weg komt!
pi_101271996
Mijn god, ik zie zelfs een foto waarbij de blogger vieze vingers heeft :O. Dat meen je toch niet serieus? :o :o

O en dit is trouwens nude :') http://www.beautyfreak.nl(...)nude-look/#more-4665
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:35:13 #284
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101272004
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Holy moly hier was ik even niet op voorbereid.... *ril* :r
Maar dit staat eronder:

"Dat was schrikken, he? Wanneer ik zeg dat mijn nagels in rampzalige toestand verkeren overdrijf ik niet. Verschrikkelijk verkleurd door het feit dat ik mijn nagels elke dag lak (en niet altijd een basecoat gebruik, foei!) en ook nog eens voorzien van de nodige gleufjes en andere oneffenheden. Yukk!"

Vind ik dan eigenlijk wel ok hoor.
Wel ranzige nagels zeg! Zo zien bejaardennagels er ook vaak uit, blurghhh
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:35:57 #285
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101272036
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god, ik zie zelfs een foto waarbij de blogger vieze vingers heeft :O. Dat meen je toch niet serieus? :o :o

O en dit is trouwens nude :') http://www.beautyfreak.nl(...)nude-look/#more-4665
Da's Gothic Nude, DUH! :D
pi_101272088
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Maar dit staat eronder:

"Dat was schrikken, he? Wanneer ik zeg dat mijn nagels in rampzalige toestand verkeren overdrijf ik niet. Verschrikkelijk verkleurd door het feit dat ik mijn nagels elke dag lak (en niet altijd een basecoat gebruik, foei!) en ook nog eens voorzien van de nodige gleufjes en andere oneffenheden. Yukk!"

Als jij je nagels in een blog gebruikt, moet je ze wel een beetje serieus nemen. Ik heb geen blog en mijn nagels zien er beter uit. En da's echt niet omdat ik geen last heb van schilferen of dat nagellak op wonderbaarlijke wijze bij mij niet stained, dat is een kwestie van verzorging.
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:38:10 #287
43556 miss_dynastie
pi_101272114
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Maar dit staat eronder:

Ik heb mijn nagels in het verleden regelmatig dagelijks gelakt, maar *dat* heb ik nog nooit gehad. Brrrr.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:38:18 #288
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101272118
Ja, ik heb er echt nul verstand van...
Handig ook dat ik in deze nagel slow chat mee post he :')
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:38:35 #289
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101272131
Misschien leer ik er ooit nog wat van
pi_101272152
Ter illustratie: http://www.beautyfreak.nl/2011/07/eyeko-nude-polish/#more-4694
Nagellak op de nagelriemen kan ik nog overheenkomen, maar die vlekken op de wijsvinger :{w

(begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb ook zelden helemaal nette nagellak. Daarom heb ik ook geen blog, ik ben te lui om het helemaal netjes te doen :') )
Ik vind het een heel verschil of je het hier op SHJN gooit of dat je het op een blog pleurt.
(en zelfs dan mag je het nog plaatsen, jouw leven. Maar dan mogen wij bashen }) )
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:42:13 #291
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101272256
Had zeker haar nieuwe vulpen uitgeprobeerd :P

En die acryl/gel klauwen, brrrrrr
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:48:43 #292
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101272495
Ik vind musingsofamuse.com altijd wel leuk schrijven, vind het alleen heel jammer dat ze op werkelijk elke foto dezelfde hamster-pose aanneemt en dezelfde stomme haarband in heeft.
En ze is slecht in make-up op doen, maar geeft dat ook toe. Ik vind gewoon haar schrijfstijl en humor erg vermakelijk.
pi_101272502
kun je ergens zoeken op nummer, wat betreft opi lakjes? :@
hebhier een opi baby, daar staat enkel een nummer op, maar vind niks met google :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_101272533
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:48 schreef Mirjam het volgende:
kun je ergens zoeken op nummer, wat betreft opi lakjes? :@
hebhier een opi baby, daar staat enkel een nummer op, maar vind niks met google :@
Als je een pic plaatst is er vast wel iemand hier die weet welke het is, heeft bij mij in het verleden ook gewerkt met mini's :')
pi_101272537
[quoteBen jij een bedrijf of verpreid je persnieuws, kun je gerust een mailtje sturen via het kopje contact hier op de website of gelijk een mail sturen naar info@beautyfreak.nl .][/quote]

Ben JIJ een bedrijf? :')
pi_101272572
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Als je een pic plaatst is er vast wel iemand hier die weet welke het is, heeft bij mij in het verleden ook gewerkt met mini's :')
ik heb het nummer wel :')
dat is 10314
het is een vette duochrome :9
pi_101272626
Die beautyfreak post toch ook wel eens op Fok? :+
pi_101272630
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:51 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb het nummer wel :')
dat is 10314
het is een vette duochrome :9
Welke kleuren duochrome?
(Ik ben overigs niet zo iemand die hem ziet en weet welke het is hoor, maar misschien iemand anders wel ;))
pi_101272651
Nog
pi_101272660
een
pi_101272664
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Welke kleuren duochrome?
(Ik ben overigs niet zo iemand die hem ziet en weet welke het is hoor, maar misschien iemand anders wel ;))
erm, groen/paars achtig en een hint zilver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')